26.6 C
València
Dimecres, 9 juliol, 2025

Detingut per cinc robatoris i un furt per valor de 10.000 euros a Sagunt

Agents de la Policia Nacional han imputat a un home, de 33 anys, d’origen espanyol, cinc robatoris amb força en interior de vehicles perpetrats a Sagunt i Segorbe, així com un furt en un supermercat del Port de Sagunt, després de la seua detenció quan acabava de cometre un dels robatoris i portava en la seua furgoneta diversa eina de treball molt especialitzat i productes “gurmet”. El material sostret supera els 10.000 euros.

- Advertisement -Telegram València Diari

Les investigacions es van iniciar, arran de la detenció d’un home per un robatori en interior d’un vehicle, quan conduïa una furgoneta de lloguer, en la qual portava una gran quantitat d’eines de construcció, muntatge de fibra òptica, electrònica i electricitat, a més de productes d’alimentació “gurmet”, així com un patinet elèctric i dos ordinadors.

Els agents van iniciar les gestions per a determinar la procedència de tots els objectes intervinguts en el vehicle de lloguer que conduïa, donant com a resultat que totes les eines procedien de robatoris amb força en interior de furgonetes d’empreses, comesos a Sagunt i Segorbe, així com que els productes “gurmet” procedien d’un furt en un supermercat del Port de Sagunt, els quals tenien un valor de 864 euros.

Pel que sembla, les eines intervingudes procedien de cinc robatoris diferents produïts en interior de vehicles. Tots els utensilis es van sostraure en furgonetes de diferents empreses carregades amb material de treball de tota mena. Per a accedir a l’interior d’estes, els sospitosos forçaven les portes de manera subtil, de manera que no s’observaven danys a simple vista.

Durant les investigacions es van localitzar als propietaris del 80% de les eines que van ser entregades, continuant les gestions per a localitzar la procedència de la resta d’objectes.

Els investigadors calculen que el valor de tot el sostret ascendeix a uns 10.000 euros. Els agents van intervindre una gran varietat d’eines especialitzades del sector de la construcció, muntatge de fibra òptica, material d’electrònica i electricitat, productes d’alimentació de qualitat Gurmet, un patinet elèctric, dos ordinadors portàtils, un bufador de fulles entre altres objectes. Gràcies a la labor realitzada pels policies, s’ha aconseguit evitar que es venguera en el mercat negre.

Es continuen investigacions per al total esclariment dels fets, per si es poguera donar la possible participació de més persones en els fets.

Últimes notícies

Donades d’alta després de l’incendi a València les persones ateses per inhalació de fum

Les setze persones ateses per inhalar fum en un incendi a València van ser donades d'alta després de rebre atenció mèdica en diversos hospitals.

Ruixats i tempestes localment fortes afecten la mitat nord de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana presenta cel nuvolós amb possibles ruixats i tempestes localment fortes en la mitat nord. Les temperatures fluctuen i el vent bufa moderat.

Thierno Barry s’acomiada del Vila-real abans del seu esperat traspàs a l’Everton anglés

Thierno Barry s'acomiada del Vila-real després d'una temporada destacada i es prepara per a un traspàs pròxim als 32 milions d'euros a l'Everton. El davanter agraïx el suport rebut i destaca la seua evolució sota l'entrenador Marcelino.

Controlen l’incendi que va obligar a desallotjar cent vivendes en l’avinguda de València

Bombers controlen un incendi en un comerç de l'avinguda del Port a València que va obligar a desallotjar un centenar de vivendes. Catorze persones van ser ateses per inhalació de fum.

Denuncien desaparició de 20 vehicles sinistrats per la dana a València i possible comerç il·legal de peces

L'Associació Damnificats Dana Horta Sud-València denuncia davant la justícia la desaparició o sostracció d'una vintena de vehicles danyats per la dana de València. S'investiga una possible comercialització il·legal de peces i la falta de control dels ajuntaments.

Incendi en un comerç de València afecta una poma sencera i deixa onze persones ateses per fum

Un incendi en una botiga de l'Avinguda del Port a València va generar un intens fum que va afectar un centenar de vivendes. Onze persones van rebre atenció mèdica per inhalació de fum, amb danys materials significatius i evacuacions.

El president de Banc Sabadell descarta èxit de l’opa de BBVA sense canvis en les seues condicions

Josep Oliu, president del Banc Sabadell, assegura que l'opa llançada per BBVA no tindrà èxit si no es modifiquen les condicions actuals, considerant l'oferta poc atractiva per als accionistes.

Vila-real inicia proves mèdiques i es prepara per a la pretemporada amb intensos entrenaments

El Vila-real avança en les seues proves físiques i mèdiques i té previst iniciar entrenaments este dijous a la seua ciutat esportiva, preparant una pretemporada amb diversos partits internacionals.