Rescata el vestit ‘low cost’ de Zara que es va esgotar en unes hores

La reina Letizia ha représ la seua agenda institucional este dimecres amb una cita molt especial, l’acte commemoratiu del ‘Dia Mundial de la Creu Roja i de la Mitja Lluna Roja 2021’, que ha presidit.

L’esdeveniment, enguany sota el lema, «De la societat per a la societat», serveix per a posar de manifest la importància del seu personal i dels seus voluntaris, que salven vides i assisteixen a comunitats vulnerables a tot el món.

Un acte en el qual ha sigut premiada Concha Velasco per ser una de les millors i més primerenques ambaixadores de la Creu Roja i en el qual Letizia s’ha decantat per un dels seus abillaments ‘low cost’ més virals dels últims anys: el seu vestit midi de flors de Zara.

Una peça que va estrenar l’octubre de 2017 i que no va tornar a posar-se, almenys públicament, fins a l’estiu passat, quan va viatjar fins al País Basc dins del tour nacional post confinament.

Un vestit d’estampat floral vintage en colors pastel sobre fons verd, amb llarg midi, entallat en la cintura i mangues bollades. En el seu moment es va vendre per 49,95 euros i es va esgotar a les poques hores que ho lluïra la mare de l’hereua per primera vegada.

Per a rematar el seu look, la reina etizia ha apostat per uns elegants salons de pell en color rosa pàl·lid amb còmode taló d’Hugo Boss, el seu inseparable anell de Karen Hallam i els seus afavoridors pendents en forma de flor de Yanes.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.