3 de cada 5 espanyols ja compren la loteria de Nadal a través d’Internet

 

 

Amb l’arribada del mes de novembre, els carrers, botigues i llars del país comencen ja amb els preparatius del Nadal. L’esperit es trasllada a la gent i les compres dels dècims del Sorteig Extraordinari de Nadal s’intensifiquen.

A menys de 50 dies per a la seua celebració, els espanyols busquen els seus números i terminacions més anhelades.

Les noves tecnologies, que han arribat per a facilitar-nos tots els àmbits de la nostra vida, també permeten l’adquisició de loteria en línia. 3 de cada 5 persones ja es decanten pel nou model digital o telemàtic.

El major volum es registra el mes de desembre, en concret es realitzen el 82% de les compres.

Entre els múltiples avantatges de la compra en línia destaca la possibilitat d’adquirir dècims de loteria de qualsevol punt d’Espanya, sense necessitat de moure’ns del sofà de les nostres cases. Esta realitat ens permet jugar els números de loteria que anhelem i aconseguir les terminacions més estimades, com la número 7, que un altre any més repeteix com la més demandada.

Una altra de les tradicions de la Loteria de Nadal són les llargues cues d’espera, que generalment van acompanyades de les baixes temperatures característiques dels mesos de novembre i desembre.

La compra en línia ens deslliura d’aqueixa exposició al fred, sense deixar de participar en un dels costums favorits i més màgiques d’este temps de Nadal. A més, les vendes telemàtiques també eviten el contacte directe interpersonal, cada vegada més interioritzat i incorporat en el nostre dia a dia després de l’arribada de la pandèmia.

La contaminació i el calfament global ja s’han convertit en una qüestió prioritària per a molts països. En plena celebració del cim contra el Canvi Climàtic, la compra de dècims en línia contribueix en esta lluita comuna, ja que és una opció més sostenible perquè no es consumeix cap mena de material, ni es genera cap residu.

I, finalment, encara que puga semblar una cosa improbable a simple vista, la compra en línia evita la pèrdua del propi dècim de loteria. Este model permet tindre constància en tot moment on està el dècim adquirit.

Enguany pots comprar loteria de Nadal d’una manera més senzilla, òptima i sostenible.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.