L’error amb la Loteria de Nadal que molts fan i has de conèixer abans de dimarts

Ejemplo de shortcode con estilo
  Queden pocs dies per al sorteig de la Loteria de Nadal. El dia 22 de desembre serà un dia especial per a aquells als que la sort els somriu.   Estem a punt d’arribar a un dels dies més esperats de l’any. El sorteig de Nadal sempre és especial per a alguns, ja no sols […]

 

Queden pocs dies per al sorteig de la Loteria de Nadal. El dia 22 de desembre serà un dia especial per a aquells als que la sort els somriu.

 

Estem a punt d’arribar a un dels dies més esperats de l’any. El sorteig de Nadal sempre és especial per a alguns, ja no sols per la il·lusió de vore com el teu dècim pot ser premiat, sinó per l’esperit nadalenc que implica.

 

Un sorteig molt desitjat després d’este llarg any

Enguany serà molt diferent. El sorteig es farà amb totes les mesures de seguretat i higiene necessàries per a evitar la propagació del virus. Enguany, a demés, hi ha hagut moltes famílies que han patit molts revessos econòmics.

 

Els diferents confinaments han provocat la pèrdua d’ocupacions massives. Per este motiu, el sorteig del 2020 serà molt seguit per tots. També és cert que les vendes d’enguany han estat molt per davall del que es preveu.

 

Sens dubte, estem davant d’un dels sortejos més importants dels últims anys, ja que la forta crisi a causa del coronavirus ha provocat que moltes persones necessiten els diners.

 

És important que quan la persona afortunada sàpiga que ha guanyat la Grossa tinga present diferents coses al cap. La bogeria i l’alegria en este instant és pràcticament incontrolable, ja que no cada dia es guanyen 400.000 euros. 

 

El gran error que cal evitar

El moment d’alegria pot encegar als guanyadors i portar-los a una distracció important que deixarà el premi en una quantitat un poc menor per qüestions fiscals. La Vanguardia ha recordat alguna cosa que ve advertint l’OCU estos dies. 

 

Cal tenir en compte unes quantes coses quan es guanya un premi al costat d’altres persones, és a dir, quan existix algun dècim compartit. Pel que pareix, segons afirma l’organisme, no és convenient cobrar la totalitat de l’import sense identificar als altres participants.

 

Pot sonar una cosa lògica, però a vegades l’eufòria porta a prendre decisions de manera impulsiva. «En repartir-ho pot parèixer que s’està donant els diners, la qual cosa obligaria al pagament de l’impost de donacions», han apuntat en una nota.

 

És molt típic que alguns locals, bars o associacions compartisquen el dècim amb els seus clients amb participacions. És per este motiu que els que compartisquen estos dècims han de tindre molt present els avisos de l’OCU.

 

El que es queda Hisenda

Moltes voltes la gent es creu que després de guanyar la Loteria es resoldran tots els seus problemes econòmics, ja que 400.000 euros són molts. Realment, el guanyador del sorteig de Nadal mai percebrà esta quantitat de diners pel fet que Hisenda es queda una quantitat de diners considerables.

 

Enguany, tots els premis inferiors a 40.000 euros queden exclosos del gravamen especial de loteries. No obstant això, els que superen este import hauran de tributar amb un tipus del 20% per la part del premi que supere esta quantitat.

 

Els afortunats que guanyen els 400.000 euros de la Loteria de Nadal hauran de pagar a Hisenda un total de 72.000 euros. Respecte al segon premi, l’agraciat haurà de pagar a Hisenda 17.000 euros.

 

Els guanyadors d’un algun quart o quint premi del sorteig no hauran de pagar impostos per estes quantitats, ja que són inferiors a 40.000 euros. En cas d’haver de pagar a Hisenda, serà Loteries i Apostes de l’Estat l’encarregat de restar de la quantitat guanyada.

 

Caldrà esperar al pròxim dimarts per a saber els qui són els afortunats que conseguixen l’anhelat premi que tanta falta li fa a la gran majoria d’espanyols.

 

Existixen molts aspectes curiosos sobre el sorteig de la Loteria de Nadal. Per estadística, la gran majoria prefereix jugar números baixos. Existeix la llegenda urbana que diu que el número 00000 no es pot comprar, ja que Loteries i Apostes de l’Estat el reserva per al rei.

Últimes notícies

Només la mitat dels joves amb discapacitat se sent integrat en l’oci municipal

Un estudi de la Fundació ONCE revela que, encara que la mitat dels xiquets i adolescents amb discapacitat participa en activitats d’oci municipals, només el 46 % se sent realment integrat amb el grup. L’informe alerta de situacions d’exclusió i recomana reforçar adaptacions i suports.

La Renda Valenciana d’Inclusió exigirà arrelament i veïnatge per a accedir a les ajudes

La nova regulació de la Renda Valenciana d’Inclusió, que entrarà en vigor dilluns, i la futura llei d’habitatge social incorporaran criteris d’arrelament i veïnatge per a accedir a estes prestacions i vivendes públiques.

Un nou dispositiu usarà el sudor per a detectar obesitat i diabetis

La UPV col·labora en UltraSense, un dispositiu portable que analitza el sudor per a detectar de manera precoç malalties metabòliques com l’obesitat, la diabetis o el fetge gras. El sistema, basat en biosensors de grafé, permetrà una monitorització contínua i remota de l’estat de salut.

Pérez Llorca es retrata tranquil davant el suposat dosier i insta el PSPV a portar-lo al jutjat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està completament tranquil pel suposat dosier sobre ell i membres del seu Consell i anima el PSPV a portar-lo als jutjats si veu alguna infracció. PSPV i Compromís qüestionen la seua continuïtat i el fet que el PP encara no l’haja confirmat com a candidat a la Generalitat.

La grip es dispara un 71 % mentre la incidència de covid cau a la meitat

La grip ha augmentat un 71,4 % en una setmana a la Comunitat Valenciana fins als 6 casos per cada cent mil persones, mentres la covid-19 ha baixat un 54,3 % i el conjunt d’infeccions respiratòries agudes també retrocedix.

Les dones que cosiren el futur de les seues famílies

El cronista Albert Llueca ret homenatge en el seu article a les costureres valencianes, reivindica que es recorde la seua aportació i defensa unes condicions laborals dignes.

Detingut a Dénia per amenaçar de mort una dona perquè no declarara en un juí

La Policia Nacional ha detingut a Dénia un home de 54 anys acusat d’amenaçar de mort una dona perquè no acudira a un juí a l’Audiència Provincial d’Alacant. La víctima i sa mare van arribar a plantejar-se no assistir per por a represàlies.

Continua ingressat l’home ferit de bala a València amb pronòstic reservat

L’home de 46 anys ferit de bala dimarts a la nit prop del Palau de Congressos de València continua hospitalitzat amb pronòstic reservat, mentres la Policia Nacional busca el presumpte autor dels trets.