Els consumidors es prefereixen comprar roba a rebaixes

El primer dia de rebaixes a la Comunitat Valenciana arriba amb centenars d’ofertes a tots els sectors: roba, sabates, mobles, cosmètica, i fins i tot salons de bellesa. Però el cert és que una consulta de Clearpay ha afirmat que el que més compra la societat espanyola en rebaixes és roba.

Segons l’informe Fashion Value: ‘Pricing’ a la indústria de la moda, que ha comptat amb el suport de Clearpay, el 78% dels espanyols es declara orgullós de comprar roba rebaixada (gairebé un 10% més que el 2015). “Aquesta dada posa en relleu el protagonisme de les ofertes al sector de la moda com a principal motor dels consumidors a l’hora d’adquirir els seus articles favorits.

No obstant això, no han d’oblidar com és d’important realitzar un consum conscient, responsable i planificat basat en la seva sostenibilitat econòmica i no en la compra impulsiva que, moltes vegades, fa que gastem per sobre dels nostres límits”, assenyala Beatriz Velarde, Country Manager de Clearpay a Espanya.

Comprem més, sí, però ens preparem millor i ens en sentim satisfets, com és el cas de tots els mil·lennals, que presumeixen de comprar un texà per 9 € en terceres rebaixes. Aquesta època de descomptes ofereix l’oportunitat d’aconseguir aquells productes que necessitem o desitgem a un preu més reduït en un moment en què la compra responsable s’ha tornat més important que mai.

No només ens sentim contents de comprar més barat, sinó que ho busquem activament per optimitzar les nostres compres, tal com mostra l’informe Fasion Value, on el 66% dels espanyols afirma que sempre busca ofertes a l’hora de comprar moda.

Alhora, l’edat dels compradors també juga un paper important en la disposició a l’hora d’adquirir articles de moda amb descompte. Per això, i seguint les dades aportades per Fashion Value, les persones que compren més en rebaixes, i les que més prioritat donen a l’estalvi, són aquelles en edats compreses entre els 35 i 54 anys. Més de la meitat de les compres en moda són amb algun tipus de descompte. De la mateixa manera, els segueixen molt de prop els més grans de 55 anys, els quals gasten 48 euros sobre 100 en peces amb descompte.

Les xarxes socials com a plataforma de promoció per als més joves

D’altra banda, s’aprecia que la Generació Z, la primer (100%) digital, utilitza les xarxes socials com a canal principal per aconseguir descomptes i comprar en rebaixes. La tendència actual que prima en els més joves és buscar a TikTok codis promocionals i trucs per aconseguir la roba que mostren gairebé sempre els influencers de moda en els Vídeos llançar.

També volen estalviar, però als articles de moda promocionats pels seus referents. Per la seua banda, tots els mil·lennals, encara que no recorren a aquestes noves tendències digitals, són els que busquen més les “gangues” i compren 4 de cada deu peces en aquests primers mesos de l’any.

“Els espanyols ens hem convertit en cercadors d’ofertes. Ja no parlem només d’aprofitar oportunitats, les busquem. La consciència de sostenibilitat econòmica ens empeny a ser més efectius a l’hora de gastar i utilitzar eines que ens ajuden a distribuir millor les nostres despeses, com Clearpay La nostra plataforma Compra ara Paga més tard ajuda els consumidors a dividir el pagament de les seues compres sense assumir despeses extra, pagant-ho amb els seus propis diners·. assegura Velarde.

Les rebaixes del gener s’han convertit en un símbol més de les festes de Nadal. No només suposen tancar-les, sinó que també marquen l’inici de les compres de moda d’hivern de moltes persones.

Els temps han canviat i els objectius dels consumidors també. Administrar bé les despeses sense deixar de gaudir de la moda i sense involucrar-se en crèdits innecessaris és possible si es fa amb una planificació adequada i amb ajuda d’eines com els nous mètodes de pagament adaptats a les necessitats dels consumidors.

Un exemple d’això és Clearpay, la plataforma Compra ara Paga més tard que s’ajusta a les noves necessitats dels consumidors amb l’objectiu d’apoderar-los perquè usen els diners d’una manera més responsable i segura. És, sens dubte, un mètode de pagament eficaç i radicalment diferent, ja que posa el client al centre de tot, redefinint la manera com consumeix i permetent ajornar el pagament de les seues compres sense costos extra.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.