Adara continuarà una setmana més en ‘GH VIP’

Adara s'assabenta que s'ha salvat de l'expulsió

Adara sap que s’ha salvat de l’expulsió | TELECINCO

 

Els espectadors de ‘GH VIP’ han tornat a donar el privilegi a Adara de ser la concursant salvada de l’expulsió, ho han fet per segona setmana consecutiva. La jove s’ha convertit ja en una de les participants més destacades del concurs i pareix que l’audiència no vol que abandone la casa.

 

Fet i fet, en el ‘Límite 48 horas’ d’este dimarts, Adara Molinero es convertia en la nominada menys votada i, per tant, té assegurada la seua permanència en el concurs una setmana més. «Mare meua, no m’ho esperava. Estic tremolant», reconeixia després de sentir el seu nom.

 

D’altra banda, seran ara Kiko Jiménez i el Maestro Joao els que hagen de lluitar per la seua permanència en ‘GH VIP’. Encara que pareix que l’audiència té ja la decisió presa, només cal vore els percentatges que es van mostrar. Un dels concursants arriba a tindre un 77,8% dels vots, mentres que el segon es va quedar només amb un 16,9%.

 

Pol Badia torna a la casa de ‘GH’

La notícia per a Adara, no obstant això, podria no ser tan feliç com pareix i és que, també entrarà a la casa de Guadalix un nou concursant. Tal com s’havia filtrat poc abans, Pol Badía, actual parella del Maestro Joao, convertirà en nou concursant del programa.

 

Pol Badía i Fernando Tejero

Pol Badia torna a ‘Gran Hermano’   | La Coctelera

 

Cal destacar que Adara i Pol van mantindre una relació en el passat, cosa que pot donar pas a un ‘triangle amorós’ en la casa que podria donar prou de joc. Després de salvar-se de l’expulsió, la xica haurà de conviure, per tant, amb el seu ex i la relació d’ell.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.

Paterna demana tancar el Parc del Túria i la Vallesa durant l’eclipsi solar

L’Ajuntament de Paterna ha sol·licitat a la Generalitat Valenciana el tancament preventiu del Parc Natural del Túria i de l’entorn de la Vallesa durant l’eclipsi solar del 12 d’agost, davant la previsió d’una elevada afluència de visitants i per risc d’incendis.
FILMOTECA D'ESTIU