Antonio David explica per què Rocío Carrasco i el seu fill no es parlen

Antonio David està que no para des de què ha eixit de la casa de ‘GH VIP’ i ha concedit la seua entrevista més esperada a ‘Sábado Deluxe’, a on va explicar les intimitats del conflicte que mantenen els seus fills amb sa mare, Rocío Carrasco, des de què decidiren deixar de tindre relació des de fa molts anys.

  

A més, ara Antonio David s’ha convertit en tertulià de ‘Sálvame’ i, en el seu primer dia, s’ha sotmés a un interrogatori de tercer grau per part dels col·laboradors de ‘Sálvame’ en què ha contestat a tot tipo de preguntes sobre la seua família i, concretament, a una per la que s’han interessat imperiosament els col·laboradors: el motiu de la falta de relació entre el seu fill David Flores i sa mare, Rocío Carrasco. Ell ha contestat.

 

Antonio David se sincera

«El problema que té David és que ell esperava una telefonada de sa mare el dia que va fer els 18 anys. Com que no va rebre esta telefonada ell es va decebre i després va passar un episodi en els jutjats que va acabar de rematar».

  

Antonio David va entrar en detalls sobre este citat episodi que hauria sigut la gota que va fer vessar el vas per al menut de la família i que es va produir un dia que es trobaven ell i la seua exdona en els jutjats, resolent una de les seues demandes i, quan van eixir del lloc, Rocío Carrasco no va saludar ni dirigir la paraula al seu fill, encara que feia un any que no es veien. «La mare va eixir primer (de la sala dels jutjats), jo isc després d’ella. David estava assentat al costat d’Olga i quan passà la mare, ell s’alçà i la mare passà per davant. El xiquet es va quedar amb la cara desencaixada», ha relatat Antonio David.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.