Torna el producte de Lidl que va arrasar i molta gent no va poder comprar

 

Lidl ha tornat a posar a la venda un dels seus productes més populars. La companyia alemanya destaca pels seus productes d’alimentació, però els articles de la secció ‘Basar’ també triomfen. Durant els últims mesos, hem vist com centenars de clients han fet cua a l’entrada d’un Lidl per poder comprar els productes més ‘top’, com el robot de cuina ‘Monsieur Cuisine’, la panificadora, la fregidora sense oli o les sabatilles de Lidl.

 

De fet, les sabatilles deportives de Lidl tornen a estar a la venda en línia, i ho estaran molt prompte en botigues físiques. Les sabatilles deportives formen part de la col·lecció ‘Flow Cost’ de Lidl, a on podem trobar samarretes o xancletes de dutxa amb els colors corporatius i logotip del supermercat alemany.

 

 

Estes sabatilles tan originals es poden comprar a la botiga online de Lidl, i estaran disponibles en botigues físiques a partir del 28 de desembre, per 19,99 euros. El model d’home està disponible des del número 41 fins al 46, i el model de dona es pot trobar des del número 37 fins al 40.

 

Les sabatilles que triomfen

Les sabatilles han triomfat en vendes a països com Alemanya, Holanda i Finlàndia, a on es van posar a la venda el mes d’abril. Des d’altres països contemplàvem, atònits, com s’arribaven a revendre per fins a 500 euros en els mesos d’estiu. Però, què passa amb Espanya?

 

 

Pareix que este article també ha triomfat en el nostre país, ja que en el mes d’octubre es van posar a la venda i també van volar. Esta volta, tot indica que tornarà a passar, ja que alguns números ja estan totalment esgotats en la botiga online de Lidl.

 

Encara que puga paréixer una broma, esta col·lecció ‘Flow Cost’ és real. No obstant això, va sorgir el dia dels Sants Innocents en Alemanya, quan el mitjà de comunicació ‘April Fool’s Day’ va publicar una notícia en què es podia llegir que Lidl posaria a la venda una col·lecció de moda amb els seus colors i logotip.

 

Els lectors, en saber que era una broma, es van disgustar, de manera que Lidl va decidir complir els seus desitjos i crear esta col·lecció que ja ha conquistat a milers de persones.

 

Furor en les xarxes socials

Com a conseqüència d’esta bogeria provocada per la ‘febre de les sabatilles de Lidl’, este article va causar furor en les xarxes socials. Sense anar més lluny, el passat 16 de desembre estes sabatilles van tornar a Twitter, ja que una usuària publicava una foto d’Andreu Buenafuente amb, aparentment, les sabatilles de Lidl.

«Per favor, @LateMotivCero necessito que em resolgueu un dubte per a poder dormir tranquil·la. Porta Andreu les sabatilles de @lidlespana?» preguntava la tuitera. «A mi em pareix que sí, el mateix dubte hem tingut durant la gravació» contestava el programa ‘Late Motiv’.

 

Lidl també va contestar al tuit afirmant que són les seues sabatilles: «Nosaltres no tenim cap dubte. En tot cas, la pregunta seria si també portava els nostres calcetins. Buenafuente, si necessites un parell més, ja saps a on estem». De moment, estes sabatilles ja estan volant en la botiga online de Lidl, i tot indica que també triomfaran en les botigues físiques a partir del 28 de desembre. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mosquera advertix abans de les semifinals: L’Atlètic li ho deixarà tot i nosaltres més

Cristhian Mosquera repassa la seua primera temporada en l'Arsenal, valora el repte de les semifinals de Champions davant l'Atlètic de Madrid i subratlla que l'equip està preparat per a barallar per Premier i Lliga de Campions fins al final.

Ábalos es prepara per a declarar en el Suprem acusat de corrupció pels contractes de màscares

José Luis Ábalos afronta esta setmana la seua primera declaració davant el Tribunal Suprem després de cinc mesos a la presó preventiva per presumpta corrupció en contractes de màscares durant la pandèmia.

Els agents de l’UCO defenen davant el Suprem la seua investigació a Ábalos

Una desena d'agents de l'UCO exposa en el Tribunal Suprem els informes que apunten al paper de José Luis Ábalos en la presumpta trama de comissions per contractes de màscares.

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.