Li amputen diversos dits a Ainhoa Arteta després de patir un infart

Ejemplo de shortcode con estilo
  Ainhoa Arteta no està passant un bon moment. Al seu divorci amb Matías Urrea i el còlic nefrític que la va portar a haver d’estar ingressada a l’hospital durant quasi un mes per una sèpsia, ara s’acaba de conéixer que la soprano va patir a la fi d’agost un infart amb complicacions que han portat als metges a haver d’amputar-li […]

 

Ainhoa Arteta no està passant un bon moment. Al seu divorci amb Matías Urrea i el còlic nefrític que la va portar a haver d’estar ingressada a l’hospital durant quasi un mes per una sèpsia, ara s’acaba de conéixer que la soprano va patir a la fi d’agost un infart amb complicacions que han portat als metges a haver d’amputar-li diversos dits de les seues mans, segons avança la revista ‘Semana’.

A conseqüència d’esta parada cardíaca de llarga duració que quasi li costa la vida, les extremitats de la cantant van acabar necrosándose, per la qual cosa els metges no van tindre una altra opció. La seua salut és encara molt delicada, però a poc a poc es recupera.

Siga com siga, no és l’únic problema de salut que ha patit Ainhoa Arteta en els últims mesos. A l’infart s’uneix el seu ingrés a l’hospital Virgen del Rocío, a Sevilla, per una infecció renal que va acabar en sèpsia. A causa del seu delicat diagnòstic, els metges van derivar a Ainhoa Arteta a l’UCI, on va romandre 10 dies sota la supervisió constant dels especialistes.

Va ser el dilluns 2 d’agost quan la de Tolosa va eixir de Vigilància intensiva i va passar a planta. Allí va estar fins al 25 d’agost, quan va rebre l’alta. Malgrat que al principi el seu estat de salut era catalogat com a «greu«, amb el pas dels dies, la soprano va evolucionar favorablement.

 

 

«Moltes gràcies per tots els missatges de suport que estic rebent. El vostre immens afecte i el de la meua família m’estan donant forces per a poder estar recuperada al més prompte possible. Amb moltes ganes de continuar compartint moments inoblidables. Cuidar-vos molt!!!», va postear després de rebre l’alta hospitalària.

A més, Arteta es va contagiar per la Covid-19 al començament del passat hivern, però una vegada superat el virus, les seqüeles que li van quedar van ser més que evidents. A la fi del mes d’abril, una notícia deixava preocupada a gran part de la societat espanyola, que encara se sorprén pels inesperats estralls que pot arribar a deixar al seu pas el coronavirus. «La cantant lírica Ainhoa Arteta, en cadira de rodes com a seqüela de la Covid-19», publicaven alguns mitjans.

La cantant s’ha instal·lat a Bilbao per a tractar de recuperar-se de les seqüeles i el trauma d’haver perdut diversos dits a conseqüència de les complicacions de l’infart.

També per a recuperar-se en el pla sentimental després de divorciar-se del seu quart marit: Matías Urrea. Des de feia un temps, la relació entre tots dos no era bona però no ha sigut fins ara quan han pres la decisió de posar el punt final al seu matrimoni.

La parella es va donar el sí, vull el 24 de juny de 2019 en una cerimònia en gran al Castell de Sant Marcos, situat el Port de Santa María Cadis. Unes noces a la qual van acudir uns 300 convidats, entre els quals es trobaven alts noms de la política i del món de la cultura.

 

Últimes notícies

La flota mediterrània aspira a pescar 180 dies l’any que ve

Miguel Castell ha defensat davant la UE ampliar a 180 els dies d’activitat de la flota mediterrània en 2027. També ha reclamat normes adaptades i menys restriccions acumulades.

Més de 300 persones descobrixen el taller de Renfe a València

Més de 300 persones han visitat la base de manteniment de Renfe a València durant la jornada de portes obertes pel Dia del Tren. A escala estatal, les nou bases obertes han rebut més de 2.400 visitants.

Picanya acollirà el seminari de la Filmoteca sobre *El pisito*

La Filmoteca Valenciana dedicarà del 25 al 27 de novembre un seminari a la pel·lícula de 1959, amb sessions a València i Picanya. Les persones residents en municipis afectats per la dana de 2024 podran inscriure’s gratuïtament.

La CV-700 en Onda reabre i recupera la circulació després de la dana Adam

La CV-700 a Onda ha reobert després de les pluges del 18 al 20 d’octubre. Així, ja circula el trànsit per les 14 carreteres autonòmiques afectades.

Compromís denuncia a Antifraude contractes de l’Exaltació de 2024

Compromís ha denunciat davant Antifrau possibles irregularitats en els contractes de l’Exaltació de les Falleres Majors de València de 2024. L’Agència ha obert una investigació arran de la denúncia de Pere Fuset.

Quatre dones detingudes a Alacant per furtar en una perfumeria

La Policia Nacional ha detingut quatre dones d’entre 29 i 43 anys a Alacant. Presumptament, furtaven perfums mentre ocultaven la seua identitat amb roba d’aparença àrab.

La dana de 2024 se agravó por crecidas simultáneas en varios barrancos

La UPV concluye que las crecidas casi simultáneas de varios barrancos, los sedimentos y la urbanització de zones inundables van agreujar la dana de 2024 a l’Horta Sud.

Presó per deu atracaments a gasolineres de l’Horta Nord

Un home de 52 anys ha ingressat en presó preventiva per deu atracaments amb arma blanca a gasolineres de l’Horta Nord. Les estacions estaven ateses per dones que es trobaven soles.