17.3 C
València
Dimecres, 30 abril, 2025

Adara continuarà una setmana més en ‘GH VIP’

Adara s'assabenta que s'ha salvat de l'expulsió

Adara sap que s’ha salvat de l’expulsió | TELECINCO

 

Els espectadors de ‘GH VIP’ han tornat a donar el privilegi a Adara de ser la concursant salvada de l’expulsió, ho han fet per segona setmana consecutiva. La jove s’ha convertit ja en una de les participants més destacades del concurs i pareix que l’audiència no vol que abandone la casa.

 

Fet i fet, en el ‘Límite 48 horas’ d’este dimarts, Adara Molinero es convertia en la nominada menys votada i, per tant, té assegurada la seua permanència en el concurs una setmana més. «Mare meua, no m’ho esperava. Estic tremolant», reconeixia després de sentir el seu nom.

 

D’altra banda, seran ara Kiko Jiménez i el Maestro Joao els que hagen de lluitar per la seua permanència en ‘GH VIP’. Encara que pareix que l’audiència té ja la decisió presa, només cal vore els percentatges que es van mostrar. Un dels concursants arriba a tindre un 77,8% dels vots, mentres que el segon es va quedar només amb un 16,9%.

 

Pol Badia torna a la casa de ‘GH’

La notícia per a Adara, no obstant això, podria no ser tan feliç com pareix i és que, també entrarà a la casa de Guadalix un nou concursant. Tal com s’havia filtrat poc abans, Pol Badía, actual parella del Maestro Joao, convertirà en nou concursant del programa.

 

Pol Badía i Fernando Tejero

Pol Badia torna a ‘Gran Hermano’   | La Coctelera

 

Cal destacar que Adara i Pol van mantindre una relació en el passat, cosa que pot donar pas a un ‘triangle amorós’ en la casa que podria donar prou de joc. Després de salvar-se de l’expulsió, la xica haurà de conviure, per tant, amb el seu ex i la relació d’ell.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana tornen a la normalitat dimecres després de l’apagada

Després d'una apagada significativa, els col·legis, instituts i universitats de la Comunitat Valenciana reprenen les seves activitats lectives. Ajuntaments com els de València i Alacant han confirmat la tornada a la normalitat. Les autoritats recomanen la reobertura quan la situació ho permeti.

Commemoració en Record a les Víctimes de la Dana: Benetússer i Catarroja Col·loquen Corones de Flors

Benetússer i Catarroja homenatgen les víctimes de la dana amb corones de flors als seus Ajuntaments, sis mesos després de la tragèdia que va causar 228 morts i danys milionaris.

Intervencions d’Urgència dels Bombers d’Alacant: 65 Rescats Majoritàriament d’Ascensors

Els Bombers d'Alacant han dut a terme 65 intervencions a causa d'una apagada elèctrica, la majoria enfocades en rescats d'ascensors. Les actuacions es van concentrar en diverses comarques de la província.

La Generalitat Valenciana demana la desescalada a nivell 2 del Pla Territorial d’Emergències

La Generalitat Valenciana ha sol·licitat la desescalada a nivell 2 del Pla Territorial d'Emergències després de la recuperació del subministrament elèctric a la Comunitat Valenciana.

El Genovés Activarà ‘L’Illa de la Pilota’ Este Estiu per Promoure l’Esport Autòcton

L'alcalde del Genovés, Pablo Vilar, ha anunciat l'obertura imminent de 'L'Illa de la Pilota', amb noves instal·lacions esportives dissenyades per a fomentar la pràctica de la pilota valenciana entre joves i adults.

Feijóo es reuneix amb el futur canceller alemany en el Congrés del PPE a València

El president del Partit Popular, Alberto Núñez Feijóo, es reuneix a València amb el futur canceller alemany, Friedrich Merz, en el marc del Congrés del PPE. Les discussions inclouen immigració irregular i canvi climàtic.

Carlos Mazón suspend el seu assistència al congrés del PPE per la crisi d’emergència a la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, no podrà assistir al congrés del PPE a València degut a l'estat d'emergència provocat per una apagada elèctrica. La seua prioritat és abordar la crisi i assegurar el funcionament dels serveis afectats.

El Consell manté l’Emergència Nacional per garantir la seguretat dels ciutadans

El Consell valencià ha decidit no demanar la rebaixa de l'Emergència Nacional fins a tenir garanties del Govern d'Espanya que no es produiran recaigudes, després de l'apagada generalitzada que va afectar a tot el país. La vicepresidenta Susana Camarero ha defensat que la situació actual no és comparable amb la dana del 29 d'octubre, i ha assenyalat la falta d'informació sobre l'origen de l'apagada.