La Comunitat Valenciana obri la setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures en lleuger ascens fins el 20 graus

La primera setmana de febrer estarà marcada a la Comunitat Valenciana pels cels poc nuvolosos i les temperatures sense canvis o en lleuger ascens, fins a màximes de 20 graus.

Durant aquest dilluns hi haurà intervals de núvols alts a la vesprada, boires i bancs de boira matinals en punts de l’interior i bancs de núvols baixos en zones del litoral al matí.

El vent bufarà fluix amb algun interval moderat de component sud al litoral i fluix variable en la resta de la Comunitat, segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET).

En les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 20 i 9 graus a Alacant, 20 i 6 a Valencia i 19 i 6 a Castelló de la Plana.

Per a aquest dimarts 6 es preveu que En les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 20 i 9 graus a Alacant, 20 i 6 a Valencia i 19 i 6 a Castelló de la Planai les temperatures mínimes, mentre les màximes aniran en lleuger descens sobretot a l’interior.

RISC D’INCENDIS A CASTELLÓ I ALACANT

En matèria d’incendis forestals, el nivell de preemergencia per risc per a aquest 5 de febrer és alt (taronja) a l’interior sud de la província de Castelló i al nord d’Alacant; sota-mitjà (verd) a la resta del territori valencià, informa l’1·1·2.

Últimes notícies

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.