Amador Mohedano ataca a Rocío Carrasco per la inauguració del Museu

El poble de Chipiona ha viscut aquest dissabte un dels dies emotius de la seua història recent, a causa de la inauguració del museu sobre la figura de Rocío Jurado. Allí va estar la seua filla, Rocío Carrasco, que va viure de prop l’afecte i la felicitat de tot un poble que s’amuntegava per a veure la materialització del que tants anys porta realitzant-se.

La família mediàtica no ha estat convidada i ‘Sálvame’ ha pogut parlar amb Amador Mohedano, que ha dit el que pensa sobre que no li ha arribat la invitació per part de la seua neboda: “Ella és la que mana, que faça el que vulga, jo no tinc ganes d’anar de veure-ho ni res, però un dia he d’anar. Hem d’adaptar-nos al que hi ha, tampoc es pot estar en guerra contínua”.

Com va viure el dia?

És un dia trist, la voluntat i el que jo he fet en aqueix museu, el temps, el treball,… Et fa pena. Espere que a la gent li haja agradat el que han vist”, així qualifica el germà de la cantant com va viure el dia de l’obertura.

El germà de la cantant apunta a Rocío Carrasco

A més, Amador apunta al fet que Rocío Carrasco no vol acabar amb la guerra familiar: “Això ens ha vingut malament a tots, la imatge que estem donant, tota la família esguitada i ella no frena i arriba un moment que ja som adults i hem passat moltes coses en la vida”, conclou.

Una de les grans absències, en aquest homenatge tan emotiu va ser la d’Amador Mohedano, qui ha confessat que està feliç perquè s’haja obert el museu: “Ja es va obrir, molt bé, és el que havia de fer”. Això sí, el to de la conversa canvia quan li pregunten per detalls del museu.

Rocío Carrasco no ha durat a contestar al seu oncle

Rocío Carrasco creu que ja està bé de guardar silenci. Que quasi dos dècades callada ja és suficient. I aquesta nova actitud, fort, confiada i empoderada, no agrada res a la seua família mediàtica que, lluny d’alegrar-se per ella, considera que està avivant la flama de la guerra familiar; quan res més lluny.

Ella, solament, està contant la seua part d’història, que fins ara havia sigut silenciada. Ahir, en directe, en ‘Sálvame’, Rocío va tornar a demanar la paraula per a respondre al seu oncle Amador Mohedano, arran de la inauguració del Museu de Rocío Jurado.

Rocío Carrasco, en ‘Sálvame’, ha revelat que hi ha un capítol íntegre en ‘En el nombre de Rocío’ dedicat als problemes amb el centre en record a la seua mare. “El que veja el que es veurà entendrà d’una manera nítida absolutament tot”.

En la seua trucada telefònica, Rocío Carrasco va revelar quin havia sigut el paper del seu oncle durant la gestació del projecte. “Amador va ser el continent”, va dir, “ell va tindre molt de gust a l’hora de triar colors i coses decoratives”; i també va assegurar que el seu paper va acabar ací perquè ell no ha tingut res a veure en el que és, hui dia, el Museu de Rocío Jurado, que la ciutat de Chipiona li ha dedicat. “Aqueix museu està fet per les persones que s’han deixat la pell”, ha dit categòrica.

Rocío Carrasco, encara amb l’emoció a flor de pell per l’afecte rebut en els últims dies, està pletòrica en veure a la terra de la seua mare bolcar-se amb ella d’aqueixa manera. “Jo sé que estaria feliç i boja de contenta de veure al seu poble així amb mi. El que sent és gratitud”.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.