Ana Obregón rep un altre fort cop, la pèrdua de sa mare

Dies després de complir-se el primer aniversari de la mort del fill d’Ana Obregon, l’actriu torna a sofrir un gran cop, la mort de la seua mare. L’actriu eixia destrossada este dissabte del tanatori de La Paz, en la localitat madrilenya de Tres Cantos, ocultant el seu rostre amb les mans i recolzada en les seues germanes Celia i Amalia. Molta fortalesa i una forta unió és el que han demostrat tindre la família García Obregón. Les tres es mostraven trencades de dolor, però serenes i demostrant que continuen sent inseparables.

La família García Obregón més unida que mai

 

Amb mascareta negra i ulleres de sol del mateix color es podia veure a una Ana Obregón després de la terrible garrotada que ha sofert la seua família. Mentre eixia de la vetlla i rebia el condol dels periodistes allí presents, les seues germanes caminaven amb ella agafant-la de la cintura fins a arribar al cotxe en el qual van abandonar el tanatori madrileny. Li acompanyava, com quasi sempre, la gargantilla amb el nom del seu fill Aless.

Ana, Celia, Juancho i Javier, els cinc fills d’Ana perden a un referent, a qui sempre ha estat amb elles, recolza’n-los en tot el que podia. També deixa a un home destrossat com és l’empresari Antonio García el seu gran amor durant prop de 70 anys. La mare d’Ana Obregón ja havia patit diferents baches de salut en els últims anys. En 2015 va sofrir un vessament cerebral quan es trobava a la casa familiar que tenen a Mallorca i dos anys més tard es va sotmetre a una cirurgia cardíaca. Sempre ha estat molt unida al seu nét Aless, qui va tenir un preciós gest amb ella després de superar l’ictus, ja que a través de la seua empresa de màrqueting va crear una associació per a ajudar a pacients que hagen sofert un vessament i no tinguen recursos per a pagar un tractament adequat.

En el mes d’abril la matriarca dels García Obregón va patir de salut estant una setmana ingresada a l’hopital i en el que els seus fills no la deixaren cap moment. Ana Obregón li va dedicar unes paraules en el seu instagram i inclús ens mantenia al tant de l’estat de salut de la seua mare.

<

>
“Hui és el primer dia en un any que no plore de ràbia, ni de dolor, ni de tristesa”, deia llavors. Ara, torna a enfrontar-se a una dolorosa pèrdua, però, de nou, no ho fa sola sinó amb l’afecte de tots els que li envolten. Igual que feren fa poc més d’un any quan tots es bolcaren amb Ana Obregón que acomiadava al seu fill després de dos anys tractant-se contra el càncer, els germans han tornat a formar una pinya per a donar l’últim adéu a la seua mare.

 

<

>
Huí Ana Obregón a través del seu Instagram també ha deixat unes paraules per a la seua mare i el seu fill.

<

 

 

>

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.