La foto que més mal fa en l’aniversari de Rocío Flores

Rocío Flores en un plató de Telecinco

Rocío Flores ha celebrat el seu aniversari sense la seua mare | Telecinco

 

El dia d’ahir va ser un dels més especials per a Rocío Flores, ja que va celebrar, al costat dels seus éssers més estimats, el seu aniversari. La néta de Rocío Jurado ha pogut estar al costat del seu pare, els seus germans i la seua parella.

 

Nascuda l’any 1996, Rocío Flores és una de les celebritats més buscades del moment per tota la polèmica amb la seua mare Rocío Carrasco. La primera dona d’Antonio David Flores fa més de 8 anys que no sap res dels seus fills.

 

Rocío Flores s’ha cansat de repetir que li agradaria reprendre el contacte amb la seua mare. Va ser en ‘Supervivientes’ a on la filla de l’ex-Guàrdia Civil va comentar que trobava a faltar a la seua mare. Amb estes paraules, molts van pensar que la relació entre mare i filla podria ser diferent, però no ha sigut així.

 

La tristesa de Rocío Flores el dia del seu aniversari

Rocío Carrasco seguix sense voler saber res dels seus fills. Molts han comentat que el que ella vol és que la seua filla li demane disculpes públicament, però com que això no ha passat, Rocío Flores ha celebrat el seu aniversari sense la seua mare. 

 

A les xarxes socials de la xica s’ha vist com Rocío ha disfrutat del seu aniversari. Tanmateix, l’absència de la seua mare ha provocat que molts mitjans i usuaris de les xarxes socials facen pública una fotografia del naixement de la xica; una fotografia que li ha fet molt mal pels records que li desperten.

 

En la imatge apareix Rocío Flores amb la seua mare i el seu pare de fons. Després de la defunció de la seua àvia tot va canviar; la xica ja no podrà repetir mai esta imatge amb la seua mare, ja que no vol acostar-se a la seua filla.

 

Imatge de Rocío Carrasco amb la seva filla en braços

Rocío Flores s’emociona amb esta imatge de la seua mare amb ella en braços | GTRES

 

Amb vint-i-quatre anys Rocío Flores ja és una persona totalment independent. Viu amb la seua parella Manuel Bedmar. Tant ella com el seu pare s’han mostrat molt units en tot este temps. L’absència de Carrasco ha fortificat la relació entre pare i filla.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Deu finalistes entre 735 novel·les opten al Premi Azorín; la fallada, el dijous

Deu obres han sigut seleccionades entre 735 per a la final del Premi Azorín de Novel·la 2026, dotat amb 45.000 euros. La gala se celebra el dijous en el ADDA sota el lema 'L'instant fet paraula'.

Investigat per deu estafes i tres usurpacions d’estat civil amb un perjuí superior a 110.000 euros

La Guàrdia Civil d'Onda ha investigat a un home de 32 anys per presumptes estafes i usurpacions d'estat civil després de captar a víctimes en xarxes, amb danys superiors a 110.000 euros.

L’arribada de turistes internacionals al gener a la Comunitat Valenciana va baixar un 3,5%

Al gener, la Comunitat Valenciana va rebre 578.700 turistes internacionals, un 3,5% menys que un any abans. A Espanya, el gasto va marcar rècord amb 7.805 milions.

Un comandament de la UME sosté que en el Cecopi manava la consellera, no Mazón, el 29-O

Un comandant de la UME ha declarat davant la jutgessa que la vesprada del 29-O en el Cecopi qui va dirigir l'emergència va ser la consellera Salomé Pradas. Segons el seu testimoniatge, Mazón va arribar, va fer preguntes i no va prendre decisions.

Avís groc per pluges este dijous a Castelló i en zones d’Alacant i València

Aemet ha establit per al dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant. Per a este dimecres està actiu a Alacant per vent i mala mar.

La nostra llengua necessita un estatus indiscriminat

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que el valencià perd ús perquè no té el mateix reconeixement i exigència que el castellà. Proposa reforçar-lo amb canvis legals i facilitar-ne l’ús amb una normativa escrita més accessible, per evitar que acabe sent una llengua amb prestigi però poc viva

José Francisco Molina, nou seleccionador d’Hondures amb el Mundial 2030 en l’horitzó

El tècnic valencià va ser presentat i va assumir una gran responsabilitat amb un missatge d'unitat. El seu primer amistós serà davant el Perú a Espanya el 31 de març.

Pluges amb fang i ratxes molt fortes este dimecres per la borrasca Regina

La borrasca Regina, situada sobre el Marroc, deixarà un canvi de temps marcat: pluges amb fang, ratxes molt fortes i baixada de les màximes en la mitat sud. Les precipitacions avançaran de sud a nord i seran més intenses a Andalusia, amb incidència també a Castella-la Manxa i Madrid, a més de calitja a Balears i pluges amb vent a Canàries.