Julieta Venegas, Pablo López, The Cult, Carlos Vives, Sergio Dalma, Niña Pastori i Revolver es donen cita en els Concerts de Vivers

Un total de 18 concerts i 25 artistes que en el seu conjunt sumen més de 24 milions de seguidors en Instagram, 65,1 milions d’oients mensuals en Spotify i desenes de premis Grammy.

Estes són les dades del cartell estel·lar dels Concerts de Vivers que este dijous ha presentat la regidora de Festes i Tradicions, Mónica Gil, en roda de premsa, on destaquen 25 intèrprets, “amb noms nacionals i internacionals de primer nivell, molts dels quals han sigut reconeguts amb nombroses nominacions i desenes de prestigiosos premis Grammy i Grammy Llatins”.

La Gran Fira de Juliol de València 2024 “s’enorgullix de presentar una àmplia gamma de gèneres musicals i estils interpretatius. Des del vallenato de Carlos Vives fins al flamenc modern de Niña Pastori, passant pel pop-rock de Taburete, la balada romàntica de Pablo

López i el rap de l’argentí WOS, hem volgut oferir una experiència musical variada per a tots els gustos i per a totes les edats”, ha detallat Gil.

“El nostre cartell de concerts”, ha prosseguit Mónica Gil, “compta amb artistes que han deixat una empremta inesborrable en l’escena musical internacional. Amb nominacions i premis en els Grammy i els Grammy Llatins, com els guardonats Julieta Venegas i Gilberto Santa Rosa, així com els influents The Cult i Beret, València es convertirà en l’epicentre de la música de classe mundial este estiu”.

“No sols portem artistes internacionals de renom, sinó que també destaquem el millor de la música espanyola. Des de llegendes com a Luz Casal i Sergio Dalma fins a artistes contemporanis com Antoñito Molina, estem orgullosos de comptar amb el ric patrimoni musical d’Espanya en la Gran Fira de Juliol de València. Per descomptat, no ens oblidem dels artistes valencians i per això, seran presents intèrprets com Elena Játiva i bandes com Los Zigarros, Revolver i Green Nomad”, ha anunciat l’edil de Festes i Tradicions.

Segons Mónica Gil, “els criteris artístics” han conformat un cartell amb una gran varietat d’estils musicals que passen pel pop, el rock, el flamenc, la salsa, l’indie pop, rumba, ranxeres i les noves tendències de la música urbana com el rap.

“La finalitat és que ciutadans i visitants puguen gaudir d’una programació diversa i única de música en directe que combina el talent local, nacional i internacional. València, a través de la seua Gran Fira de Juliol, està llesta per a oferir una experiència musical excepcional amb una alineació d’artistes de primer nivell que han sigut reconeguts pel seu talent i excel·lència en els escenaris internacionals”, ha assegurat.

Entrades ja a la venda

Tota la informació sobre els Concerts de Vivers està disponible en el web https://conciertosdeviveros.com/on podrà veure el cartell anunciador i també tenen ja a la seua disposició l’enllaç per a comprar les seues entrades, que ja estan a la venda. També en les XXSS municipals i de Concerts de Vivers.

“Estem segurs, i eixa ha sigut la nostra intenció, que els Concerts de Vivers captivaran a audiències de totes les edats amb una producció de primer nivell”. Tot això a través dels 18 concerts a l’aire lliure programats del 2 al 23 de juliol en un entorn privilegiat com són els Jardins de Vivers, en el centre de la ciutat de València. Un espai natural amb un aforament de 5.000 persones i que a més comptarà amb gespa artificial, zona gastronòmica, aparcament per a bicicletes, zona habilitada per a persones amb mobilitat reduïda així com 70 cabines portàtils de WC”.

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.