Julieta Venegas, Pablo López, The Cult, Carlos Vives, Sergio Dalma, Niña Pastori i Revolver es donen cita en els Concerts de Vivers

Un total de 18 concerts i 25 artistes que en el seu conjunt sumen més de 24 milions de seguidors en Instagram, 65,1 milions d’oients mensuals en Spotify i desenes de premis Grammy.

Estes són les dades del cartell estel·lar dels Concerts de Vivers que este dijous ha presentat la regidora de Festes i Tradicions, Mónica Gil, en roda de premsa, on destaquen 25 intèrprets, “amb noms nacionals i internacionals de primer nivell, molts dels quals han sigut reconeguts amb nombroses nominacions i desenes de prestigiosos premis Grammy i Grammy Llatins”.

La Gran Fira de Juliol de València 2024 “s’enorgullix de presentar una àmplia gamma de gèneres musicals i estils interpretatius. Des del vallenato de Carlos Vives fins al flamenc modern de Niña Pastori, passant pel pop-rock de Taburete, la balada romàntica de Pablo

López i el rap de l’argentí WOS, hem volgut oferir una experiència musical variada per a tots els gustos i per a totes les edats”, ha detallat Gil.

“El nostre cartell de concerts”, ha prosseguit Mónica Gil, “compta amb artistes que han deixat una empremta inesborrable en l’escena musical internacional. Amb nominacions i premis en els Grammy i els Grammy Llatins, com els guardonats Julieta Venegas i Gilberto Santa Rosa, així com els influents The Cult i Beret, València es convertirà en l’epicentre de la música de classe mundial este estiu”.

“No sols portem artistes internacionals de renom, sinó que també destaquem el millor de la música espanyola. Des de llegendes com a Luz Casal i Sergio Dalma fins a artistes contemporanis com Antoñito Molina, estem orgullosos de comptar amb el ric patrimoni musical d’Espanya en la Gran Fira de Juliol de València. Per descomptat, no ens oblidem dels artistes valencians i per això, seran presents intèrprets com Elena Játiva i bandes com Los Zigarros, Revolver i Green Nomad”, ha anunciat l’edil de Festes i Tradicions.

Segons Mónica Gil, “els criteris artístics” han conformat un cartell amb una gran varietat d’estils musicals que passen pel pop, el rock, el flamenc, la salsa, l’indie pop, rumba, ranxeres i les noves tendències de la música urbana com el rap.

“La finalitat és que ciutadans i visitants puguen gaudir d’una programació diversa i única de música en directe que combina el talent local, nacional i internacional. València, a través de la seua Gran Fira de Juliol, està llesta per a oferir una experiència musical excepcional amb una alineació d’artistes de primer nivell que han sigut reconeguts pel seu talent i excel·lència en els escenaris internacionals”, ha assegurat.

Entrades ja a la venda

Tota la informació sobre els Concerts de Vivers està disponible en el web https://conciertosdeviveros.com/on podrà veure el cartell anunciador i també tenen ja a la seua disposició l’enllaç per a comprar les seues entrades, que ja estan a la venda. També en les XXSS municipals i de Concerts de Vivers.

“Estem segurs, i eixa ha sigut la nostra intenció, que els Concerts de Vivers captivaran a audiències de totes les edats amb una producció de primer nivell”. Tot això a través dels 18 concerts a l’aire lliure programats del 2 al 23 de juliol en un entorn privilegiat com són els Jardins de Vivers, en el centre de la ciutat de València. Un espai natural amb un aforament de 5.000 persones i que a més comptarà amb gespa artificial, zona gastronòmica, aparcament per a bicicletes, zona habilitada per a persones amb mobilitat reduïda així com 70 cabines portàtils de WC”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.