Antonio David explica per què Rocío Carrasco i el seu fill no es parlen

Antonio David està que no para des de què ha eixit de la casa de ‘GH VIP’ i ha concedit la seua entrevista més esperada a ‘Sábado Deluxe’, a on va explicar les intimitats del conflicte que mantenen els seus fills amb sa mare, Rocío Carrasco, des de què decidiren deixar de tindre relació des de fa molts anys.

  

A més, ara Antonio David s’ha convertit en tertulià de ‘Sálvame’ i, en el seu primer dia, s’ha sotmés a un interrogatori de tercer grau per part dels col·laboradors de ‘Sálvame’ en què ha contestat a tot tipo de preguntes sobre la seua família i, concretament, a una per la que s’han interessat imperiosament els col·laboradors: el motiu de la falta de relació entre el seu fill David Flores i sa mare, Rocío Carrasco. Ell ha contestat.

 

Antonio David se sincera

«El problema que té David és que ell esperava una telefonada de sa mare el dia que va fer els 18 anys. Com que no va rebre esta telefonada ell es va decebre i després va passar un episodi en els jutjats que va acabar de rematar».

  

Antonio David va entrar en detalls sobre este citat episodi que hauria sigut la gota que va fer vessar el vas per al menut de la família i que es va produir un dia que es trobaven ell i la seua exdona en els jutjats, resolent una de les seues demandes i, quan van eixir del lloc, Rocío Carrasco no va saludar ni dirigir la paraula al seu fill, encara que feia un any que no es veien. «La mare va eixir primer (de la sala dels jutjats), jo isc després d’ella. David estava assentat al costat d’Olga i quan passà la mare, ell s’alçà i la mare passà per davant. El xiquet es va quedar amb la cara desencaixada», ha relatat Antonio David.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.