La Fira del Vehicle Ocasió de València posa a la venda 1.500 cotxes des de 5.000 euros

Fira València serà escenari este cap de setmana d’una nova edició de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió, que se celebrarà des de demà divendres i fins diumenge en horari de 11:00 a 20:00 hores i en què es posaran a la venda més de 1500 cotxes.

La cita, que ja arriba a la quinzena edició, reunirà una àmplia oferta de vehicle d’ocasió, seminou, quilòmetre zero i gerència en tota classe de motoritzacions, des de dièsel gasolina fins als diferents formats d’híbrids i fins i tot 100% elèctric.

Estabilitat al mercat

La Fira arriba en un moment de recuperació per a un mercat d’ocasió que ha patit els últims mesos problemes d’estoc i preus alts, cosa que sembla que s’ha resolt amb més dinamisme del mercat.

De fet, així ho testifiquen les estadístiques oficials, que reflecteixen que per cada vehicle nou es venen 2,3 usats a la Comunitat Valenciana, segons dades de l’Associació Nacional de Venedors de Vehicles (GANVAM), difosos amb motiu de la celebració de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió.

Les dades de la patronal de distribuïdors oficials i independents GANVAM -que en el marc de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió organitza demà divendres una jornada professional per analitzar l’impacte de la recuperació d’estoc al sector– posen de manifest l’estabilitat del mercat de segona mà.

En concret, la Comunitat Valenciana -que concentra una quota de mercat de l’11% sobre el total nacional- acumula un volum de 50.520 turismes de segona mà venuts el primer trimestre, en línia amb les 50.486 unitats registrades al mateix període de l’any anterior.

Cotxes de lliurament immediat i amb descomptes

En este context, el sector ha triat la celebració de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió per impulsar les vendes en este segment. No és casualitat que el certamen reunisca 30 marques oficials i que els principals concessionaris i distribuïdors multi marca de la Comunitat Valenciana presents tornen a oferir descomptes superiors als 6000 euros, facilitats de finançament i vehicles amb un preu d’eixida de poc menys de 5000 euros.

A més, una altra de les principals novetats del certamen serà l’ampli estoc disponible per part dels expositors. De fet, molts anuncien que després de formalitzar la venda este cap de setmana, el comprador podrà tindre al cap de pocs dies el cotxe a casa seua, en contraposició als terminis notablement més llargs d’espera en el segment del vehicle nou.

Al costat del certamen de cotxes personalitzats ‘Eurocrew’

D’altra banda, un dels al·licients este any serà la nova celebració del saló del vehicle d’ocasió al costat de la gran trobada europea de cotxes personalitzats ‘Eurocrew’. Es tracta de l’esdeveniment més emblemàtic d’esta cultura de personalització de vehicles que reuneix cada any els millors projectes ‘stance’ nacionals i europeus, amb cotxes modificats procedents d’Espanya, Portugal, França, Regne Unit i Suïssa.

L’edició d’Eurocrew’ a Fira València espera reunir més de 5.000 apassionats d’esta cultura urbana durant els dos dies habilitats, dissabte 22 i diumenge 23 d’abril.

Entrades disponibles en línia

Els que vulguen assistir a l’esdeveniment de Eurocrew poden comprar la seua entrada a través de la web oficial de l’esdeveniment. Cal recordar que amb l’entrada a este esdeveniment també es podrà accedir a la Fira del Vehicle Selecció Ocasió.

Per la seua banda, Fira València té disponible el sistema de venda d’entrades online per als que només vulguen visitar la Fira del Vehicle Selecció Ocasió, amb un descompte especial per entrada anticipada ia un cost de 4 euros, dos euros menys que l’entrada a taquilla. Esta entrada és només per al saló del vehicle d’ocasió i no per a Eurocrew. Els menors de 16 anys tindran entrada gratuïta sempre que vagen acompanyats d’un adult amb entrada.

Cal recordar, així mateix, que divendres i dissabte la Fira del Vehicle Selecció Ocasió coincideix amb ‘Sport Woman’, la Fira de la Cursa de la Dona, que reunirà diumenge més de 8000 runners als carrers de València. Per celebrar-ho, la Fira donarà dos invitacions gratuïtes per cada esportista que reculla el dorsal a la fira ‘Sport Woman’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.