11.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Vicent Mompó celebra a Carlet la cremà de la falla de l’associació ‘Carlet Camina’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, ha acudit este dijous al municipi de Carlet, on ha estat acompanyat per l’alcaldessa i diputada provincial, Laura Sáez, per a celebrar amb l’associació ‘Carlet Camina’ la cremà de la seua falla. Esta associació és una iniciativa posada en marxa per l’ajuntament en 2016 per a promoure la salut i l’envelliment actiu. Guiats per les infermeres del centre de salut de Carlet, programen caminades i activitats dirigides a les persones majors de la localitat.

El president de la corporació provincial ha visitat en primer lloc el poliesportiu municipal, on ha tingut lloc una xocolatada amb bunyols, amenitzada amb una xaranga que ha interpretat temes típics d’estes festes com ‘Paquito el Xocolater’ o ‘Amparito Roca’. A continuació, el pasacarrer s’ha dirigit fins al centre de salut per a la cremá de la falla.

“Hem vingut ací a donar suport a un programa molt positiu per als veïns de Carlet, que els ajuda a mantindre’s actius i relacionar-se entre ells. Eixa activitat es combina hui amb el ‘fallerisme’ de la Diputació. Les falles també se celebren a través d’este tipus d’associacions amb jornades com la de hui, en la qual es mesclen activitats tan nostres com el xocolate amb bunyols, la xaranga i la cremà”, ha manifestat Vicent Mompó. “És molt important que des de les institucions es done suport a este tipus d’iniciatives que promouen la salut dels nostres majors”, ha afegit per la seua part l’alcaldessa Laura Sáez.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.