La Comunitat Valenciana obri la setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures en lleuger ascens fins el 20 graus

La primera setmana de febrer estarà marcada a la Comunitat Valenciana pels cels poc nuvolosos i les temperatures sense canvis o en lleuger ascens, fins a màximes de 20 graus.

Durant aquest dilluns hi haurà intervals de núvols alts a la vesprada, boires i bancs de boira matinals en punts de l’interior i bancs de núvols baixos en zones del litoral al matí.

El vent bufarà fluix amb algun interval moderat de component sud al litoral i fluix variable en la resta de la Comunitat, segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET).

En les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 20 i 9 graus a Alacant, 20 i 6 a Valencia i 19 i 6 a Castelló de la Plana.

Per a aquest dimarts 6 es preveu que En les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 20 i 9 graus a Alacant, 20 i 6 a Valencia i 19 i 6 a Castelló de la Planai les temperatures mínimes, mentre les màximes aniran en lleuger descens sobretot a l’interior.

RISC D’INCENDIS A CASTELLÓ I ALACANT

En matèria d’incendis forestals, el nivell de preemergencia per risc per a aquest 5 de febrer és alt (taronja) a l’interior sud de la província de Castelló i al nord d’Alacant; sota-mitjà (verd) a la resta del territori valencià, informa l’1·1·2.

Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana duplica les morts en carretera a l’abril fins a deu conductors morts

Deu conductors van morir en les carreteres de la Comunitat Valenciana a l'abril, sis més que en 2025, la qual cosa la situa com la regió amb major increment de sinistres mortals a Espanya.

La Generalitat accelera 117 vivendes protegides a Benidorm amb lloguer per davall del mercat

La Generalitat construïx 117 vivendes protegides a Benidorm dins del Pla Viu, destinades a lloguer assequible sobre sòl públic i amb prioritat per a jóvens i persones amb discapacitat.

Pérez Llorca reforça la integració de les arts a les aules com a via d’inclusió de l’alumnat

Juanfran Pérez Llorca destaca el programa Innov@arts i el seu projecte Innova@cant com a exemple de com la música i les arts impulsen creativitat, inclusió i desenrotllament integral de l'alumnat.

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.

El PP vincula el juí del cas Koldo amb la suposada implicació de Pedro Sánchez

El PP sosté que les declaracions en el juí del cas Koldo en el Suprem reforcen la idea d'una implicació de Pedro Sánchez i apunten a un presumpte finançament il·legal del PSOE.

Ábalos nega que els folis anaren bitllets i acusa un juí mediàtic pel cas Koldo

Ábalos es defén en el Suprem pel cas Koldo negant que els folis al·ludiren a diners, rebutjant haver intervingut en contractes públics i denunciant un juí ja condemnat mediàticament.

El Barça es creua amb el Recol·lectes Valladolid i l’Enforne Alacant amb el Bada Huesca en els quarts de la Copa del Rei

El sorteig de la Copa del Rei d'handbol definix uns quarts de final amb un Barça-Recol·lectes Atlètic Valladolid i un Enforne Alacant-Bada Huesca com a creus estel·lars en el Centre de Tecnificació.