Mastodon
25.7 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Colp per a Ángela Molina: Mor la seua mare i dona d’Antonio Molina

 

Ángela Tejedor Capità, la mare d’Ángela Molina i dona del ‘gran’ Antonio Molina ha mort als 88 anys d’edat en el seu refugi d’Eivissa envoltada dels seus éssers estimats.

La matriarca d’este reconegut clan familiar portava temps amb una salut delicada i finalment ha mort este dissabte, 22 de maig, per causes naturals, segons la informació que ha avançat ‘La Razón’.

La dona ha mort en la més estricta intimitat en companyia de molts dels seus familiars a Eivissa. El seu cos serà traslladat durant els pròxims dies a Madrid, on serà enterrada en el cementeri de Fuencarral al costat de les restes del seu marit.

Més de 40 anys d’amor i 8 fills

 

La història d’amor d’Ángela Tejedor i d’Antonio Molina, el reconegut cantant de copla, va ser digna d’una comèdia romàntica. Es van conéixer en 1951 i poc després van contraure matrimoni. Junts van tindre huit fills: Antonio, Juan Ramón, Ángela, José Alberto, Paula, Miguel, Mónica i Noel.

Tots ells s’han dedicat, d’una manera o d’una altra, al món de l’espectacle, encara que sense cap dubte la que més reconeixement ha obtingut ha sigut Ángela.

L’actriu ha sigut guardonada recentment amb un Goya d’Honor a la seua trajectòria en la cerimònia que es va celebrar de manera telemàtica a Màlaga.

«Només perquè he rebut tant de la vida, trobe esta nit el valor de dirigir-me a vosaltres. Vull donar gràcies a Déu per l’amor… Quan us parle dels meus pares m’envaeix l’amor. Este Goya és vostre. Este Goya és de tota la meua família, ells saben que són el meu cor», va dir després de rebre el premi.

Encara que és la que més fama ha obtingut, no ha sigut l’única. Els seus germans, Mónica Micky, també han aconseguit gran popularitat gràcies als seus treballs en la interpretació i en el món de la música.
Ángela Tejedor i Antonio Molina van gaudir de la seua història d’amor durant més de 40 anys, fins que la mort del cantant de copla els va separar en 1992.

Emotiva i familiar acomiadament

 

Els huit fills del matrimoni estaven molt units a la seua mare i ara la seua defunció ha causat un gran dolor en ells. Els huit s’han desplaçat fins a Eivissa, on residia Ángela Tejedor des de feia anys, per a poder acomiadar-se de la seua progenitora.

L’illa es va convertir en el gran refugi de la dona d’Antonio Molina, qui des de la defunció del seu espòs va intentar romandre en un segon pla a pesar la gran popularitat del seu marit, dels seus fills i de diversos dels seus nets.

La família va viure un dels moments més complicats l’any 1992 quan va perdre la vida el patriarca del clan i posteriorment en el 2005 quan va morir Noel, el fill de José Alberto, en patir un accident en la mar que li va arrabassar la vida. Ara han lamentat la pèrdua d’Ángela Tejedor. Encara que de moment ni els seus fills, ni els seus nets, entre els quals cal destacar a noms tan reconeguts com Olivia Molina o Candela Coronado, s’han pronunciat sobre esta esquinçadora notícia.

L’única que ha deixat entreveure que no està travessant un bon moment personal ha sigut Andrea Molina. L’actriu ha compartit una publicació en el seu compte d’Instagram este diumenge, 23 de maig, amb una frase amb la qual ha demostrat que no ho està passant bé.

«Als dies grisos com hui se’ls guanya la partida amb un bon somriure», ha escrit la filla de Micky MolinaLydia Bosch en les seues xarxes socials al costat d’una instantània seua.

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.