Amador Mohedano ataca a Rocío Carrasco per la inauguració del Museu

El poble de Chipiona ha viscut aquest dissabte un dels dies emotius de la seua història recent, a causa de la inauguració del museu sobre la figura de Rocío Jurado. Allí va estar la seua filla, Rocío Carrasco, que va viure de prop l’afecte i la felicitat de tot un poble que s’amuntegava per a veure la materialització del que tants anys porta realitzant-se.

La família mediàtica no ha estat convidada i ‘Sálvame’ ha pogut parlar amb Amador Mohedano, que ha dit el que pensa sobre que no li ha arribat la invitació per part de la seua neboda: “Ella és la que mana, que faça el que vulga, jo no tinc ganes d’anar de veure-ho ni res, però un dia he d’anar. Hem d’adaptar-nos al que hi ha, tampoc es pot estar en guerra contínua”.

Com va viure el dia?

És un dia trist, la voluntat i el que jo he fet en aqueix museu, el temps, el treball,… Et fa pena. Espere que a la gent li haja agradat el que han vist”, així qualifica el germà de la cantant com va viure el dia de l’obertura.

El germà de la cantant apunta a Rocío Carrasco

A més, Amador apunta al fet que Rocío Carrasco no vol acabar amb la guerra familiar: “Això ens ha vingut malament a tots, la imatge que estem donant, tota la família esguitada i ella no frena i arriba un moment que ja som adults i hem passat moltes coses en la vida”, conclou.

Una de les grans absències, en aquest homenatge tan emotiu va ser la d’Amador Mohedano, qui ha confessat que està feliç perquè s’haja obert el museu: “Ja es va obrir, molt bé, és el que havia de fer”. Això sí, el to de la conversa canvia quan li pregunten per detalls del museu.

Rocío Carrasco no ha durat a contestar al seu oncle

Rocío Carrasco creu que ja està bé de guardar silenci. Que quasi dos dècades callada ja és suficient. I aquesta nova actitud, fort, confiada i empoderada, no agrada res a la seua família mediàtica que, lluny d’alegrar-se per ella, considera que està avivant la flama de la guerra familiar; quan res més lluny.

Ella, solament, està contant la seua part d’història, que fins ara havia sigut silenciada. Ahir, en directe, en ‘Sálvame’, Rocío va tornar a demanar la paraula per a respondre al seu oncle Amador Mohedano, arran de la inauguració del Museu de Rocío Jurado.

Rocío Carrasco, en ‘Sálvame’, ha revelat que hi ha un capítol íntegre en ‘En el nombre de Rocío’ dedicat als problemes amb el centre en record a la seua mare. “El que veja el que es veurà entendrà d’una manera nítida absolutament tot”.

En la seua trucada telefònica, Rocío Carrasco va revelar quin havia sigut el paper del seu oncle durant la gestació del projecte. “Amador va ser el continent”, va dir, “ell va tindre molt de gust a l’hora de triar colors i coses decoratives”; i també va assegurar que el seu paper va acabar ací perquè ell no ha tingut res a veure en el que és, hui dia, el Museu de Rocío Jurado, que la ciutat de Chipiona li ha dedicat. “Aqueix museu està fet per les persones que s’han deixat la pell”, ha dit categòrica.

Rocío Carrasco, encara amb l’emoció a flor de pell per l’afecte rebut en els últims dies, està pletòrica en veure a la terra de la seua mare bolcar-se amb ella d’aqueixa manera. “Jo sé que estaria feliç i boja de contenta de veure al seu poble així amb mi. El que sent és gratitud”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.

FOMOfest reunirà 5.000 persones en la seua segona edició en La Marina de València

El 28 de març, Marina d'Empreses celebrarà la segona edició de FOMOfest en La Marina de València, amb 5.000 assistents, xarrades, tallers i experiències amb referents.

Aumsa pilotarà la futura Agència Municipal de Lloguer a València

La Junta de Govern Local preveu aprovar este divendres el primer pas per a crear l'Agència Municipal de Lloguer, que dissenyarà i gestionarà Aumsa. El pla garantix rendes a propietaris a canvi de preus per davall del mercat i arranca amb 300.000 euros en 2026.

Detingut a Almassora després d’intentar eludir un control amb 26,64 grams de cocaïna

La Guàrdia Civil de Castelló ha detingut a un home a Almassora després d'una maniobra evasiva davant un control; portava 26,64 grams de cocaïna en bosses i una bàscula. L'arrestat, de 38 anys, va quedar a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública.

El 83% dels CEO actua com a portaveu però solo el 41,6% està format

El 83,2% dels consellers delegats exercix com a portaveu, però només el 41,6% compta amb formació per a eixe rol. El 35% manca de pla i només 4 de cada 10 dircom estan en el comité de direcció.

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.