14.5 C
València
Dimarts, 15 abril, 2025

Cecotec mobilitza més de 2 milions d’euros en ajudes per als damnificats per la dana a València

Cecotec ha complert l’objectiu del seu pla #Ayudadana, a través del qual ha fet efectives ajudes i donacions en espècie valorades en més de dos milions d’euros per a recolzar les persones damnificades per la dana a la província de València. Malgrat els estralls que aquest fenomen va causar en les seues oficines centrals del municipi d’Alfafar, l’empresa va aconseguir restablir les seues operacions des del primer moment i ha continuat funcionant amb normalitat mentre ha tendit la mà a les comunitats i treballadors que s’han vist perjudicats.

Amb aquesta iniciativa, el seu propòsit principal era facilitar la recuperació dels habitatges dels damnificats i millorar la qualitat de vida dels qui han experimentat pèrdues significatives a causa de l’incident. Cecotec ha ofert ajudes directes destinades a reconstruir les llars afectades i ha executat aquest pla activat el passat mes de novembre amb el lliurament de 6.700 electrodomèstics, amb un valor total de 700.000 euros, als municipis afectats, com Catarroja, Aldaia, Picanya, Alfafar i Sedaví, entre d’altres.

A més, la companyia ha posat a disposició d’aquests damnificats més de 30.000 electrodomèstics essencials valorats en 1,5 milions d’euros a preus reduïts i sense ànim de lucre, que podien ser sol·licitats a través de la seua pàgina web. Aquesta acció busca garantir que les persones afectades tinguin accés ràpid a materials necessaris per a la seua recuperació.

Per coordinar els serveis de manera eficient, Cecotec ha habilitat un punt de recollida exclusiu en el seu centre logístic al polígon de Massalavés. Aquesta mesura permet que els damnificats arrepleguen les seues comandes personalment en una zona accessible, proporcionant una solució eficaç per poder disposar dels articles amb rapidesa, especialment en moments de restriccions a causa de les condicions meteorològiques. Aquest nou sistema es proposa facilitar la recuperació de la normalitat per a les persones que han patit les conseqüències de la dana.

Cecotec ha ampliat les seues iniciatives per recolzar el seu equip humà, mitjançant ajudes directes per als empleats que han patit pèrdues materials a causa de la dana. L’empresa ha reposat els electrodomèstics essencials i ha proporcionat vehicles de mobilitat a aquells que han perdut casa o mitjà de transport.

A més, ha creat un servei de suport psicològic gratuït en línia per als seus treballadors, on els professionals ofereixen un suport emocional immediat, proporcionant un espai segur d’escolta i orientació adaptat a les necessitats individuals, ajudant a gestionar l’estrès i l’ansietat derivats d’aquesta situació.

La iniciativa #Ayudadana no només ha proporcionat un alleujament tangible als damnificats, sinó que també ha reforçat la imatge de Cecotec com a empresa compromesa amb el benestar social i la Comunitat Valenciana, demostrant la seua dedicació i responsabilitat perquè la terra de la llum torne a brillar.

Últimes notícies

La terminal nord del Port de València entrarà en funcionament el 2030, segons l’APV

La presidenta de l'APV, Mar Chao, ha anunciat que la nova terminal nord del port estarà operativa per al 2030, amb un fort enfocament en la sostenibilitat i la digitalització.

Cuerpo destaca Espanya com a una destinació d’inversió de confiança en reunió amb empresaris nord-americans

El ministre d'Economia, Carlos Cuerpo, trasllada un missatge de confiança a empresaris nord-americans sobre les perspectives positives de creixement econòmic i l'estabilitat regulatòria d'Espanya.

Paterna millora l’accessibilitat dels camins rurals per vehicles d’emergència i usuaris

L'Ajuntament de Paterna ha iniciat una sèrie de treballs per adequar camins rurals i circuits forestals, millorant l'accessibilitat per a vehicles d'emergència, ciclistes i senderistes, amb una inversió de 55.000 euros.

Perdre temperatura i precipitació: Predicció meteorològica per al cap de setmana

Una massa d'aire fred afectarà la Península amb temperatures més baixes i precipitació prevista especialment a Catalunya, mentre que al Mediterrani es mantindrà sense precipitacions excepte el dissabte.

La defensa de Salomé Pradas assegura que el seu currículum estava avalat pel president i que va seguir recomanacions tècniques

L'exconsellera de Justícia, Salomé Pradas, defensa la seva actuació durant la tragèdia climàtica del 29 d'octubre, destacant que les seves accions estaven avalades pel president. La defensa remarca que va actuar seguint les recomanacions tècniques i va realitzar més de 100 trucades per coordinar esforços.

L’Ibex 35 augmenta un 2,14% i es dirigeix a recuperar els 12.900 punts

L'Ibex 35 tanca la sessió d'aquest dimarts amb una pujada del 2,14%, impulsat per l'estabilitat aranzelària i reunions clau entre economistes.

El PSPV exigeix transparència sobre l’assistència d’assessors de Vox al Parlament Valencià

El PSPV sol·licitarà informació sobre l'assistència de dos assessors vinculats a Vox que podrien estar rebent sou sense exercir. Aquesta acció és una resposta a rumors sobre la seva presència a Les Corts.

Trump Pressiona Harvard Amb Impostos per les Seues Protestes Estudiantils

El president Trump suggereix que Harvard comence a pagar impostos si no atén les seues peticions sobre les protestes contra la guerra a Gaza.