Caixa Popular llança una nova convocatòria d’ajudes per a la igualtat de gènere

La cooperativa de crèdit valenciana llança la segona convocatòria d’ajudes per a la realització de projectes d’igualtat de gènere que es finançarà amb un fons de 10.000 €, que s’ha generat gràcies a la targeta Dona.


La targeta Dona és la primera targeta bancària que promou la igualtat de gènere i que destina un 0,7 per cent dels beneficis obtinguts per fer-la servir a projectes socials que fomenten la igualtat entre les persones.


Caixa Popular llança aquesta convocatòria perquè s’hi presenten totes les entitats socials que treballen iniciatives centrades en l’àmbit de la dona i el foment de la igualtat a la Comunitat Valenciana. Les sol·licituds es poden presentar fins al 8 d’abril a través de la pàgina web: www.caixapopular.es/va/convocatoria-ajudes-igualtat

Entre tots els projectes presentats, un jurat de Caixa Popular i les persones que treballen a l’entitat seleccionaran els 3 finalistes. Finalment, seran els usuaris de la targeta Dona els que decidiran el resultat final a través de la seua votació en línia.

La targeta Dona poden sol·licitar-la homes i dones, clients o no clients de l’entitat, en qualsevol de les 76 oficines de Caixa Popular. Es tracta d’una targeta biodegradable i respectuosa amb el medi ambient. Una targeta compromesa, pensada per a homes i dones conscienciats amb la igualtat entre les persones.

La iniciativa de la convocatòria d’ajudes forma part del projecte Caixa Popular Dona, que comprén diferents accions per a promoure la igualtat entre les persones, un dels valors de l’entitat des que es va crear l’any 1977.

La principal entitat financera valenciana segueix un model de banca social, solidària i de proximitat amb una cultura que promou la igualtat des de l’àmbit intern. En Caixa Popular un 57% de la seua plantilla són dones.

En el seu compromís per la igualtat, Caixa Popular ha llançat altres iniciatives, com la col·laboració amb la Fundació Novaterra, amb un projecte d’autotreball per a dones amb pocs recursos, i també diferents seminaris web i sessions en centres educatius per a fomentar la sensibilització i l’educació en igualtat entre homes i dones.

A més, compta amb el projecte ‘Dona la veu’, una sèrie d’esdeveniments en forma de conversa conduïts per la presentadora Mariola Cubells, en què Caixa Popular dona la paraula a convidats amb un paper rellevant en el terreny de la igualtat i la dona. També ha estrenat un programa a Twitch on la presentadora Emma Tomàs entrevista en directe a dones valencianes amb gran talent com l’artista Paula Bonet o la cantant Samantha.

Una altra de les accions en aquesta mateixa línia és l’exposició itinerant ‘Valencianes per la igualtat’ formada per 6 figures creades per l’artista fallera Pilar Luna a manera de ‘ninot’ de falla, intervingudes artísticament i que reivindiquen diferents afirmacions sobre la igualtat.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.