Rescata el vestit ‘low cost’ de Zara que es va esgotar en unes hores

La reina Letizia ha représ la seua agenda institucional este dimecres amb una cita molt especial, l’acte commemoratiu del ‘Dia Mundial de la Creu Roja i de la Mitja Lluna Roja 2021’, que ha presidit.

L’esdeveniment, enguany sota el lema, «De la societat per a la societat», serveix per a posar de manifest la importància del seu personal i dels seus voluntaris, que salven vides i assisteixen a comunitats vulnerables a tot el món.

Un acte en el qual ha sigut premiada Concha Velasco per ser una de les millors i més primerenques ambaixadores de la Creu Roja i en el qual Letizia s’ha decantat per un dels seus abillaments ‘low cost’ més virals dels últims anys: el seu vestit midi de flors de Zara.

Una peça que va estrenar l’octubre de 2017 i que no va tornar a posar-se, almenys públicament, fins a l’estiu passat, quan va viatjar fins al País Basc dins del tour nacional post confinament.

Un vestit d’estampat floral vintage en colors pastel sobre fons verd, amb llarg midi, entallat en la cintura i mangues bollades. En el seu moment es va vendre per 49,95 euros i es va esgotar a les poques hores que ho lluïra la mare de l’hereua per primera vegada.

Per a rematar el seu look, la reina etizia ha apostat per uns elegants salons de pell en color rosa pàl·lid amb còmode taló d’Hugo Boss, el seu inseparable anell de Karen Hallam i els seus afavoridors pendents en forma de flor de Yanes.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.