Li amputen diversos dits a Ainhoa Arteta després de patir un infart

 

Ainhoa Arteta no està passant un bon moment. Al seu divorci amb Matías Urrea i el còlic nefrític que la va portar a haver d’estar ingressada a l’hospital durant quasi un mes per una sèpsia, ara s’acaba de conéixer que la soprano va patir a la fi d’agost un infart amb complicacions que han portat als metges a haver d’amputar-li diversos dits de les seues mans, segons avança la revista ‘Semana’.

A conseqüència d’esta parada cardíaca de llarga duració que quasi li costa la vida, les extremitats de la cantant van acabar necrosándose, per la qual cosa els metges no van tindre una altra opció. La seua salut és encara molt delicada, però a poc a poc es recupera.

Siga com siga, no és l’únic problema de salut que ha patit Ainhoa Arteta en els últims mesos. A l’infart s’uneix el seu ingrés a l’hospital Virgen del Rocío, a Sevilla, per una infecció renal que va acabar en sèpsia. A causa del seu delicat diagnòstic, els metges van derivar a Ainhoa Arteta a l’UCI, on va romandre 10 dies sota la supervisió constant dels especialistes.

Va ser el dilluns 2 d’agost quan la de Tolosa va eixir de Vigilància intensiva i va passar a planta. Allí va estar fins al 25 d’agost, quan va rebre l’alta. Malgrat que al principi el seu estat de salut era catalogat com a “greu“, amb el pas dels dies, la soprano va evolucionar favorablement.

 

 

“Moltes gràcies per tots els missatges de suport que estic rebent. El vostre immens afecte i el de la meua família m’estan donant forces per a poder estar recuperada al més prompte possible. Amb moltes ganes de continuar compartint moments inoblidables. Cuidar-vos molt!!!”, va postear després de rebre l’alta hospitalària.

A més, Arteta es va contagiar per la Covid-19 al començament del passat hivern, però una vegada superat el virus, les seqüeles que li van quedar van ser més que evidents. A la fi del mes d’abril, una notícia deixava preocupada a gran part de la societat espanyola, que encara se sorprén pels inesperats estralls que pot arribar a deixar al seu pas el coronavirus. “La cantant lírica Ainhoa Arteta, en cadira de rodes com a seqüela de la Covid-19”, publicaven alguns mitjans.

La cantant s’ha instal·lat a Bilbao per a tractar de recuperar-se de les seqüeles i el trauma d’haver perdut diversos dits a conseqüència de les complicacions de l’infart.

També per a recuperar-se en el pla sentimental després de divorciar-se del seu quart marit: Matías Urrea. Des de feia un temps, la relació entre tots dos no era bona però no ha sigut fins ara quan han pres la decisió de posar el punt final al seu matrimoni.

La parella es va donar el sí, vull el 24 de juny de 2019 en una cerimònia en gran al Castell de Sant Marcos, situat el Port de Santa María Cadis. Unes noces a la qual van acudir uns 300 convidats, entre els quals es trobaven alts noms de la política i del món de la cultura.

 

Últimes notícies

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.