La clàusula sexual prematrimonial que Jennifer López li ha posat a Ben Affleck

Jennifer López i Ben Affleck es casaran per fi, després de trencar la seua primera relació fa 20 anys, ja que van tindre una relació entre 2002 i principis de 2004) però la boda es va cancel·lar dies abans de la seua celebració a causa d’una suposada infidelitat de l’actor.

Dos dècades i diverses parelles després, entre ells Marc Anthony (amb el qual es va casar i va tindre dos fills), la cantant i actriu li ha donat una altra oportunitat al seu ex-xicot i passaran per l’altar. Van reprendre la seua relació en 2021 i un any després sembla que Bennifer va de debò.

Encara així, la parella torna a intentar-ho però aquesta vegada amb la signatura d’un contracte prematrimonial amb una curiosa i molt cridanera clàusula.

Adriana Dorronsoro explica que Jennifer López hauria “obligat l’actor” a signar aquest contracte en el qual s’estableix que “han de tindre més de quatre relacions sexuals per setmana“.

Després de la sorpresa dels col·laboradors per la notícia, la periodista confessa que “li sembla un bon número” i afig: “Després caldrà veure si amb el temps el van complint, perquè ja se sap que a vegades es va reduint“.

I aqueixa condició, al costat de totes les altres, l’ha hagut de signar Ben Affleck perquè a la segona vaja la vençuda. Un requisit que ja es va dir en el seu moment, quan s’anaven a casar allà per 2003, que Lopez havia exigit per escrit al seu nóvio, amb el que es veu que no les té totes amb si.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les flames apaguen les minifallas i un any de jocs, riures i somnis infantils a València

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic centrat en l'univers emocional i lúdic de la infància.

Cinc claus de les Falles de València 2026: art per la pau, malestar veïnal i cens en rècord

Les Falles de València de 2026 deixen cinc claus: un poderós missatge artístic per la pau, malestar veïnal creixent, menor tensió política, el plançó de Morrissey i un cens faller en màxims històrics.

València tanca unes Falles històriques amb un clam unànime per la pau i contra les guerres

La Cremà de quasi 770 falles acomiada unes festes marcades pel rècord de cens faller, el debat sobre la gestió d'aglomeracions i un potent missatge pacifista encapçalat per la falla municipal de Chaplin.

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.