3 de cada 5 espanyols ja compren la loteria de Nadal a través d’Internet

 

 

Amb l’arribada del mes de novembre, els carrers, botigues i llars del país comencen ja amb els preparatius del Nadal. L’esperit es trasllada a la gent i les compres dels dècims del Sorteig Extraordinari de Nadal s’intensifiquen.

A menys de 50 dies per a la seua celebració, els espanyols busquen els seus números i terminacions més anhelades.

Les noves tecnologies, que han arribat per a facilitar-nos tots els àmbits de la nostra vida, també permeten l’adquisició de loteria en línia. 3 de cada 5 persones ja es decanten pel nou model digital o telemàtic.

El major volum es registra el mes de desembre, en concret es realitzen el 82% de les compres.

Entre els múltiples avantatges de la compra en línia destaca la possibilitat d’adquirir dècims de loteria de qualsevol punt d’Espanya, sense necessitat de moure’ns del sofà de les nostres cases. Esta realitat ens permet jugar els números de loteria que anhelem i aconseguir les terminacions més estimades, com la número 7, que un altre any més repeteix com la més demandada.

Una altra de les tradicions de la Loteria de Nadal són les llargues cues d’espera, que generalment van acompanyades de les baixes temperatures característiques dels mesos de novembre i desembre.

La compra en línia ens deslliura d’aqueixa exposició al fred, sense deixar de participar en un dels costums favorits i més màgiques d’este temps de Nadal. A més, les vendes telemàtiques també eviten el contacte directe interpersonal, cada vegada més interioritzat i incorporat en el nostre dia a dia després de l’arribada de la pandèmia.

La contaminació i el calfament global ja s’han convertit en una qüestió prioritària per a molts països. En plena celebració del cim contra el Canvi Climàtic, la compra de dècims en línia contribueix en esta lluita comuna, ja que és una opció més sostenible perquè no es consumeix cap mena de material, ni es genera cap residu.

I, finalment, encara que puga semblar una cosa improbable a simple vista, la compra en línia evita la pèrdua del propi dècim de loteria. Este model permet tindre constància en tot moment on està el dècim adquirit.

Enguany pots comprar loteria de Nadal d’una manera més senzilla, òptima i sostenible.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.