Ana Rosa Quintana se sotmetrà a una operació en els pròxims dies

Ana Rosa Quintana continua amb el seu tractament per a superar el càncer de mama que pateix i pròximament passarà pel quiròfan. Així ho ha confirmat el seu company i amic Joaquín Prat. “Està espectacular, no sembla que vaja a ser operada en tot just uns dies“, ha dit en parlar d’aquesta foto de la periodista fent ioga.

El presentador ha explicat que diversos membres de l’equip, entre els quals es trobava ell, van menjar ahir amb ella. “Vam tindre la sort de menjar-nos una olla a casa d’Ana Rosa, li vam dir que hi ha molta gent preguntant per ella i es va animar a pujar la foto fent ioga”, ha comptat. “Està com sempre, una miqueta més prima, però té aqueixa lluentor en els ulls, aqueixa actitud… està inalterable“, ha afegit.

El comunicador també ha destacat que la seua companya “sembla que no s’ha sotmés a un tractament de quimioteràpia” i que “pel seu estat d’ànim i físic” ningú diria que prompte haurà de ser intervinguda.

El canvi de vida d’Ana Rosa

Als seus 66 anys, Ana Rosa intenta cuidar-se per a afrontar la malaltia tan bé com siga possible. “He dit hola a verdures i fruites, al natural i ecològic, adeu al sucre, tot el processat, els greixos, l’alcohol i tot el que ja sabem i no fem. Alimentar-se bé i fer exercici funciona”, va dir fa unes setmanes.

Ara ha reaparegut fent ioga i la seua professora, Carmen Cánovas, ha comptat els beneficis que té aquesta pràctica i la seua experiència al costat de la periodista. “Quan la van diagnosticar, lluny d’abandonar la pràctica i després de consultar amb el seu oncòleg, va decidir continuar. Aquests processos són durs físicament i emocionalment així que hem anat adaptant la pràctica segons les necessitats del moment”, ha explicat.


Ana Rosa apareix en la imatge amb un conjunt esportiu blau i fent una postura de meditació. El seu rostre reflecteix calma, la qual cosa demostra que aquesta pràctica ha sigut molt beneficiosa per a ella. “Hem treballat força, equilibri, respiracions, reduït els nivells de cortisol, millorat el descans…”, ha afegit la seua professora, que està “molt orgullosa” de la periodista.

“Del seu treball i perseverança, del seu esforç, de les seues ganes de lluitar contra la malaltia, de les seues ganes de viure, sempre amb un somriure“.

El 2 de novembre Ana Rosa anunciava a l’inici del seu programa que tornava a patir càncer de mama i que havia d’abandonar temporalment la televisió. “Hui em vull acomiadar per una temporada, espere que no siga molt llarga, m’han detectat un carcinoma en una mama.

Afortunadament està localitzat, no hi ha metàstasi, però requereix un tractament intens”, va dir amb gran valentia. “Estic tranquil·la, confie en els meus metges. Soc una afortunada per tindre tant d’amor al voltant. Espere que tot tinga un final feliç i afortunadament la investigació i la medicina han avançat moltíssim en el càncer de mama”. “Sé que em curaré i que m’espera un camí complicat, com coneixen moltes dones valentes”, va afegir.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.