Ana Obregón rep un altre fort cop, la pèrdua de sa mare

Dies després de complir-se el primer aniversari de la mort del fill d’Ana Obregon, l’actriu torna a sofrir un gran cop, la mort de la seua mare. L’actriu eixia destrossada este dissabte del tanatori de La Paz, en la localitat madrilenya de Tres Cantos, ocultant el seu rostre amb les mans i recolzada en les seues germanes Celia i Amalia. Molta fortalesa i una forta unió és el que han demostrat tindre la família García Obregón. Les tres es mostraven trencades de dolor, però serenes i demostrant que continuen sent inseparables.

La família García Obregón més unida que mai

 

Amb mascareta negra i ulleres de sol del mateix color es podia veure a una Ana Obregón després de la terrible garrotada que ha sofert la seua família. Mentre eixia de la vetlla i rebia el condol dels periodistes allí presents, les seues germanes caminaven amb ella agafant-la de la cintura fins a arribar al cotxe en el qual van abandonar el tanatori madrileny. Li acompanyava, com quasi sempre, la gargantilla amb el nom del seu fill Aless.

Ana, Celia, Juancho i Javier, els cinc fills d’Ana perden a un referent, a qui sempre ha estat amb elles, recolza’n-los en tot el que podia. També deixa a un home destrossat com és l’empresari Antonio García el seu gran amor durant prop de 70 anys. La mare d’Ana Obregón ja havia patit diferents baches de salut en els últims anys. En 2015 va sofrir un vessament cerebral quan es trobava a la casa familiar que tenen a Mallorca i dos anys més tard es va sotmetre a una cirurgia cardíaca. Sempre ha estat molt unida al seu nét Aless, qui va tenir un preciós gest amb ella després de superar l’ictus, ja que a través de la seua empresa de màrqueting va crear una associació per a ajudar a pacients que hagen sofert un vessament i no tinguen recursos per a pagar un tractament adequat.

En el mes d’abril la matriarca dels García Obregón va patir de salut estant una setmana ingresada a l’hopital i en el que els seus fills no la deixaren cap moment. Ana Obregón li va dedicar unes paraules en el seu instagram i inclús ens mantenia al tant de l’estat de salut de la seua mare.

<

>
“Hui és el primer dia en un any que no plore de ràbia, ni de dolor, ni de tristesa”, deia llavors. Ara, torna a enfrontar-se a una dolorosa pèrdua, però, de nou, no ho fa sola sinó amb l’afecte de tots els que li envolten. Igual que feren fa poc més d’un any quan tots es bolcaren amb Ana Obregón que acomiadava al seu fill després de dos anys tractant-se contra el càncer, els germans han tornat a formar una pinya per a donar l’últim adéu a la seua mare.

 

<

>
Huí Ana Obregón a través del seu Instagram també ha deixat unes paraules per a la seua mare i el seu fill.

<

 

 

>

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.