La Comunitat Valenciana obri la setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures en lleuger ascens fins el 20 graus

La primera setmana de febrer estarà marcada a la Comunitat Valenciana pels cels poc nuvolosos i les temperatures sense canvis o en lleuger ascens, fins a màximes de 20 graus.

Durant aquest dilluns hi haurà intervals de núvols alts a la vesprada, boires i bancs de boira matinals en punts de l’interior i bancs de núvols baixos en zones del litoral al matí.

El vent bufarà fluix amb algun interval moderat de component sud al litoral i fluix variable en la resta de la Comunitat, segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET).

En les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 20 i 9 graus a Alacant, 20 i 6 a Valencia i 19 i 6 a Castelló de la Plana.

Per a aquest dimarts 6 es preveu que En les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 20 i 9 graus a Alacant, 20 i 6 a Valencia i 19 i 6 a Castelló de la Planai les temperatures mínimes, mentre les màximes aniran en lleuger descens sobretot a l’interior.

RISC D’INCENDIS A CASTELLÓ I ALACANT

En matèria d’incendis forestals, el nivell de preemergencia per risc per a aquest 5 de febrer és alt (taronja) a l’interior sud de la província de Castelló i al nord d’Alacant; sota-mitjà (verd) a la resta del territori valencià, informa l’1·1·2.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.