17.9 C
València
Dilluns, 7 abril, 2025

Un ciclista, ferit amb més de 100 perdigons després de ser confós amb un conill

 

Un ciclista va estar a punt de perdre la vida aquest diumenge quan circulava pel parc forestal urbà de la muntanya Orgegia, a Alacant, després de rebre més de 100 perdigons en la seua zona lumbar, braços i mans per part d’un caçador que li va confondre amb un conill.

El ciclista va observar dos caçadors pels voltants, però als pocs metres va ser aconseguit per un tercer que li va disparar, almenys, un cartutx carregat amb nombrosos perdigons, que li van impactar. L’esportista va demanar auxili al 112 per a ser atés per la unitat de Partides Rurals de la policia local alacantina i per una ambulància, al mateix temps que es va identificar al caçador i se li va requerir la documentació de l’activitat cinegètica.

El caçador, que es trobava en aqueix moment en una jornada de cacera al costat de la seua família, posseïa tots els permisos en regla per a realitzar l’activitat i es trobava en una zona habilitada per a realitzar-la, segons han informat fonts municipals a Europa Press.

No obstant això, és poc usual veure aquesta activitat en la Muntanya Orgegia, una de les zones forestals més pròximes al nucli urbà d’Alacant i que cada cap de setmana reuneix nombrosos ciclistes i corredors, a més de famílies i passejants.

 

El propi ciclista va alertar a la Policia del succeït

 

Va ser el propi ciclista el que va alertar al centre de la Policia Local d’Alacant del succeït. Fins al lloc es van traslladar diversos agents i personal sanitari per a poder atendre el ferit. La víctima encara no sap si haurà de passar pel quiròfan perquè li retiren les parts dels projectils. No descarta presentar una denúncia, segons informa ‘ABC’.

En el seu relat als agents, el caçador va al·legar que havia confós el moviment del ciclista amb el d’un conill i va admetre que li va disparar amb un cartutx, que conté un alt nombre de perdigons, la qual cosa concordaria amb el testimoniatge de la víctima sobre que havia patit desenes de perdigonades.

La Policia Local ha obert diligències i remés l’informe dels fets al Cos Nacional de Policia i els jutjats perquè determinen si l’autor dels fets pot haver incorregut en un delicte d’imprudència.

Últimes notícies

AMDComVal s’incorpora a la Confederació Empresarial Valenciana (CEV)

L'Associació de Mitjans Digitals celebra la seua assemblea ordinària en el MUVIM

El reconegut quartet berlínès Notos arriba a l’Auditori de Castelló

L'Auditori de Castelló acollirà el proper dimecres 9 d'abril al prestigiós quartet Notos, considerat un dels millors del món en el seu gènere. Interpretaran obres de Mozart, Brahms i Schumann.

El refugi antiaeri del Passeig de Germanies a Elx obrirà al públic a partir de l’11 d’abril

A partir de l'11 d'abril, el refugi antiaeri del Passeig de Germanies a Elx estarà obert al públic, amb visites programades que inclouen un recorregut de 117 metres.

Trump impulsa les negociacions comercials amb Japó amb la promesa de ‘durs, però justos’ tractes

El president dels Estats Units, Donald Trump, ha anunciat l'inici de negociacions comercials amb Japó, prometent un tracte just però ferm. Aquesta mesura respon a les crítiques sobre les relacions comercials existents.

Més de 3.600 morts pel devastador terratrèmol a Birmània

El recent terratrèmol de magnitud 7,7 a Birmània ha causat més de 3.600 morts i més de 5.000 ferits. Les condicions meteorològiques adverses compliquen les tasques de rescat.

Desarticulat un grup criminal a València i Borriana per sextorsió amb 12 detinguts

La Guàrdia Civil deté dotze persones a València i Borriana en una operació contra la sextorsió, relacionada amb l'estafa de més de 21.000 euros a dues víctimes a Cantàbria.

El Suprem avala la investigació a José Luis Ábalos sobre irregularitats en la compravenda de material sanitari

La Sala d'Apel·lació del Tribunal Suprem confirma la investigació a l'exministre José Luis Ábalos per presumptes irregularitats durant la pandèmia, tot i defensar el seu dret a la defensa. La UCO de la Guàrdia Civil, objecte de les seves crítiques, porta a terme un informe sobre el seu patrimoni.

Detingut per apunyalar un home durant una baralla en un bar de València

Un home de 26 anys ha estat detingut en un bar de València per apunyalar un altre home en un intent d'intervenció en un enfrontament. La víctima va resultar ferida i va ser traslladada a un hospital amb ferides greus.