10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Anabel Pantoja cancel·la les seua boda per la defunció de la seua àvia

Anabel Pantoja ha pres una de les decisions més importants de la seua vida. Després de conéixer la defunció de la seua àvia Ana, la col·laboradora ha decidit cancel·lar la celebració de la seua boda  amb Omar Sánchez.

Molts dels convidats, entre ells el seu cosí Kiko Rivera, la seua cosina Isa Pantoja o la seua amiga Raquel Bollo, ja havien viatjat a Canàries de cara a l’enllaç d’este divendres.

Però després de la mort de la mare d’Isabel Pantoja i tal com avança en exclusiva la revista ‘Hola!’,  Anabel  Pantoja ha decidit paralitzar la seua boda i deixar-la per a més endavant.

Ara com ara no hi ha cap reacció d’Anabel Pantoja en xarxes socials sobre este tema. Mentre Kiko Rivera sí que s’ha pronunciat sobre la mort de la seua àvia, la col·laboradora encara manté silenci. Per a ella no ha d’estar sent gens fàcil enfrontar-se a esta situació.

 

Amb els convidats ja a Canàries, amb tot preparat en La Graciosa per a festejar el seu amor amb Omar Sánchez i amb la il·lusió que ha posat en tots els preparatius, el de la mort de la seua àvia donya Ana ha sigut per a ella un dur colp. Viatjarà ara Anabel a Cadis per a donar l’últim adeu a la mare d’Isabel Pantoja?

 

Donya Ana va rebre l’alta hospitalària fa a penes uns dies i es trobava descansant en Cantora al costat dels seus fills Isabel i Agustín. Anabel era l’única que rebia notícies sobre l’estat de salut de la seua àvia, ja que la relació era bona malgrat els problemes amb els seus cosins Kiko i Chabelita.

Es tracta de la segona vegada que Anabel es veu forçada a cancel·lar la seua boda. Primer va arribar la pandèmia del coronavirus, que va obligar a ajornar la festa a Sevilla, a la qual acudirien centenars de persones.

En comptes de la capital andalusa, Anabel i Omar van triar una cerimònia més íntima en una platja de la Graciosa.

 

Els plans de la col·laboradora de ‘Sálvame’ han tornat a truncar-se, esta vegada per la trista pèrdua de la seua àvia.

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.