L’ONCE repartix 325.000 euros en Mislata i Torrent

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’ONCE ha repartit 325.000 euros en les localitats valencianes de Mislata i Torrent, les dos en l’Horta de València, amb el Cuponazo del passat divendres.   Sagrario Rico és la venedora que ha repartit cinc cupons premiats a les cinc xifres del Cuponazo d’este divendres, en el seu quiosc ONCE de l’Avinguda del Vedat […]

 

L’ONCE ha repartit 325.000 euros en les localitats valencianes de Mislata i Torrent, les dos en l’Horta de València, amb el Cuponazo del passat divendres.

 

Sagrario Rico és la venedora que ha repartit cinc cupons premiats a les cinc xifres del Cuponazo d’este divendres, en el seu quiosc ONCE de l’Avinguda del Vedat de Torrent. Sagrario té discapacitat visual greu i és venedora de l’ONCE des de fa 27 anys. «Els meus clients són habituals des de fa molts anys i és una gran alegria repartir estos cinc premis majors de 25.000 euros cada un», ha afirmat.

 

En Mislata, des del seu punt de venda en l’avinguda Gregorio Gea, Joaquín Ballester ha repartit huit cupons premiats amb un import de 200.000 euros, també del Cuponazo del passat divendres. Joaquín és comptable, té una discapacitat física i és venedor de l’ONCE des de fa nou anys. «M’encanta el meu treball, el contacte amb els clients i l’estabilitat que em proporciona ser venedor de l’ONCE. La setmana passada vam tornar de nou al treball amb molta il·lusió, però també amb alguns dubtes sobre esta nova normalitat i ja he comprovat que en general els ciutadans estem complint amb les normes de seguretat quant a l’ús de mascareta, ús de gel hidroalcohòlic i distanciament», ha destacat.

 

Premis de l’ONCE del cap de setmana

Este cap de setmana l’ONCE ha repartit 25 milions d’euros en els seus sortejos. En el cupó extraordinari del Dia del Pare —que va haver de ser posposat per la pandèmia del seu dia habitual, 19 de març— va eixir premiat el cupó de 17 milions en Madrid, més 79 premis de 40.000 euros entre Madrid i Palma que sumen 3.160.000 euros més.

 

El sorteig del cap de setmana va repartir més de 2 milions d’euros i Sueldazos en Màlaga, Barcelona i Guipúscoa. A demés, el Cuponazo del divendres va repartir 1.745.000 euros en Andalusia, País Basc, Múrcia i la Comunitat Valenciana; i l’Eurojackpot va donar un premi de més de 500.000 euros en Madrid.

 

Este divendres, el cupó de l’ONCE estava dedicat als supermercats i botigues de barri en agraïment per «estar ací», que forma part de la sèrie dedicada als col·lectius que ens han cuidat i protegit durant la pandèmia del Covid-19.

Últimes notícies

Cal un nou decàleg pel valencià, però transversal

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reclama més compromís dels polítics amb l’ús del valencià, ja que considera que els representants públics haurien de donar exemple parlant-lo i escrivint-lo habitualment

Les pluges més adverses es preveuen el 18 i 19 d’octubre, sobretot a Alacant

El Centre de Coordinació d’Emergències alerta que diumenge 18 i dilluns 19 d’octubre poden ser els dies de més afectació del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència al litoral nord d’Alacant i l’entorn del cap de la Nau.

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.

El càncer de mama és el tumor més diagnosticat entre dones valencianes

L’Associació Espanyola Contra el Càncer en València destaca que el càncer de mama és el tumor més freqüent en dones a la Comunitat Valenciana, sobretot entre 45 i 54 anys, i reclama atenció integral més enllà del tractament mèdic.