Adara continuarà una setmana més en ‘GH VIP’

Adara s'assabenta que s'ha salvat de l'expulsió

Adara sap que s’ha salvat de l’expulsió | TELECINCO

 

Els espectadors de ‘GH VIP’ han tornat a donar el privilegi a Adara de ser la concursant salvada de l’expulsió, ho han fet per segona setmana consecutiva. La jove s’ha convertit ja en una de les participants més destacades del concurs i pareix que l’audiència no vol que abandone la casa.

 

Fet i fet, en el ‘Límite 48 horas’ d’este dimarts, Adara Molinero es convertia en la nominada menys votada i, per tant, té assegurada la seua permanència en el concurs una setmana més. «Mare meua, no m’ho esperava. Estic tremolant», reconeixia després de sentir el seu nom.

 

D’altra banda, seran ara Kiko Jiménez i el Maestro Joao els que hagen de lluitar per la seua permanència en ‘GH VIP’. Encara que pareix que l’audiència té ja la decisió presa, només cal vore els percentatges que es van mostrar. Un dels concursants arriba a tindre un 77,8% dels vots, mentres que el segon es va quedar només amb un 16,9%.

 

Pol Badia torna a la casa de ‘GH’

La notícia per a Adara, no obstant això, podria no ser tan feliç com pareix i és que, també entrarà a la casa de Guadalix un nou concursant. Tal com s’havia filtrat poc abans, Pol Badía, actual parella del Maestro Joao, convertirà en nou concursant del programa.

 

Pol Badía i Fernando Tejero

Pol Badia torna a ‘Gran Hermano’   | La Coctelera

 

Cal destacar que Adara i Pol van mantindre una relació en el passat, cosa que pot donar pas a un ‘triangle amorós’ en la casa que podria donar prou de joc. Després de salvar-se de l’expulsió, la xica haurà de conviure, per tant, amb el seu ex i la relació d’ell.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.