Mastodon
28.5 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Cepeda, indignat pels rumors de ruptura amb Aitana: «Hi ha un velociraptor…»

Aitana y Cepeda se conocieron en 'OT 2017', se convirtieron en novios este año pero su relación de dos meses habría terminado.

Aitana i Cepeda a ‘Operación Triunfo 2017’ | Cedida

 

La difusió d’una informació oferta per ‘Look’ on s’afirmava la ruptura entre Luis Cepeda i Aitana ha estat contestada pel cantant. Tot i que la resposta no és directament pel mitjà de comunicació, l’artista fa evident el seu destinatari, tirant de sarcasme i ironia.

 

A l’escrit, publicat al seu compte personal de Twitter, Cepeda s’ha mostrat indignat per la llibertat amb la qual es fa aquest tipus de difamacions. Al músic no li ha agradat gens que s’utilitzés el seu nom sense una font contrastada, per això que no ha dubtat en fer evident per les xarxes socials.

 

Aitana y Cepeda.

Aitana i Cepeda | Instagram

 

Ruptura entre Cepeda i Aitana

El missatge de Luis Cepeda ha aconseguit obtindre la ràpida reacció que l’artista devia esperar. En menys de 24 hores, la publicació comptava amb més de 9.000 ‘M’agrada’, fent evident que el malestar per aquest tipus de notícies és de caràcter general.

 

«Exclusiva! Hi ha un velociraptor sol per Madrid, que encara no s’ha vist. Ens ho ha dit una creïlla», escrivia el cantant a la mencionada xarxa social. Amb aquesta barreja d’humor i cabreig, Cepeda contestava els rumors apareguts, encara que tampoc els confirmava ni desmentia.

 

 

Aitana, en silenci

Vista la reacció de Luis Cepeda, era d’esperar que els ulls dels usuaris s’enfocaren en l’altra meitat de la relació, Aitana. Molts seguidors de la parella seguixen pendents de vore si l’artista dona algun detall o pista que servisca per esbrinar l’esdevenir dels dos.

 

No obstant això, l’artista està totalment desapareguda. Fins al moment, l’artífex de ‘Lo malo’, encara no s’ha pronunciat sobre la informació apareguda a ‘Look’, el que fa impossible saber si els rumors sobre el final de la història de dos de les estrelles de l’última edició d”Operación Triunfo’ és cert o no.

 

Els motius de la ruptura

Sembla sorprenent que un mitjà de comunicació s’atrevix a parlar lliurement de la relació d’una parella sense tindre la informació contrastada. De fet, tot apuntava que les dades del mencionat diari eren veraces, ja que fins i tot donaven els motius pels quals havien trencat.

 

Parlen que Aitana ha decidit enfocar-se en la seua carrera en solitari, motiu pel qual havia d’aparcar la seua relació amorosa. La decisió hauria arribat després de l’èxit obtingut després del seu primer senzill, que va convertir-se en el més vist d’Espanya durant les primeres 24 hores.

 

No obstant això, el missatge de Luis Cepeda fa tremolar els fonaments de la publicació. Haurem d’esperar que siga la mateixa parella qui acabe confirmant els rumors, siga per a bé o per a mal.

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.