La Diputació de València i CEV València col·laboraran per a impulsar el creixement econòmic i empresarial

Toni Gaspar (Diputació) i Eva Blasco (CEV) firmen un conveni de col·laboració

Els dos presidents treballaran conjuntament per a impulsar el creixement valencià | Diputació de València

 

La Diputació de València i la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV) col·laboraran per a impulsar el creixement econòmic i consolidar el teixit empresarial de la província de València amb l’objectiu de generar riquesa i benestar sostenible per als ciutadans.

 

D’eixa manera ho han acordat este dimecres el president de la Diputació provincial, Toni Gaspar, i la presidenta de la CEV en la província de València, Eva Blasco, amb la firma d’un conveni de col·laboració, amb una duració de dos anys, que es traduirà en activitats conjuntes en diferents sectors productius.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per al president de la Diputació de València, Toni Gaspar, «és fonamental la col·laboració institucional en estos moments de crisi i reactivació econòmica, tractant d’ajudar a tots els sectors econòmics i fent-ho de la mà dels qui realment coneixen el sector, les seues necessitats i prioritats, amb la finalitat de treballar de manera conjunta, efectiva i ràpida en la recuperació laboral i econòmica en els municipis de la província».

 

«Tots els esforços que puguem fer per a revertir la situació actual per la que travessa la nostra economia a conseqüència del Covid19 són pocs. Al costat de la Diputació treballarem per a que no es perda teixit empresarial, amb els efectes negatius que això suposaria sobre l’ocupació, i per a millorar el benestar de la societat, amb la que ens sentim altament compromesos», ha declarat Eva Blasco, presidenta de CEV en la província de València.

 

Fruit d’este conveni, es posaran en marxa diferents accions encaminades a impulsar el creixement econòmic de les comarques de la província de València, afavorir l’ocupabilitat i la gestió del talent i fomentar la igualtat d’oportunitats. La Diputació de València i CEV–València constituiran una Comissió Mixta en règim paritari, que s’encarregarà de la programació, seguiment i valoració de les activitats que s’emmarquen en el conveni subscrit este dimecres.

Últimes notícies

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions d’euros per desplegar el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i situar la Comunitat Valenciana en el mapa europeu del sector.

Mónica Oltra serà ratificada dissabte com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València

Compromís per València celebrarà este dissabte una assemblea extraordinària al Jardí Botànic per ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu projecte polític per a la ciutat.

Vint anys de l’accident de metro de València: 43 morts, 47 ferits i 13 responsables polítics assenyalats

Es complixen vint anys de l’accident de metro de València de 2006, amb 43 morts i 47 ferits, un llarg recorregut polític, social i judicial i 13 responsables polítics assenyalats per Les Corts.

Més de 35.700 contribuents fan la declaració de la Renda amb l’ajuda de l’Agència Tributària Valenciana

L’assistència de l’ATV en la campanya de l’IRPF 2025 creix un 18,7 % i reforça l’atenció presencial i telefònica