17 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Julieta Venegas, Pablo López, The Cult, Carlos Vives, Sergio Dalma, Niña Pastori i Revolver es donen cita en els Concerts de Vivers

Un total de 18 concerts i 25 artistes que en el seu conjunt sumen més de 24 milions de seguidors en Instagram, 65,1 milions d’oients mensuals en Spotify i desenes de premis Grammy.

Estes són les dades del cartell estel·lar dels Concerts de Vivers que este dijous ha presentat la regidora de Festes i Tradicions, Mónica Gil, en roda de premsa, on destaquen 25 intèrprets, “amb noms nacionals i internacionals de primer nivell, molts dels quals han sigut reconeguts amb nombroses nominacions i desenes de prestigiosos premis Grammy i Grammy Llatins”.

La Gran Fira de Juliol de València 2024 “s’enorgullix de presentar una àmplia gamma de gèneres musicals i estils interpretatius. Des del vallenato de Carlos Vives fins al flamenc modern de Niña Pastori, passant pel pop-rock de Taburete, la balada romàntica de Pablo

López i el rap de l’argentí WOS, hem volgut oferir una experiència musical variada per a tots els gustos i per a totes les edats”, ha detallat Gil.

“El nostre cartell de concerts”, ha prosseguit Mónica Gil, “compta amb artistes que han deixat una empremta inesborrable en l’escena musical internacional. Amb nominacions i premis en els Grammy i els Grammy Llatins, com els guardonats Julieta Venegas i Gilberto Santa Rosa, així com els influents The Cult i Beret, València es convertirà en l’epicentre de la música de classe mundial este estiu”.

“No sols portem artistes internacionals de renom, sinó que també destaquem el millor de la música espanyola. Des de llegendes com a Luz Casal i Sergio Dalma fins a artistes contemporanis com Antoñito Molina, estem orgullosos de comptar amb el ric patrimoni musical d’Espanya en la Gran Fira de Juliol de València. Per descomptat, no ens oblidem dels artistes valencians i per això, seran presents intèrprets com Elena Játiva i bandes com Los Zigarros, Revolver i Green Nomad”, ha anunciat l’edil de Festes i Tradicions.

Segons Mónica Gil, “els criteris artístics” han conformat un cartell amb una gran varietat d’estils musicals que passen pel pop, el rock, el flamenc, la salsa, l’indie pop, rumba, ranxeres i les noves tendències de la música urbana com el rap.

“La finalitat és que ciutadans i visitants puguen gaudir d’una programació diversa i única de música en directe que combina el talent local, nacional i internacional. València, a través de la seua Gran Fira de Juliol, està llesta per a oferir una experiència musical excepcional amb una alineació d’artistes de primer nivell que han sigut reconeguts pel seu talent i excel·lència en els escenaris internacionals”, ha assegurat.

Entrades ja a la venda

Tota la informació sobre els Concerts de Vivers està disponible en el web https://conciertosdeviveros.com/on podrà veure el cartell anunciador i també tenen ja a la seua disposició l’enllaç per a comprar les seues entrades, que ja estan a la venda. També en les XXSS municipals i de Concerts de Vivers.

“Estem segurs, i eixa ha sigut la nostra intenció, que els Concerts de Vivers captivaran a audiències de totes les edats amb una producció de primer nivell”. Tot això a través dels 18 concerts a l’aire lliure programats del 2 al 23 de juliol en un entorn privilegiat com són els Jardins de Vivers, en el centre de la ciutat de València. Un espai natural amb un aforament de 5.000 persones i que a més comptarà amb gespa artificial, zona gastronòmica, aparcament per a bicicletes, zona habilitada per a persones amb mobilitat reduïda així com 70 cabines portàtils de WC”.

Últimes notícies

‘Les petjades del fang’ guanya el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica

El documental valencià sobre la recuperació de fotos familiars danyades per la dana de 2024 ha guanyat el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica. La gala ha coronat també a 'Kick off', 'Òrfens del ferrocarril' i 'Objecte d'estudi' en les principals categories.

Arriba el fred hivernal a la Comunitat Valenciana al final de la setmana

El període de temperatures suaus arriba a la fi en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un descens de fins a 10 graus per l'entrada d'aire àrtic, amb divendres i dissabte com els dies més freds i sensació tèrmica accentuada pel vent.

Cheste tanca el Mundial amb 93.972 espectadors i obri el dimarts amb els test oficials

El Circuit Ricardo Tormo va acomiadar la temporada amb 93.972 assistents i victòries de Bezzecchi, Guevara i Adrián Fernández. El dimarts se celebraran els test oficials.

Desmantellen a Ondara una plantació de marihuana amb plantes que superaven els murs i quatre detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Ondara una plantació exterior de marihuana amb exemplars tan alts que semblaven arbres. Hi ha quatre detinguts i 2.384 g confiscats.

València instal·la un monument en homenatge i record a les víctimes de la violència viària

L'Ajuntament ha instal·lat als Jardins de la Glorieta un monument de fosa de dos metres per a homenatjar les víctimes de violència viària. La inauguració ha coincidit amb el Dia Mundial, amb panell de records, manifest de Stop Accidents i un minut de silenci; l'obra s'ha finançat amb al voltant de 60.000 euros dins del Pla Director de Seguretat Viària

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.