Castelló augmenta en quasi 900.000 euros el pressupost d’esports per a 2024

El Patronat Municipal d’Esports incrementa el pressupost per a l’exercici 2024 en 869.266,36 euros, per la qual cosa passarà de tindre de 6.130.730,64 euros a 7.000.000 euros. L’alcaldessa, Begoña Carrasco i la presidenta del patronat i regidora d’Esports, Maica Hurtado, han tancat els comptes de l’entitat que es presentaran en el pròxim consell rector previst per a aquest dimecres 13 de desembre.

La primera edil ha assenyalat que “amb aquest primer pressupost apostem per fer de Castelló la capital de l’esport amb esdeveniments tot l’any perquè siga un revulsiu turístic més que contribuïsca a desestacionalitzar l’oferta. Ja vam ser ‘Capital de l’Esport’ en 2012 acollint més de 200 competicions i generant més de 40.000 pernoctacions, amb una repercussió econòmica de més de 6 milions d’euros a l’any i anem apostar per recuperar-lo”.

L’alcaldessa ha destacat que “aquest equip de govern està plenament compromés amb l’esport i hem arribat per a donar un gir de 180 graus a la situació en la qual es trobava el Patronat, per la qual cosa situarem a la ciutat on es mereix, començant per la redacció d’un Pla director de millora de les instal·lacions esportives municipals perquè totes les disciplines que competeixen en lligues supramunicipals puguen entrenar i competir en unes instal·lacions dignes i adaptades a l’esport corresponent”.

Per part seua, la presidenta del Patronat Municipal d’Esports, Maica Hurtado, ha recordat que “després d’haver fet un gran esforç aquests mesos per a regularitzar tots els pagaments que l’anterior govern va deixar pendents hem aconseguit reajustar l’import dels subministraments del gas, la llum i el manteniment de piscines per a poder controlar la despesa i aconseguir una major eficiència en la gestió”.

Hurtado destaca que “destinarem més subvencions als clubs esportius, amb millors instal·lacions i amb esdeveniments que atraguen fins a Castelló cada cap de setmana a milers de persones perquè som conscients del potencial que té la nostra ciutat”.

“Dotem de major suport a la Marató de Castelló, així com també hem augmentat la partida per als clubs d’elit, l’organització d’esdeveniments i per a les activitats anuals de l’esport base”. I és que “el govern que lidera Begoña Carrasco està molt compromés amb l’esport base perquè és el fonament sobre el qual se sustenta el futur de molts dels xiquets i xiquetes de Castelló”, assenyala.

D’altra banda, “apostem perquè tornen els grans esdeveniments esportius a Castelló, per això la capital acollirà en 2024 la final del Mundial de Voley, el campionat d’Espanya de gimnàstica rítmica, la fira de l’esport per a clubs, la ruta ciclista de la ceràmica i recuperem el suport a la Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana”, destaca Furtat. Al mateix temps que ha afirmat que “continuem treballant per a atraure més esdeveniments esportius a la nostra ciutat”.

​​​​​​​

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.