Amador Mohedano ataca a Rocío Carrasco per la inauguració del Museu

El poble de Chipiona ha viscut aquest dissabte un dels dies emotius de la seua història recent, a causa de la inauguració del museu sobre la figura de Rocío Jurado. Allí va estar la seua filla, Rocío Carrasco, que va viure de prop l’afecte i la felicitat de tot un poble que s’amuntegava per a veure la materialització del que tants anys porta realitzant-se.

La família mediàtica no ha estat convidada i ‘Sálvame’ ha pogut parlar amb Amador Mohedano, que ha dit el que pensa sobre que no li ha arribat la invitació per part de la seua neboda: “Ella és la que mana, que faça el que vulga, jo no tinc ganes d’anar de veure-ho ni res, però un dia he d’anar. Hem d’adaptar-nos al que hi ha, tampoc es pot estar en guerra contínua”.

Com va viure el dia?

És un dia trist, la voluntat i el que jo he fet en aqueix museu, el temps, el treball,… Et fa pena. Espere que a la gent li haja agradat el que han vist”, així qualifica el germà de la cantant com va viure el dia de l’obertura.

El germà de la cantant apunta a Rocío Carrasco

A més, Amador apunta al fet que Rocío Carrasco no vol acabar amb la guerra familiar: “Això ens ha vingut malament a tots, la imatge que estem donant, tota la família esguitada i ella no frena i arriba un moment que ja som adults i hem passat moltes coses en la vida”, conclou.

Una de les grans absències, en aquest homenatge tan emotiu va ser la d’Amador Mohedano, qui ha confessat que està feliç perquè s’haja obert el museu: “Ja es va obrir, molt bé, és el que havia de fer”. Això sí, el to de la conversa canvia quan li pregunten per detalls del museu.

Rocío Carrasco no ha durat a contestar al seu oncle

Rocío Carrasco creu que ja està bé de guardar silenci. Que quasi dos dècades callada ja és suficient. I aquesta nova actitud, fort, confiada i empoderada, no agrada res a la seua família mediàtica que, lluny d’alegrar-se per ella, considera que està avivant la flama de la guerra familiar; quan res més lluny.

Ella, solament, està contant la seua part d’història, que fins ara havia sigut silenciada. Ahir, en directe, en ‘Sálvame’, Rocío va tornar a demanar la paraula per a respondre al seu oncle Amador Mohedano, arran de la inauguració del Museu de Rocío Jurado.

Rocío Carrasco, en ‘Sálvame’, ha revelat que hi ha un capítol íntegre en ‘En el nombre de Rocío’ dedicat als problemes amb el centre en record a la seua mare. “El que veja el que es veurà entendrà d’una manera nítida absolutament tot”.

En la seua trucada telefònica, Rocío Carrasco va revelar quin havia sigut el paper del seu oncle durant la gestació del projecte. “Amador va ser el continent”, va dir, “ell va tindre molt de gust a l’hora de triar colors i coses decoratives”; i també va assegurar que el seu paper va acabar ací perquè ell no ha tingut res a veure en el que és, hui dia, el Museu de Rocío Jurado, que la ciutat de Chipiona li ha dedicat. “Aqueix museu està fet per les persones que s’han deixat la pell”, ha dit categòrica.

Rocío Carrasco, encara amb l’emoció a flor de pell per l’afecte rebut en els últims dies, està pletòrica en veure a la terra de la seua mare bolcar-se amb ella d’aqueixa manera. “Jo sé que estaria feliç i boja de contenta de veure al seu poble així amb mi. El que sent és gratitud”.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.