Adara anuncia per error la seua intenció de separar-se

Adara i Hugo

Adara i Hugo en una fotografia d’Instagram | Instagram

 

Els concursants de ‘Gran Hermano Vip‘ solen tindre tot el control sobre les càmeres que els graven en el seu dia a dia dins de la casa, però algunes voltes s’obliden d’on estan i pensant que estan a soles, es confessen entre ells secrets que després acaben eixint a la llum.

 

Una cosa d’eixes ha sigut el que li ha passat a Adara Molinero. Si en l’última gala veiem com la concursant estava confusa amb tot el que li estava passant dins de la casa i els sentiments que estava palpant per Gianmarco Onestini, ara, un fora de càmera hauria captat com Adara li estava transmetent al Maestro Joao la seua intenció de separar-se de la seua parella, Hugo, una volta isca del concurs.

 

Eixe moment no s’ha pogut vore pel canal 24 hores, però sí que ho ha arreplegat el programa i ha sigut el mateix Jorge Javier Vázquez qui ha tocat en directe a Hugo durant l’emissió de ‘Sálvame‘ per a explicar-li què havia passat i, d’eixa manera, arreplegar les seues primeres reaccions.

 

La parella no estava bé abans de què començara el concurs

Hugo ha començat incrèdul sobre el què estava sentint però, després, ha acabat confessant que li tocarà acceptar el que la seua actual parella decidisca. A demés, s’ha referit a les setmanes prèvies a què ella entrara al concurs, explicant que ja no estaven bé perquè ell estava centrat en els seus negocis i que això l’havia portat a abandonar un poc la relació. Això hauria fet que Adara s’allunyara d’ell i que la parella afrontara el reality molt distanciats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UPV acosta la ciència a la taula amb la gastronomia valenciana

La Universitat Politècnica de València ha llançat 'Un mos de Ciència', una iniciativa audiovisual que explica els secrets científics de plats i productes emblemàtics de la gastronomia valenciana, amb la col·laboració de Consum.

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.