Colp per a Ángela Molina: Mor la seua mare i dona d’Antonio Molina

 

Ángela Tejedor Capità, la mare d’Ángela Molina i dona del ‘gran’ Antonio Molina ha mort als 88 anys d’edat en el seu refugi d’Eivissa envoltada dels seus éssers estimats.

La matriarca d’este reconegut clan familiar portava temps amb una salut delicada i finalment ha mort este dissabte, 22 de maig, per causes naturals, segons la informació que ha avançat ‘La Razón’.

La dona ha mort en la més estricta intimitat en companyia de molts dels seus familiars a Eivissa. El seu cos serà traslladat durant els pròxims dies a Madrid, on serà enterrada en el cementeri de Fuencarral al costat de les restes del seu marit.

Més de 40 anys d’amor i 8 fills

 

La història d’amor d’Ángela Tejedor i d’Antonio Molina, el reconegut cantant de copla, va ser digna d’una comèdia romàntica. Es van conéixer en 1951 i poc després van contraure matrimoni. Junts van tindre huit fills: Antonio, Juan Ramón, Ángela, José Alberto, Paula, Miguel, Mónica i Noel.

Tots ells s’han dedicat, d’una manera o d’una altra, al món de l’espectacle, encara que sense cap dubte la que més reconeixement ha obtingut ha sigut Ángela.

L’actriu ha sigut guardonada recentment amb un Goya d’Honor a la seua trajectòria en la cerimònia que es va celebrar de manera telemàtica a Màlaga.

«Només perquè he rebut tant de la vida, trobe esta nit el valor de dirigir-me a vosaltres. Vull donar gràcies a Déu per l’amor… Quan us parle dels meus pares m’envaeix l’amor. Este Goya és vostre. Este Goya és de tota la meua família, ells saben que són el meu cor», va dir després de rebre el premi.

Encara que és la que més fama ha obtingut, no ha sigut l’única. Els seus germans, Mónica i Micky, també han aconseguit gran popularitat gràcies als seus treballs en la interpretació i en el món de la música.
Ángela Tejedor i Antonio Molina van gaudir de la seua història d’amor durant més de 40 anys, fins que la mort del cantant de copla els va separar en 1992.

Emotiva i familiar acomiadament

 

Els huit fills del matrimoni estaven molt units a la seua mare i ara la seua defunció ha causat un gran dolor en ells. Els huit s’han desplaçat fins a Eivissa, on residia Ángela Tejedor des de feia anys, per a poder acomiadar-se de la seua progenitora.

L’illa es va convertir en el gran refugi de la dona d’Antonio Molina, qui des de la defunció del seu espòs va intentar romandre en un segon pla a pesar la gran popularitat del seu marit, dels seus fills i de diversos dels seus nets.

La família va viure un dels moments més complicats l’any 1992 quan va perdre la vida el patriarca del clan i posteriorment en el 2005 quan va morir Noel, el fill de José Alberto, en patir un accident en la mar que li va arrabassar la vida. Ara han lamentat la pèrdua d’Ángela Tejedor. Encara que de moment ni els seus fills, ni els seus nets, entre els quals cal destacar a noms tan reconeguts com Olivia Molina o Candela Coronado, s’han pronunciat sobre esta esquinçadora notícia.

L’única que ha deixat entreveure que no està travessant un bon moment personal ha sigut Andrea Molina. L’actriu ha compartit una publicació en el seu compte d’Instagram este diumenge, 23 de maig, amb una frase amb la qual ha demostrat que no ho està passant bé.

«Als dies grisos com hui se’ls guanya la partida amb un bon somriure», ha escrit la filla de Micky Molina i Lydia Bosch en les seues xarxes socials al costat d’una instantània seua.

Últimes notícies

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.