Julieta Venegas, Pablo López, The Cult, Carlos Vives, Sergio Dalma, Niña Pastori i Revolver es donen cita en els Concerts de Vivers

Un total de 18 concerts i 25 artistes que en el seu conjunt sumen més de 24 milions de seguidors en Instagram, 65,1 milions d’oients mensuals en Spotify i desenes de premis Grammy.

Estes són les dades del cartell estel·lar dels Concerts de Vivers que este dijous ha presentat la regidora de Festes i Tradicions, Mónica Gil, en roda de premsa, on destaquen 25 intèrprets, “amb noms nacionals i internacionals de primer nivell, molts dels quals han sigut reconeguts amb nombroses nominacions i desenes de prestigiosos premis Grammy i Grammy Llatins”.

La Gran Fira de Juliol de València 2024 “s’enorgullix de presentar una àmplia gamma de gèneres musicals i estils interpretatius. Des del vallenato de Carlos Vives fins al flamenc modern de Niña Pastori, passant pel pop-rock de Taburete, la balada romàntica de Pablo

López i el rap de l’argentí WOS, hem volgut oferir una experiència musical variada per a tots els gustos i per a totes les edats”, ha detallat Gil.

“El nostre cartell de concerts”, ha prosseguit Mónica Gil, “compta amb artistes que han deixat una empremta inesborrable en l’escena musical internacional. Amb nominacions i premis en els Grammy i els Grammy Llatins, com els guardonats Julieta Venegas i Gilberto Santa Rosa, així com els influents The Cult i Beret, València es convertirà en l’epicentre de la música de classe mundial este estiu”.

“No sols portem artistes internacionals de renom, sinó que també destaquem el millor de la música espanyola. Des de llegendes com a Luz Casal i Sergio Dalma fins a artistes contemporanis com Antoñito Molina, estem orgullosos de comptar amb el ric patrimoni musical d’Espanya en la Gran Fira de Juliol de València. Per descomptat, no ens oblidem dels artistes valencians i per això, seran presents intèrprets com Elena Játiva i bandes com Los Zigarros, Revolver i Green Nomad”, ha anunciat l’edil de Festes i Tradicions.

Segons Mónica Gil, “els criteris artístics” han conformat un cartell amb una gran varietat d’estils musicals que passen pel pop, el rock, el flamenc, la salsa, l’indie pop, rumba, ranxeres i les noves tendències de la música urbana com el rap.

“La finalitat és que ciutadans i visitants puguen gaudir d’una programació diversa i única de música en directe que combina el talent local, nacional i internacional. València, a través de la seua Gran Fira de Juliol, està llesta per a oferir una experiència musical excepcional amb una alineació d’artistes de primer nivell que han sigut reconeguts pel seu talent i excel·lència en els escenaris internacionals”, ha assegurat.

Entrades ja a la venda

Tota la informació sobre els Concerts de Vivers està disponible en el web https://conciertosdeviveros.com/on podrà veure el cartell anunciador i també tenen ja a la seua disposició l’enllaç per a comprar les seues entrades, que ja estan a la venda. També en les XXSS municipals i de Concerts de Vivers.

“Estem segurs, i eixa ha sigut la nostra intenció, que els Concerts de Vivers captivaran a audiències de totes les edats amb una producció de primer nivell”. Tot això a través dels 18 concerts a l’aire lliure programats del 2 al 23 de juliol en un entorn privilegiat com són els Jardins de Vivers, en el centre de la ciutat de València. Un espai natural amb un aforament de 5.000 persones i que a més comptarà amb gespa artificial, zona gastronòmica, aparcament per a bicicletes, zona habilitada per a persones amb mobilitat reduïda així com 70 cabines portàtils de WC”.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.