Ana Obregón rep un altre fort cop, la pèrdua de sa mare

Dies després de complir-se el primer aniversari de la mort del fill d’Ana Obregon, l’actriu torna a sofrir un gran cop, la mort de la seua mare. L’actriu eixia destrossada este dissabte del tanatori de La Paz, en la localitat madrilenya de Tres Cantos, ocultant el seu rostre amb les mans i recolzada en les seues germanes Celia i Amalia. Molta fortalesa i una forta unió és el que han demostrat tindre la família García Obregón. Les tres es mostraven trencades de dolor, però serenes i demostrant que continuen sent inseparables.

La família García Obregón més unida que mai

 

Amb mascareta negra i ulleres de sol del mateix color es podia veure a una Ana Obregón després de la terrible garrotada que ha sofert la seua família. Mentre eixia de la vetlla i rebia el condol dels periodistes allí presents, les seues germanes caminaven amb ella agafant-la de la cintura fins a arribar al cotxe en el qual van abandonar el tanatori madrileny. Li acompanyava, com quasi sempre, la gargantilla amb el nom del seu fill Aless.

Ana, Celia, Juancho i Javier, els cinc fills d’Ana perden a un referent, a qui sempre ha estat amb elles, recolza’n-los en tot el que podia. També deixa a un home destrossat com és l’empresari Antonio García el seu gran amor durant prop de 70 anys. La mare d’Ana Obregón ja havia patit diferents baches de salut en els últims anys. En 2015 va sofrir un vessament cerebral quan es trobava a la casa familiar que tenen a Mallorca i dos anys més tard es va sotmetre a una cirurgia cardíaca. Sempre ha estat molt unida al seu nét Aless, qui va tenir un preciós gest amb ella després de superar l’ictus, ja que a través de la seua empresa de màrqueting va crear una associació per a ajudar a pacients que hagen sofert un vessament i no tinguen recursos per a pagar un tractament adequat.

En el mes d’abril la matriarca dels García Obregón va patir de salut estant una setmana ingresada a l’hopital i en el que els seus fills no la deixaren cap moment. Ana Obregón li va dedicar unes paraules en el seu instagram i inclús ens mantenia al tant de l’estat de salut de la seua mare.

<

>
«Hui és el primer dia en un any que no plore de ràbia, ni de dolor, ni de tristesa», deia llavors. Ara, torna a enfrontar-se a una dolorosa pèrdua, però, de nou, no ho fa sola sinó amb l’afecte de tots els que li envolten. Igual que feren fa poc més d’un any quan tots es bolcaren amb Ana Obregón que acomiadava al seu fill després de dos anys tractant-se contra el càncer, els germans han tornat a formar una pinya per a donar l’últim adéu a la seua mare.

 

<

>
Huí Ana Obregón a través del seu Instagram també ha deixat unes paraules per a la seua mare i el seu fill.

<

 

 

>

Últimes notícies

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.