L’ONCE repartix 325.000 euros en Mislata i Torrent

 

L’ONCE ha repartit 325.000 euros en les localitats valencianes de Mislata i Torrent, les dos en l’Horta de València, amb el Cuponazo del passat divendres.

 

Sagrario Rico és la venedora que ha repartit cinc cupons premiats a les cinc xifres del Cuponazo d’este divendres, en el seu quiosc ONCE de l’Avinguda del Vedat de Torrent. Sagrario té discapacitat visual greu i és venedora de l’ONCE des de fa 27 anys. «Els meus clients són habituals des de fa molts anys i és una gran alegria repartir estos cinc premis majors de 25.000 euros cada un», ha afirmat.

 

En Mislata, des del seu punt de venda en l’avinguda Gregorio Gea, Joaquín Ballester ha repartit huit cupons premiats amb un import de 200.000 euros, també del Cuponazo del passat divendres. Joaquín és comptable, té una discapacitat física i és venedor de l’ONCE des de fa nou anys. «M’encanta el meu treball, el contacte amb els clients i l’estabilitat que em proporciona ser venedor de l’ONCE. La setmana passada vam tornar de nou al treball amb molta il·lusió, però també amb alguns dubtes sobre esta nova normalitat i ja he comprovat que en general els ciutadans estem complint amb les normes de seguretat quant a l’ús de mascareta, ús de gel hidroalcohòlic i distanciament», ha destacat.

 

Premis de l’ONCE del cap de setmana

Este cap de setmana l’ONCE ha repartit 25 milions d’euros en els seus sortejos. En el cupó extraordinari del Dia del Pare —que va haver de ser posposat per la pandèmia del seu dia habitual, 19 de març— va eixir premiat el cupó de 17 milions en Madrid, més 79 premis de 40.000 euros entre Madrid i Palma que sumen 3.160.000 euros més.

 

El sorteig del cap de setmana va repartir més de 2 milions d’euros i Sueldazos en Màlaga, Barcelona i Guipúscoa. A demés, el Cuponazo del divendres va repartir 1.745.000 euros en Andalusia, País Basc, Múrcia i la Comunitat Valenciana; i l’Eurojackpot va donar un premi de més de 500.000 euros en Madrid.

 

Este divendres, el cupó de l’ONCE estava dedicat als supermercats i botigues de barri en agraïment per «estar ací», que forma part de la sèrie dedicada als col·lectius que ens han cuidat i protegit durant la pandèmia del Covid-19.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU