Li amputen diversos dits a Ainhoa Arteta després de patir un infart

 

Ainhoa Arteta no està passant un bon moment. Al seu divorci amb Matías Urrea i el còlic nefrític que la va portar a haver d’estar ingressada a l’hospital durant quasi un mes per una sèpsia, ara s’acaba de conéixer que la soprano va patir a la fi d’agost un infart amb complicacions que han portat als metges a haver d’amputar-li diversos dits de les seues mans, segons avança la revista ‘Semana’.

A conseqüència d’esta parada cardíaca de llarga duració que quasi li costa la vida, les extremitats de la cantant van acabar necrosándose, per la qual cosa els metges no van tindre una altra opció. La seua salut és encara molt delicada, però a poc a poc es recupera.

Siga com siga, no és l’únic problema de salut que ha patit Ainhoa Arteta en els últims mesos. A l’infart s’uneix el seu ingrés a l’hospital Virgen del Rocío, a Sevilla, per una infecció renal que va acabar en sèpsia. A causa del seu delicat diagnòstic, els metges van derivar a Ainhoa Arteta a l’UCI, on va romandre 10 dies sota la supervisió constant dels especialistes.

Va ser el dilluns 2 d’agost quan la de Tolosa va eixir de Vigilància intensiva i va passar a planta. Allí va estar fins al 25 d’agost, quan va rebre l’alta. Malgrat que al principi el seu estat de salut era catalogat com a «greu«, amb el pas dels dies, la soprano va evolucionar favorablement.

 

 

«Moltes gràcies per tots els missatges de suport que estic rebent. El vostre immens afecte i el de la meua família m’estan donant forces per a poder estar recuperada al més prompte possible. Amb moltes ganes de continuar compartint moments inoblidables. Cuidar-vos molt!!!», va postear després de rebre l’alta hospitalària.

A més, Arteta es va contagiar per la Covid-19 al començament del passat hivern, però una vegada superat el virus, les seqüeles que li van quedar van ser més que evidents. A la fi del mes d’abril, una notícia deixava preocupada a gran part de la societat espanyola, que encara se sorprén pels inesperats estralls que pot arribar a deixar al seu pas el coronavirus. «La cantant lírica Ainhoa Arteta, en cadira de rodes com a seqüela de la Covid-19», publicaven alguns mitjans.

La cantant s’ha instal·lat a Bilbao per a tractar de recuperar-se de les seqüeles i el trauma d’haver perdut diversos dits a conseqüència de les complicacions de l’infart.

També per a recuperar-se en el pla sentimental després de divorciar-se del seu quart marit: Matías Urrea. Des de feia un temps, la relació entre tots dos no era bona però no ha sigut fins ara quan han pres la decisió de posar el punt final al seu matrimoni.

La parella es va donar el sí, vull el 24 de juny de 2019 en una cerimònia en gran al Castell de Sant Marcos, situat el Port de Santa María Cadis. Unes noces a la qual van acudir uns 300 convidats, entre els quals es trobaven alts noms de la política i del món de la cultura.

 

Últimes notícies

El PSPV denuncià que un terç de la Unitat d’Emergències continua sense cobrir

El PSPV-PSOE ha denunciat que la Unitat d’Anàlisi i Seguiment de les Emergències continua amb dos de les seues sis places vacants, tres anys i mig després de la seua creació, i reclama al Consell que les cobrisca de manera immediata.

L’energia acumulada en el Mediterrani dispara les pluges d’esta setmana

Aemet atribuïx els episodis de pluja excepcional d’esta setmana a la gran quantitat d’energia i calor acumulada en el Mediterrani occidental durant tot l’estiu.

Avís groc per fortes pluges la matinada de dilluns a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a la matinada de dilluns l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior nord de la província de València, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Així funciona el Bono Hostaleria 2026 als pobles afectats per la dana

El Bono Hostaleria 2026 destina 3,9 milions a reemborsar el 50 % del consum en bars i restaurants dels municipis afectats per la dana, amb ajudes de fins a 50 euros per persona i més de 78.000 potencials beneficiaris.

L’acampada per l’habitatge de València supera la primera nit i es declara indefinida

L’acampada espontània per l’habitatge a la plaça de l’Ajuntament de València ha superat la primera nit, es coordina en comissions i ha aprovat per assemblea que tinga durada indefinida.

Iñigo Pérez vol trencar la seua mala ratxa al Bernabéu amb el Vila-real

L’entrenador del Vila-real Iñigo Pérez visitarà el Santiago Bernabéu en la pròxima jornada de LALIGA buscant estrenar-se amb punts després de dos derrotes prèvies allí amb el Rayo Vallecano. Com a local, en canvi, ha encadenat tres empats davant el Madrid.

Aguirre vol un debut victoriós amb el Valencia com el d’Óscar Sánchez

Javier Aguirre s’estrena en la banqueta del Valencia amb el repte d’imitar el triomf d’Óscar Sánchez i evitar les derrotes inicials de Rubén Baraja i Carlos Corberán.

Mig centenar de tendes en la primera nit d’acampada per la vivenda a Alacant

L’acampada en defensa de la vivenda a la plaça de la Muntanyeta d’Alacant ha superat la primera nit amb unes 50 tendes de campanya després d’una multitudinària manifestació que ha reunit prop de 8.000 persones, segons el Sindicat de Vivenda de Carolines.