Ana Obregón, denunciada: S’enfronta a presó i a multes

Ana Obregón està passant per pitjor moment de la seua vida, després de perdre al seu fill, Álex Lequio, fa un any i ara per si no tinguera prou, hi ha ressuscitat la seua pitjor enemiga: Antonia Dell’Atte.

La model italiana ha tret a la llum el costat més fosc d’Alessandro Lequio i l’actriu no consent que ningú parle malament del pare del seu fill. Segons s’ha explicat, el comte podria haver maltractat la seua primera dona, però hi ha molta gent disposada a demostrar tot el contrari.

El testimoni de Rocío Carrasco en la docu-serie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ha animat moltes dones a denunciar el seu agressor i l’última a mostrar el seu descontentament amb el sistema ha sigut Raquel Bollo, exparella de Chiquetete. L’antiga col·laboradora de ‘Sálvame’, considera injust que Telecinco acomiade a Antonio David i, en el passat, no fes el mateix amb l’artista.

Antonia Dell’Atte també s’ha identificat amb Rociíto i, fins i tot, li ha ofert un cop de mà per ajudar-la en tot el que siga necessari: «No vull que cometa els mateixos errors que jo». Al seu dia, la mare de Clemente va retirar la denúncia per no fer mal al comte, encara que la justícia li va donar la raó, però ella no volia protagonitzar cap escàndol.

D’altra banda, Ana Obregón insisteix que esta versió, no és certa i l’actriu ha acusat la seua gran rival d’estar mentint per cridar l’atenció de la premsa. Segons ella, la sentència que aporta està completament manipulada i sembla que s’ha oblidat que Alessandro tampoc es va portar del tot bé amb ella.

La italiana ha emés un comunicat a través de les seues xarxes socials on avisa que denunciarà a tothom que pose en dubte el seu infern. Així, la mare d’Álex s’ha convertit en el seu objectiu més clar i els seus advocats ja estan treballant per portar-la als tribunals.

Alguns periodistes han rescatat unes declaracions del tertulià d’Ana Rosa on reconeix les seues tendències violentes: «He donat alguna bufetada». Però l’actriu sembla haver oblidat el passat i el seu atreviment podria costar-li un gran disgust.

 

Dotze mesos de presó o una multa de 400 euros diaris

Ana Obregón va escriure en el seu compte d’Instagram: «He vist amb els meus propis ulls l’informe de la Policia científica que conclou que la denúncia de maltractaments presentada per esta senyora està falsificada». En un primer moment, esta acusació únicament va ressuscitar una enemistat llegendària, però, segons les últimes informacions, també han donat vida a una batalla judicial que podria tenir unes tràgiques conseqüències.

A moltes dones no els ha fet gràcia el comentari de la model a les xarxes socials, ja que el que diu és molt greu i menysprea el que supostament ha sofrit Antonia Dell’Atte, al igual que elles.

La model italiana ha denunciat l’actriu per injúries i calúmnies, un delicte que està penat amb una pena de presó de sis mesos a dos anys o, si no, una multa econòmica que podria arribar als 400 euros diaris, durant un període de dotze a vint setmanes.

No obstant això, el gran error de la mare d’Álex ha estat donar publicitat a la guerra. Segons la lletrada de Dell’Atte, el comunicat que Ana va escriure en les seues xarxes socials suposa un error imperdonable i la seua única oportunitat per salvar-se, és demostrar que les seues acusacions eren veraces.

«Quedaria lliure de pena si demostrés que Antonia sí que ha mentit. Si es descobreix que menteix, llavors Obregón seria intocable en esta causa», declara l’equip jurídic de la italiana. Malgrat això, la gran defensora de Lequio encara té una esperança i és que la seua pitjor enemiga la citarà per intentar arribar a un acord. I, en cas que rebutge assistir a esta reunió, la demanda podria ser immediata.

«Abans de posar la querella ha d’intentar una conciliació. Si no hi acudeix, és perquè ho manté. Llavors li posaria una querella amb advocat i procurador si vol anar per la via penal. O podria anar només pel civil, només perquè la indemnitzen pel dany moral que li han fet», declara la lletrada a la revista ‘Semana’. Així doncs, com acabarà esta història?

Últimes notícies

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.