Ana María Aldón arremet contra Ortega Cano i Rocío Flores


Ana María Aldón porta setmanes donant a conéixer la profunda crisi matrimonial que està travessant amb el seu marit, José Ortega Cano, i el baix estat anímic en el qual es troba. L’ombra del divorci planeja sobre la parella i l’última entrevista oferida en exclusiva a ‘Lecturas’ per l’esposa del destre no fa més que apuntar en aqueixa direcció, malgrat els desmentiments.

I és que Ana María ha decidit arremetre contra la família del seu marit amb declaracions tan contundents com: «Em vaig voler llevar del mig per la meua família política». «Un dia vaig agafar el cotxe, no podia més… El que vinguera primer. Si venia un camió, un camió. I si venia un terraplé, un terraplé», ha dit.

Que la relació entre ella i alguns dels membres de la seua família política no és bona ha quedat palesa en diverses ocasions en televisió. L’última vegada, el passat cap de setmana, quan la dona d’Ortega Cano i la seua germana Conchi van tindre un enfrontament públic en el qual programa en el que Ana María col·labora. «Ho deixarem perquè jo no sé pel motiu que siga, però no t’he caigut bé ni jo ni la meua família», etzibava Conchi.

La filla del torero, Gloria Camila, i la neboda d’aquesta, Rocío Flores, també han enlletgit en alguna ocasió que la dissenyadora haja decidit fer pública la seua crisi matrimonial. Una cosa sobre la qual no ha dubtat a argumentar que ha passat de ser una dona anònima a ser jutjada públicament pel que ella també ha canviat: «Abans em callava, ara ja no».

Aldón ha sembrat el dubte sobre la fiabilitat de Conchi i li ha atribuït a ella les filtracions sobre la família per la seua amistat amb Sergi, un dels reporters de ‘Sálvame’. Tant, que conta que va voler fer-li una fotografia al seu fill quan va nàixer i no li ho va permetre perquè «sabia que si ho feia, aqueix dia eixia». 

Conchi va tindre l’oportunitat de respondre sobre l’entrevista precisament el programa de les vesprades de Telecinco encara que no va voler fer cap comentari sobre el contingut de l’entrevista. «No vull parlar res d’aquesta persona i no ho faré», va assegurar. Si bé, en ser preguntada sobre si volia que el seu germà se separara, el va negar: «Jo el que vull és que estiguen junts i crien al seu xiquet».

Precisament l’embaràs d’Ana María és un altre punt de la discòrdia, ja que es va quedar en estat només tres mesos després de començar la seua relació amb Ortega Cano, la qual cosa va deslligar tota mena de rumors sobre la paternitat del bebé. «La família del meu marit va estar a punt de carregar-se la meua vida. M’acabava de quedar embarassada, i haver d’aguantar jo tanta injustícia? No perdonaré mai que posaren en dubte la paternitat del meu fill», ha afirmat.

Rocío Flores

En l’entrevista també arremet contra Rocío Flores, la filla d’Antonio David Flores, «No he tingut mai molta relació amb ella, quan vaig ser a Supervivents ni tan sols tenia idea d’on vivia» A Rocío, «No li he dit el mal que m’ha fet».

De la seua participació en Supervivents, compte que Ortega Cano li va dir: «No vages, et pague jo el que et pagaran». Jo li vaig dir: «no ho estàs entenent, que em vaig com siga. Necessite saber que tinc un valor!».

D’ell comenta el mal que li ha fet: «Quan el meu marit va dir que Rocío Jurado era l’amor de la seua vida, em vaig esfondrar, em vaig sentir menyspreada. Malgrat tot m’ha compensat estar amb el meu marit, per la qual cosa més ha valgut la pena ha sigut pel meu fill, que és molt fort, però no sols físicament, de caràcter és igual que el seu pare».

Últimes notícies

José Mourinho registra ‘The Special One’ com a marca per al seu negoci de vi

'The Special One', el sobrenom que acompanya a José Mourinho des dels seus anys en el Chelsea, es convertix també en la marca registrada amb la qual el tècnic portugués impulsa el seu projecte vinícola a la UE.

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.

El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.