La Comunitat Valenciana obri la setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures en lleuger ascens fins el 20 graus

La primera setmana de febrer estarà marcada a la Comunitat Valenciana pels cels poc nuvolosos i les temperatures sense canvis o en lleuger ascens, fins a màximes de 20 graus.

Durant aquest dilluns hi haurà intervals de núvols alts a la vesprada, boires i bancs de boira matinals en punts de l’interior i bancs de núvols baixos en zones del litoral al matí.

El vent bufarà fluix amb algun interval moderat de component sud al litoral i fluix variable en la resta de la Comunitat, segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET).

En les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 20 i 9 graus a Alacant, 20 i 6 a Valencia i 19 i 6 a Castelló de la Plana.

Per a aquest dimarts 6 es preveu que En les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 20 i 9 graus a Alacant, 20 i 6 a Valencia i 19 i 6 a Castelló de la Planai les temperatures mínimes, mentre les màximes aniran en lleuger descens sobretot a l’interior.

RISC D’INCENDIS A CASTELLÓ I ALACANT

En matèria d’incendis forestals, el nivell de preemergencia per risc per a aquest 5 de febrer és alt (taronja) a l’interior sud de la província de Castelló i al nord d’Alacant; sota-mitjà (verd) a la resta del territori valencià, informa l’1·1·2.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.