12.6 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Una col·laboradora de ‘Sálvame’ està farta i podria abandonar prompte

 

Chelo García Cortés va acceptar ser la primera en participar en ‘Quiero dinero’, el concurs que ‘Sálvame’ s’ha tret de la mànega per a intentar desbancar a ‘Pasapalabra’ que se situa com un dels enemics més preocupants del programa. Durant els dies que va estar sotmetent-se a les proves i preguntes incòmodes, la periodista ha anat capejant el temporal com ha pogut a costa de què això li costara la seua enemistat amb alguns dels col·laboradors.

 

El programa va trobar en Chelo la millor ‘víctima’ conscient de com la seua participació anava a afectar la resta dels seus companys i a la mateixa Chelo. Un sense fi de reptes que la van posar en cruels destrets i que la periodista va dir «prou» quan va arribar a un límit que no estava disposada a passar: ensenyar el seu compte corrent.

 

Durant el seu concurs, Chelo García Cortés es va mostrar molt participativa i va acceptar totes les preguntes i reptes als que estava disposada a fer front. D’esta forma, la vam poder vore quedar-se en roba interior, ficar el cap en una caixa plena de panderoles, fer-se un pírcing, respondre preguntes molt delicades i fins i tot substituir per un dia com a presentadora a María Patiño al capdavant de ‘Socialité’.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tardes en Sálvame. A ver que pruebas me ponen hoy! Zapatillas @munichsports

Una publicación compartida de Chelo García-Cortés Cadavid (@chelo_garcia_cortes) el

 

Tot un cúmul de jocs que podrien haver arribat al límit de la seua paciència i els fruits del que està recollint. Si s’ha de jutjar per una de les seues publicacions en el seu compte oficial d’Instagram, Chelo no podria estar tan a gust en ‘Sálvame’ com va voler fer entendre. «Vesprades en ‘Sálvame’. A vore quines proves em posen hui!» publicava la periodista deixant caure una indirecta cap a la direcció del programa el mateix dia que va decidir deixar de concursar.

 

I no és per a menys, sense saber si amb altres participants ‘Sálvame’ es mostra igual de dur que amb Chelo García Cortés, la veritat és que la col·laboradora ha plorat més que mai com a conseqüència de les seues proves i preguntes. No és la primera volta que Chelo es convertix en la protagonista de les vesprades en ser el blanc d’algunes crítiques per part dels seus companys.

 

Chelo García Cortés, en el punt de mira una volta més

Sense anar més lluny, en la vesprada d’este dimecres 28 d’octubre, Chelo va tindre una gran discussió amb la seua amiga, María Patiño després de què presentara ‘Socialité’ com un repte de ‘Quiero dinero’. Cortés va assegurar no haver-se sentit abrigallada per Patiño al no rebre un missatge d’esta desitjant-li sort. María es va defensar al·ludint no entendre el malestar de la seua amiga, ja que li va enviar un missatge en les xarxes socials per a donar-li ànims.

 

L’enfrontament entre les dos va anar en augment quan Kiko Matamoros va ficar cullerada en l’assumpte entre elles. Matamoros va acusar Chelo de tindre un doble llenguatge i va insinuar que esta havia parlat malament de María Patiño i Gema López a la seua esquena. «Vas acabar fent al·lusió a la vida privada d’una d’estes dos senyores» va revelar el col·laborador.

 

Chelo va assegurar no recordar les seues paraules i Kiko Matamoros es va prestar a fer-se el poli per a demostrar que deia la veritat. El programa va posar una volta més a la periodista als peus dels cavalls traient a relluir velles baralles entre Chelo i María Patiño. Una situació incòmoda que torna a posar en dificultats a la periodista i provoca el seu disgust amb ‘Sálvame’ en sentir-se com a presa fàcil per a la resta dels seus companys.

 

Cada volta és més evident que hi ha diferències de tracte entre els col·laboradors del programa estrella de Telecinco. Mentres alguns es mostren intocables, a uns altres els toca lidiar amb vesprades molt dures que a voltes duren setmanes. Un tracte de favor que podria ser la punta que acabara amb la paciència de Chelo García Cortés quan per fi se sentia a gust en el programa però que torna a ser atacada per diferents fronts.

Últimes notícies

Marcelino admet que les aturades no els han vingut bé i apunta al Mallorca

Marcelino va subratllar que les dos aturades anteriors van perjudicar el Vila-real i confia a revertir la dinàmica davant el Mallorca en La Ceràmica este dissabte.

València endurix l’ordenança de neteja: fins a 3.000 euros per orinar al carrer i 1.500 per no arreplegar les caques

L'Ajuntament impulsa una reforma de l'ordenança per a adaptar la norma a la legislació vigent i frenar conductes incíviques. Hi haurà sancions de fins a 3.000 euros i noves obligacions per a amos de mascotes, comerços i organitzadors d'esdeveniments.

La Fundació Princesa de Girona destaca el paper dels jóvens en la reconstrucció després de la DANA

El CongresFest x València ha reunit a Aldaia a prop de 900 estudiants per a impulsar la reconstrucció de l'ecosistema jove després de la DANA. La jornada ha posat a la joventut en el centre i impulsat la coordinació institucional.

El Consorci de Bombers de València aprova l’acord que posa fi al conflicte laboral

La Taula General de Negociació ha aprovat l'Acord de Condicions Comunes 2026-2029, que substituïx al de 2022 i normalitza la relació amb els sindicats.

La Diputació de València aportarà 3 milions per als 28 municipis exclosos per la DANA

La institució provincial cobrirà el 50% no finançat per l'Estat en projectes de reparació després de la riuada. Reclama igualtat de tracte per als municipis.

El PP de València aprova la declaració del 25-N de la FEMP amb el vot en contra de Vox

L'Ajuntament de València ha recolzat la moció de la FEMP pel 25-N per a reforçar la lluita contra la violència masclista. Vox, soci de govern, ha votat en contra.

Una tortuga es recupera en el Oceanogràfic després de perdre una aleta per art de fons

Una tortuga Caretta caretta de 30 quilos es recupera en l'Arca de la Mar del Oceanogràfic després de ser rescatada a Oliva amb plàstics i cordes. Els veterinaris li van amputar una aleta i evoluciona favorablement.

Un projecte pioner d’IA recupera la veu d’un pacient amb ELA

Un equip de la UPV ha reconstruït la veu d'un pacient amb ELA a partir de 20 minutos d'àudios. El sistema reproduïx la seua entonació en castellà i valencià.