La Comunitat Valenciana obri la setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures en lleuger ascens fins el 20 graus

La primera setmana de febrer estarà marcada a la Comunitat Valenciana pels cels poc nuvolosos i les temperatures sense canvis o en lleuger ascens, fins a màximes de 20 graus.

Durant aquest dilluns hi haurà intervals de núvols alts a la vesprada, boires i bancs de boira matinals en punts de l’interior i bancs de núvols baixos en zones del litoral al matí.

El vent bufarà fluix amb algun interval moderat de component sud al litoral i fluix variable en la resta de la Comunitat, segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET).

En les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 20 i 9 graus a Alacant, 20 i 6 a Valencia i 19 i 6 a Castelló de la Plana.

Per a aquest dimarts 6 es preveu que En les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 20 i 9 graus a Alacant, 20 i 6 a Valencia i 19 i 6 a Castelló de la Planai les temperatures mínimes, mentre les màximes aniran en lleuger descens sobretot a l’interior.

RISC D’INCENDIS A CASTELLÓ I ALACANT

En matèria d’incendis forestals, el nivell de preemergencia per risc per a aquest 5 de febrer és alt (taronja) a l’interior sud de la província de Castelló i al nord d’Alacant; sota-mitjà (verd) a la resta del territori valencià, informa l’1·1·2.

Últimes notícies

A disposició judicial l’home detingut per la mort d’un veí en una baralla a Aldaia

L’home detingut dimarts a Aldaia com a presumpte autor d’una agressió mortal amb arma blanca ha passat este divendres a disposició dels jutjats de Torrent. En el succés, ocorregut en una antiga vivenda a les afores del nucli urbà, també va ser arrestada una altra persona.

Contexto Queer, la llibreria de Benimaclet que s’ha convertit en refugi LGBTIQA+

Contexto Queer ha obert en el barri de Benimaclet com una llibreria especialitzada en literatura LGBTIQA+ i un espai segur on el col·lectiu es pot sentir acollit i representat. El projecte, impulsat per Carla Sáenz, combina un fons de 3.000 llibres queer amb activitats setmanals i una forta vocació comunitària.

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.