Adara anuncia per error la seua intenció de separar-se

Adara i Hugo

Adara i Hugo en una fotografia d’Instagram | Instagram

 

Els concursants de ‘Gran Hermano Vip‘ solen tindre tot el control sobre les càmeres que els graven en el seu dia a dia dins de la casa, però algunes voltes s’obliden d’on estan i pensant que estan a soles, es confessen entre ells secrets que després acaben eixint a la llum.

 

Una cosa d’eixes ha sigut el que li ha passat a Adara Molinero. Si en l’última gala veiem com la concursant estava confusa amb tot el que li estava passant dins de la casa i els sentiments que estava palpant per Gianmarco Onestini, ara, un fora de càmera hauria captat com Adara li estava transmetent al Maestro Joao la seua intenció de separar-se de la seua parella, Hugo, una volta isca del concurs.

 

Eixe moment no s’ha pogut vore pel canal 24 hores, però sí que ho ha arreplegat el programa i ha sigut el mateix Jorge Javier Vázquez qui ha tocat en directe a Hugo durant l’emissió de ‘Sálvame‘ per a explicar-li què havia passat i, d’eixa manera, arreplegar les seues primeres reaccions.

 

La parella no estava bé abans de què començara el concurs

Hugo ha començat incrèdul sobre el què estava sentint però, després, ha acabat confessant que li tocarà acceptar el que la seua actual parella decidisca. A demés, s’ha referit a les setmanes prèvies a què ella entrara al concurs, explicant que ja no estaven bé perquè ell estava centrat en els seus negocis i que això l’havia portat a abandonar un poc la relació. Això hauria fet que Adara s’allunyara d’ell i que la parella afrontara el reality molt distanciats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.