Cel nuvolós i temperatures màximes en lleuger descens aquest dimarts a la Comunitat

Ejemplo de shortcode con estilo
S'espera vent variable fluix i predominarà la component oest amb intervals de moderat a l'interior a la vesprada

La Comunitat Valenciana ha clarejat aquest dimarts amb cel nuvolós i registrarà un lleuger descens de les temperatures màximes, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

Aquesta jornada, a més, predominaran els núvols mitjans i alts i hi haurà bancs de núvols baixos en zones del litoral al matí.

S’espera vent variable fluix i predominarà la component oest amb intervals de moderat a l’interior a la vesprada, han indicat les mateixes fonts.

Les temperatures mínimes aniran en ascens i les màximes en lleuger descens excepte al terç sud, on s’esperen pocs canvis.

Així, la ciutat d’Alacant anotarà una mínima de 9ºC i una màxima de 20ºC; i les de Castelló i València, de 9 i 18ºC.

Últimes notícies

La DANA Adam arrasa 9.000 hectàrees de cultius i deixa 21 milions en pèrdues

La Unió ha xifrat en 21 milions d’euros els danys inicials de la DANA Adam en cultius, sobretot a la Safor i la Marina Alta, amb 9.000 hectàrees afectades de cítrics, caqui, aguacat, hortalisses i raïm de taula.

Presó provisional per a un jove per 16 robatoris en cotxes a Borriana

Un home de 25 anys ha ingressat en presó provisional acusat de 16 robatoris amb força en vehicles i un furt de gasoil comesos a Borriana entre el 3 i el 16 d’octubre.

El Villarreal encadena set derrotes seguides fora de casa en la Champions

La derrota per 4-3 davant el Liverpool a Anfield alça fins a set la ratxa consecutiva de partits perduts pel Villarreal com a visitant en la Lliga de Campions. L’equip d’Íñigo Pérez no guanya fora de La Ceràmica en esta competició des de les semifinals de 2021-2022.

Mestalla acollirà el Tavernes-València de Copa amb entrades des de 10 euros

El duel de Copa del Rei entre la UE Tavernes de la Valldigna i el València es jugarà a Mestalla el 28 d’octubre, amb preus entre 10 i 22 euros i el club blanquinegre figurant com a visitant.

A presó per robar amb violència joies a gent major a Oliva abans de la dana Adam

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 23 anys, d’origen algerià, acusat d’almenys dos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada a Oliva abans de la dana Adam. El jutjat de Gandia ha ordenat el seu ingrés a presó i s’investiga la seua relació amb tres robatoris més.

El PSPV presenta les llistes del 29N a València amb la vivenda i els drets socials com a eix

El PSPV-PSOE ha registrat les candidatures de la província de València per al 29N amb l’objectiu de consolidar avanços en drets i frenar la ultradreta, situant la vivenda i la justícia social en el centre del programa. Pilar Bernabé vincula la campanya al projecte de Pedro Sánchez i a les pròximes autonòmiques i municipals de 2027.

Les víctimes de la dana del 2024 acusen que llavors no es va actuar com ara amb Adam

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 asseguren que la resposta davant la borrasca Adam ha demostrat que fa quasi dos anys no es van aplicar els protocols disponibles ni es va informar bé del risc.

La UPV estrena el documental ‘340.000’ sobre la recuperació de fotos de la DANA de 2024

La Universitat Politècnica de València presenta ‘340.000’, un documental que repassa el projecte Salvem les Fotos UPV, amb què s’han recuperat 340.000 fotografies familiars danyades per la DANA d’octubre de 2024.