Antonio David explica per què Rocío Carrasco i el seu fill no es parlen

Antonio David està que no para des de què ha eixit de la casa de ‘GH VIP’ i ha concedit la seua entrevista més esperada a ‘Sábado Deluxe’, a on va explicar les intimitats del conflicte que mantenen els seus fills amb sa mare, Rocío Carrasco, des de què decidiren deixar de tindre relació des de fa molts anys.

  

A més, ara Antonio David s’ha convertit en tertulià de ‘Sálvame’ i, en el seu primer dia, s’ha sotmés a un interrogatori de tercer grau per part dels col·laboradors de ‘Sálvame’ en què ha contestat a tot tipo de preguntes sobre la seua família i, concretament, a una per la que s’han interessat imperiosament els col·laboradors: el motiu de la falta de relació entre el seu fill David Flores i sa mare, Rocío Carrasco. Ell ha contestat.

 

Antonio David se sincera

«El problema que té David és que ell esperava una telefonada de sa mare el dia que va fer els 18 anys. Com que no va rebre esta telefonada ell es va decebre i després va passar un episodi en els jutjats que va acabar de rematar».

  

Antonio David va entrar en detalls sobre este citat episodi que hauria sigut la gota que va fer vessar el vas per al menut de la família i que es va produir un dia que es trobaven ell i la seua exdona en els jutjats, resolent una de les seues demandes i, quan van eixir del lloc, Rocío Carrasco no va saludar ni dirigir la paraula al seu fill, encara que feia un any que no es veien. «La mare va eixir primer (de la sala dels jutjats), jo isc després d’ella. David estava assentat al costat d’Olga i quan passà la mare, ell s’alçà i la mare passà per davant. El xiquet es va quedar amb la cara desencaixada», ha relatat Antonio David.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU