Colp per a Ángela Molina: Mor la seua mare i dona d’Antonio Molina

 

Ángela Tejedor Capità, la mare d’Ángela Molina i dona del ‘gran’ Antonio Molina ha mort als 88 anys d’edat en el seu refugi d’Eivissa envoltada dels seus éssers estimats.

La matriarca d’este reconegut clan familiar portava temps amb una salut delicada i finalment ha mort este dissabte, 22 de maig, per causes naturals, segons la informació que ha avançat ‘La Razón’.

La dona ha mort en la més estricta intimitat en companyia de molts dels seus familiars a Eivissa. El seu cos serà traslladat durant els pròxims dies a Madrid, on serà enterrada en el cementeri de Fuencarral al costat de les restes del seu marit.

Més de 40 anys d’amor i 8 fills

 

La història d’amor d’Ángela Tejedor i d’Antonio Molina, el reconegut cantant de copla, va ser digna d’una comèdia romàntica. Es van conéixer en 1951 i poc després van contraure matrimoni. Junts van tindre huit fills: Antonio, Juan Ramón, Ángela, José Alberto, Paula, Miguel, Mónica i Noel.

Tots ells s’han dedicat, d’una manera o d’una altra, al món de l’espectacle, encara que sense cap dubte la que més reconeixement ha obtingut ha sigut Ángela.

L’actriu ha sigut guardonada recentment amb un Goya d’Honor a la seua trajectòria en la cerimònia que es va celebrar de manera telemàtica a Màlaga.

«Només perquè he rebut tant de la vida, trobe esta nit el valor de dirigir-me a vosaltres. Vull donar gràcies a Déu per l’amor… Quan us parle dels meus pares m’envaeix l’amor. Este Goya és vostre. Este Goya és de tota la meua família, ells saben que són el meu cor», va dir després de rebre el premi.

Encara que és la que més fama ha obtingut, no ha sigut l’única. Els seus germans, Mónica Micky, també han aconseguit gran popularitat gràcies als seus treballs en la interpretació i en el món de la música.
Ángela Tejedor i Antonio Molina van gaudir de la seua història d’amor durant més de 40 anys, fins que la mort del cantant de copla els va separar en 1992.

Emotiva i familiar acomiadament

 

Els huit fills del matrimoni estaven molt units a la seua mare i ara la seua defunció ha causat un gran dolor en ells. Els huit s’han desplaçat fins a Eivissa, on residia Ángela Tejedor des de feia anys, per a poder acomiadar-se de la seua progenitora.

L’illa es va convertir en el gran refugi de la dona d’Antonio Molina, qui des de la defunció del seu espòs va intentar romandre en un segon pla a pesar la gran popularitat del seu marit, dels seus fills i de diversos dels seus nets.

La família va viure un dels moments més complicats l’any 1992 quan va perdre la vida el patriarca del clan i posteriorment en el 2005 quan va morir Noel, el fill de José Alberto, en patir un accident en la mar que li va arrabassar la vida. Ara han lamentat la pèrdua d’Ángela Tejedor. Encara que de moment ni els seus fills, ni els seus nets, entre els quals cal destacar a noms tan reconeguts com Olivia Molina o Candela Coronado, s’han pronunciat sobre esta esquinçadora notícia.

L’única que ha deixat entreveure que no està travessant un bon moment personal ha sigut Andrea Molina. L’actriu ha compartit una publicació en el seu compte d’Instagram este diumenge, 23 de maig, amb una frase amb la qual ha demostrat que no ho està passant bé.

«Als dies grisos com hui se’ls guanya la partida amb un bon somriure», ha escrit la filla de Micky MolinaLydia Bosch en les seues xarxes socials al costat d’una instantània seua.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.