19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Cancel·lats congressos de personal sanitari per a evitar el contagi del coronavirus en València

Les mentides sobre el coronavirus que no t'has de creure

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

El brot de coronavirus que s’està vivint en el territori valencià, especialment en València, està provocant que es prenguen mesures per a previndre una major propagació del virus. A les mesues de celebrar a porta tancada el partit de futbol del València C.F i del València Bàsket, esta matí han eixit nous comunicats.

 

Segons informa ‘Levante EMV’, la jornada sobre Violència de Gènere que tenia lloc esta vesprada en el Col·legi Oficial de Metges de València, en el que anaven a congregar-se unes 200 persones, s’ha anul·lat davant la recomanació del Ministeri de Sanitat de què el personal sanitari no vaja a congressos o jornades amb molta gent.

 

Però no és l’únic acte que s’ha hagut de suspendre. Un curs programat per a la setmana que ve en l’Hospital del Doctor Peset de València sobre ronco patia també s’ha anul·lat amb la finalitat d’evitar la possibilitat de què hi haja contagi entre els professionals sanitaris, ja d’una mateixa comunitat autònoma o, inclús, a altres. 

 

Un major risc per a la població

El director del Centre de Coordinació d’Emergències del Ministeri de Sanitat, Fernando Simón, ha explicat que el personal sanitari ha d’agafar majors precaucions, encara que no tinguen cap símptoma del coronavirus, ja que «poden implicar un risc per a la població».

 

Esta mesura s’allargarà durant les pròximes setmanes, després de què el Consell General de Col·legis Oficials de Metges enviara esta recomanació i que este dimarts ho anunciara també el Ministeri de Sanitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.

Gonzalo Villar torna a l’Elx: més madur i millor futbolista

El migcampista torna cedit pel Dinamo de Zagreb amb opció de compra i es declara llest per a debutar a les ordes de Eder Sarabia. Rehúye comparacions i confia a quedar-se.