Ana Obregón rep un altre fort cop, la pèrdua de sa mare

Dies després de complir-se el primer aniversari de la mort del fill d’Ana Obregon, l’actriu torna a sofrir un gran cop, la mort de la seua mare. L’actriu eixia destrossada este dissabte del tanatori de La Paz, en la localitat madrilenya de Tres Cantos, ocultant el seu rostre amb les mans i recolzada en les seues germanes Celia i Amalia. Molta fortalesa i una forta unió és el que han demostrat tindre la família García Obregón. Les tres es mostraven trencades de dolor, però serenes i demostrant que continuen sent inseparables.

La família García Obregón més unida que mai

 

Amb mascareta negra i ulleres de sol del mateix color es podia veure a una Ana Obregón després de la terrible garrotada que ha sofert la seua família. Mentre eixia de la vetlla i rebia el condol dels periodistes allí presents, les seues germanes caminaven amb ella agafant-la de la cintura fins a arribar al cotxe en el qual van abandonar el tanatori madrileny. Li acompanyava, com quasi sempre, la gargantilla amb el nom del seu fill Aless.

Ana, Celia, Juancho i Javier, els cinc fills d’Ana perden a un referent, a qui sempre ha estat amb elles, recolza’n-los en tot el que podia. També deixa a un home destrossat com és l’empresari Antonio García el seu gran amor durant prop de 70 anys. La mare d’Ana Obregón ja havia patit diferents baches de salut en els últims anys. En 2015 va sofrir un vessament cerebral quan es trobava a la casa familiar que tenen a Mallorca i dos anys més tard es va sotmetre a una cirurgia cardíaca. Sempre ha estat molt unida al seu nét Aless, qui va tenir un preciós gest amb ella després de superar l’ictus, ja que a través de la seua empresa de màrqueting va crear una associació per a ajudar a pacients que hagen sofert un vessament i no tinguen recursos per a pagar un tractament adequat.

En el mes d’abril la matriarca dels García Obregón va patir de salut estant una setmana ingresada a l’hopital i en el que els seus fills no la deixaren cap moment. Ana Obregón li va dedicar unes paraules en el seu instagram i inclús ens mantenia al tant de l’estat de salut de la seua mare.

<

>
“Hui és el primer dia en un any que no plore de ràbia, ni de dolor, ni de tristesa”, deia llavors. Ara, torna a enfrontar-se a una dolorosa pèrdua, però, de nou, no ho fa sola sinó amb l’afecte de tots els que li envolten. Igual que feren fa poc més d’un any quan tots es bolcaren amb Ana Obregón que acomiadava al seu fill després de dos anys tractant-se contra el càncer, els germans han tornat a formar una pinya per a donar l’últim adéu a la seua mare.

 

<

>
Huí Ana Obregón a través del seu Instagram també ha deixat unes paraules per a la seua mare i el seu fill.

<

 

 

>

Últimes notícies

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

El base val·lisoletà del València Basket Sergio de Larrea rep el Premi Podi al millor esportista absolut de Castella i Lleó, que també reconeix a jóvens talents i entitats esportives de la comunitat.

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.