Cel nuvolós i temperatures màximes en lleuger descens aquest dimarts a la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha clarejat aquest dimarts amb cel nuvolós i registrarà un lleuger descens de les temperatures màximes, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

Aquesta jornada, a més, predominaran els núvols mitjans i alts i hi haurà bancs de núvols baixos en zones del litoral al matí.

S’espera vent variable fluix i predominarà la component oest amb intervals de moderat a l’interior a la vesprada, han indicat les mateixes fonts.

Les temperatures mínimes aniran en ascens i les màximes en lleuger descens excepte al terç sud, on s’esperen pocs canvis.

Així, la ciutat d’Alacant anotarà una mínima de 9ºC i una màxima de 20ºC; i les de Castelló i València, de 9 i 18ºC.

Últimes notícies

L’Elx torna a fer tres gols fora de casa en Primera cinc anys després

L’Elx ha guanyat 1-3 l’Espanyol al RCDE Stadium i ha tornat a fer tres gols com a visitant en Primera més de cinc anys després de l’última vegada. El triomf, amb un jugador menys des del minut 5, és el primer de la temporada i confirma el bon rendiment lluny del Martínez Valero.

La Politècnica de València obri a la Xina el primer campus d’una universitat espanyola

La Universitat Politècnica de València ha inaugurat a Hangzhou el primer campus d’una universitat espanyola a la Xina, amb graus i màsters tecnològics i places reservades per a alumnat espanyol.

Aemet activa l’avís taronja per pluges intenses a tot el litoral d’Alacant

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges de fins a 50 litres per metre quadrat en una hora a tot el litoral d’Alacant fins al migdia, i manté l’avís groc al sud de València fins a les 15.00 hores.

Pluges fortes fins al migdia al litoral d’Alacant i sud de València

La Comunitat Valenciana viu este dissabte un episodi de ruixats i tronades fortes al litoral d’Alacant i al sud de València fins al migdia, amb temperatures quasi sense canvis i vent fluix que girarà a llevant.

Aemet activa l’avís groc per pluges en el litoral d’Alacant i el sud de València

Aemet ha activat este dissabte l’avís groc per pluges de fins a 20 litres en una hora en tot el litoral d’Alacant i el sud de València, després d’una matinada amb registres molt intensos a la Marina Alta.

L’Elx, amb deu jugadors, sorprén l’Espanyol a Cornellà

L’Elx ha guanyat 1-3 l’Espanyol al RCDE Stadium malgrat jugar amb deu des del minut 6, amb doblet de Fer Niño i gol de Valera.

Deting a València el jove que buscaven per matar a colps el seu padrastre

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 23 anys, fugit des del 8 de setembre, acusat de matar a colps amb una mancuerna el seu padrastre al barri de Sant Isidre.

València reobri el Jardí del Túria excepte el tram del Palau de la Música

L'Ajuntament de València ha reobert el Jardí del Túria després del temporal, però manté tancat el tram del voltant del Palau de la Música per treballs de neteja i manteniment després del desbordament d'un col·lector.