Ana Rosa Quintana se sotmetrà a una operació en els pròxims dies

Ana Rosa Quintana continua amb el seu tractament per a superar el càncer de mama que pateix i pròximament passarà pel quiròfan. Així ho ha confirmat el seu company i amic Joaquín Prat. “Està espectacular, no sembla que vaja a ser operada en tot just uns dies“, ha dit en parlar d’aquesta foto de la periodista fent ioga.

El presentador ha explicat que diversos membres de l’equip, entre els quals es trobava ell, van menjar ahir amb ella. “Vam tindre la sort de menjar-nos una olla a casa d’Ana Rosa, li vam dir que hi ha molta gent preguntant per ella i es va animar a pujar la foto fent ioga”, ha comptat. “Està com sempre, una miqueta més prima, però té aqueixa lluentor en els ulls, aqueixa actitud… està inalterable“, ha afegit.

El comunicador també ha destacat que la seua companya “sembla que no s’ha sotmés a un tractament de quimioteràpia” i que “pel seu estat d’ànim i físic” ningú diria que prompte haurà de ser intervinguda.

El canvi de vida d’Ana Rosa

Als seus 66 anys, Ana Rosa intenta cuidar-se per a afrontar la malaltia tan bé com siga possible. “He dit hola a verdures i fruites, al natural i ecològic, adeu al sucre, tot el processat, els greixos, l’alcohol i tot el que ja sabem i no fem. Alimentar-se bé i fer exercici funciona”, va dir fa unes setmanes.

Ara ha reaparegut fent ioga i la seua professora, Carmen Cánovas, ha comptat els beneficis que té aquesta pràctica i la seua experiència al costat de la periodista. “Quan la van diagnosticar, lluny d’abandonar la pràctica i després de consultar amb el seu oncòleg, va decidir continuar. Aquests processos són durs físicament i emocionalment així que hem anat adaptant la pràctica segons les necessitats del moment”, ha explicat.


Ana Rosa apareix en la imatge amb un conjunt esportiu blau i fent una postura de meditació. El seu rostre reflecteix calma, la qual cosa demostra que aquesta pràctica ha sigut molt beneficiosa per a ella. “Hem treballat força, equilibri, respiracions, reduït els nivells de cortisol, millorat el descans…”, ha afegit la seua professora, que està “molt orgullosa” de la periodista.

“Del seu treball i perseverança, del seu esforç, de les seues ganes de lluitar contra la malaltia, de les seues ganes de viure, sempre amb un somriure“.

El 2 de novembre Ana Rosa anunciava a l’inici del seu programa que tornava a patir càncer de mama i que havia d’abandonar temporalment la televisió. “Hui em vull acomiadar per una temporada, espere que no siga molt llarga, m’han detectat un carcinoma en una mama.

Afortunadament està localitzat, no hi ha metàstasi, però requereix un tractament intens”, va dir amb gran valentia. “Estic tranquil·la, confie en els meus metges. Soc una afortunada per tindre tant d’amor al voltant. Espere que tot tinga un final feliç i afortunadament la investigació i la medicina han avançat moltíssim en el càncer de mama”. “Sé que em curaré i que m’espera un camí complicat, com coneixen moltes dones valentes”, va afegir.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.