14 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

La foto que més mal fa en l’aniversari de Rocío Flores

Rocío Flores en un plató de Telecinco

Rocío Flores ha celebrat el seu aniversari sense la seua mare | Telecinco

 

El dia d’ahir va ser un dels més especials per a Rocío Flores, ja que va celebrar, al costat dels seus éssers més estimats, el seu aniversari. La néta de Rocío Jurado ha pogut estar al costat del seu pare, els seus germans i la seua parella.

 

Nascuda l’any 1996, Rocío Flores és una de les celebritats més buscades del moment per tota la polèmica amb la seua mare Rocío Carrasco. La primera dona d’Antonio David Flores fa més de 8 anys que no sap res dels seus fills.

 

Rocío Flores s’ha cansat de repetir que li agradaria reprendre el contacte amb la seua mare. Va ser en ‘Supervivientes’ a on la filla de l’ex-Guàrdia Civil va comentar que trobava a faltar a la seua mare. Amb estes paraules, molts van pensar que la relació entre mare i filla podria ser diferent, però no ha sigut així.

 

La tristesa de Rocío Flores el dia del seu aniversari

Rocío Carrasco seguix sense voler saber res dels seus fills. Molts han comentat que el que ella vol és que la seua filla li demane disculpes públicament, però com que això no ha passat, Rocío Flores ha celebrat el seu aniversari sense la seua mare. 

 

A les xarxes socials de la xica s’ha vist com Rocío ha disfrutat del seu aniversari. Tanmateix, l’absència de la seua mare ha provocat que molts mitjans i usuaris de les xarxes socials facen pública una fotografia del naixement de la xica; una fotografia que li ha fet molt mal pels records que li desperten.

 

En la imatge apareix Rocío Flores amb la seua mare i el seu pare de fons. Després de la defunció de la seua àvia tot va canviar; la xica ja no podrà repetir mai esta imatge amb la seua mare, ja que no vol acostar-se a la seua filla.

 

Imatge de Rocío Carrasco amb la seva filla en braços

Rocío Flores s’emociona amb esta imatge de la seua mare amb ella en braços | GTRES

 

Amb vint-i-quatre anys Rocío Flores ja és una persona totalment independent. Viu amb la seua parella Manuel Bedmar. Tant ella com el seu pare s’han mostrat molt units en tot este temps. L’absència de Carrasco ha fortificat la relació entre pare i filla.

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.