Ana María Aldón, contra les cordes: el conflicte judicial que pot passar-li factura

 

Ana María Aldón està travessant un dur moment professional que ha tingut conseqüències judicials.
En plena tempesta mediàtica deslligada pel documental de Rocío Carrasco, la dona de José Ortega Cano està encara més immersa en la polèmica per un vell conflicte en els tribunals.

Quan ja han passat quasi quatre anys des del seu matrimoni amb el torero, la dissenyadora de moda continua arrossegant els problemes d’autoria vinculats al seu vestit de núvia.

El 30 de setembre del 2018, Ana María Aldón i el destre es donaven el sí que vull en una gran cerimònia a la qual van acudir més de 170 convidats.

Celebrada en la finca ‘El Maestro’ a Sanlúcar de Barrameda (Cadis) van ser molts els rostres coneguts que van acudir. Com va ser el cas d’Antonio David Flores. Encara que també va haver-hi absències molt destacades com la de Rocío Carrasco.

Malgrat això, l’enllaç va servir perquè tots dos segellaren el seu amor després de set anys de relació. Va ser, sense cap dubte un dels dies més importants en la seua vida, però va ser eclipsat per un episodi que encara li està portant problemes hui dia.

 

Ana María Aldón pateix una garrotada judicial per l’autoria del seu vestit de núvia

 

Dolentes notícies per a Ana María Aldón. La dona de José Ortega Cano ha perdut de nou en els jutjats davant el dissenyador Emilio Salinas, qui va crear el seu vestit de núvia per a les seues noces amb el destre en 2018.

El modista acusa la tertuliana d’incomplir l’acord previ al qual van arribar totes dos parts: ell li cedia dos vestits en el seu moment especial a canvi de publicitat en la revista que va mostrar les fotos.

No obstant això, Aldón no va complir la seua part del tracte. En l’exclusiva, ni rastre del nom del dissenyador.

I no sols això, sinó que l’a exoncursante de Supervivientes fins i tot va donar a entendre que el vestit era un disseny seu, segons es queixava Salinas quan va interposar la denúncia en 2018: “No ha participat en la creació del vestit i no ha complit l’acord verbal al qual arribem, per això li demane 9.500 euros“, va dir.

Aldón va respondre demandant-li també a ell i l’assumpte va quedar a l’espera de judici. A la fi de 2020, va arribar la sentència i no va ser gens favorable a l’esposa del torero.

 

La dona de José Ortega Cano continua defensant la seua innocència

 

No obstant això, la decisió judicial emesa en Primera Instància ja ha sigut ratificat per l’Audiència Provincial de Madrid després del recurs interposat per l’andalusa. Un fet que es va produir el passat 20 de maig i pel qual Ana María Aldón s’ha tornat a mostrar molt indignada.

«Ell pretenia fer veure que jo vaig signar un contracte perquè la revista ‘Hola’ traguera una foto seua. Però exe contracte no sols no està signat per mi, sinó que mai el vaig veure. Aporta un email en el qual ni tan sols estic jo de destinatari», ha explicat al diari ‘ABC’.

D’esta manera, la col·laboradora de ‘Viva la vida’ ha qüestionat públicament la veracitat de les proves aportades pel demandant. Considera que no haurien d’haver-se tingut en compte durant el procediment, ja que manquen de validesa.

«Li ho va fer una persona i li ho va enviar, però mai a mi. Jo mai he tingut potestat per a decidir que fotos es publiquen o no», ha afegit en declaracions al mateix periòdic.

A més, la dona de José Ortega Cano continua insistint que ella mai es va apropiar d’eixe disseny, assegurant que «Va ser una col·laboració. Mai vaig dir que fora un disseny exclusivament meu».

No obstant això, les seues paraules serveixen de molt poc i no li evitaran haver de pagar els 4.800 euros d’indemnització a Emilio Salinas.

Últimes notícies

L’alcaldessa defén que l’aigua de la platja del Cabanyal manté paràmetres bons

L'alcaldessa de València assegura que l'aigua de la platja del Cabanyal presenta paràmetres de qualitat bons malgrat la pèrdua de la Bandera Blava enguany.

Una dutxa intel·ligent catalana competix pels Premis Europeus de Disseny 2026

La dutxa intel·ligent Showee, creada a La Garriga per a persones amb discapacitat i persones majors, és finalista dels Premis Europeus de Disseny 2026 en la categoria d'emprenedors i petites empreses.

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.