10.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Rescata el vestit ‘low cost’ de Zara que es va esgotar en unes hores

La reina Letizia ha représ la seua agenda institucional este dimecres amb una cita molt especial, l’acte commemoratiu del ‘Dia Mundial de la Creu Roja i de la Mitja Lluna Roja 2021’, que ha presidit.

L’esdeveniment, enguany sota el lema, “De la societat per a la societat”, serveix per a posar de manifest la importància del seu personal i dels seus voluntaris, que salven vides i assisteixen a comunitats vulnerables a tot el món.

Un acte en el qual ha sigut premiada Concha Velasco per ser una de les millors i més primerenques ambaixadores de la Creu Roja i en el qual Letizia s’ha decantat per un dels seus abillaments ‘low cost’ més virals dels últims anys: el seu vestit midi de flors de Zara.

Una peça que va estrenar l’octubre de 2017 i que no va tornar a posar-se, almenys públicament, fins a l’estiu passat, quan va viatjar fins al País Basc dins del tour nacional post confinament.

Un vestit d’estampat floral vintage en colors pastel sobre fons verd, amb llarg midi, entallat en la cintura i mangues bollades. En el seu moment es va vendre per 49,95 euros i es va esgotar a les poques hores que ho lluïra la mare de l’hereua per primera vegada.

Per a rematar el seu look, la reina etizia ha apostat per uns elegants salons de pell en color rosa pàl·lid amb còmode taló d’Hugo Boss, el seu inseparable anell de Karen Hallam i els seus afavoridors pendents en forma de flor de Yanes.

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.