Ana Soria deixa a Enrique Ponce en l’estacada: la seua història d’amor toca fons

Ejemplo de shortcode con estilo
  Això d’Ana Soria i Enrique Ponce semblava un conte de fades, i fins i tot decidien augmentar la família amb un nou membre. Un gosset anomenat Ney que ha portat molta alegria a les seues vides, encara que van estar a punt de perdre-li. Un bon disgust que van afrontar junts. Els vídeos, les imatges i les dedicatòries d’amor no […]

 

Això d’Ana Soria i Enrique Ponce semblava un conte de fades, i fins i tot decidien augmentar la família amb un nou membre. Un gosset anomenat Ney que ha portat molta alegria a les seues vides, encara que van estar a punt de perdre-li. Un bon disgust que van afrontar junts.

Els vídeos, les imatges i les dedicatòries d’amor no han faltat estos últims mesos. Frases embafadores com «Et menge» o «Amor forever», inundaven les seues respectives xarxes socials.

No obstant això, a poc a poc hem anat veient uns certs canvis per part seua, arribant a fins i tot a desaparéixer per complet d’estes.

Primer van abandonar les actituds afectuoses i encaramel·lades, i poc després desapareixien de plataformes com Instagram sense deixar rastre.

I esta decisió coincideix amb la monumental basta que la parelleta protagonitzava i que publicava la revista ‘Diez Minutos’. En les instantànies podia veure’s al torero bastant alterat i nerviós, emportant-se les mans al capdavant.

Mentrestant, Federico Soria i Rosa Moreno, pares d’Ana Soria, segueixen centrats en la venda de la seua casa d’Almeria.

Un xalet de 260 metres en Ciutat Jartín-Tagarete valorat en 700.000 euros que no aconsegueixen vendre, informa ‘Semana’, i del qual no volen rebaixar el preu.

La veritat és que, amb el divorci de Paloma Cuevas sense signar, Ponce i Soria ja no amenitzen als seus seguidors amb fotos de Ney, el seu cadell, el seu àtic o les seues eixides amb el grup Els arrabasseu-vos.

A més, algunes imatges de bregues al carrer de la parella, causades precisament per les xarxes socials, han reforçat eixos rumors de crisis.

Molts han especulat amb la possibilitat de Paloma Cuevas «frenant» esta deriva en xarxes socials de Ponce pel bé de les seues filles. Amb una d’elles, la major, la seua relació s’hauria ressentit.

Mentrestant, la comunió de Bianca en ‘La Cetrina’ s’acosta. Tindrà lloc a primers de juliol en la finca, encara que no hi ha confirmació oficial per a evitar a la premsa.

Naturalment, no s’espera la presència d’Ana, que tampoc va estar en el reconeixement a Enrique Ponce en ‘Las Ventas’ que va tindre lloc la setmana passada, la concessió de l’Orella d’Or Especial d’RNE.

Un gest més de discreció que, encara que siga per contrast amb èpoques passades, ha reforçat aqueixos rumors de crisis en la parella.

Paral·lelament, Ponce segueix sense signar els papers. Una de les hipòtesis és que precisament Federico Soria, pare d’Ana, i el seu padrí Baltasar Garzón han aconsellat a Ponce que no signe.

Hauria sigut massa generós en el preacord amb Paloma Cuevas i això podria perjudicar el futur patrimonial de la nova parella. Ara tot sembla diluir-se encara més.

 

Ana Soria deixa tirat a Enrique Ponce en el seu moment més important

 

De fet, Ana no va ser present en l’últim homenatge que va rebre el torero fa unes setmanes. ‘La Oreja de Oro’ de ‘Radio Nacional’ amb la qual reconeixien els seus 30 anys de carrera.

Un moment molt especial per a Ponce, en el qual la seua núvia va preferir deixar-li només, fent saltar una vegada més les alarmes.

Durant el reconeixement, rebut en la plaça de bous de ‘Las Ventas’, l’absència de’Ana es va fer notar més que mai.

Molts assenyalen que pot ser que siga massa prompte per a la parella per a assistir junts a esta mena d’actes, encara que uns altres argumenten que no és or tot el que rellueix.

Potser Soria comença a cansar-se de ser ‘l’altra’ en la vida del seu nóvio. I, per molt enamorats que estiguen, els conflictes aconsegueixen fer mossa en la seua felicitat.

De fet, durant l’acte el torero va evitar pronunciar-se, tan discret com sempre, sobre la seua relació amb la d’Almeria.

Últimes notícies

Una tuba sorprén el cel d’Alacant durant una forta tronada sense causar danys

Una tuba s’ha format este dissabte sobre el cel d’Alacant durant una tronada intensa, sense arribar a tocar terra ni causar danys. Aemet ha activat avís roig per pluges extremes al litoral sud de València i nord d’Alacant per a este diumenge.

València i Athletic empaten a zero en un Mestalla sense gols

València CF i Athletic Club han signat un 0-0 a Mestalla en un partit de dues parts ben diferenciades. Els locals continuen en descens malgrat l'embranzida mostrada en la segona mitat amb Javier Aguirre.

Gayà fa història en Lliga en arribar als 350 partits amb el València

José Luis Gayà ha arribat als 350 partits en Lliga amb el València CF en el duel contra l'Athletic i es queda a només un encontre d'igualar David Albelda com a tercer jugador amb més partits en la competició de la història del club.

Iñigo Pérez lamenta la falta de gol del Vila-real en l’empat contra l’Elx

Iñigo Pérez ha assegurat que el Vila-real ha fet una primera part excel·lent contra l’Elx, però ha admés frustració per la falta d’encert davant la porteria en l’empat sense gols a LaLiga.

Aldaia alça barreres contra les inundacions i la UPV tanca els seus campus pel temporal

Aldaia ha instal·lat barreres antiinundacions al barranc de la Saleta i la UPV ha suspés tota l’activitat als seus tres campus pel risc de pluges torrencials. Cultura també ha cancel·lat funcions teatrals i projeccions de la Filmoteca.

Anselmi destaca l’empat de l’Elx a Vila-real com un resultat molt meritori

Martín Anselmi ha valorat com a molt meritori l’empat sense gols de l’Elx al camp del Villarreal, un rival que ha definit com a equip amb molta jerarquia. El tècnic ha subratllat el bon treball defensiu, el partit de Dituro i ha confirmat un fort esquinç de turmell de Marc Aguado.

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.