Anuncios

L’ONCE repartix 325.000 euros en Mislata i Torrent

 

L’ONCE ha repartit 325.000 euros en les localitats valencianes de Mislata i Torrent, les dos en l’Horta de València, amb el Cuponazo del passat divendres.

 

Sagrario Rico és la venedora que ha repartit cinc cupons premiats a les cinc xifres del Cuponazo d’este divendres, en el seu quiosc ONCE de l’Avinguda del Vedat de Torrent. Sagrario té discapacitat visual greu i és venedora de l’ONCE des de fa 27 anys. «Els meus clients són habituals des de fa molts anys i és una gran alegria repartir estos cinc premis majors de 25.000 euros cada un», ha afirmat.

Anuncios

 

En Mislata, des del seu punt de venda en l’avinguda Gregorio Gea, Joaquín Ballester ha repartit huit cupons premiats amb un import de 200.000 euros, també del Cuponazo del passat divendres. Joaquín és comptable, té una discapacitat física i és venedor de l’ONCE des de fa nou anys. «M’encanta el meu treball, el contacte amb els clients i l’estabilitat que em proporciona ser venedor de l’ONCE. La setmana passada vam tornar de nou al treball amb molta il·lusió, però també amb alguns dubtes sobre esta nova normalitat i ja he comprovat que en general els ciutadans estem complint amb les normes de seguretat quant a l’ús de mascareta, ús de gel hidroalcohòlic i distanciament», ha destacat.

 

Premis de l’ONCE del cap de setmana

Este cap de setmana l’ONCE ha repartit 25 milions d’euros en els seus sortejos. En el cupó extraordinari del Dia del Pare —que va haver de ser posposat per la pandèmia del seu dia habitual, 19 de març— va eixir premiat el cupó de 17 milions en Madrid, més 79 premis de 40.000 euros entre Madrid i Palma que sumen 3.160.000 euros més.

 

El sorteig del cap de setmana va repartir més de 2 milions d’euros i Sueldazos en Màlaga, Barcelona i Guipúscoa. A demés, el Cuponazo del divendres va repartir 1.745.000 euros en Andalusia, País Basc, Múrcia i la Comunitat Valenciana; i l’Eurojackpot va donar un premi de més de 500.000 euros en Madrid.

 

Este divendres, el cupó de l’ONCE estava dedicat als supermercats i botigues de barri en agraïment per «estar ací», que forma part de la sèrie dedicada als col·lectius que ens han cuidat i protegit durant la pandèmia del Covid-19.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios