Ana María Aldón, contra les cordes: el conflicte judicial que pot passar-li factura

 

Ana María Aldón està travessant un dur moment professional que ha tingut conseqüències judicials.
En plena tempesta mediàtica deslligada pel documental de Rocío Carrasco, la dona de José Ortega Cano està encara més immersa en la polèmica per un vell conflicte en els tribunals.

Quan ja han passat quasi quatre anys des del seu matrimoni amb el torero, la dissenyadora de moda continua arrossegant els problemes d’autoria vinculats al seu vestit de núvia.

El 30 de setembre del 2018, Ana María Aldón i el destre es donaven el sí que vull en una gran cerimònia a la qual van acudir més de 170 convidats.

Celebrada en la finca ‘El Maestro’ a Sanlúcar de Barrameda (Cadis) van ser molts els rostres coneguts que van acudir. Com va ser el cas d’Antonio David Flores. Encara que també va haver-hi absències molt destacades com la de Rocío Carrasco.

Malgrat això, l’enllaç va servir perquè tots dos segellaren el seu amor després de set anys de relació. Va ser, sense cap dubte un dels dies més importants en la seua vida, però va ser eclipsat per un episodi que encara li està portant problemes hui dia.

 

Ana María Aldón pateix una garrotada judicial per l’autoria del seu vestit de núvia

 

Dolentes notícies per a Ana María Aldón. La dona de José Ortega Cano ha perdut de nou en els jutjats davant el dissenyador Emilio Salinas, qui va crear el seu vestit de núvia per a les seues noces amb el destre en 2018.

El modista acusa la tertuliana d’incomplir l’acord previ al qual van arribar totes dos parts: ell li cedia dos vestits en el seu moment especial a canvi de publicitat en la revista que va mostrar les fotos.

No obstant això, Aldón no va complir la seua part del tracte. En l’exclusiva, ni rastre del nom del dissenyador.

I no sols això, sinó que l’a exoncursante de Supervivientes fins i tot va donar a entendre que el vestit era un disseny seu, segons es queixava Salinas quan va interposar la denúncia en 2018: «No ha participat en la creació del vestit i no ha complit l’acord verbal al qual arribem, per això li demane 9.500 euros«, va dir.

Aldón va respondre demandant-li també a ell i l’assumpte va quedar a l’espera de judici. A la fi de 2020, va arribar la sentència i no va ser gens favorable a l’esposa del torero.

 

La dona de José Ortega Cano continua defensant la seua innocència

 

No obstant això, la decisió judicial emesa en Primera Instància ja ha sigut ratificat per l’Audiència Provincial de Madrid després del recurs interposat per l’andalusa. Un fet que es va produir el passat 20 de maig i pel qual Ana María Aldón s’ha tornat a mostrar molt indignada.

«Ell pretenia fer veure que jo vaig signar un contracte perquè la revista ‘Hola’ traguera una foto seua. Però exe contracte no sols no està signat per mi, sinó que mai el vaig veure. Aporta un email en el qual ni tan sols estic jo de destinatari», ha explicat al diari ‘ABC’.

D’esta manera, la col·laboradora de ‘Viva la vida’ ha qüestionat públicament la veracitat de les proves aportades pel demandant. Considera que no haurien d’haver-se tingut en compte durant el procediment, ja que manquen de validesa.

«Li ho va fer una persona i li ho va enviar, però mai a mi. Jo mai he tingut potestat per a decidir que fotos es publiquen o no», ha afegit en declaracions al mateix periòdic.

A més, la dona de José Ortega Cano continua insistint que ella mai es va apropiar d’eixe disseny, assegurant que «Va ser una col·laboració. Mai vaig dir que fora un disseny exclusivament meu».

No obstant això, les seues paraules serveixen de molt poc i no li evitaran haver de pagar els 4.800 euros d’indemnització a Emilio Salinas.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.