La foto que més mal fa en l’aniversari de Rocío Flores

Rocío Flores en un plató de Telecinco

Rocío Flores ha celebrat el seu aniversari sense la seua mare | Telecinco

 

El dia d’ahir va ser un dels més especials per a Rocío Flores, ja que va celebrar, al costat dels seus éssers més estimats, el seu aniversari. La néta de Rocío Jurado ha pogut estar al costat del seu pare, els seus germans i la seua parella.

 

Nascuda l’any 1996, Rocío Flores és una de les celebritats més buscades del moment per tota la polèmica amb la seua mare Rocío Carrasco. La primera dona d’Antonio David Flores fa més de 8 anys que no sap res dels seus fills.

 

Rocío Flores s’ha cansat de repetir que li agradaria reprendre el contacte amb la seua mare. Va ser en ‘Supervivientes’ a on la filla de l’ex-Guàrdia Civil va comentar que trobava a faltar a la seua mare. Amb estes paraules, molts van pensar que la relació entre mare i filla podria ser diferent, però no ha sigut així.

 

La tristesa de Rocío Flores el dia del seu aniversari

Rocío Carrasco seguix sense voler saber res dels seus fills. Molts han comentat que el que ella vol és que la seua filla li demane disculpes públicament, però com que això no ha passat, Rocío Flores ha celebrat el seu aniversari sense la seua mare. 

 

A les xarxes socials de la xica s’ha vist com Rocío ha disfrutat del seu aniversari. Tanmateix, l’absència de la seua mare ha provocat que molts mitjans i usuaris de les xarxes socials facen pública una fotografia del naixement de la xica; una fotografia que li ha fet molt mal pels records que li desperten.

 

En la imatge apareix Rocío Flores amb la seua mare i el seu pare de fons. Després de la defunció de la seua àvia tot va canviar; la xica ja no podrà repetir mai esta imatge amb la seua mare, ja que no vol acostar-se a la seua filla.

 

Imatge de Rocío Carrasco amb la seva filla en braços

Rocío Flores s’emociona amb esta imatge de la seua mare amb ella en braços | GTRES

 

Amb vint-i-quatre anys Rocío Flores ja és una persona totalment independent. Viu amb la seua parella Manuel Bedmar. Tant ella com el seu pare s’han mostrat molt units en tot este temps. L’absència de Carrasco ha fortificat la relació entre pare i filla.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Arranca en el Suprem el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares

El Tribunal Suprem celebra la primera sessió del juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares en 2020.

València i París reforcen la seua cooperació per a previndre inundacions després de la dana de 2024

València i París han obert una nova etapa de col·laboració per a millorar la prevenció i gestió d'inundacions després de la dana d'octubre de 2024, amb intercanvis tècnics i projectes conjunts.

El Suprem obri el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per la suposada trama de màscares

El Tribunal Suprem ha iniciat el juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes públics de màscares firmats en 2020.

Detinguts un pare i el seu fill per una plantació interior de marihuana a Sax

La Guàrdia Civil ha detingut a Sax a un pare i el seu fill per gestionar una plantació interior de marihuana en dos vivendes connectades il·legalment a la xarxa electrica.

Detingut a Elx per robar 450 metres de canonades de gas i provocar greus fugides

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de robar 450 metres de canonades de gas en edificis i via pública, causant fugides amb greu risc d'explosió i danys valorats en desenes de milers d'euros.

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.