10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

L’ONCE repartix 325.000 euros en Mislata i Torrent

 

L’ONCE ha repartit 325.000 euros en les localitats valencianes de Mislata i Torrent, les dos en l’Horta de València, amb el Cuponazo del passat divendres.

 

Sagrario Rico és la venedora que ha repartit cinc cupons premiats a les cinc xifres del Cuponazo d’este divendres, en el seu quiosc ONCE de l’Avinguda del Vedat de Torrent. Sagrario té discapacitat visual greu i és venedora de l’ONCE des de fa 27 anys. «Els meus clients són habituals des de fa molts anys i és una gran alegria repartir estos cinc premis majors de 25.000 euros cada un», ha afirmat.

 

En Mislata, des del seu punt de venda en l’avinguda Gregorio Gea, Joaquín Ballester ha repartit huit cupons premiats amb un import de 200.000 euros, també del Cuponazo del passat divendres. Joaquín és comptable, té una discapacitat física i és venedor de l’ONCE des de fa nou anys. «M’encanta el meu treball, el contacte amb els clients i l’estabilitat que em proporciona ser venedor de l’ONCE. La setmana passada vam tornar de nou al treball amb molta il·lusió, però també amb alguns dubtes sobre esta nova normalitat i ja he comprovat que en general els ciutadans estem complint amb les normes de seguretat quant a l’ús de mascareta, ús de gel hidroalcohòlic i distanciament», ha destacat.

 

Premis de l’ONCE del cap de setmana

Este cap de setmana l’ONCE ha repartit 25 milions d’euros en els seus sortejos. En el cupó extraordinari del Dia del Pare —que va haver de ser posposat per la pandèmia del seu dia habitual, 19 de març— va eixir premiat el cupó de 17 milions en Madrid, més 79 premis de 40.000 euros entre Madrid i Palma que sumen 3.160.000 euros més.

 

El sorteig del cap de setmana va repartir més de 2 milions d’euros i Sueldazos en Màlaga, Barcelona i Guipúscoa. A demés, el Cuponazo del divendres va repartir 1.745.000 euros en Andalusia, País Basc, Múrcia i la Comunitat Valenciana; i l’Eurojackpot va donar un premi de més de 500.000 euros en Madrid.

 

Este divendres, el cupó de l’ONCE estava dedicat als supermercats i botigues de barri en agraïment per «estar ací», que forma part de la sèrie dedicada als col·lectius que ens han cuidat i protegit durant la pandèmia del Covid-19.

Últimes notícies

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.