Ana Rosa Quintana se sotmetrà a una operació en els pròxims dies

Ana Rosa Quintana continua amb el seu tractament per a superar el càncer de mama que pateix i pròximament passarà pel quiròfan. Així ho ha confirmat el seu company i amic Joaquín Prat. “Està espectacular, no sembla que vaja a ser operada en tot just uns dies“, ha dit en parlar d’aquesta foto de la periodista fent ioga.

El presentador ha explicat que diversos membres de l’equip, entre els quals es trobava ell, van menjar ahir amb ella. “Vam tindre la sort de menjar-nos una olla a casa d’Ana Rosa, li vam dir que hi ha molta gent preguntant per ella i es va animar a pujar la foto fent ioga”, ha comptat. “Està com sempre, una miqueta més prima, però té aqueixa lluentor en els ulls, aqueixa actitud… està inalterable“, ha afegit.

El comunicador també ha destacat que la seua companya “sembla que no s’ha sotmés a un tractament de quimioteràpia” i que “pel seu estat d’ànim i físic” ningú diria que prompte haurà de ser intervinguda.

El canvi de vida d’Ana Rosa

Als seus 66 anys, Ana Rosa intenta cuidar-se per a afrontar la malaltia tan bé com siga possible. “He dit hola a verdures i fruites, al natural i ecològic, adeu al sucre, tot el processat, els greixos, l’alcohol i tot el que ja sabem i no fem. Alimentar-se bé i fer exercici funciona”, va dir fa unes setmanes.

Ara ha reaparegut fent ioga i la seua professora, Carmen Cánovas, ha comptat els beneficis que té aquesta pràctica i la seua experiència al costat de la periodista. “Quan la van diagnosticar, lluny d’abandonar la pràctica i després de consultar amb el seu oncòleg, va decidir continuar. Aquests processos són durs físicament i emocionalment així que hem anat adaptant la pràctica segons les necessitats del moment”, ha explicat.


Ana Rosa apareix en la imatge amb un conjunt esportiu blau i fent una postura de meditació. El seu rostre reflecteix calma, la qual cosa demostra que aquesta pràctica ha sigut molt beneficiosa per a ella. “Hem treballat força, equilibri, respiracions, reduït els nivells de cortisol, millorat el descans…”, ha afegit la seua professora, que està “molt orgullosa” de la periodista.

“Del seu treball i perseverança, del seu esforç, de les seues ganes de lluitar contra la malaltia, de les seues ganes de viure, sempre amb un somriure“.

El 2 de novembre Ana Rosa anunciava a l’inici del seu programa que tornava a patir càncer de mama i que havia d’abandonar temporalment la televisió. “Hui em vull acomiadar per una temporada, espere que no siga molt llarga, m’han detectat un carcinoma en una mama.

Afortunadament està localitzat, no hi ha metàstasi, però requereix un tractament intens”, va dir amb gran valentia. “Estic tranquil·la, confie en els meus metges. Soc una afortunada per tindre tant d’amor al voltant. Espere que tot tinga un final feliç i afortunadament la investigació i la medicina han avançat moltíssim en el càncer de mama”. “Sé que em curaré i que m’espera un camí complicat, com coneixen moltes dones valentes”, va afegir.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.