La Diputació de València i CEV València col·laboraran per a impulsar el creixement econòmic i empresarial

Ejemplo de shortcode con estilo
Els dos presidents treballaran conjuntament per a impulsar el creixement valencià | Diputació de València   La Diputació de València i la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV) col·laboraran per a impulsar el creixement econòmic i consolidar el teixit empresarial de la província de València amb l’objectiu de generar riquesa i benestar sostenible per […]
Toni Gaspar (Diputació) i Eva Blasco (CEV) firmen un conveni de col·laboració

Els dos presidents treballaran conjuntament per a impulsar el creixement valencià | Diputació de València

 

La Diputació de València i la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV) col·laboraran per a impulsar el creixement econòmic i consolidar el teixit empresarial de la província de València amb l’objectiu de generar riquesa i benestar sostenible per als ciutadans.

 

D’eixa manera ho han acordat este dimecres el president de la Diputació provincial, Toni Gaspar, i la presidenta de la CEV en la província de València, Eva Blasco, amb la firma d’un conveni de col·laboració, amb una duració de dos anys, que es traduirà en activitats conjuntes en diferents sectors productius.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per al president de la Diputació de València, Toni Gaspar, «és fonamental la col·laboració institucional en estos moments de crisi i reactivació econòmica, tractant d’ajudar a tots els sectors econòmics i fent-ho de la mà dels qui realment coneixen el sector, les seues necessitats i prioritats, amb la finalitat de treballar de manera conjunta, efectiva i ràpida en la recuperació laboral i econòmica en els municipis de la província».

 

«Tots els esforços que puguem fer per a revertir la situació actual per la que travessa la nostra economia a conseqüència del Covid19 són pocs. Al costat de la Diputació treballarem per a que no es perda teixit empresarial, amb els efectes negatius que això suposaria sobre l’ocupació, i per a millorar el benestar de la societat, amb la que ens sentim altament compromesos», ha declarat Eva Blasco, presidenta de CEV en la província de València.

 

Fruit d’este conveni, es posaran en marxa diferents accions encaminades a impulsar el creixement econòmic de les comarques de la província de València, afavorir l’ocupabilitat i la gestió del talent i fomentar la igualtat d’oportunitats. La Diputació de València i CEV–València constituiran una Comissió Mixta en règim paritari, que s’encarregarà de la programació, seguiment i valoració de les activitats que s’emmarquen en el conveni subscrit este dimecres.

Últimes notícies

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.

El combustible pot encarir els vols britànics a Benidorm

Els operadors britànics temen menys places i tarifes més cares per a 2027 a causa de l’encariment del combustible. Tot i això, les reserves anticipades cap a Benidorm i la Costa Blanca mantenen una evolució favorable.

Aldaia alerta que no va rebre avisos abans de la barrancada mortal

L’alcalde d’Aldaia ha denunciat que el municipi no va rebre avisos previs. El desbordament de La Saleta va causar sis morts.

El Consell reclama solucions davant les incidències dels trens

El Consell ha demanat explicacions al ministre Carlos Cuerpo per les incidències ferroviàries i reclama un calendari per a recuperar la normalitat.

El 94,6 % de les llars de València paga més impostos

Compromís assegura que el 94,6 % de les llars de València paga més impostos que en 2023. La formació proposa mesures que, segons els seus càlculs, aportarien 90 milions d’euros als servicis públics.

La parella d’Ábalos, entre els sis detinguts del cas Koldo

Andrea de la Torre i Cristian Corvillo figuren entre els sis detinguts en un operatiu de la Guardia Civil. S’han fet registres a València i Còrdova, i s’han demanat dades a Adif.

València coordina una resposta a l’acampada per l’habitatge

La Delegación del Gobierno en la Comunitat Valenciana i el Ayuntamiento de València es reuniran amb els acampats per a coordinar la resposta a la protesta pel dret a l’habitatge.

Els xicotets torroners de Xixona obrin una via per a adaptar les IGP

Els productors de torró de Xixona han aconseguit un compromís europeu per a adaptar la normativa a les particularitats dels xicotets elaboradors.