Ana Obregón, denunciada: S’enfronta a presó i a multes

Ana Obregón està passant per pitjor moment de la seua vida, després de perdre al seu fill, Álex Lequio, fa un any i ara per si no tinguera prou, hi ha ressuscitat la seua pitjor enemiga: Antonia Dell’Atte.

La model italiana ha tret a la llum el costat més fosc d’Alessandro Lequio i l’actriu no consent que ningú parle malament del pare del seu fill. Segons s’ha explicat, el comte podria haver maltractat la seua primera dona, però hi ha molta gent disposada a demostrar tot el contrari.

El testimoni de Rocío Carrasco en la docu-serie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ha animat moltes dones a denunciar el seu agressor i l’última a mostrar el seu descontentament amb el sistema ha sigut Raquel Bollo, exparella de Chiquetete. L’antiga col·laboradora de ‘Sálvame’, considera injust que Telecinco acomiade a Antonio David i, en el passat, no fes el mateix amb l’artista.

Antonia Dell’Atte també s’ha identificat amb Rociíto i, fins i tot, li ha ofert un cop de mà per ajudar-la en tot el que siga necessari: «No vull que cometa els mateixos errors que jo». Al seu dia, la mare de Clemente va retirar la denúncia per no fer mal al comte, encara que la justícia li va donar la raó, però ella no volia protagonitzar cap escàndol.

D’altra banda, Ana Obregón insisteix que esta versió, no és certa i l’actriu ha acusat la seua gran rival d’estar mentint per cridar l’atenció de la premsa. Segons ella, la sentència que aporta està completament manipulada i sembla que s’ha oblidat que Alessandro tampoc es va portar del tot bé amb ella.

La italiana ha emés un comunicat a través de les seues xarxes socials on avisa que denunciarà a tothom que pose en dubte el seu infern. Així, la mare d’Álex s’ha convertit en el seu objectiu més clar i els seus advocats ja estan treballant per portar-la als tribunals.

Alguns periodistes han rescatat unes declaracions del tertulià d’Ana Rosa on reconeix les seues tendències violentes: «He donat alguna bufetada». Però l’actriu sembla haver oblidat el passat i el seu atreviment podria costar-li un gran disgust.

 

Dotze mesos de presó o una multa de 400 euros diaris

Ana Obregón va escriure en el seu compte d’Instagram: «He vist amb els meus propis ulls l’informe de la Policia científica que conclou que la denúncia de maltractaments presentada per esta senyora està falsificada». En un primer moment, esta acusació únicament va ressuscitar una enemistat llegendària, però, segons les últimes informacions, també han donat vida a una batalla judicial que podria tenir unes tràgiques conseqüències.

A moltes dones no els ha fet gràcia el comentari de la model a les xarxes socials, ja que el que diu és molt greu i menysprea el que supostament ha sofrit Antonia Dell’Atte, al igual que elles.

La model italiana ha denunciat l’actriu per injúries i calúmnies, un delicte que està penat amb una pena de presó de sis mesos a dos anys o, si no, una multa econòmica que podria arribar als 400 euros diaris, durant un període de dotze a vint setmanes.

No obstant això, el gran error de la mare d’Álex ha estat donar publicitat a la guerra. Segons la lletrada de Dell’Atte, el comunicat que Ana va escriure en les seues xarxes socials suposa un error imperdonable i la seua única oportunitat per salvar-se, és demostrar que les seues acusacions eren veraces.

«Quedaria lliure de pena si demostrés que Antonia sí que ha mentit. Si es descobreix que menteix, llavors Obregón seria intocable en esta causa», declara l’equip jurídic de la italiana. Malgrat això, la gran defensora de Lequio encara té una esperança i és que la seua pitjor enemiga la citarà per intentar arribar a un acord. I, en cas que rebutge assistir a esta reunió, la demanda podria ser immediata.

«Abans de posar la querella ha d’intentar una conciliació. Si no hi acudeix, és perquè ho manté. Llavors li posaria una querella amb advocat i procurador si vol anar per la via penal. O podria anar només pel civil, només perquè la indemnitzen pel dany moral que li han fet», declara la lletrada a la revista ‘Semana’. Així doncs, com acabarà esta història?

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.