16 C
València
Diumenge, 19 octubre, 2025

Vicent Mompó celebra a Carlet la cremà de la falla de l’associació ‘Carlet Camina’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, ha acudit este dijous al municipi de Carlet, on ha estat acompanyat per l’alcaldessa i diputada provincial, Laura Sáez, per a celebrar amb l’associació ‘Carlet Camina’ la cremà de la seua falla. Esta associació és una iniciativa posada en marxa per l’ajuntament en 2016 per a promoure la salut i l’envelliment actiu. Guiats per les infermeres del centre de salut de Carlet, programen caminades i activitats dirigides a les persones majors de la localitat.

El president de la corporació provincial ha visitat en primer lloc el poliesportiu municipal, on ha tingut lloc una xocolatada amb bunyols, amenitzada amb una xaranga que ha interpretat temes típics d’estes festes com ‘Paquito el Xocolater’ o ‘Amparito Roca’. A continuació, el pasacarrer s’ha dirigit fins al centre de salut per a la cremá de la falla.

“Hem vingut ací a donar suport a un programa molt positiu per als veïns de Carlet, que els ajuda a mantindre’s actius i relacionar-se entre ells. Eixa activitat es combina hui amb el ‘fallerisme’ de la Diputació. Les falles també se celebren a través d’este tipus d’associacions amb jornades com la de hui, en la qual es mesclen activitats tan nostres com el xocolate amb bunyols, la xaranga i la cremà”, ha manifestat Vicent Mompó. “És molt important que des de les institucions es done suport a este tipus d’iniciatives que promouen la salut dels nostres majors”, ha afegit per la seua part l’alcaldessa Laura Sáez.

Últimes notícies

Mor José Vicente González, referent empresarial i expresident de la CEV i Fira València

L'empresari metal·lúrgic José Vicente González mor als 83 anys. Va liderar FEMEVAL, la CEV i Fira València, on va ser l'últim president de perfil empresarial.

Antony rescata al Betis amb un doblet en el descompte davant el Vila-real

El Betis va neutralitzar un 2-0 amb dos gols d'Antony, l'últim en el 90+4, per a empatar en La Ceràmica. El Vila-real conserva la tercera plaça malgrat el colp final.

Antony rescata al Betis amb un doblet i sosté la baralla per la tercera plaça

El brasiler va marcar en el 66 i en el 94 per a igualar un 2-0 en La Ceràmica. El Betis va dominar el joc i el Vila-real manté la tercera plaça malgrat el colp final.

Antony rescata al Betis amb un doblet per a empatar 2-2 davant el Vila-real

Amb dos gols, el segon en el 94, Antony va remuntar un 2-0 per a firmar el 2-2 del Betis en La Ceràmica. El Vila-real conserva la tercera plaça en un dol directe per Europa.

Antony rescata al Betis amb un doblet davant el Vila-real (2-2)

Un doblet d'Antony, amb el segon en el temps afegit, va permetre al Betis empatar 2-2 en el camp del Vila-real. Els locals havien manat per dos gols.

Convertix un intent de robatori en xapes amb la cara desdibuixada i les esgota en hores

L'amo de la botiga Goatxa, a Benimaclet, va respondre amb humor a un intent de robatori: va convertir la imatge desdibuixada del merodeador en xapes d'un euro i les va esgotar en hores. La idea es va tornar viral i ja frega el mig miler d'unitats venudes

Espanya manté les mobilitzacions per a no oblidar-se de Palestina dos anys després

Organitzacions socials, sindicals i partits d'esquerra van convocar actes en diverses ciutats per a mantindre el focus a Gaza. Van reclamar no usar ports per a trànsit de material militar i van cridar a una gran marxa a Madrid.

Reanimen a un home de 34 anys després d’una parada cardíaca en l’avinguda Gaspar Aguilar de València

El SAMU va recuperar les constants d'un home de 34 anys després de patir una parada cardíaca en ple carrer en l'avinguda Gaspar Aguilar. El CICU va rebre l'avís a les 13.26 i va ser traslladat a l'Hospital Doctor Peset.