Adara anuncia per error la seua intenció de separar-se

Adara i Hugo

Adara i Hugo en una fotografia d’Instagram | Instagram

 

Els concursants de ‘Gran Hermano Vip‘ solen tindre tot el control sobre les càmeres que els graven en el seu dia a dia dins de la casa, però algunes voltes s’obliden d’on estan i pensant que estan a soles, es confessen entre ells secrets que després acaben eixint a la llum.

 

Una cosa d’eixes ha sigut el que li ha passat a Adara Molinero. Si en l’última gala veiem com la concursant estava confusa amb tot el que li estava passant dins de la casa i els sentiments que estava palpant per Gianmarco Onestini, ara, un fora de càmera hauria captat com Adara li estava transmetent al Maestro Joao la seua intenció de separar-se de la seua parella, Hugo, una volta isca del concurs.

 

Eixe moment no s’ha pogut vore pel canal 24 hores, però sí que ho ha arreplegat el programa i ha sigut el mateix Jorge Javier Vázquez qui ha tocat en directe a Hugo durant l’emissió de ‘Sálvame‘ per a explicar-li què havia passat i, d’eixa manera, arreplegar les seues primeres reaccions.

 

La parella no estava bé abans de què començara el concurs

Hugo ha començat incrèdul sobre el què estava sentint però, després, ha acabat confessant que li tocarà acceptar el que la seua actual parella decidisca. A demés, s’ha referit a les setmanes prèvies a què ella entrara al concurs, explicant que ja no estaven bé perquè ell estava centrat en els seus negocis i que això l’havia portat a abandonar un poc la relació. Això hauria fet que Adara s’allunyara d’ell i que la parella afrontara el reality molt distanciats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.