Ana Obregón rep un altre fort cop, la pèrdua de sa mare

Dies després de complir-se el primer aniversari de la mort del fill d’Ana Obregon, l’actriu torna a sofrir un gran cop, la mort de la seua mare. L’actriu eixia destrossada este dissabte del tanatori de La Paz, en la localitat madrilenya de Tres Cantos, ocultant el seu rostre amb les mans i recolzada en les seues germanes Celia i Amalia. Molta fortalesa i una forta unió és el que han demostrat tindre la família García Obregón. Les tres es mostraven trencades de dolor, però serenes i demostrant que continuen sent inseparables.

La família García Obregón més unida que mai

 

Amb mascareta negra i ulleres de sol del mateix color es podia veure a una Ana Obregón després de la terrible garrotada que ha sofert la seua família. Mentre eixia de la vetlla i rebia el condol dels periodistes allí presents, les seues germanes caminaven amb ella agafant-la de la cintura fins a arribar al cotxe en el qual van abandonar el tanatori madrileny. Li acompanyava, com quasi sempre, la gargantilla amb el nom del seu fill Aless.

Ana, Celia, Juancho i Javier, els cinc fills d’Ana perden a un referent, a qui sempre ha estat amb elles, recolza’n-los en tot el que podia. També deixa a un home destrossat com és l’empresari Antonio García el seu gran amor durant prop de 70 anys. La mare d’Ana Obregón ja havia patit diferents baches de salut en els últims anys. En 2015 va sofrir un vessament cerebral quan es trobava a la casa familiar que tenen a Mallorca i dos anys més tard es va sotmetre a una cirurgia cardíaca. Sempre ha estat molt unida al seu nét Aless, qui va tenir un preciós gest amb ella després de superar l’ictus, ja que a través de la seua empresa de màrqueting va crear una associació per a ajudar a pacients que hagen sofert un vessament i no tinguen recursos per a pagar un tractament adequat.

En el mes d’abril la matriarca dels García Obregón va patir de salut estant una setmana ingresada a l’hopital i en el que els seus fills no la deixaren cap moment. Ana Obregón li va dedicar unes paraules en el seu instagram i inclús ens mantenia al tant de l’estat de salut de la seua mare.

<

>
«Hui és el primer dia en un any que no plore de ràbia, ni de dolor, ni de tristesa», deia llavors. Ara, torna a enfrontar-se a una dolorosa pèrdua, però, de nou, no ho fa sola sinó amb l’afecte de tots els que li envolten. Igual que feren fa poc més d’un any quan tots es bolcaren amb Ana Obregón que acomiadava al seu fill després de dos anys tractant-se contra el càncer, els germans han tornat a formar una pinya per a donar l’últim adéu a la seua mare.

 

<

>
Huí Ana Obregón a través del seu Instagram també ha deixat unes paraules per a la seua mare i el seu fill.

<

 

 

>

Últimes notícies

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.

La calor ofegant dispara la sensació tèrmica fins als 49 graus a Sumacàrcer

La Comunitat Valenciana ha patit fins primera hora de la vesprada màximes pròximes als 39 graus i sensacions tèrmiques de fins a 49 per la combinació de calor i una humitat que ha fregat el 90 % en diversos punts del territori.

El Tribunal Suprem fixa que un canvi de sexe no anul·la una condemna per violència masclista

El Tribunal Suprem ha establit que un canvi de sexe registral no pot anul·lar una condemna prèvia per violència masclista comesa quan l’autor era legalment un home. La resolució confirma una pena de presó imposada a Castelló per agressions a l’exparella i a la filla menor.