3 de cada 5 espanyols ja compren la loteria de Nadal a través d’Internet

 

 

Amb l’arribada del mes de novembre, els carrers, botigues i llars del país comencen ja amb els preparatius del Nadal. L’esperit es trasllada a la gent i les compres dels dècims del Sorteig Extraordinari de Nadal s’intensifiquen.

A menys de 50 dies per a la seua celebració, els espanyols busquen els seus números i terminacions més anhelades.

Les noves tecnologies, que han arribat per a facilitar-nos tots els àmbits de la nostra vida, també permeten l’adquisició de loteria en línia. 3 de cada 5 persones ja es decanten pel nou model digital o telemàtic.

El major volum es registra el mes de desembre, en concret es realitzen el 82% de les compres.

Entre els múltiples avantatges de la compra en línia destaca la possibilitat d’adquirir dècims de loteria de qualsevol punt d’Espanya, sense necessitat de moure’ns del sofà de les nostres cases. Esta realitat ens permet jugar els números de loteria que anhelem i aconseguir les terminacions més estimades, com la número 7, que un altre any més repeteix com la més demandada.

Una altra de les tradicions de la Loteria de Nadal són les llargues cues d’espera, que generalment van acompanyades de les baixes temperatures característiques dels mesos de novembre i desembre.

La compra en línia ens deslliura d’aqueixa exposició al fred, sense deixar de participar en un dels costums favorits i més màgiques d’este temps de Nadal. A més, les vendes telemàtiques també eviten el contacte directe interpersonal, cada vegada més interioritzat i incorporat en el nostre dia a dia després de l’arribada de la pandèmia.

La contaminació i el calfament global ja s’han convertit en una qüestió prioritària per a molts països. En plena celebració del cim contra el Canvi Climàtic, la compra de dècims en línia contribueix en esta lluita comuna, ja que és una opció més sostenible perquè no es consumeix cap mena de material, ni es genera cap residu.

I, finalment, encara que puga semblar una cosa improbable a simple vista, la compra en línia evita la pèrdua del propi dècim de loteria. Este model permet tindre constància en tot moment on està el dècim adquirit.

Enguany pots comprar loteria de Nadal d’una manera més senzilla, òptima i sostenible.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.