Mastodon
23.7 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Una col·laboradora de ‘Sálvame’ està farta i podria abandonar prompte

 

Chelo García Cortés va acceptar ser la primera en participar en ‘Quiero dinero’, el concurs que ‘Sálvame’ s’ha tret de la mànega per a intentar desbancar a ‘Pasapalabra’ que se situa com un dels enemics més preocupants del programa. Durant els dies que va estar sotmetent-se a les proves i preguntes incòmodes, la periodista ha anat capejant el temporal com ha pogut a costa de què això li costara la seua enemistat amb alguns dels col·laboradors.

 

El programa va trobar en Chelo la millor ‘víctima’ conscient de com la seua participació anava a afectar la resta dels seus companys i a la mateixa Chelo. Un sense fi de reptes que la van posar en cruels destrets i que la periodista va dir «prou» quan va arribar a un límit que no estava disposada a passar: ensenyar el seu compte corrent.

 

Durant el seu concurs, Chelo García Cortés es va mostrar molt participativa i va acceptar totes les preguntes i reptes als que estava disposada a fer front. D’esta forma, la vam poder vore quedar-se en roba interior, ficar el cap en una caixa plena de panderoles, fer-se un pírcing, respondre preguntes molt delicades i fins i tot substituir per un dia com a presentadora a María Patiño al capdavant de ‘Socialité’.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tardes en Sálvame. A ver que pruebas me ponen hoy! Zapatillas @munichsports

Una publicación compartida de Chelo García-Cortés Cadavid (@chelo_garcia_cortes) el

 

Tot un cúmul de jocs que podrien haver arribat al límit de la seua paciència i els fruits del que està recollint. Si s’ha de jutjar per una de les seues publicacions en el seu compte oficial d’Instagram, Chelo no podria estar tan a gust en ‘Sálvame’ com va voler fer entendre. «Vesprades en ‘Sálvame’. A vore quines proves em posen hui!» publicava la periodista deixant caure una indirecta cap a la direcció del programa el mateix dia que va decidir deixar de concursar.

 

I no és per a menys, sense saber si amb altres participants ‘Sálvame’ es mostra igual de dur que amb Chelo García Cortés, la veritat és que la col·laboradora ha plorat més que mai com a conseqüència de les seues proves i preguntes. No és la primera volta que Chelo es convertix en la protagonista de les vesprades en ser el blanc d’algunes crítiques per part dels seus companys.

 

Chelo García Cortés, en el punt de mira una volta més

Sense anar més lluny, en la vesprada d’este dimecres 28 d’octubre, Chelo va tindre una gran discussió amb la seua amiga, María Patiño després de què presentara ‘Socialité’ com un repte de ‘Quiero dinero’. Cortés va assegurar no haver-se sentit abrigallada per Patiño al no rebre un missatge d’esta desitjant-li sort. María es va defensar al·ludint no entendre el malestar de la seua amiga, ja que li va enviar un missatge en les xarxes socials per a donar-li ànims.

 

L’enfrontament entre les dos va anar en augment quan Kiko Matamoros va ficar cullerada en l’assumpte entre elles. Matamoros va acusar Chelo de tindre un doble llenguatge i va insinuar que esta havia parlat malament de María Patiño i Gema López a la seua esquena. «Vas acabar fent al·lusió a la vida privada d’una d’estes dos senyores» va revelar el col·laborador.

 

Chelo va assegurar no recordar les seues paraules i Kiko Matamoros es va prestar a fer-se el poli per a demostrar que deia la veritat. El programa va posar una volta més a la periodista als peus dels cavalls traient a relluir velles baralles entre Chelo i María Patiño. Una situació incòmoda que torna a posar en dificultats a la periodista i provoca el seu disgust amb ‘Sálvame’ en sentir-se com a presa fàcil per a la resta dels seus companys.

 

Cada volta és més evident que hi ha diferències de tracte entre els col·laboradors del programa estrella de Telecinco. Mentres alguns es mostren intocables, a uns altres els toca lidiar amb vesprades molt dures que a voltes duren setmanes. Un tracte de favor que podria ser la punta que acabara amb la paciència de Chelo García Cortés quan per fi se sentia a gust en el programa però que torna a ser atacada per diferents fronts.

Últimes notícies

Mor una bebé i la seua mare queda en estat crític després de ser atropellades per un cotxe sense conductor a Calp

Una bebé de 20 dies va morir i la seua mare roman en l'UCI després de ser envestides per un vehicle estacionat que es va desplaçar costa avall en una urbanització. L'altre fill, de quatre anys, va eixir il·lés i s'investiga una possible fallada del fre de mà.

Marcelino afirma que Partey esta llest mentalment per a jugar davant el Tottenham

El tecnico del Vila-real sosté que el migcampista ghanes esta al seu maximo nivell mental per al debut de Champions i apel·la a la presuncion d'innocència. El jugador, que nega els càrrecs, ha de comparéixer en un tribunal de Londres al dia següent del partit.

Mor una xiqueta de 4 anys després de caure des d’un quint pis a Calp

La menor va caure de matinada des del balcó d'un quint pis i va morir cinc dies després a Alacant. La policia judicial investiga l'accident.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real i recolza a Partey abans del Tottenham

El tècnic del Vila-real assegura que l'equip arriba amb il·lusió de guanyar en el seu debut europeu i defén la presumpció d'innocència de Thomas Partey.

Foyth assenyala el debut davant el Tottenham com una gran oportunitat

El defensa del Vila-real, ex del club londinenc, anticipa un partit molt físic en la primera jornada i reclama confiança en les pròpies virtuts. Considera clau arrancar el camí europeu amb bon peu.

La Xarxa per Palestina alça el seu tancament en la UV després d’un acord amb el rectorat

El node valencià de la Xarxa Universitària per Palestina posa fi al tancament en La Nau després de firmar amb la Universitat de València un acord amb seguiment i mesures. El pacte inclou condemna, revisió de col·laboracions i un grup de treball mensual.

Detinguda una cuidadora per estafar més de 30.000 euros a una anciana a Calp

Una dona de 46 anys va ser arrestada per usar sense permís la targeta de l'anciana a la qual atenia. La Guàrdia Civil li atribuïx més de 40 extraccions nocturnes.

El Consell entregarà a la jutgessa els recursos periodístics del Cecopi si els sol·licita

Emergències garantix que, si la jutgessa ho requerix, posarà a disposició els recursos periodístics gravats en el Cecopi el 29 d'octubre, dia de la dana. S'insistix que no existix una gravació oficial de la reunió.