Ana Soria deixa a Enrique Ponce en l’estacada: la seua història d’amor toca fons

Ejemplo de shortcode con estilo
  Això d’Ana Soria i Enrique Ponce semblava un conte de fades, i fins i tot decidien augmentar la família amb un nou membre. Un gosset anomenat Ney que ha portat molta alegria a les seues vides, encara que van estar a punt de perdre-li. Un bon disgust que van afrontar junts. Els vídeos, les imatges i les dedicatòries d’amor no […]

 

Això d’Ana Soria i Enrique Ponce semblava un conte de fades, i fins i tot decidien augmentar la família amb un nou membre. Un gosset anomenat Ney que ha portat molta alegria a les seues vides, encara que van estar a punt de perdre-li. Un bon disgust que van afrontar junts.

Els vídeos, les imatges i les dedicatòries d’amor no han faltat estos últims mesos. Frases embafadores com «Et menge» o «Amor forever», inundaven les seues respectives xarxes socials.

No obstant això, a poc a poc hem anat veient uns certs canvis per part seua, arribant a fins i tot a desaparéixer per complet d’estes.

Primer van abandonar les actituds afectuoses i encaramel·lades, i poc després desapareixien de plataformes com Instagram sense deixar rastre.

I esta decisió coincideix amb la monumental basta que la parelleta protagonitzava i que publicava la revista ‘Diez Minutos’. En les instantànies podia veure’s al torero bastant alterat i nerviós, emportant-se les mans al capdavant.

Mentrestant, Federico Soria i Rosa Moreno, pares d’Ana Soria, segueixen centrats en la venda de la seua casa d’Almeria.

Un xalet de 260 metres en Ciutat Jartín-Tagarete valorat en 700.000 euros que no aconsegueixen vendre, informa ‘Semana’, i del qual no volen rebaixar el preu.

La veritat és que, amb el divorci de Paloma Cuevas sense signar, Ponce i Soria ja no amenitzen als seus seguidors amb fotos de Ney, el seu cadell, el seu àtic o les seues eixides amb el grup Els arrabasseu-vos.

A més, algunes imatges de bregues al carrer de la parella, causades precisament per les xarxes socials, han reforçat eixos rumors de crisis.

Molts han especulat amb la possibilitat de Paloma Cuevas «frenant» esta deriva en xarxes socials de Ponce pel bé de les seues filles. Amb una d’elles, la major, la seua relació s’hauria ressentit.

Mentrestant, la comunió de Bianca en ‘La Cetrina’ s’acosta. Tindrà lloc a primers de juliol en la finca, encara que no hi ha confirmació oficial per a evitar a la premsa.

Naturalment, no s’espera la presència d’Ana, que tampoc va estar en el reconeixement a Enrique Ponce en ‘Las Ventas’ que va tindre lloc la setmana passada, la concessió de l’Orella d’Or Especial d’RNE.

Un gest més de discreció que, encara que siga per contrast amb èpoques passades, ha reforçat aqueixos rumors de crisis en la parella.

Paral·lelament, Ponce segueix sense signar els papers. Una de les hipòtesis és que precisament Federico Soria, pare d’Ana, i el seu padrí Baltasar Garzón han aconsellat a Ponce que no signe.

Hauria sigut massa generós en el preacord amb Paloma Cuevas i això podria perjudicar el futur patrimonial de la nova parella. Ara tot sembla diluir-se encara més.

 

Ana Soria deixa tirat a Enrique Ponce en el seu moment més important

 

De fet, Ana no va ser present en l’últim homenatge que va rebre el torero fa unes setmanes. ‘La Oreja de Oro’ de ‘Radio Nacional’ amb la qual reconeixien els seus 30 anys de carrera.

Un moment molt especial per a Ponce, en el qual la seua núvia va preferir deixar-li només, fent saltar una vegada més les alarmes.

Durant el reconeixement, rebut en la plaça de bous de ‘Las Ventas’, l’absència de’Ana es va fer notar més que mai.

Molts assenyalen que pot ser que siga massa prompte per a la parella per a assistir junts a esta mena d’actes, encara que uns altres argumenten que no és or tot el que rellueix.

Potser Soria comença a cansar-se de ser ‘l’altra’ en la vida del seu nóvio. I, per molt enamorats que estiguen, els conflictes aconsegueixen fer mossa en la seua felicitat.

De fet, durant l’acte el torero va evitar pronunciar-se, tan discret com sempre, sobre la seua relació amb la d’Almeria.

Últimes notícies

Les pluges més adverses es preveuen el 18 i 19 d’octubre, sobretot a Alacant

El Centre de Coordinació d’Emergències alerta que diumenge 18 i dilluns 19 d’octubre poden ser els dies de més afectació del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència al litoral nord d’Alacant i l’entorn del cap de la Nau.

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.

El càncer de mama és el tumor més diagnosticat entre dones valencianes

L’Associació Espanyola Contra el Càncer en València destaca que el càncer de mama és el tumor més freqüent en dones a la Comunitat Valenciana, sobretot entre 45 i 54 anys, i reclama atenció integral més enllà del tractament mèdic.

El port d’Alacant dispara el trànsit de mercaderies quasi un 23% fins a agost

El port d’Alacant ha incrementat el trànsit de mercaderies un 22,8% fins a agost, amb 2,24 milions de tones i una xifra de negoci de 10,96 milions d’euros, molt per damunt de la mitjana estatal.