Ana María Aldón, contra les cordes: el conflicte judicial que pot passar-li factura

 

Ana María Aldón està travessant un dur moment professional que ha tingut conseqüències judicials.
En plena tempesta mediàtica deslligada pel documental de Rocío Carrasco, la dona de José Ortega Cano està encara més immersa en la polèmica per un vell conflicte en els tribunals.

Quan ja han passat quasi quatre anys des del seu matrimoni amb el torero, la dissenyadora de moda continua arrossegant els problemes d’autoria vinculats al seu vestit de núvia.

El 30 de setembre del 2018, Ana María Aldón i el destre es donaven el sí que vull en una gran cerimònia a la qual van acudir més de 170 convidats.

Celebrada en la finca ‘El Maestro’ a Sanlúcar de Barrameda (Cadis) van ser molts els rostres coneguts que van acudir. Com va ser el cas d’Antonio David Flores. Encara que també va haver-hi absències molt destacades com la de Rocío Carrasco.

Malgrat això, l’enllaç va servir perquè tots dos segellaren el seu amor després de set anys de relació. Va ser, sense cap dubte un dels dies més importants en la seua vida, però va ser eclipsat per un episodi que encara li està portant problemes hui dia.

 

Ana María Aldón pateix una garrotada judicial per l’autoria del seu vestit de núvia

 

Dolentes notícies per a Ana María Aldón. La dona de José Ortega Cano ha perdut de nou en els jutjats davant el dissenyador Emilio Salinas, qui va crear el seu vestit de núvia per a les seues noces amb el destre en 2018.

El modista acusa la tertuliana d’incomplir l’acord previ al qual van arribar totes dos parts: ell li cedia dos vestits en el seu moment especial a canvi de publicitat en la revista que va mostrar les fotos.

No obstant això, Aldón no va complir la seua part del tracte. En l’exclusiva, ni rastre del nom del dissenyador.

I no sols això, sinó que l’a exoncursante de Supervivientes fins i tot va donar a entendre que el vestit era un disseny seu, segons es queixava Salinas quan va interposar la denúncia en 2018: «No ha participat en la creació del vestit i no ha complit l’acord verbal al qual arribem, per això li demane 9.500 euros«, va dir.

Aldón va respondre demandant-li també a ell i l’assumpte va quedar a l’espera de judici. A la fi de 2020, va arribar la sentència i no va ser gens favorable a l’esposa del torero.

 

La dona de José Ortega Cano continua defensant la seua innocència

 

No obstant això, la decisió judicial emesa en Primera Instància ja ha sigut ratificat per l’Audiència Provincial de Madrid després del recurs interposat per l’andalusa. Un fet que es va produir el passat 20 de maig i pel qual Ana María Aldón s’ha tornat a mostrar molt indignada.

«Ell pretenia fer veure que jo vaig signar un contracte perquè la revista ‘Hola’ traguera una foto seua. Però exe contracte no sols no està signat per mi, sinó que mai el vaig veure. Aporta un email en el qual ni tan sols estic jo de destinatari», ha explicat al diari ‘ABC’.

D’esta manera, la col·laboradora de ‘Viva la vida’ ha qüestionat públicament la veracitat de les proves aportades pel demandant. Considera que no haurien d’haver-se tingut en compte durant el procediment, ja que manquen de validesa.

«Li ho va fer una persona i li ho va enviar, però mai a mi. Jo mai he tingut potestat per a decidir que fotos es publiquen o no», ha afegit en declaracions al mateix periòdic.

A més, la dona de José Ortega Cano continua insistint que ella mai es va apropiar d’eixe disseny, assegurant que «Va ser una col·laboració. Mai vaig dir que fora un disseny exclusivament meu».

No obstant això, les seues paraules serveixen de molt poc i no li evitaran haver de pagar els 4.800 euros d’indemnització a Emilio Salinas.

Últimes notícies

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.