Antonio David explica per què Rocío Carrasco i el seu fill no es parlen

Antonio David està que no para des de què ha eixit de la casa de ‘GH VIP’ i ha concedit la seua entrevista més esperada a ‘Sábado Deluxe’, a on va explicar les intimitats del conflicte que mantenen els seus fills amb sa mare, Rocío Carrasco, des de què decidiren deixar de tindre relació des de fa molts anys.

  

A més, ara Antonio David s’ha convertit en tertulià de ‘Sálvame’ i, en el seu primer dia, s’ha sotmés a un interrogatori de tercer grau per part dels col·laboradors de ‘Sálvame’ en què ha contestat a tot tipo de preguntes sobre la seua família i, concretament, a una per la que s’han interessat imperiosament els col·laboradors: el motiu de la falta de relació entre el seu fill David Flores i sa mare, Rocío Carrasco. Ell ha contestat.

 

Antonio David se sincera

«El problema que té David és que ell esperava una telefonada de sa mare el dia que va fer els 18 anys. Com que no va rebre esta telefonada ell es va decebre i després va passar un episodi en els jutjats que va acabar de rematar».

  

Antonio David va entrar en detalls sobre este citat episodi que hauria sigut la gota que va fer vessar el vas per al menut de la família i que es va produir un dia que es trobaven ell i la seua exdona en els jutjats, resolent una de les seues demandes i, quan van eixir del lloc, Rocío Carrasco no va saludar ni dirigir la paraula al seu fill, encara que feia un any que no es veien. «La mare va eixir primer (de la sala dels jutjats), jo isc després d’ella. David estava assentat al costat d’Olga i quan passà la mare, ell s’alçà i la mare passà per davant. El xiquet es va quedar amb la cara desencaixada», ha relatat Antonio David.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.