Adara continuarà una setmana més en ‘GH VIP’

Adara s'assabenta que s'ha salvat de l'expulsió

Adara sap que s’ha salvat de l’expulsió | TELECINCO

 

Els espectadors de ‘GH VIP’ han tornat a donar el privilegi a Adara de ser la concursant salvada de l’expulsió, ho han fet per segona setmana consecutiva. La jove s’ha convertit ja en una de les participants més destacades del concurs i pareix que l’audiència no vol que abandone la casa.

 

Fet i fet, en el ‘Límite 48 horas’ d’este dimarts, Adara Molinero es convertia en la nominada menys votada i, per tant, té assegurada la seua permanència en el concurs una setmana més. «Mare meua, no m’ho esperava. Estic tremolant», reconeixia després de sentir el seu nom.

 

D’altra banda, seran ara Kiko Jiménez i el Maestro Joao els que hagen de lluitar per la seua permanència en ‘GH VIP’. Encara que pareix que l’audiència té ja la decisió presa, només cal vore els percentatges que es van mostrar. Un dels concursants arriba a tindre un 77,8% dels vots, mentres que el segon es va quedar només amb un 16,9%.

 

Pol Badia torna a la casa de ‘GH’

La notícia per a Adara, no obstant això, podria no ser tan feliç com pareix i és que, també entrarà a la casa de Guadalix un nou concursant. Tal com s’havia filtrat poc abans, Pol Badía, actual parella del Maestro Joao, convertirà en nou concursant del programa.

 

Pol Badía i Fernando Tejero

Pol Badia torna a ‘Gran Hermano’   | La Coctelera

 

Cal destacar que Adara i Pol van mantindre una relació en el passat, cosa que pot donar pas a un ‘triangle amorós’ en la casa que podria donar prou de joc. Després de salvar-se de l’expulsió, la xica haurà de conviure, per tant, amb el seu ex i la relació d’ell.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.