La Diputació de València i CEV València col·laboraran per a impulsar el creixement econòmic i empresarial

Toni Gaspar (Diputació) i Eva Blasco (CEV) firmen un conveni de col·laboració

Els dos presidents treballaran conjuntament per a impulsar el creixement valencià | Diputació de València

 

La Diputació de València i la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV) col·laboraran per a impulsar el creixement econòmic i consolidar el teixit empresarial de la província de València amb l’objectiu de generar riquesa i benestar sostenible per als ciutadans.

 

D’eixa manera ho han acordat este dimecres el president de la Diputació provincial, Toni Gaspar, i la presidenta de la CEV en la província de València, Eva Blasco, amb la firma d’un conveni de col·laboració, amb una duració de dos anys, que es traduirà en activitats conjuntes en diferents sectors productius.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per al president de la Diputació de València, Toni Gaspar, «és fonamental la col·laboració institucional en estos moments de crisi i reactivació econòmica, tractant d’ajudar a tots els sectors econòmics i fent-ho de la mà dels qui realment coneixen el sector, les seues necessitats i prioritats, amb la finalitat de treballar de manera conjunta, efectiva i ràpida en la recuperació laboral i econòmica en els municipis de la província».

 

«Tots els esforços que puguem fer per a revertir la situació actual per la que travessa la nostra economia a conseqüència del Covid19 són pocs. Al costat de la Diputació treballarem per a que no es perda teixit empresarial, amb els efectes negatius que això suposaria sobre l’ocupació, i per a millorar el benestar de la societat, amb la que ens sentim altament compromesos», ha declarat Eva Blasco, presidenta de CEV en la província de València.

 

Fruit d’este conveni, es posaran en marxa diferents accions encaminades a impulsar el creixement econòmic de les comarques de la província de València, afavorir l’ocupabilitat i la gestió del talent i fomentar la igualtat d’oportunitats. La Diputació de València i CEV–València constituiran una Comissió Mixta en règim paritari, que s’encarregarà de la programació, seguiment i valoració de les activitats que s’emmarquen en el conveni subscrit este dimecres.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.