8.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Adara continuarà una setmana més en ‘GH VIP’

Adara s'assabenta que s'ha salvat de l'expulsió

Adara sap que s’ha salvat de l’expulsió | TELECINCO

 

Els espectadors de ‘GH VIP’ han tornat a donar el privilegi a Adara de ser la concursant salvada de l’expulsió, ho han fet per segona setmana consecutiva. La jove s’ha convertit ja en una de les participants més destacades del concurs i pareix que l’audiència no vol que abandone la casa.

 

Fet i fet, en el ‘Límite 48 horas’ d’este dimarts, Adara Molinero es convertia en la nominada menys votada i, per tant, té assegurada la seua permanència en el concurs una setmana més. «Mare meua, no m’ho esperava. Estic tremolant», reconeixia després de sentir el seu nom.

 

D’altra banda, seran ara Kiko Jiménez i el Maestro Joao els que hagen de lluitar per la seua permanència en ‘GH VIP’. Encara que pareix que l’audiència té ja la decisió presa, només cal vore els percentatges que es van mostrar. Un dels concursants arriba a tindre un 77,8% dels vots, mentres que el segon es va quedar només amb un 16,9%.

 

Pol Badia torna a la casa de ‘GH’

La notícia per a Adara, no obstant això, podria no ser tan feliç com pareix i és que, també entrarà a la casa de Guadalix un nou concursant. Tal com s’havia filtrat poc abans, Pol Badía, actual parella del Maestro Joao, convertirà en nou concursant del programa.

 

Pol Badía i Fernando Tejero

Pol Badia torna a ‘Gran Hermano’   | La Coctelera

 

Cal destacar que Adara i Pol van mantindre una relació en el passat, cosa que pot donar pas a un ‘triangle amorós’ en la casa que podria donar prou de joc. Després de salvar-se de l’expulsió, la xica haurà de conviure, per tant, amb el seu ex i la relació d’ell.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.

Pascual va revelar que van decidir al matí que Punter jugara i va negar una estratègia

El tècnic del Barcelona va explicar que la participació de Kevin Punter es va tancar el mateix matí de l'encreuament de quarts davant UCAM Murcia i va rebutjar que fora una maniobra. Va defendre que van seguir el pla mèdic i va valorar un dol igualat resolt en l'últim quart.

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.