Ana Soria deixa a Enrique Ponce en l’estacada: la seua història d’amor toca fons

 

Això d’Ana Soria i Enrique Ponce semblava un conte de fades, i fins i tot decidien augmentar la família amb un nou membre. Un gosset anomenat Ney que ha portat molta alegria a les seues vides, encara que van estar a punt de perdre-li. Un bon disgust que van afrontar junts.

Els vídeos, les imatges i les dedicatòries d’amor no han faltat estos últims mesos. Frases embafadores com «Et menge» o «Amor forever», inundaven les seues respectives xarxes socials.

No obstant això, a poc a poc hem anat veient uns certs canvis per part seua, arribant a fins i tot a desaparéixer per complet d’estes.

Primer van abandonar les actituds afectuoses i encaramel·lades, i poc després desapareixien de plataformes com Instagram sense deixar rastre.

I esta decisió coincideix amb la monumental basta que la parelleta protagonitzava i que publicava la revista ‘Diez Minutos’. En les instantànies podia veure’s al torero bastant alterat i nerviós, emportant-se les mans al capdavant.

Mentrestant, Federico Soria i Rosa Moreno, pares d’Ana Soria, segueixen centrats en la venda de la seua casa d’Almeria.

Un xalet de 260 metres en Ciutat Jartín-Tagarete valorat en 700.000 euros que no aconsegueixen vendre, informa ‘Semana’, i del qual no volen rebaixar el preu.

La veritat és que, amb el divorci de Paloma Cuevas sense signar, Ponce i Soria ja no amenitzen als seus seguidors amb fotos de Ney, el seu cadell, el seu àtic o les seues eixides amb el grup Els arrabasseu-vos.

A més, algunes imatges de bregues al carrer de la parella, causades precisament per les xarxes socials, han reforçat eixos rumors de crisis.

Molts han especulat amb la possibilitat de Paloma Cuevas «frenant» esta deriva en xarxes socials de Ponce pel bé de les seues filles. Amb una d’elles, la major, la seua relació s’hauria ressentit.

Mentrestant, la comunió de Bianca en ‘La Cetrina’ s’acosta. Tindrà lloc a primers de juliol en la finca, encara que no hi ha confirmació oficial per a evitar a la premsa.

Naturalment, no s’espera la presència d’Ana, que tampoc va estar en el reconeixement a Enrique Ponce en ‘Las Ventas’ que va tindre lloc la setmana passada, la concessió de l’Orella d’Or Especial d’RNE.

Un gest més de discreció que, encara que siga per contrast amb èpoques passades, ha reforçat aqueixos rumors de crisis en la parella.

Paral·lelament, Ponce segueix sense signar els papers. Una de les hipòtesis és que precisament Federico Soria, pare d’Ana, i el seu padrí Baltasar Garzón han aconsellat a Ponce que no signe.

Hauria sigut massa generós en el preacord amb Paloma Cuevas i això podria perjudicar el futur patrimonial de la nova parella. Ara tot sembla diluir-se encara més.

 

Ana Soria deixa tirat a Enrique Ponce en el seu moment més important

 

De fet, Ana no va ser present en l’últim homenatge que va rebre el torero fa unes setmanes. ‘La Oreja de Oro’ de ‘Radio Nacional’ amb la qual reconeixien els seus 30 anys de carrera.

Un moment molt especial per a Ponce, en el qual la seua núvia va preferir deixar-li només, fent saltar una vegada més les alarmes.

Durant el reconeixement, rebut en la plaça de bous de ‘Las Ventas’, l’absència de’Ana es va fer notar més que mai.

Molts assenyalen que pot ser que siga massa prompte per a la parella per a assistir junts a esta mena d’actes, encara que uns altres argumenten que no és or tot el que rellueix.

Potser Soria comença a cansar-se de ser ‘l’altra’ en la vida del seu nóvio. I, per molt enamorats que estiguen, els conflictes aconsegueixen fer mossa en la seua felicitat.

De fet, durant l’acte el torero va evitar pronunciar-se, tan discret com sempre, sobre la seua relació amb la d’Almeria.

Últimes notícies

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.

Canvi en l’alcaldia de Manises: Jesús Borràs substituïx Javier Mansilla segons el pacte de govern

Jesús Borràs, regidor d’APM-Compromís, ha assumit l’alcaldia de Manises en substitució del socialista Javier Mansilla, tal com preveia el pacte de govern signat a l’inici de la legislatura entre PSPV-PSOE, APM-Compromís i Podem.

CSIF exigix saber amb quin personal es reforçaran els centres de salut este estiu

El sindicat CSIF ha reclamat a la Conselleria de Sanitat que detalle ja amb quin personal reforçarà cada departament de salut este estiu per a cobrir vacacions i l’augment de població, mentre la Conselleria recorda que ja ha remés el Pla de Vacacions de 2026 als sindicats.

Els llauradors tindran cobert el 100 % del cost de replantar fruiters i cítrics danyats per la dana

La Generalitat ha llançat una ordre d’ajudes de 26,7 milions per a cobrir fins al 100 % del cost de replantar vinya, cítrics i altres cultius llenyosos arrasats per la dana, amb un màxim de 6.000 euros per hectàrea i 50.000 euros per beneficiari en tres anys.

Este sera l’estiu amb mes mitjans contra els incendis forestals a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana compta este estiu amb el major dispositiu de prevencio i extincio d’incendis forestals de la seua historia, amb 4.401 professionals i quasi 300 milions d’euros de pressupost.

Algemesí acollirà divendres la segona reunió per a coordinar la reconstrucció després de la dana

La segona reunió de la Comissió Mixta entre la Generalitat i el Govern d'Espanya per a coordinar la reconstrucció després de la dana de 2024 se celebrarà este divendres a l'Ajuntament d'Algemesí, amb Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres al capdavant.

Un jutjat de Paterna declara injust el fusellament d’un regidor republicà en 1939

El Jutjat d’Instrucció número 5 de Paterna ha reconegut en un auto que José Manuel Murcia Martínez, regidor d’Ayora afusellat en 1939, va ser condemnat sense proves ni garanties. La resolució arxiva la causa per falta d’imputats vius però obri vies de reparació per a la família.