Els consumidors es prefereixen comprar roba a rebaixes

El primer dia de rebaixes a la Comunitat Valenciana arriba amb centenars d’ofertes a tots els sectors: roba, sabates, mobles, cosmètica, i fins i tot salons de bellesa. Però el cert és que una consulta de Clearpay ha afirmat que el que més compra la societat espanyola en rebaixes és roba.

Segons l’informe Fashion Value: ‘Pricing’ a la indústria de la moda, que ha comptat amb el suport de Clearpay, el 78% dels espanyols es declara orgullós de comprar roba rebaixada (gairebé un 10% més que el 2015). “Aquesta dada posa en relleu el protagonisme de les ofertes al sector de la moda com a principal motor dels consumidors a l’hora d’adquirir els seus articles favorits.

No obstant això, no han d’oblidar com és d’important realitzar un consum conscient, responsable i planificat basat en la seva sostenibilitat econòmica i no en la compra impulsiva que, moltes vegades, fa que gastem per sobre dels nostres límits”, assenyala Beatriz Velarde, Country Manager de Clearpay a Espanya.

Comprem més, sí, però ens preparem millor i ens en sentim satisfets, com és el cas de tots els mil·lennals, que presumeixen de comprar un texà per 9 € en terceres rebaixes. Aquesta època de descomptes ofereix l’oportunitat d’aconseguir aquells productes que necessitem o desitgem a un preu més reduït en un moment en què la compra responsable s’ha tornat més important que mai.

No només ens sentim contents de comprar més barat, sinó que ho busquem activament per optimitzar les nostres compres, tal com mostra l’informe Fasion Value, on el 66% dels espanyols afirma que sempre busca ofertes a l’hora de comprar moda.

Alhora, l’edat dels compradors també juga un paper important en la disposició a l’hora d’adquirir articles de moda amb descompte. Per això, i seguint les dades aportades per Fashion Value, les persones que compren més en rebaixes, i les que més prioritat donen a l’estalvi, són aquelles en edats compreses entre els 35 i 54 anys. Més de la meitat de les compres en moda són amb algun tipus de descompte. De la mateixa manera, els segueixen molt de prop els més grans de 55 anys, els quals gasten 48 euros sobre 100 en peces amb descompte.

Les xarxes socials com a plataforma de promoció per als més joves

D’altra banda, s’aprecia que la Generació Z, la primer (100%) digital, utilitza les xarxes socials com a canal principal per aconseguir descomptes i comprar en rebaixes. La tendència actual que prima en els més joves és buscar a TikTok codis promocionals i trucs per aconseguir la roba que mostren gairebé sempre els influencers de moda en els Vídeos llançar.

També volen estalviar, però als articles de moda promocionats pels seus referents. Per la seua banda, tots els mil·lennals, encara que no recorren a aquestes noves tendències digitals, són els que busquen més les “gangues” i compren 4 de cada deu peces en aquests primers mesos de l’any.

«Els espanyols ens hem convertit en cercadors d’ofertes. Ja no parlem només d’aprofitar oportunitats, les busquem. La consciència de sostenibilitat econòmica ens empeny a ser més efectius a l’hora de gastar i utilitzar eines que ens ajuden a distribuir millor les nostres despeses, com Clearpay La nostra plataforma Compra ara Paga més tard ajuda els consumidors a dividir el pagament de les seues compres sense assumir despeses extra, pagant-ho amb els seus propis diners·. assegura Velarde.

Les rebaixes del gener s’han convertit en un símbol més de les festes de Nadal. No només suposen tancar-les, sinó que també marquen l’inici de les compres de moda d’hivern de moltes persones.

Els temps han canviat i els objectius dels consumidors també. Administrar bé les despeses sense deixar de gaudir de la moda i sense involucrar-se en crèdits innecessaris és possible si es fa amb una planificació adequada i amb ajuda d’eines com els nous mètodes de pagament adaptats a les necessitats dels consumidors.

Un exemple d’això és Clearpay, la plataforma Compra ara Paga més tard que s’ajusta a les noves necessitats dels consumidors amb l’objectiu d’apoderar-los perquè usen els diners d’una manera més responsable i segura. És, sens dubte, un mètode de pagament eficaç i radicalment diferent, ja que posa el client al centre de tot, redefinint la manera com consumeix i permetent ajornar el pagament de les seues compres sense costos extra.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.