Castelló augmenta en quasi 900.000 euros el pressupost d’esports per a 2024

El Patronat Municipal d’Esports incrementa el pressupost per a l’exercici 2024 en 869.266,36 euros, per la qual cosa passarà de tindre de 6.130.730,64 euros a 7.000.000 euros. L’alcaldessa, Begoña Carrasco i la presidenta del patronat i regidora d’Esports, Maica Hurtado, han tancat els comptes de l’entitat que es presentaran en el pròxim consell rector previst per a aquest dimecres 13 de desembre.

La primera edil ha assenyalat que “amb aquest primer pressupost apostem per fer de Castelló la capital de l’esport amb esdeveniments tot l’any perquè siga un revulsiu turístic més que contribuïsca a desestacionalitzar l’oferta. Ja vam ser ‘Capital de l’Esport’ en 2012 acollint més de 200 competicions i generant més de 40.000 pernoctacions, amb una repercussió econòmica de més de 6 milions d’euros a l’any i anem apostar per recuperar-lo”.

L’alcaldessa ha destacat que “aquest equip de govern està plenament compromés amb l’esport i hem arribat per a donar un gir de 180 graus a la situació en la qual es trobava el Patronat, per la qual cosa situarem a la ciutat on es mereix, començant per la redacció d’un Pla director de millora de les instal·lacions esportives municipals perquè totes les disciplines que competeixen en lligues supramunicipals puguen entrenar i competir en unes instal·lacions dignes i adaptades a l’esport corresponent”.

Per part seua, la presidenta del Patronat Municipal d’Esports, Maica Hurtado, ha recordat que “després d’haver fet un gran esforç aquests mesos per a regularitzar tots els pagaments que l’anterior govern va deixar pendents hem aconseguit reajustar l’import dels subministraments del gas, la llum i el manteniment de piscines per a poder controlar la despesa i aconseguir una major eficiència en la gestió”.

Hurtado destaca que “destinarem més subvencions als clubs esportius, amb millors instal·lacions i amb esdeveniments que atraguen fins a Castelló cada cap de setmana a milers de persones perquè som conscients del potencial que té la nostra ciutat”.

“Dotem de major suport a la Marató de Castelló, així com també hem augmentat la partida per als clubs d’elit, l’organització d’esdeveniments i per a les activitats anuals de l’esport base”. I és que “el govern que lidera Begoña Carrasco està molt compromés amb l’esport base perquè és el fonament sobre el qual se sustenta el futur de molts dels xiquets i xiquetes de Castelló”, assenyala.

D’altra banda, “apostem perquè tornen els grans esdeveniments esportius a Castelló, per això la capital acollirà en 2024 la final del Mundial de Voley, el campionat d’Espanya de gimnàstica rítmica, la fira de l’esport per a clubs, la ruta ciclista de la ceràmica i recuperem el suport a la Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana”, destaca Furtat. Al mateix temps que ha afirmat que “continuem treballant per a atraure més esdeveniments esportius a la nostra ciutat”.

​​​​​​​

Últimes notícies

Divendres amb temperatures màximes molt altes a l’interior i prelitoral valencià

Este divendres el cel estarà poc nuvolós a la Comunitat Valenciana i les temperatures màximes pujaran, amb valors significativament alts en zones de l’interior i del prelitoral. Dissabte es mantindrà la calor, especialment a l’interior, amb vents fluixos de direcció variable que giraran a component este.

Avís groc este divendres per temperatures de fins a 38 graus a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís groc a tota la província de València per calor intensa, amb fins a 38 graus a l’interior i 36 al litoral.

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.