Julieta Venegas, Pablo López, The Cult, Carlos Vives, Sergio Dalma, Niña Pastori i Revolver es donen cita en els Concerts de Vivers

Un total de 18 concerts i 25 artistes que en el seu conjunt sumen més de 24 milions de seguidors en Instagram, 65,1 milions d’oients mensuals en Spotify i desenes de premis Grammy.

Estes són les dades del cartell estel·lar dels Concerts de Vivers que este dijous ha presentat la regidora de Festes i Tradicions, Mónica Gil, en roda de premsa, on destaquen 25 intèrprets, “amb noms nacionals i internacionals de primer nivell, molts dels quals han sigut reconeguts amb nombroses nominacions i desenes de prestigiosos premis Grammy i Grammy Llatins”.

La Gran Fira de Juliol de València 2024 “s’enorgullix de presentar una àmplia gamma de gèneres musicals i estils interpretatius. Des del vallenato de Carlos Vives fins al flamenc modern de Niña Pastori, passant pel pop-rock de Taburete, la balada romàntica de Pablo

López i el rap de l’argentí WOS, hem volgut oferir una experiència musical variada per a tots els gustos i per a totes les edats”, ha detallat Gil.

“El nostre cartell de concerts”, ha prosseguit Mónica Gil, “compta amb artistes que han deixat una empremta inesborrable en l’escena musical internacional. Amb nominacions i premis en els Grammy i els Grammy Llatins, com els guardonats Julieta Venegas i Gilberto Santa Rosa, així com els influents The Cult i Beret, València es convertirà en l’epicentre de la música de classe mundial este estiu”.

“No sols portem artistes internacionals de renom, sinó que també destaquem el millor de la música espanyola. Des de llegendes com a Luz Casal i Sergio Dalma fins a artistes contemporanis com Antoñito Molina, estem orgullosos de comptar amb el ric patrimoni musical d’Espanya en la Gran Fira de Juliol de València. Per descomptat, no ens oblidem dels artistes valencians i per això, seran presents intèrprets com Elena Játiva i bandes com Los Zigarros, Revolver i Green Nomad”, ha anunciat l’edil de Festes i Tradicions.

Segons Mónica Gil, “els criteris artístics” han conformat un cartell amb una gran varietat d’estils musicals que passen pel pop, el rock, el flamenc, la salsa, l’indie pop, rumba, ranxeres i les noves tendències de la música urbana com el rap.

“La finalitat és que ciutadans i visitants puguen gaudir d’una programació diversa i única de música en directe que combina el talent local, nacional i internacional. València, a través de la seua Gran Fira de Juliol, està llesta per a oferir una experiència musical excepcional amb una alineació d’artistes de primer nivell que han sigut reconeguts pel seu talent i excel·lència en els escenaris internacionals”, ha assegurat.

Entrades ja a la venda

Tota la informació sobre els Concerts de Vivers està disponible en el web https://conciertosdeviveros.com/on podrà veure el cartell anunciador i també tenen ja a la seua disposició l’enllaç per a comprar les seues entrades, que ja estan a la venda. També en les XXSS municipals i de Concerts de Vivers.

“Estem segurs, i eixa ha sigut la nostra intenció, que els Concerts de Vivers captivaran a audiències de totes les edats amb una producció de primer nivell”. Tot això a través dels 18 concerts a l’aire lliure programats del 2 al 23 de juliol en un entorn privilegiat com són els Jardins de Vivers, en el centre de la ciutat de València. Un espai natural amb un aforament de 5.000 persones i que a més comptarà amb gespa artificial, zona gastronòmica, aparcament per a bicicletes, zona habilitada per a persones amb mobilitat reduïda així com 70 cabines portàtils de WC”.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.