La Diputació de València i CEV València col·laboraran per a impulsar el creixement econòmic i empresarial

Toni Gaspar (Diputació) i Eva Blasco (CEV) firmen un conveni de col·laboració

Els dos presidents treballaran conjuntament per a impulsar el creixement valencià | Diputació de València

 

La Diputació de València i la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV) col·laboraran per a impulsar el creixement econòmic i consolidar el teixit empresarial de la província de València amb l’objectiu de generar riquesa i benestar sostenible per als ciutadans.

 

D’eixa manera ho han acordat este dimecres el president de la Diputació provincial, Toni Gaspar, i la presidenta de la CEV en la província de València, Eva Blasco, amb la firma d’un conveni de col·laboració, amb una duració de dos anys, que es traduirà en activitats conjuntes en diferents sectors productius.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per al president de la Diputació de València, Toni Gaspar, «és fonamental la col·laboració institucional en estos moments de crisi i reactivació econòmica, tractant d’ajudar a tots els sectors econòmics i fent-ho de la mà dels qui realment coneixen el sector, les seues necessitats i prioritats, amb la finalitat de treballar de manera conjunta, efectiva i ràpida en la recuperació laboral i econòmica en els municipis de la província».

 

«Tots els esforços que puguem fer per a revertir la situació actual per la que travessa la nostra economia a conseqüència del Covid19 són pocs. Al costat de la Diputació treballarem per a que no es perda teixit empresarial, amb els efectes negatius que això suposaria sobre l’ocupació, i per a millorar el benestar de la societat, amb la que ens sentim altament compromesos», ha declarat Eva Blasco, presidenta de CEV en la província de València.

 

Fruit d’este conveni, es posaran en marxa diferents accions encaminades a impulsar el creixement econòmic de les comarques de la província de València, afavorir l’ocupabilitat i la gestió del talent i fomentar la igualtat d’oportunitats. La Diputació de València i CEV–València constituiran una Comissió Mixta en règim paritari, que s’encarregarà de la programació, seguiment i valoració de les activitats que s’emmarquen en el conveni subscrit este dimecres.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.