Demanen el final immediat de ‘La Casa Fuerte’ poc després de començar

 

Ahir a la nit va començar en Telecinco la segona edició de ‘La Casa Fuerte’, un ‘reality’ que pretén entretindre i divertir a l’espectador, qui assistirà a les proves, discussions i problemes de convivència de catorze concursants. En concret, de catorze famosos que, en parella o en solitari, han decidit participar per conseguir una elevada quantitat econòmica.

 

Ex de ‘Supervivientes‘, ‘MYHYV’ o de ‘La isla de las tentaciones‘ són els que han acceptat el repte. I això ha donat lloc al fet que es compte amb un ‘elenc’ que ha causat veritable estupor entre el públic que, en part, no ha acollit de bon grat el programa esmentat.

 

Per este motiu, ahir les xarxes socials es van incendiar parlant del mateix. És més, hi va haver qui ja van demanar la final immediata d’este perquè consideren que no està a l’altura d’altres ‘realities’ de la cadena com, per exemple, ‘Gran Hermano‘.

Els concursants de ‘La Casa Fuerte’ no convencen

Una de les raons que ha fet que els internautes demanen en Twitter que este ‘reality’ no continue és el ‘repartiment’ de concursants. Hi ha un gran disgust davant l’audiència perquè es considera que no hi ha participants que puguen resultar interessants.

 

En concret, no es considera que desperten cap curiositat famosos ‘de mig pèl’, com els han arribat a qualificar. Ens estem referint a figures com l’ex-‘tronista’ Albert Álvarez, la cantant Rebeca, Mari Cielo Pajares, Sonia Monroy o fins i tot Cristini.

 

Mostra d’això han sigut els missatges molt contundents a les xarxes, com ara este: «El camió del fem ha passat per ‘Mediaset’ i han muntat ‘La Casa Fuerte’. Interessen les seues vides tant com que et donen un colp a les pilotes».

 

Així mateix, un altre exemple de queixa per la selecció de concursants ha sigut este: «No pense vore esta edició. No m’agrada el càsting. No sé, no entra pels ulls». I és que els fans dels ‘realities’ de Telecinco consideren que, enfront d’altres formats com ‘Supervivientes’ on es porta a terme un càsting interessant, en este no ha sigut així. Pareix que s’ha optat per contractar, majoritàriament, a famosos que cobren molt poc i que no tenen res a aportar.

Es va jugar amb el ‘morbo’ de la infidelitat

De la mateixa manera, una altra part de l’audiència ha demanat la final immediata de ‘La Casa Fuerte’ perquè està jugant amb la morbositat perquè des de la primera gal·la està apostant per generar controvèrsia amb un possible triangle amorós, el qual podria donar molt que parlar i que ahir ja va donar lloc a moments realment vergonyosos.

 

En concret, ens estem referint, al fet que es va revelar que Tom Brusse, que participa amb la seua parella Sandra, li va ser infidel a la seua novia amb Samira Jalil, qui no va dubtar en donar detalls innecessaris del seu ‘affaire’ amb l’ex de Melyssa, com a on va tindre lloc la relació.

 

Davant estos comentaris, molts internautes es van mostrar ofesos amb missatges com: «Fomenteu la infidelitat (…) ‘La Casa Fuerte’ és només: diners, sexe i pocs valors».

 

Es va donar informació de l’exterior a Isa Pantoja

El tercer motiu que els incondicionals dels ‘realities’ van criticar a la primera gal·la és que es va trencar amb una màxima d’estos: no donar informació de fora. Doncs bé, l’espai, jugant amb el ‘morbo’ del distanciament entre Kiko Rivera i Isabel Pantoja, li va explicar el que havia passat a Isa. Esta, quan va conèixer els detalls de l’entrevista a ‘Lecturas’ del seu germà, no va dubtar a enfonsar-se i posar-se a plorar.

 

Per totes estes raons, molts internautes es van disgustar amb l’estrena de ‘La Casa Fuerte 2‘, demanant la seua final i van atacar de forma contundent. Altres missatges que així ho demostren són estos:

  • «Collons, això és depriment. Amb el panorama que tenim, en comptes d’apropar-nos un bon ‘reality’ per entretenir-nos, ‘Mediaset’ ens deprimix més amb ‘La Casa Fuerte‘».
  • «’La Casa Fuerte’ és un veritable rotllo. No li veig cap al·licient per veure-ho».

 

Caldrà esperar per vore si en les pròximes entregues el ‘reality‘ convenç els espectadors o no.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.