La Fira del Vehicle Ocasió de València posa a la venda 1.500 cotxes des de 5.000 euros

Fira València serà escenari este cap de setmana d’una nova edició de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió, que se celebrarà des de demà divendres i fins diumenge en horari de 11:00 a 20:00 hores i en què es posaran a la venda més de 1500 cotxes.

La cita, que ja arriba a la quinzena edició, reunirà una àmplia oferta de vehicle d’ocasió, seminou, quilòmetre zero i gerència en tota classe de motoritzacions, des de dièsel gasolina fins als diferents formats d’híbrids i fins i tot 100% elèctric.

Estabilitat al mercat

La Fira arriba en un moment de recuperació per a un mercat d’ocasió que ha patit els últims mesos problemes d’estoc i preus alts, cosa que sembla que s’ha resolt amb més dinamisme del mercat.

De fet, així ho testifiquen les estadístiques oficials, que reflecteixen que per cada vehicle nou es venen 2,3 usats a la Comunitat Valenciana, segons dades de l’Associació Nacional de Venedors de Vehicles (GANVAM), difosos amb motiu de la celebració de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió.

Les dades de la patronal de distribuïdors oficials i independents GANVAM -que en el marc de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió organitza demà divendres una jornada professional per analitzar l’impacte de la recuperació d’estoc al sector– posen de manifest l’estabilitat del mercat de segona mà.

En concret, la Comunitat Valenciana -que concentra una quota de mercat de l’11% sobre el total nacional- acumula un volum de 50.520 turismes de segona mà venuts el primer trimestre, en línia amb les 50.486 unitats registrades al mateix període de l’any anterior.

Cotxes de lliurament immediat i amb descomptes

En este context, el sector ha triat la celebració de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió per impulsar les vendes en este segment. No és casualitat que el certamen reunisca 30 marques oficials i que els principals concessionaris i distribuïdors multi marca de la Comunitat Valenciana presents tornen a oferir descomptes superiors als 6000 euros, facilitats de finançament i vehicles amb un preu d’eixida de poc menys de 5000 euros.

A més, una altra de les principals novetats del certamen serà l’ampli estoc disponible per part dels expositors. De fet, molts anuncien que després de formalitzar la venda este cap de setmana, el comprador podrà tindre al cap de pocs dies el cotxe a casa seua, en contraposició als terminis notablement més llargs d’espera en el segment del vehicle nou.

Al costat del certamen de cotxes personalitzats ‘Eurocrew’

D’altra banda, un dels al·licients este any serà la nova celebració del saló del vehicle d’ocasió al costat de la gran trobada europea de cotxes personalitzats ‘Eurocrew’. Es tracta de l’esdeveniment més emblemàtic d’esta cultura de personalització de vehicles que reuneix cada any els millors projectes ‘stance’ nacionals i europeus, amb cotxes modificats procedents d’Espanya, Portugal, França, Regne Unit i Suïssa.

L’edició d’Eurocrew’ a Fira València espera reunir més de 5.000 apassionats d’esta cultura urbana durant els dos dies habilitats, dissabte 22 i diumenge 23 d’abril.

Entrades disponibles en línia

Els que vulguen assistir a l’esdeveniment de Eurocrew poden comprar la seua entrada a través de la web oficial de l’esdeveniment. Cal recordar que amb l’entrada a este esdeveniment també es podrà accedir a la Fira del Vehicle Selecció Ocasió.

Per la seua banda, Fira València té disponible el sistema de venda d’entrades online per als que només vulguen visitar la Fira del Vehicle Selecció Ocasió, amb un descompte especial per entrada anticipada ia un cost de 4 euros, dos euros menys que l’entrada a taquilla. Esta entrada és només per al saló del vehicle d’ocasió i no per a Eurocrew. Els menors de 16 anys tindran entrada gratuïta sempre que vagen acompanyats d’un adult amb entrada.

Cal recordar, així mateix, que divendres i dissabte la Fira del Vehicle Selecció Ocasió coincideix amb ‘Sport Woman’, la Fira de la Cursa de la Dona, que reunirà diumenge més de 8000 runners als carrers de València. Per celebrar-ho, la Fira donarà dos invitacions gratuïtes per cada esportista que reculla el dorsal a la fira ‘Sport Woman’.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.