Antonio David explica per què Rocío Carrasco i el seu fill no es parlen

Antonio David està que no para des de què ha eixit de la casa de ‘GH VIP’ i ha concedit la seua entrevista més esperada a ‘Sábado Deluxe’, a on va explicar les intimitats del conflicte que mantenen els seus fills amb sa mare, Rocío Carrasco, des de què decidiren deixar de tindre relació des de fa molts anys.

  

A més, ara Antonio David s’ha convertit en tertulià de ‘Sálvame’ i, en el seu primer dia, s’ha sotmés a un interrogatori de tercer grau per part dels col·laboradors de ‘Sálvame’ en què ha contestat a tot tipo de preguntes sobre la seua família i, concretament, a una per la que s’han interessat imperiosament els col·laboradors: el motiu de la falta de relació entre el seu fill David Flores i sa mare, Rocío Carrasco. Ell ha contestat.

 

Antonio David se sincera

«El problema que té David és que ell esperava una telefonada de sa mare el dia que va fer els 18 anys. Com que no va rebre esta telefonada ell es va decebre i després va passar un episodi en els jutjats que va acabar de rematar».

  

Antonio David va entrar en detalls sobre este citat episodi que hauria sigut la gota que va fer vessar el vas per al menut de la família i que es va produir un dia que es trobaven ell i la seua exdona en els jutjats, resolent una de les seues demandes i, quan van eixir del lloc, Rocío Carrasco no va saludar ni dirigir la paraula al seu fill, encara que feia un any que no es veien. «La mare va eixir primer (de la sala dels jutjats), jo isc després d’ella. David estava assentat al costat d’Olga i quan passà la mare, ell s’alçà i la mare passà per davant. El xiquet es va quedar amb la cara desencaixada», ha relatat Antonio David.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.