Colp per a Ángela Molina: Mor la seua mare i dona d’Antonio Molina

 

Ángela Tejedor Capità, la mare d’Ángela Molina i dona del ‘gran’ Antonio Molina ha mort als 88 anys d’edat en el seu refugi d’Eivissa envoltada dels seus éssers estimats.

La matriarca d’este reconegut clan familiar portava temps amb una salut delicada i finalment ha mort este dissabte, 22 de maig, per causes naturals, segons la informació que ha avançat ‘La Razón’.

La dona ha mort en la més estricta intimitat en companyia de molts dels seus familiars a Eivissa. El seu cos serà traslladat durant els pròxims dies a Madrid, on serà enterrada en el cementeri de Fuencarral al costat de les restes del seu marit.

Més de 40 anys d’amor i 8 fills

 

La història d’amor d’Ángela Tejedor i d’Antonio Molina, el reconegut cantant de copla, va ser digna d’una comèdia romàntica. Es van conéixer en 1951 i poc després van contraure matrimoni. Junts van tindre huit fills: Antonio, Juan Ramón, Ángela, José Alberto, Paula, Miguel, Mónica i Noel.

Tots ells s’han dedicat, d’una manera o d’una altra, al món de l’espectacle, encara que sense cap dubte la que més reconeixement ha obtingut ha sigut Ángela.

L’actriu ha sigut guardonada recentment amb un Goya d’Honor a la seua trajectòria en la cerimònia que es va celebrar de manera telemàtica a Màlaga.

«Només perquè he rebut tant de la vida, trobe esta nit el valor de dirigir-me a vosaltres. Vull donar gràcies a Déu per l’amor… Quan us parle dels meus pares m’envaeix l’amor. Este Goya és vostre. Este Goya és de tota la meua família, ells saben que són el meu cor», va dir després de rebre el premi.

Encara que és la que més fama ha obtingut, no ha sigut l’única. Els seus germans, Mónica Micky, també han aconseguit gran popularitat gràcies als seus treballs en la interpretació i en el món de la música.
Ángela Tejedor i Antonio Molina van gaudir de la seua història d’amor durant més de 40 anys, fins que la mort del cantant de copla els va separar en 1992.

Emotiva i familiar acomiadament

 

Els huit fills del matrimoni estaven molt units a la seua mare i ara la seua defunció ha causat un gran dolor en ells. Els huit s’han desplaçat fins a Eivissa, on residia Ángela Tejedor des de feia anys, per a poder acomiadar-se de la seua progenitora.

L’illa es va convertir en el gran refugi de la dona d’Antonio Molina, qui des de la defunció del seu espòs va intentar romandre en un segon pla a pesar la gran popularitat del seu marit, dels seus fills i de diversos dels seus nets.

La família va viure un dels moments més complicats l’any 1992 quan va perdre la vida el patriarca del clan i posteriorment en el 2005 quan va morir Noel, el fill de José Alberto, en patir un accident en la mar que li va arrabassar la vida. Ara han lamentat la pèrdua d’Ángela Tejedor. Encara que de moment ni els seus fills, ni els seus nets, entre els quals cal destacar a noms tan reconeguts com Olivia Molina o Candela Coronado, s’han pronunciat sobre esta esquinçadora notícia.

L’única que ha deixat entreveure que no està travessant un bon moment personal ha sigut Andrea Molina. L’actriu ha compartit una publicació en el seu compte d’Instagram este diumenge, 23 de maig, amb una frase amb la qual ha demostrat que no ho està passant bé.

«Als dies grisos com hui se’ls guanya la partida amb un bon somriure», ha escrit la filla de Micky MolinaLydia Bosch en les seues xarxes socials al costat d’una instantània seua.

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.