Rescata el vestit ‘low cost’ de Zara que es va esgotar en unes hores

La reina Letizia ha représ la seua agenda institucional este dimecres amb una cita molt especial, l’acte commemoratiu del ‘Dia Mundial de la Creu Roja i de la Mitja Lluna Roja 2021’, que ha presidit.

L’esdeveniment, enguany sota el lema, “De la societat per a la societat”, serveix per a posar de manifest la importància del seu personal i dels seus voluntaris, que salven vides i assisteixen a comunitats vulnerables a tot el món.

Un acte en el qual ha sigut premiada Concha Velasco per ser una de les millors i més primerenques ambaixadores de la Creu Roja i en el qual Letizia s’ha decantat per un dels seus abillaments ‘low cost’ més virals dels últims anys: el seu vestit midi de flors de Zara.

Una peça que va estrenar l’octubre de 2017 i que no va tornar a posar-se, almenys públicament, fins a l’estiu passat, quan va viatjar fins al País Basc dins del tour nacional post confinament.

Un vestit d’estampat floral vintage en colors pastel sobre fons verd, amb llarg midi, entallat en la cintura i mangues bollades. En el seu moment es va vendre per 49,95 euros i es va esgotar a les poques hores que ho lluïra la mare de l’hereua per primera vegada.

Per a rematar el seu look, la reina etizia ha apostat per uns elegants salons de pell en color rosa pàl·lid amb còmode taló d’Hugo Boss, el seu inseparable anell de Karen Hallam i els seus afavoridors pendents en forma de flor de Yanes.

Últimes notícies

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.