14.7 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Adara anuncia per error la seua intenció de separar-se

Adara i Hugo

Adara i Hugo en una fotografia d’Instagram | Instagram

 

Els concursants de ‘Gran Hermano Vip‘ solen tindre tot el control sobre les càmeres que els graven en el seu dia a dia dins de la casa, però algunes voltes s’obliden d’on estan i pensant que estan a soles, es confessen entre ells secrets que després acaben eixint a la llum.

 

Una cosa d’eixes ha sigut el que li ha passat a Adara Molinero. Si en l’última gala veiem com la concursant estava confusa amb tot el que li estava passant dins de la casa i els sentiments que estava palpant per Gianmarco Onestini, ara, un fora de càmera hauria captat com Adara li estava transmetent al Maestro Joao la seua intenció de separar-se de la seua parella, Hugo, una volta isca del concurs.

 

Eixe moment no s’ha pogut vore pel canal 24 hores, però sí que ho ha arreplegat el programa i ha sigut el mateix Jorge Javier Vázquez qui ha tocat en directe a Hugo durant l’emissió de ‘Sálvame‘ per a explicar-li què havia passat i, d’eixa manera, arreplegar les seues primeres reaccions.

 

La parella no estava bé abans de què començara el concurs

Hugo ha començat incrèdul sobre el què estava sentint però, després, ha acabat confessant que li tocarà acceptar el que la seua actual parella decidisca. A demés, s’ha referit a les setmanes prèvies a què ella entrara al concurs, explicant que ja no estaven bé perquè ell estava centrat en els seus negocis i que això l’havia portat a abandonar un poc la relació. Això hauria fet que Adara s’allunyara d’ell i que la parella afrontara el reality molt distanciats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.

Van intentar ocupar la vivenda dos vegades: els detinguts pels homicidis a Elx han passat a disposició judicial

Els dos sospitosos, de 19 i 35 anys i de nacionalitat polonesa, han passat a disposició judicial després d'hores atrinxerats en una casa de la pedania de la Marina. Abans havien intentat ocupar la vivenda dos vegades; l'agressió va deixar dos morts i un ferit greu.