Ana María Aldón arremet contra Ortega Cano i Rocío Flores


Ana María Aldón porta setmanes donant a conéixer la profunda crisi matrimonial que està travessant amb el seu marit, José Ortega Cano, i el baix estat anímic en el qual es troba. L’ombra del divorci planeja sobre la parella i l’última entrevista oferida en exclusiva a ‘Lecturas’ per l’esposa del destre no fa més que apuntar en aqueixa direcció, malgrat els desmentiments.

I és que Ana María ha decidit arremetre contra la família del seu marit amb declaracions tan contundents com: «Em vaig voler llevar del mig per la meua família política». «Un dia vaig agafar el cotxe, no podia més… El que vinguera primer. Si venia un camió, un camió. I si venia un terraplé, un terraplé», ha dit.

Que la relació entre ella i alguns dels membres de la seua família política no és bona ha quedat palesa en diverses ocasions en televisió. L’última vegada, el passat cap de setmana, quan la dona d’Ortega Cano i la seua germana Conchi van tindre un enfrontament públic en el qual programa en el que Ana María col·labora. «Ho deixarem perquè jo no sé pel motiu que siga, però no t’he caigut bé ni jo ni la meua família», etzibava Conchi.

La filla del torero, Gloria Camila, i la neboda d’aquesta, Rocío Flores, també han enlletgit en alguna ocasió que la dissenyadora haja decidit fer pública la seua crisi matrimonial. Una cosa sobre la qual no ha dubtat a argumentar que ha passat de ser una dona anònima a ser jutjada públicament pel que ella també ha canviat: «Abans em callava, ara ja no».

Aldón ha sembrat el dubte sobre la fiabilitat de Conchi i li ha atribuït a ella les filtracions sobre la família per la seua amistat amb Sergi, un dels reporters de ‘Sálvame’. Tant, que conta que va voler fer-li una fotografia al seu fill quan va nàixer i no li ho va permetre perquè «sabia que si ho feia, aqueix dia eixia». 

Conchi va tindre l’oportunitat de respondre sobre l’entrevista precisament el programa de les vesprades de Telecinco encara que no va voler fer cap comentari sobre el contingut de l’entrevista. «No vull parlar res d’aquesta persona i no ho faré», va assegurar. Si bé, en ser preguntada sobre si volia que el seu germà se separara, el va negar: «Jo el que vull és que estiguen junts i crien al seu xiquet».

Precisament l’embaràs d’Ana María és un altre punt de la discòrdia, ja que es va quedar en estat només tres mesos després de començar la seua relació amb Ortega Cano, la qual cosa va deslligar tota mena de rumors sobre la paternitat del bebé. «La família del meu marit va estar a punt de carregar-se la meua vida. M’acabava de quedar embarassada, i haver d’aguantar jo tanta injustícia? No perdonaré mai que posaren en dubte la paternitat del meu fill», ha afirmat.

Rocío Flores

En l’entrevista també arremet contra Rocío Flores, la filla d’Antonio David Flores, «No he tingut mai molta relació amb ella, quan vaig ser a Supervivents ni tan sols tenia idea d’on vivia» A Rocío, «No li he dit el mal que m’ha fet».

De la seua participació en Supervivents, compte que Ortega Cano li va dir: «No vages, et pague jo el que et pagaran». Jo li vaig dir: «no ho estàs entenent, que em vaig com siga. Necessite saber que tinc un valor!».

D’ell comenta el mal que li ha fet: «Quan el meu marit va dir que Rocío Jurado era l’amor de la seua vida, em vaig esfondrar, em vaig sentir menyspreada. Malgrat tot m’ha compensat estar amb el meu marit, per la qual cosa més ha valgut la pena ha sigut pel meu fill, que és molt fort, però no sols físicament, de caràcter és igual que el seu pare».

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.