Li amputen diversos dits a Ainhoa Arteta després de patir un infart

 

Ainhoa Arteta no està passant un bon moment. Al seu divorci amb Matías Urrea i el còlic nefrític que la va portar a haver d’estar ingressada a l’hospital durant quasi un mes per una sèpsia, ara s’acaba de conéixer que la soprano va patir a la fi d’agost un infart amb complicacions que han portat als metges a haver d’amputar-li diversos dits de les seues mans, segons avança la revista ‘Semana’.

A conseqüència d’esta parada cardíaca de llarga duració que quasi li costa la vida, les extremitats de la cantant van acabar necrosándose, per la qual cosa els metges no van tindre una altra opció. La seua salut és encara molt delicada, però a poc a poc es recupera.

Siga com siga, no és l’únic problema de salut que ha patit Ainhoa Arteta en els últims mesos. A l’infart s’uneix el seu ingrés a l’hospital Virgen del Rocío, a Sevilla, per una infecció renal que va acabar en sèpsia. A causa del seu delicat diagnòstic, els metges van derivar a Ainhoa Arteta a l’UCI, on va romandre 10 dies sota la supervisió constant dels especialistes.

Va ser el dilluns 2 d’agost quan la de Tolosa va eixir de Vigilància intensiva i va passar a planta. Allí va estar fins al 25 d’agost, quan va rebre l’alta. Malgrat que al principi el seu estat de salut era catalogat com a “greu“, amb el pas dels dies, la soprano va evolucionar favorablement.

 

 

“Moltes gràcies per tots els missatges de suport que estic rebent. El vostre immens afecte i el de la meua família m’estan donant forces per a poder estar recuperada al més prompte possible. Amb moltes ganes de continuar compartint moments inoblidables. Cuidar-vos molt!!!”, va postear després de rebre l’alta hospitalària.

A més, Arteta es va contagiar per la Covid-19 al començament del passat hivern, però una vegada superat el virus, les seqüeles que li van quedar van ser més que evidents. A la fi del mes d’abril, una notícia deixava preocupada a gran part de la societat espanyola, que encara se sorprén pels inesperats estralls que pot arribar a deixar al seu pas el coronavirus. “La cantant lírica Ainhoa Arteta, en cadira de rodes com a seqüela de la Covid-19”, publicaven alguns mitjans.

La cantant s’ha instal·lat a Bilbao per a tractar de recuperar-se de les seqüeles i el trauma d’haver perdut diversos dits a conseqüència de les complicacions de l’infart.

També per a recuperar-se en el pla sentimental després de divorciar-se del seu quart marit: Matías Urrea. Des de feia un temps, la relació entre tots dos no era bona però no ha sigut fins ara quan han pres la decisió de posar el punt final al seu matrimoni.

La parella es va donar el sí, vull el 24 de juny de 2019 en una cerimònia en gran al Castell de Sant Marcos, situat el Port de Santa María Cadis. Unes noces a la qual van acudir uns 300 convidats, entre els quals es trobaven alts noms de la política i del món de la cultura.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Banc mundial de sons d’aus aconseguix 1.192 espècies sota coordinació espanyola

El nou banc acústic global, coordinat per biòlegs espanyols, reunix gravacions anotades de cinc continents per a impulsar la identificació automàtica d'aus.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantá en diversos municipis

Les ratxes des d'anit han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan retardant la plantá a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió de Oltá espera a l'artista per a reparar mentres l'infantil es va plantar sense problemes.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantà en diversos municipis

Les ratxes han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan afectant la plantà a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió espera a l'artista per a valorar la reparació mentres l'infantil s'ha plantat sense problemes.

La falla més llarga del món ret homenatge a la Marató de València amb 42,195 metres

La comissió Manuel de Falla Tamarindes firma un monument horitzontal de 42,195 metres que recrea la meta de la Marató de València i aspira a fer història.

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.

Ratxes de fins a 103 km/h a l’interior nord de Castelló i alerta taronja per vent

La passada nit va deixar ratxes de 103 km/h a La Pobla de Benifassà i l'interior nord de Castelló seguix en avís taronja fins a les 19.00. També hi ha avisos grocs per vent i fenòmens costaners en altres zones.

Un policia fora de servici frustra un furt afectuós a un home de 77 anys a Elx i deté a tres

Un agent de la Policia Nacional ha impedit que un grup sostraguera la cadena d'or d'un home de 77 anys a Elx. Tres persones han sigut detingudes per furt i pertinença a grup criminal.

La Setmana Gran fallera comença amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a Castelló i nord de València

Els dies grans de les Falles arranquen amb cel poc nuvolós, temperatures en descens i vent del nord-oest, amb ratxes molt fortes a Castelló i el nord de València. El dilluns de 'plantá' s'espera cel poc nuvolós i màximes a l'alça a l'interior, amb brises en el litoral a la vesprada.