Demanen el final immediat de ‘La Casa Fuerte’ poc després de començar

Ejemplo de shortcode con estilo
  Ahir a la nit va començar en Telecinco la segona edició de ‘La Casa Fuerte’, un ‘reality’ que pretén entretindre i divertir a l’espectador, qui assistirà a les proves, discussions i problemes de convivència de catorze concursants. En concret, de catorze famosos que, en parella o en solitari, han decidit participar per conseguir una elevada […]

 

Ahir a la nit va començar en Telecinco la segona edició de ‘La Casa Fuerte’, un ‘reality’ que pretén entretindre i divertir a l’espectador, qui assistirà a les proves, discussions i problemes de convivència de catorze concursants. En concret, de catorze famosos que, en parella o en solitari, han decidit participar per conseguir una elevada quantitat econòmica.

 

Ex de ‘Supervivientes‘, ‘MYHYV’ o de ‘La isla de las tentaciones‘ són els que han acceptat el repte. I això ha donat lloc al fet que es compte amb un ‘elenc’ que ha causat veritable estupor entre el públic que, en part, no ha acollit de bon grat el programa esmentat.

 

Per este motiu, ahir les xarxes socials es van incendiar parlant del mateix. És més, hi va haver qui ja van demanar la final immediata d’este perquè consideren que no està a l’altura d’altres ‘realities’ de la cadena com, per exemple, ‘Gran Hermano‘.

Els concursants de ‘La Casa Fuerte’ no convencen

Una de les raons que ha fet que els internautes demanen en Twitter que este ‘reality’ no continue és el ‘repartiment’ de concursants. Hi ha un gran disgust davant l’audiència perquè es considera que no hi ha participants que puguen resultar interessants.

 

En concret, no es considera que desperten cap curiositat famosos ‘de mig pèl’, com els han arribat a qualificar. Ens estem referint a figures com l’ex-‘tronista’ Albert Álvarez, la cantant Rebeca, Mari Cielo Pajares, Sonia Monroy o fins i tot Cristini.

 

Mostra d’això han sigut els missatges molt contundents a les xarxes, com ara este: «El camió del fem ha passat per ‘Mediaset’ i han muntat ‘La Casa Fuerte’. Interessen les seues vides tant com que et donen un colp a les pilotes».

 

Així mateix, un altre exemple de queixa per la selecció de concursants ha sigut este: «No pense vore esta edició. No m’agrada el càsting. No sé, no entra pels ulls». I és que els fans dels ‘realities’ de Telecinco consideren que, enfront d’altres formats com ‘Supervivientes’ on es porta a terme un càsting interessant, en este no ha sigut així. Pareix que s’ha optat per contractar, majoritàriament, a famosos que cobren molt poc i que no tenen res a aportar.

Es va jugar amb el ‘morbo’ de la infidelitat

De la mateixa manera, una altra part de l’audiència ha demanat la final immediata de ‘La Casa Fuerte’ perquè està jugant amb la morbositat perquè des de la primera gal·la està apostant per generar controvèrsia amb un possible triangle amorós, el qual podria donar molt que parlar i que ahir ja va donar lloc a moments realment vergonyosos.

 

En concret, ens estem referint, al fet que es va revelar que Tom Brusse, que participa amb la seua parella Sandra, li va ser infidel a la seua novia amb Samira Jalil, qui no va dubtar en donar detalls innecessaris del seu ‘affaire’ amb l’ex de Melyssa, com a on va tindre lloc la relació.

 

Davant estos comentaris, molts internautes es van mostrar ofesos amb missatges com: «Fomenteu la infidelitat (…) ‘La Casa Fuerte’ és només: diners, sexe i pocs valors».

 

Es va donar informació de l’exterior a Isa Pantoja

El tercer motiu que els incondicionals dels ‘realities’ van criticar a la primera gal·la és que es va trencar amb una màxima d’estos: no donar informació de fora. Doncs bé, l’espai, jugant amb el ‘morbo’ del distanciament entre Kiko Rivera i Isabel Pantoja, li va explicar el que havia passat a Isa. Esta, quan va conèixer els detalls de l’entrevista a ‘Lecturas’ del seu germà, no va dubtar a enfonsar-se i posar-se a plorar.

 

Per totes estes raons, molts internautes es van disgustar amb l’estrena de ‘La Casa Fuerte 2‘, demanant la seua final i van atacar de forma contundent. Altres missatges que així ho demostren són estos:

  • «Collons, això és depriment. Amb el panorama que tenim, en comptes d’apropar-nos un bon ‘reality’ per entretenir-nos, ‘Mediaset’ ens deprimix més amb ‘La Casa Fuerte‘».
  • «’La Casa Fuerte’ és un veritable rotllo. No li veig cap al·licient per veure-ho».

 

Caldrà esperar per vore si en les pròximes entregues el ‘reality‘ convenç els espectadors o no.

Últimes notícies

Cel ennuvolat i pluges dijous al sud de la Comunitat Valenciana

Este dijous el cel estarà ennuvolat amb pluges a la mitat sud de la Comunitat Valenciana, temperatures sense grans canvis i vent fluix variable. Divendres s’espera un ambient més estable i assolellat, amb lleuger augment de les màximes a l’interior sud.

Iniciativa-Compromís tria Alberto Ibáñez per a encapçalar la llista al Congrés

La mesa nacional d’Iniciativa-Compromís ha acordat per unanimitat proposar Alberto Ibáñez com a cap de llista al Congrés el 29 de novembre, amb l’objectiu d’impulsar una candidatura unitària de l’esquerra valenciana.

La compra de vivenda per estrangers cau un 15,4 % a la Comunitat Valenciana en mig d’un fre general

La compravenda de vivenda lliure per part d’estrangers ha retrocedit un 15,4 % en la Comunitat Valenciana en el primer semestre, una de les majors caigudes d’Espanya, en un context de descens generalitzat del 13 % al conjunt de l’Estat.

L’AVL reclama més recursos per a frenar la minimització del valencià

La presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, Maria Àngels Francés, reclama voluntat política i més recursos per a consolidar el llegat dels 25 anys de la institució i frenar la minimització del valencià. En l’acte d’obertura del curs, l’AVL també ha distingit la revista Saó amb la Medalla de 2026.

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno, proclamades falleres majors de València 2027

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno han sigut proclamades fallera major i fallera major infantil de València per a 2027 en un acte solemne a lAjuntament, presidit per lalcaldessa María José Catalá.

Bernabé, Arcadi España i Torró encapçalen la llista del PSPV al Congrés per València

El PSPV-PSOE ha aprovat una llista molt renovada al Congrés per València, encapçalada per Pilar Bernabé, amb Arcadi España de número dos i Rebeca Torró de tres, de cara a les generals del 29 de novembre.

Jutgen nou acusats per un alijo de 32 quilos de cocaïna arribada des de Panamà

Nou persones s’enfronten a penes de fins a nou anys i mig de presó per introduir a Espanya més de 32 quilos de cocaïna ocults en un enviament d’aparells elèctrics cap a Orihuela.

Mompó crida a mobilitzar València per a canviar el rumb d’Espanya el 29N

Vicent Mompó insten el comitè de campanya del PP a València a bolcar-se en les generals del 29 de novembre per a impulsar un canvi polític a Espanya. El líder provincial reclama que la Comunitat Valenciana siga escoltada i tinga el pes que li correspon.