Ana Rosa Quintana se sotmetrà a una operació en els pròxims dies

Ana Rosa Quintana continua amb el seu tractament per a superar el càncer de mama que pateix i pròximament passarà pel quiròfan. Així ho ha confirmat el seu company i amic Joaquín Prat. “Està espectacular, no sembla que vaja a ser operada en tot just uns dies“, ha dit en parlar d’aquesta foto de la periodista fent ioga.

El presentador ha explicat que diversos membres de l’equip, entre els quals es trobava ell, van menjar ahir amb ella. “Vam tindre la sort de menjar-nos una olla a casa d’Ana Rosa, li vam dir que hi ha molta gent preguntant per ella i es va animar a pujar la foto fent ioga”, ha comptat. “Està com sempre, una miqueta més prima, però té aqueixa lluentor en els ulls, aqueixa actitud… està inalterable“, ha afegit.

El comunicador també ha destacat que la seua companya “sembla que no s’ha sotmés a un tractament de quimioteràpia” i que “pel seu estat d’ànim i físic” ningú diria que prompte haurà de ser intervinguda.

El canvi de vida d’Ana Rosa

Als seus 66 anys, Ana Rosa intenta cuidar-se per a afrontar la malaltia tan bé com siga possible. “He dit hola a verdures i fruites, al natural i ecològic, adeu al sucre, tot el processat, els greixos, l’alcohol i tot el que ja sabem i no fem. Alimentar-se bé i fer exercici funciona”, va dir fa unes setmanes.

Ara ha reaparegut fent ioga i la seua professora, Carmen Cánovas, ha comptat els beneficis que té aquesta pràctica i la seua experiència al costat de la periodista. “Quan la van diagnosticar, lluny d’abandonar la pràctica i després de consultar amb el seu oncòleg, va decidir continuar. Aquests processos són durs físicament i emocionalment així que hem anat adaptant la pràctica segons les necessitats del moment”, ha explicat.


Ana Rosa apareix en la imatge amb un conjunt esportiu blau i fent una postura de meditació. El seu rostre reflecteix calma, la qual cosa demostra que aquesta pràctica ha sigut molt beneficiosa per a ella. “Hem treballat força, equilibri, respiracions, reduït els nivells de cortisol, millorat el descans…”, ha afegit la seua professora, que està “molt orgullosa” de la periodista.

“Del seu treball i perseverança, del seu esforç, de les seues ganes de lluitar contra la malaltia, de les seues ganes de viure, sempre amb un somriure“.

El 2 de novembre Ana Rosa anunciava a l’inici del seu programa que tornava a patir càncer de mama i que havia d’abandonar temporalment la televisió. “Hui em vull acomiadar per una temporada, espere que no siga molt llarga, m’han detectat un carcinoma en una mama.

Afortunadament està localitzat, no hi ha metàstasi, però requereix un tractament intens”, va dir amb gran valentia. “Estic tranquil·la, confie en els meus metges. Soc una afortunada per tindre tant d’amor al voltant. Espere que tot tinga un final feliç i afortunadament la investigació i la medicina han avançat moltíssim en el càncer de mama”. “Sé que em curaré i que m’espera un camí complicat, com coneixen moltes dones valentes”, va afegir.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.