La Fira del Vehicle Ocasió de València posa a la venda 1.500 cotxes des de 5.000 euros

Fira València serà escenari este cap de setmana d’una nova edició de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió, que se celebrarà des de demà divendres i fins diumenge en horari de 11:00 a 20:00 hores i en què es posaran a la venda més de 1500 cotxes.

La cita, que ja arriba a la quinzena edició, reunirà una àmplia oferta de vehicle d’ocasió, seminou, quilòmetre zero i gerència en tota classe de motoritzacions, des de dièsel o gasolina fins als diferents formats d’híbrids i fins i tot 100% elèctric.

Estabilitat al mercat

La Fira arriba en un moment de recuperació per a un mercat d’ocasió que ha patit els últims mesos problemes d’estoc i preus alts, cosa que sembla que s’ha resolt amb més dinamisme del mercat.

De fet, així ho testifiquen les estadístiques oficials, que reflecteixen que per cada vehicle nou es venen 2,3 usats a la Comunitat Valenciana, segons dades de l’Associació Nacional de Venedors de Vehicles (GANVAM), difosos amb motiu de la celebració de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió.

Les dades de la patronal de distribuïdors oficials i independents GANVAM -que en el marc de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió organitza demà divendres una jornada professional per analitzar l’impacte de la recuperació d’estoc al sector– posen de manifest l’estabilitat del mercat de segona mà.

En concret, la Comunitat Valenciana -que concentra una quota de mercat de l’11% sobre el total nacional- acumula un volum de 50.520 turismes de segona mà venuts el primer trimestre, en línia amb les 50.486 unitats registrades al mateix període de l’any anterior.

Cotxes de lliurament immediat i amb descomptes

En este context, el sector ha triat la celebració de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió per impulsar les vendes en este segment. No és casualitat que el certamen reunisca 30 marques oficials i que els principals concessionaris i distribuïdors multi marca de la Comunitat Valenciana presents tornen a oferir descomptes superiors als 6000 euros, facilitats de finançament i vehicles amb un preu d’eixida de poc menys de 5000 euros.

A més, una altra de les principals novetats del certamen serà l’ampli estoc disponible per part dels expositors. De fet, molts anuncien que després de formalitzar la venda este cap de setmana, el comprador podrà tindre al cap de pocs dies el cotxe a casa seua, en contraposició als terminis notablement més llargs d’espera en el segment del vehicle nou.

Al costat del certamen de cotxes personalitzats ‘Eurocrew’

D’altra banda, un dels al·licients este any serà la nova celebració del saló del vehicle d’ocasió al costat de la gran trobada europea de cotxes personalitzats ‘Eurocrew’. Es tracta de l’esdeveniment més emblemàtic d’esta cultura de personalització de vehicles que reuneix cada any els millors projectes ‘stance’ nacionals i europeus, amb cotxes modificats procedents d’Espanya, Portugal, França, Regne Unit i Suïssa.

L’edició d’Eurocrew’ a Fira València espera reunir més de 5.000 apassionats d’esta cultura urbana durant els dos dies habilitats, dissabte 22 i diumenge 23 d’abril.

Entrades disponibles en línia

Els que vulguen assistir a l’esdeveniment de Eurocrew poden comprar la seua entrada a través de la web oficial de l’esdeveniment. Cal recordar que amb l’entrada a este esdeveniment també es podrà accedir a la Fira del Vehicle Selecció Ocasió.

Per la seua banda, Fira València té disponible el sistema de venda d’entrades online per als que només vulguen visitar la Fira del Vehicle Selecció Ocasió, amb un descompte especial per entrada anticipada ia un cost de 4 euros, dos euros menys que l’entrada a taquilla. Esta entrada és només per al saló del vehicle d’ocasió i no per a Eurocrew. Els menors de 16 anys tindran entrada gratuïta sempre que vagen acompanyats d’un adult amb entrada.

Cal recordar, així mateix, que divendres i dissabte la Fira del Vehicle Selecció Ocasió coincideix amb ‘Sport Woman’, la Fira de la Cursa de la Dona, que reunirà diumenge més de 8000 runners als carrers de València. Per celebrar-ho, la Fira donarà dos invitacions gratuïtes per cada esportista que reculla el dorsal a la fira ‘Sport Woman’.

Últimes notícies

Batemon i McGhee tomben el Valencia Basket al Roig Arena en un final calent

L’Ilerna Lleida ha estrenat la Lliga Endesa amb un triomf de prestigi al Roig Arena (100-105), liderat per James Batemon i Darius McGhee davant un Valencia Basket irregular i imprecís en els moments clau.

L’Ilerna Lleida sorprén el Valencia Basket en un final a cara o creu al Roig Arena

L’Ilerna Lleida ha guanyat el Valencia Basket per 100-105 en l’estrena a la Lliga Endesa, amb Batemon i McGhee decisius en un final ajustat al Roig Arena.

Rescatat un ciclista ferit a Banyeres i dos menors perduts al Montgó

Els bombers han rescatat un ciclista de 30 anys greument ferit en un bike park de Banyeres de Mariola i dos jòvens senderistes de 17 i 16 anys extraviats al Montgó, a Dénia.

Quatre-centes persones omplin la plaça de l’Ajuntament de València per la llei de vivenda ‘Maricarmen’

Centenars de persones s’han concentrat a la plaça de l’Ajuntament de València per donar suport al decret de vivenda ‘Maricarmen’ i a l’acampada de Madrid. El Sindicat de Llogateres reclama aturar desnonaments, renovar lloguers, limitar preus i reformar la LAU.

El València Basket inicia l’era Torralba amb la Supercopa LF Endesa

El València Basket ha conquistat la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz davant l’Innova-TSN Leganés, dotzé títol del club i primer de l’era Javi Torralba. El tècnic estrena projecte després d’una profunda renovació en la banqueta i en la plantilla.

El València Basket alça la seua quarta Supercopa LF Endesa

El València Basket ha tornat a conquistar la Supercopa LF Endesa en Torrejón de Ardoz després de superar el Leganés (76-64), en una final intensa i igualada que llança el nou projecte taronja amb títol.

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.