16.9 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

La foto que més mal fa en l’aniversari de Rocío Flores

Rocío Flores en un plató de Telecinco

Rocío Flores ha celebrat el seu aniversari sense la seua mare | Telecinco

 

El dia d’ahir va ser un dels més especials per a Rocío Flores, ja que va celebrar, al costat dels seus éssers més estimats, el seu aniversari. La néta de Rocío Jurado ha pogut estar al costat del seu pare, els seus germans i la seua parella.

 

Nascuda l’any 1996, Rocío Flores és una de les celebritats més buscades del moment per tota la polèmica amb la seua mare Rocío Carrasco. La primera dona d’Antonio David Flores fa més de 8 anys que no sap res dels seus fills.

 

Rocío Flores s’ha cansat de repetir que li agradaria reprendre el contacte amb la seua mare. Va ser en ‘Supervivientes’ a on la filla de l’ex-Guàrdia Civil va comentar que trobava a faltar a la seua mare. Amb estes paraules, molts van pensar que la relació entre mare i filla podria ser diferent, però no ha sigut així.

 

La tristesa de Rocío Flores el dia del seu aniversari

Rocío Carrasco seguix sense voler saber res dels seus fills. Molts han comentat que el que ella vol és que la seua filla li demane disculpes públicament, però com que això no ha passat, Rocío Flores ha celebrat el seu aniversari sense la seua mare. 

 

A les xarxes socials de la xica s’ha vist com Rocío ha disfrutat del seu aniversari. Tanmateix, l’absència de la seua mare ha provocat que molts mitjans i usuaris de les xarxes socials facen pública una fotografia del naixement de la xica; una fotografia que li ha fet molt mal pels records que li desperten.

 

En la imatge apareix Rocío Flores amb la seua mare i el seu pare de fons. Després de la defunció de la seua àvia tot va canviar; la xica ja no podrà repetir mai esta imatge amb la seua mare, ja que no vol acostar-se a la seua filla.

 

Imatge de Rocío Carrasco amb la seva filla en braços

Rocío Flores s’emociona amb esta imatge de la seua mare amb ella en braços | GTRES

 

Amb vint-i-quatre anys Rocío Flores ja és una persona totalment independent. Viu amb la seua parella Manuel Bedmar. Tant ella com el seu pare s’han mostrat molt units en tot este temps. L’absència de Carrasco ha fortificat la relació entre pare i filla.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.