Amador Mohedano ataca a Rocío Carrasco per la inauguració del Museu

El poble de Chipiona ha viscut aquest dissabte un dels dies emotius de la seua història recent, a causa de la inauguració del museu sobre la figura de Rocío Jurado. Allí va estar la seua filla, Rocío Carrasco, que va viure de prop l’afecte i la felicitat de tot un poble que s’amuntegava per a veure la materialització del que tants anys porta realitzant-se.

La família mediàtica no ha estat convidada i ‘Sálvame’ ha pogut parlar amb Amador Mohedano, que ha dit el que pensa sobre que no li ha arribat la invitació per part de la seua neboda: “Ella és la que mana, que faça el que vulga, jo no tinc ganes d’anar de veure-ho ni res, però un dia he d’anar. Hem d’adaptar-nos al que hi ha, tampoc es pot estar en guerra contínua”.

Com va viure el dia?

És un dia trist, la voluntat i el que jo he fet en aqueix museu, el temps, el treball,… Et fa pena. Espere que a la gent li haja agradat el que han vist”, així qualifica el germà de la cantant com va viure el dia de l’obertura.

El germà de la cantant apunta a Rocío Carrasco

A més, Amador apunta al fet que Rocío Carrasco no vol acabar amb la guerra familiar: “Això ens ha vingut malament a tots, la imatge que estem donant, tota la família esguitada i ella no frena i arriba un moment que ja som adults i hem passat moltes coses en la vida”, conclou.

Una de les grans absències, en aquest homenatge tan emotiu va ser la d’Amador Mohedano, qui ha confessat que està feliç perquè s’haja obert el museu: “Ja es va obrir, molt bé, és el que havia de fer”. Això sí, el to de la conversa canvia quan li pregunten per detalls del museu.

Rocío Carrasco no ha durat a contestar al seu oncle

Rocío Carrasco creu que ja està bé de guardar silenci. Que quasi dos dècades callada ja és suficient. I aquesta nova actitud, fort, confiada i empoderada, no agrada res a la seua família mediàtica que, lluny d’alegrar-se per ella, considera que està avivant la flama de la guerra familiar; quan res més lluny.

Ella, solament, està contant la seua part d’història, que fins ara havia sigut silenciada. Ahir, en directe, en ‘Sálvame’, Rocío va tornar a demanar la paraula per a respondre al seu oncle Amador Mohedano, arran de la inauguració del Museu de Rocío Jurado.

Rocío Carrasco, en ‘Sálvame’, ha revelat que hi ha un capítol íntegre en ‘En el nombre de Rocío’ dedicat als problemes amb el centre en record a la seua mare. “El que veja el que es veurà entendrà d’una manera nítida absolutament tot”.

En la seua trucada telefònica, Rocío Carrasco va revelar quin havia sigut el paper del seu oncle durant la gestació del projecte. “Amador va ser el continent”, va dir, “ell va tindre molt de gust a l’hora de triar colors i coses decoratives”; i també va assegurar que el seu paper va acabar ací perquè ell no ha tingut res a veure en el que és, hui dia, el Museu de Rocío Jurado, que la ciutat de Chipiona li ha dedicat. “Aqueix museu està fet per les persones que s’han deixat la pell”, ha dit categòrica.

Rocío Carrasco, encara amb l’emoció a flor de pell per l’afecte rebut en els últims dies, està pletòrica en veure a la terra de la seua mare bolcar-se amb ella d’aqueixa manera. “Jo sé que estaria feliç i boja de contenta de veure al seu poble així amb mi. El que sent és gratitud”.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.