La Fira del Vehicle Ocasió de València posa a la venda 1.500 cotxes des de 5.000 euros

Fira València serà escenari este cap de setmana d’una nova edició de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió, que se celebrarà des de demà divendres i fins diumenge en horari de 11:00 a 20:00 hores i en què es posaran a la venda més de 1500 cotxes.

La cita, que ja arriba a la quinzena edició, reunirà una àmplia oferta de vehicle d’ocasió, seminou, quilòmetre zero i gerència en tota classe de motoritzacions, des de dièsel gasolina fins als diferents formats d’híbrids i fins i tot 100% elèctric.

Estabilitat al mercat

La Fira arriba en un moment de recuperació per a un mercat d’ocasió que ha patit els últims mesos problemes d’estoc i preus alts, cosa que sembla que s’ha resolt amb més dinamisme del mercat.

De fet, així ho testifiquen les estadístiques oficials, que reflecteixen que per cada vehicle nou es venen 2,3 usats a la Comunitat Valenciana, segons dades de l’Associació Nacional de Venedors de Vehicles (GANVAM), difosos amb motiu de la celebració de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió.

Les dades de la patronal de distribuïdors oficials i independents GANVAM -que en el marc de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió organitza demà divendres una jornada professional per analitzar l’impacte de la recuperació d’estoc al sector– posen de manifest l’estabilitat del mercat de segona mà.

En concret, la Comunitat Valenciana -que concentra una quota de mercat de l’11% sobre el total nacional- acumula un volum de 50.520 turismes de segona mà venuts el primer trimestre, en línia amb les 50.486 unitats registrades al mateix període de l’any anterior.

Cotxes de lliurament immediat i amb descomptes

En este context, el sector ha triat la celebració de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió per impulsar les vendes en este segment. No és casualitat que el certamen reunisca 30 marques oficials i que els principals concessionaris i distribuïdors multi marca de la Comunitat Valenciana presents tornen a oferir descomptes superiors als 6000 euros, facilitats de finançament i vehicles amb un preu d’eixida de poc menys de 5000 euros.

A més, una altra de les principals novetats del certamen serà l’ampli estoc disponible per part dels expositors. De fet, molts anuncien que després de formalitzar la venda este cap de setmana, el comprador podrà tindre al cap de pocs dies el cotxe a casa seua, en contraposició als terminis notablement més llargs d’espera en el segment del vehicle nou.

Al costat del certamen de cotxes personalitzats ‘Eurocrew’

D’altra banda, un dels al·licients este any serà la nova celebració del saló del vehicle d’ocasió al costat de la gran trobada europea de cotxes personalitzats ‘Eurocrew’. Es tracta de l’esdeveniment més emblemàtic d’esta cultura de personalització de vehicles que reuneix cada any els millors projectes ‘stance’ nacionals i europeus, amb cotxes modificats procedents d’Espanya, Portugal, França, Regne Unit i Suïssa.

L’edició d’Eurocrew’ a Fira València espera reunir més de 5.000 apassionats d’esta cultura urbana durant els dos dies habilitats, dissabte 22 i diumenge 23 d’abril.

Entrades disponibles en línia

Els que vulguen assistir a l’esdeveniment de Eurocrew poden comprar la seua entrada a través de la web oficial de l’esdeveniment. Cal recordar que amb l’entrada a este esdeveniment també es podrà accedir a la Fira del Vehicle Selecció Ocasió.

Per la seua banda, Fira València té disponible el sistema de venda d’entrades online per als que només vulguen visitar la Fira del Vehicle Selecció Ocasió, amb un descompte especial per entrada anticipada ia un cost de 4 euros, dos euros menys que l’entrada a taquilla. Esta entrada és només per al saló del vehicle d’ocasió i no per a Eurocrew. Els menors de 16 anys tindran entrada gratuïta sempre que vagen acompanyats d’un adult amb entrada.

Cal recordar, així mateix, que divendres i dissabte la Fira del Vehicle Selecció Ocasió coincideix amb ‘Sport Woman’, la Fira de la Cursa de la Dona, que reunirà diumenge més de 8000 runners als carrers de València. Per celebrar-ho, la Fira donarà dos invitacions gratuïtes per cada esportista que reculla el dorsal a la fira ‘Sport Woman’.

Últimes notícies

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.