Ana Rosa Quintana se sotmetrà a una operació en els pròxims dies

Ana Rosa Quintana continua amb el seu tractament per a superar el càncer de mama que pateix i pròximament passarà pel quiròfan. Així ho ha confirmat el seu company i amic Joaquín Prat. «Està espectacular, no sembla que vaja a ser operada en tot just uns dies«, ha dit en parlar d’aquesta foto de la periodista fent ioga.

El presentador ha explicat que diversos membres de l’equip, entre els quals es trobava ell, van menjar ahir amb ella. «Vam tindre la sort de menjar-nos una olla a casa d’Ana Rosa, li vam dir que hi ha molta gent preguntant per ella i es va animar a pujar la foto fent ioga», ha comptat. «Està com sempre, una miqueta més prima, però té aqueixa lluentor en els ulls, aqueixa actitud… està inalterable«, ha afegit.

El comunicador també ha destacat que la seua companya «sembla que no s’ha sotmés a un tractament de quimioteràpia» i que «pel seu estat d’ànim i físic» ningú diria que prompte haurà de ser intervinguda.

El canvi de vida d’Ana Rosa

Als seus 66 anys, Ana Rosa intenta cuidar-se per a afrontar la malaltia tan bé com siga possible. «He dit hola a verdures i fruites, al natural i ecològic, adeu al sucre, tot el processat, els greixos, l’alcohol i tot el que ja sabem i no fem. Alimentar-se bé i fer exercici funciona», va dir fa unes setmanes.

Ara ha reaparegut fent ioga i la seua professora, Carmen Cánovas, ha comptat els beneficis que té aquesta pràctica i la seua experiència al costat de la periodista. «Quan la van diagnosticar, lluny d’abandonar la pràctica i després de consultar amb el seu oncòleg, va decidir continuar. Aquests processos són durs físicament i emocionalment així que hem anat adaptant la pràctica segons les necessitats del moment», ha explicat.


Ana Rosa apareix en la imatge amb un conjunt esportiu blau i fent una postura de meditació. El seu rostre reflecteix calma, la qual cosa demostra que aquesta pràctica ha sigut molt beneficiosa per a ella. «Hem treballat força, equilibri, respiracions, reduït els nivells de cortisol, millorat el descans…», ha afegit la seua professora, que està «molt orgullosa» de la periodista.

«Del seu treball i perseverança, del seu esforç, de les seues ganes de lluitar contra la malaltia, de les seues ganes de viure, sempre amb un somriure«.

El 2 de novembre Ana Rosa anunciava a l’inici del seu programa que tornava a patir càncer de mama i que havia d’abandonar temporalment la televisió. «Hui em vull acomiadar per una temporada, espere que no siga molt llarga, m’han detectat un carcinoma en una mama.

Afortunadament està localitzat, no hi ha metàstasi, però requereix un tractament intens», va dir amb gran valentia. «Estic tranquil·la, confie en els meus metges. Soc una afortunada per tindre tant d’amor al voltant. Espere que tot tinga un final feliç i afortunadament la investigació i la medicina han avançat moltíssim en el càncer de mama». «Sé que em curaré i que m’espera un camí complicat, com coneixen moltes dones valentes», va afegir.

Últimes notícies

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.

Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla

El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.

Baixen les temperatures a l’interior mentre el litoral manté la calor extrema

L’interior de la Comunitat Valenciana notarà este dissabte un descens de temperatures, sobretot a la província de València, mentres el litoral continuarà amb valors màxims molt alts.

El Villarreal afronta la seua gira europea amb amistosos als Països Baixos i Itàlia

El Villarreal CF ha iniciat la seua gira europea de pretemporada amb un amistós davant el PSV Eindhoven i la participació en la Como Cup a Itàlia, on disputarà diversos partits amb formats diferents abans de tornar a Espanya.

L’augment de la temperatura de la mar posa en risc la clòtxina valenciana

L’augment de la temperatura i l’acidificació de la mar Mediterrània obliguen els productors de clòtxina valenciana a avançar la campanya i estudiar noves tècniques de cultiu per a garantir la viabilitat del sector.