14.4 C
València
Dilluns, 12 maig, 2025

Carrefour comença a vendre insectes a 500 euros el quilo

Carrefour ha decidit fer un pas endavant per diferenciar-se dels seus competidors i ho ha fet comercialitzant un nou producte que no deixarà indiferent a ningú. La cadena d’hipermercats ha apostat per incloure els insectes dins les seues propostes de vendes, de manera que els seus clients ja poden començar a comprar-los.

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Aquesta aposta de Carrefour sorgeix després que, a principis d’aquest mateix any, la Unió Europea regulara i aprovara la distribució d’aquests aliments. Ara, la cadena francesa ha optat per aprofitar la concessió i oferir aquesta nova varietat de productes abans que ningú.

Últimes notícies

La sala VIP de l’aeroport de Manises estrena plats d’un cuiner amb estrela Michelin

El valencià José Manuel Miguel, del restaurant Beat de Calp, i l’empresa alacantina Esatur ja gestionen sales VIP a Barajas i altres tres aeròdroms

Màxim Huerta, primer firmant del manifest del Fòrum Jaume I per a commemorar els 750 anys de la seua mort

El Fòrum promourà la participació social i cultural a la Comunitat Valenciana amb actes i activitats fins a 2026

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana