9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Rescata el vestit ‘low cost’ de Zara que es va esgotar en unes hores

La reina Letizia ha représ la seua agenda institucional este dimecres amb una cita molt especial, l’acte commemoratiu del ‘Dia Mundial de la Creu Roja i de la Mitja Lluna Roja 2021’, que ha presidit.

L’esdeveniment, enguany sota el lema, “De la societat per a la societat”, serveix per a posar de manifest la importància del seu personal i dels seus voluntaris, que salven vides i assisteixen a comunitats vulnerables a tot el món.

Un acte en el qual ha sigut premiada Concha Velasco per ser una de les millors i més primerenques ambaixadores de la Creu Roja i en el qual Letizia s’ha decantat per un dels seus abillaments ‘low cost’ més virals dels últims anys: el seu vestit midi de flors de Zara.

Una peça que va estrenar l’octubre de 2017 i que no va tornar a posar-se, almenys públicament, fins a l’estiu passat, quan va viatjar fins al País Basc dins del tour nacional post confinament.

Un vestit d’estampat floral vintage en colors pastel sobre fons verd, amb llarg midi, entallat en la cintura i mangues bollades. En el seu moment es va vendre per 49,95 euros i es va esgotar a les poques hores que ho lluïra la mare de l’hereua per primera vegada.

Per a rematar el seu look, la reina etizia ha apostat per uns elegants salons de pell en color rosa pàl·lid amb còmode taló d’Hugo Boss, el seu inseparable anell de Karen Hallam i els seus afavoridors pendents en forma de flor de Yanes.

Últimes notícies

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.

Basset espera concloure este dilluns la seua declaració sobre la DANA i ‘tancar este episodi’

Basset reprén la seua compareixença com a testimoni en Instrucció 3 de Catarroja després de quasi huit hores de preguntes el divendres. Confia a 'tancar este episodi'.

La tragèdia ferroviària de Adamuz suspén les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La majoria d'actes públics de Generalitat, Delegació del Govern i Ajuntament de València ha quedat suspesa després del sinistre en Adamuz, amb almenys 39 morts. A les 12 es guardarà un minut de silenci davant l'Ajuntament en resposta a la convocatòria de la FEMP.

La borrasca Harry deixarà hui pluges fortes a Castelló i neu a l’interior

El pas de la borrasca Harry intensificarà esta vesprada la pluja en el nord de Castelló i deixarà nevades significatives a l'interior a partir de 1.000-1.400 m. El dimarts les precipitacions es generalitzaran i el vent del nord refermarà en el litoral.

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.