Amador Mohedano ataca a Rocío Carrasco per la inauguració del Museu

El poble de Chipiona ha viscut aquest dissabte un dels dies emotius de la seua història recent, a causa de la inauguració del museu sobre la figura de Rocío Jurado. Allí va estar la seua filla, Rocío Carrasco, que va viure de prop l’afecte i la felicitat de tot un poble que s’amuntegava per a veure la materialització del que tants anys porta realitzant-se.

La família mediàtica no ha estat convidada i ‘Sálvame’ ha pogut parlar amb Amador Mohedano, que ha dit el que pensa sobre que no li ha arribat la invitació per part de la seua neboda: “Ella és la que mana, que faça el que vulga, jo no tinc ganes d’anar de veure-ho ni res, però un dia he d’anar. Hem d’adaptar-nos al que hi ha, tampoc es pot estar en guerra contínua”.

Com va viure el dia?

És un dia trist, la voluntat i el que jo he fet en aqueix museu, el temps, el treball,… Et fa pena. Espere que a la gent li haja agradat el que han vist”, així qualifica el germà de la cantant com va viure el dia de l’obertura.

El germà de la cantant apunta a Rocío Carrasco

A més, Amador apunta al fet que Rocío Carrasco no vol acabar amb la guerra familiar: “Això ens ha vingut malament a tots, la imatge que estem donant, tota la família esguitada i ella no frena i arriba un moment que ja som adults i hem passat moltes coses en la vida”, conclou.

Una de les grans absències, en aquest homenatge tan emotiu va ser la d’Amador Mohedano, qui ha confessat que està feliç perquè s’haja obert el museu: “Ja es va obrir, molt bé, és el que havia de fer”. Això sí, el to de la conversa canvia quan li pregunten per detalls del museu.

Rocío Carrasco no ha durat a contestar al seu oncle

Rocío Carrasco creu que ja està bé de guardar silenci. Que quasi dos dècades callada ja és suficient. I aquesta nova actitud, fort, confiada i empoderada, no agrada res a la seua família mediàtica que, lluny d’alegrar-se per ella, considera que està avivant la flama de la guerra familiar; quan res més lluny.

Ella, solament, està contant la seua part d’història, que fins ara havia sigut silenciada. Ahir, en directe, en ‘Sálvame’, Rocío va tornar a demanar la paraula per a respondre al seu oncle Amador Mohedano, arran de la inauguració del Museu de Rocío Jurado.

Rocío Carrasco, en ‘Sálvame’, ha revelat que hi ha un capítol íntegre en ‘En el nombre de Rocío’ dedicat als problemes amb el centre en record a la seua mare. “El que veja el que es veurà entendrà d’una manera nítida absolutament tot”.

En la seua trucada telefònica, Rocío Carrasco va revelar quin havia sigut el paper del seu oncle durant la gestació del projecte. “Amador va ser el continent”, va dir, “ell va tindre molt de gust a l’hora de triar colors i coses decoratives”; i també va assegurar que el seu paper va acabar ací perquè ell no ha tingut res a veure en el que és, hui dia, el Museu de Rocío Jurado, que la ciutat de Chipiona li ha dedicat. “Aqueix museu està fet per les persones que s’han deixat la pell”, ha dit categòrica.

Rocío Carrasco, encara amb l’emoció a flor de pell per l’afecte rebut en els últims dies, està pletòrica en veure a la terra de la seua mare bolcar-se amb ella d’aqueixa manera. “Jo sé que estaria feliç i boja de contenta de veure al seu poble així amb mi. El que sent és gratitud”.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja al litoral sud de València per 40 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís taronja al litoral sud de València per màximes de 40 graus i diversos avisos grocs per calor i tempestes a l’interior i litoral de la Comunitat Valenciana.

Dissabte amb tronades a l’interior de Castelló i calor intensa a València i Alacant

L’interior nord de Castelló espera tronades fortes amb granís i ratxes de vent, mentres l’interior de València i Alacant registrarà temperatures molt altes este dissabte.

Facundo Buonanotte reforça l’Elx cedit pel Brighton per a la temporada 2026-27

L’Elx ha confirmat l’arribada en forma de cessió del migcampista argentí Facundo Buonanotte, procedent del Brighton & Hove Albion, per a la temporada 2026-27. L’internacional de 22 anys és el tercer reforç il·licità després de Fer Niño i Javi Morcillo.

Tres incendis obliguen a desallotjar masies i a confinar Serra d’en Galceran

Tres incendis forestals actius a la província de Castelló han obligat a desallotjar diverses masies i a confinar Serra d'en Galceran. Emergències ha convocat un Cecopi i ha mobilitzat un ampli dispositiu de bombers i UME.

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.
FILMOTECA D'ESTIU