À Punt i Escola Valenciana convoquen un concurs de guió inspirat en Berlanga

 

À Punt i Escola Valenciana organitzen un concurs de guió destinat a l’alumnat de primària i de l’ESO amb la intenció d’apropar la figura i l’obra de Luis García Berlanga als més joves.

El concurs s’emmarca en la commemoració de l’Any Berlanga i l’objectiu és que l’alumnat presente escrits audiovisuals inspirats en la cinematografia berlanguiana. Els guanyadors assistiran a un taller de llenguatge audiovisual per a adequar el curtmetratge i preparar el rodatge, i, en acabar, podran gravar i postproduir el curt que han escrit amb tècnics professionals.

 

Finalment, l’obra s’estrenarà en la Filmoteca de València amb la participació de la classe i es difondrà en À Punt Mèdia.

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana es poden presentar al concurs que té dos categories: primària i ESO. El guió ha d’estar inspirat en Berlanga i la seua obra.

Per a ajudar a treballar en les aules la figura de Luis García Berlanga s’han publicat dos guies didàctiques, una per a primària i una altra per a l’ESO, sobre el cineasta Valencià. A més d’un manual sobre el treball del guió a l’aula. Totes les bases i els materials es poden trobar en el web de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació i en el web d’Escola Valenciana

La data límit per a fer la inscripció i enviar el guió és el 30 d’abril.
 

Últimes notícies

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.