L’ONCE repartix 325.000 euros en Mislata i Torrent

 

L’ONCE ha repartit 325.000 euros en les localitats valencianes de Mislata i Torrent, les dos en l’Horta de València, amb el Cuponazo del passat divendres.

 

Sagrario Rico és la venedora que ha repartit cinc cupons premiats a les cinc xifres del Cuponazo d’este divendres, en el seu quiosc ONCE de l’Avinguda del Vedat de Torrent. Sagrario té discapacitat visual greu i és venedora de l’ONCE des de fa 27 anys. «Els meus clients són habituals des de fa molts anys i és una gran alegria repartir estos cinc premis majors de 25.000 euros cada un», ha afirmat.

 

En Mislata, des del seu punt de venda en l’avinguda Gregorio Gea, Joaquín Ballester ha repartit huit cupons premiats amb un import de 200.000 euros, també del Cuponazo del passat divendres. Joaquín és comptable, té una discapacitat física i és venedor de l’ONCE des de fa nou anys. «M’encanta el meu treball, el contacte amb els clients i l’estabilitat que em proporciona ser venedor de l’ONCE. La setmana passada vam tornar de nou al treball amb molta il·lusió, però també amb alguns dubtes sobre esta nova normalitat i ja he comprovat que en general els ciutadans estem complint amb les normes de seguretat quant a l’ús de mascareta, ús de gel hidroalcohòlic i distanciament», ha destacat.

 

Premis de l’ONCE del cap de setmana

Este cap de setmana l’ONCE ha repartit 25 milions d’euros en els seus sortejos. En el cupó extraordinari del Dia del Pare —que va haver de ser posposat per la pandèmia del seu dia habitual, 19 de març— va eixir premiat el cupó de 17 milions en Madrid, més 79 premis de 40.000 euros entre Madrid i Palma que sumen 3.160.000 euros més.

 

El sorteig del cap de setmana va repartir més de 2 milions d’euros i Sueldazos en Màlaga, Barcelona i Guipúscoa. A demés, el Cuponazo del divendres va repartir 1.745.000 euros en Andalusia, País Basc, Múrcia i la Comunitat Valenciana; i l’Eurojackpot va donar un premi de més de 500.000 euros en Madrid.

 

Este divendres, el cupó de l’ONCE estava dedicat als supermercats i botigues de barri en agraïment per «estar ací», que forma part de la sèrie dedicada als col·lectius que ens han cuidat i protegit durant la pandèmia del Covid-19.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida a València

La policia adscrita a la Comunitat Valenciana ha intervingut set reproduccions no autoritzades d'obres de Yturralde i Chillida a València. El venedor ha sigut investigat i les peces han quedat sota custòdia policial.

Kambwala rep l’alta mèdica després de set mesos de baixa al Vila-real

El central del Vila-real va rebre l'alta mèdica i podrà reintegrar-se al treball de grup als ordes de Marcelino després de set mesos fora de l'equip.

Toni Pérez reivindica a Alacant que el Dia Europeu de les víctimes del terrorisme ‘no pertany al passat’

La Diputació d'Alacant ha guardat un minut de silenci pel Dia Europeu de les víctimes del terrorisme. Toni Pérez ha apel·lat a memòria, unitat i dignitat, i la Generalitat ha reafirmat el seu compromís de reparació

Aznar: Espanya hauria d’estar al costat dels seus aliats i no dels seus adversaris

L'expresident ha defés que el conflicte amb l'Iran està 'més que justificat' i ha urgit a Espanya a alinear-se amb els seus aliats. També ha reclamat rellançar Europa i aprofitar l'oportunitat llatinoamericana.

Bernabé acusa a Catalá de demanar el tall de Rodalia a l’estació del Nord durant la mascletà

La delegada del Govern ha retret a l'alcaldessa que no assumisca responsabilitats i ha recordat que l'Ajuntament va demanar per escrit tallar els trens entre les 12.00 i les 15.00 durant la mascletà. Renfe ha oferit alternatives i reforços, mentres l'EMT ha rebutjat augmentar autobusos a San Isidro i Font de Sant Lluís.

Pérez Llorca anuncia un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

La Generalitat ha anunciat un pla per a habilitar vivendes en sòl dotacional municipal sense desenrotllar i ha xifrat el seu potencial en 120.000 llars. A més, posarà en marxa tres noves estacions d'ITV a Segorbe, Onda i Torrent per a sumar 50.000 inspeccions.

València guarda un minut de silenci per les víctimes del 11-M

L'Ajuntament de València ha homenatjat este dimecres a les víctimes del 11-M amb un minut de silenci. Tota la corporació s'ha unit en la plaça.

Pérez Llorca anuncia que obrirà un diàleg amb Vox per a pactar nous pressupostos

El president ha anunciat que obrirà un diàleg amb Vox per a tirar avant nous pressupostos i ha defés l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha abordat fiscalitat, finançament, el congrés del PPCV i el topònim de València.