19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Adara anuncia per error la seua intenció de separar-se

Adara i Hugo

Adara i Hugo en una fotografia d’Instagram | Instagram

 

Els concursants de ‘Gran Hermano Vip‘ solen tindre tot el control sobre les càmeres que els graven en el seu dia a dia dins de la casa, però algunes voltes s’obliden d’on estan i pensant que estan a soles, es confessen entre ells secrets que després acaben eixint a la llum.

 

Una cosa d’eixes ha sigut el que li ha passat a Adara Molinero. Si en l’última gala veiem com la concursant estava confusa amb tot el que li estava passant dins de la casa i els sentiments que estava palpant per Gianmarco Onestini, ara, un fora de càmera hauria captat com Adara li estava transmetent al Maestro Joao la seua intenció de separar-se de la seua parella, Hugo, una volta isca del concurs.

 

Eixe moment no s’ha pogut vore pel canal 24 hores, però sí que ho ha arreplegat el programa i ha sigut el mateix Jorge Javier Vázquez qui ha tocat en directe a Hugo durant l’emissió de ‘Sálvame‘ per a explicar-li què havia passat i, d’eixa manera, arreplegar les seues primeres reaccions.

 

La parella no estava bé abans de què començara el concurs

Hugo ha començat incrèdul sobre el què estava sentint però, després, ha acabat confessant que li tocarà acceptar el que la seua actual parella decidisca. A demés, s’ha referit a les setmanes prèvies a què ella entrara al concurs, explicant que ja no estaven bé perquè ell estava centrat en els seus negocis i que això l’havia portat a abandonar un poc la relació. Això hauria fet que Adara s’allunyara d’ell i que la parella afrontara el reality molt distanciats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tunde se centra en ser ell mateix, ser valent i treballar per a l’equip

L'extrem del Llevant es va assentar en l'onze després d'arrancar en el filial i va admetre que el salt a Primera li va arribar abans de l'esperat. Va reivindicar valentia, treball i la confiança del tècnic.

El València fitxa el central Justin de Haas i ho incorporarà a l’estiu

El València ha fitxat el central neerlandés Justin de Haas i ha fixat la seua incorporació per a l'estiu. El club treballa en un altre reforç avançat, segons la seua adreça esportiva.

Urtasun: la democràcia espanyola no cedix davant amenaces de tecno-oligarques

El ministre de Cultura ha reivindicat que les institucions triades marquen les regles i ha advertit que no permetrà ingerències de tecno-oligarques. Les seues paraules arriben després de les crítiques de Pável Dúrov i Elon Musk per l'anunci de restringir les xarxes socials a menors de 16 anys.

Urtasun supedita la col·laboració del Ministeri als detalls de l’acord per les obres de Sorolla

Urtasun ha dit que esperaran a conéixer els detalls de l'acord per a l'arribada a València d'obres de Sorolla de la Hispanic Society abans de concretar si el Ministeri col·laborarà. També ha valorat la recuperació policial de 'La Camusa'.

El Govern recorrerà la llei valenciana d’acompanyament en considerar que retalla drets LGTBI

El Govern ha anunciat que recorrerà la llei valenciana d'acompanyament per considerar que retalla drets LGTBI. El recurs es presentarà abans que acabe febrer.

Abaten al senglar colat en el metre de València després de quasi tres hores de persecució

Un senglar que s'ha internat en els túnels del metre de València ha sigut abatut després de quasi tres hores de busca. L1 i L2 han registrat retards temporals.

Països Baixos remunta 3-4 i amarga el debut d’Espanya en la Pro League de València

Espanya es va avançar 2-0 amb eficàcia a pilota parada, però Països Baixos va voltejar després del descans. Un gol anul·lat i una miqueta tardà van deixar el 3-4 definitiu.

La borrasca Leonardo complica l’aeroport de Màlaga amb desviaments i cancel·lacions

La borrasca Leonardo està complicant el trànsit aeri a Andalusia: s'han desviat tres arribades a Màlaga i s'han cancel·lat enllaços amb Berlín i Madrid. S'esperen retards per vent creuat i ajustos de seguretat.