Adara continuarà una setmana més en ‘GH VIP’

Adara s'assabenta que s'ha salvat de l'expulsió

Adara sap que s’ha salvat de l’expulsió | TELECINCO

 

Els espectadors de ‘GH VIP’ han tornat a donar el privilegi a Adara de ser la concursant salvada de l’expulsió, ho han fet per segona setmana consecutiva. La jove s’ha convertit ja en una de les participants més destacades del concurs i pareix que l’audiència no vol que abandone la casa.

 

Fet i fet, en el ‘Límite 48 horas’ d’este dimarts, Adara Molinero es convertia en la nominada menys votada i, per tant, té assegurada la seua permanència en el concurs una setmana més. «Mare meua, no m’ho esperava. Estic tremolant», reconeixia després de sentir el seu nom.

 

D’altra banda, seran ara Kiko Jiménez i el Maestro Joao els que hagen de lluitar per la seua permanència en ‘GH VIP’. Encara que pareix que l’audiència té ja la decisió presa, només cal vore els percentatges que es van mostrar. Un dels concursants arriba a tindre un 77,8% dels vots, mentres que el segon es va quedar només amb un 16,9%.

 

Pol Badia torna a la casa de ‘GH’

La notícia per a Adara, no obstant això, podria no ser tan feliç com pareix i és que, també entrarà a la casa de Guadalix un nou concursant. Tal com s’havia filtrat poc abans, Pol Badía, actual parella del Maestro Joao, convertirà en nou concursant del programa.

 

Pol Badía i Fernando Tejero

Pol Badia torna a ‘Gran Hermano’   | La Coctelera

 

Cal destacar que Adara i Pol van mantindre una relació en el passat, cosa que pot donar pas a un ‘triangle amorós’ en la casa que podria donar prou de joc. Després de salvar-se de l’expulsió, la xica haurà de conviure, per tant, amb el seu ex i la relació d’ell.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.