10.8 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Antonio David i Rocío Flores, inseparables

Rocío Carrasco ha desencadenat una autèntica tempesta després de les acusacions que ha pronunciat contra el seu ex, Antonio David. I, malgrat que s’identifica com una mare afectuosa que sempre ha estimat els seus fills, els quals li han estat “arravatats cruelment”, sembla que estos tenen molt clar amb qui volen estar.

Rocío i David Flores han deixat molt clar que adoren el seu pare, i que, al contrari, no són capaços de perdonar els errors que ha comés la seua mare, per la qual cosa en estos moments s’han refugiat en la família paterna per superar este mal tràngol.

Olga Moreno ha fet de mare a Rocío, qui assegura que mai va tenir ningú que actués com a tal, ja que en moltes ocasions ha declarat l’odi que sent cap a Rociíto. Per este motiu, la jove s’ha mostrat molt afectuosa i plena de tendresa amb la parella del seu pare, abans que esta s’embarque en l’aventura de ‘Supervivientes 2021’.

Mentrestant, Carrasco sembla que està assimilant tot l’enrenou que s’ha generat al voltant del seu documental. Perquè, tot i que molta gent s’ha posicionat del seu costat, segueix sense el suport d’aquells qui més li importen, els seus fills.

De fet, Rocío es mostra cada cop més unida al seu pare, mentre que intenta conviure amb el dolor que li provoca tota esta situació. I és que la filla de ‘la más grande’ ja va deixar molt clar que ella no esperava recuperar els seus fills, als quals dona per perduts. «Els tinc morts en vida», sentenciava adolorida.

I és que culpa completament el seu ex, a qui acusa d’haver enverinat la ment dels seus fills en la seua contra. Fet que ha ocasionat un gran caos dins el clan dels Flores i, fins i tot, obligava Antonio David a fugir de la ciutat.

Les greus acusacions que la seua exdona ha fet en la seua contra han provocat que el col·laborador televisiu siga lapidat mediàticament, cosa contra la qual molts protesten, ja que senten que no s’ha tingut en compte la seua presunció d’innocència.

Tanmateix, sembla que els fills ho tenen ben clar i, malgrat que encara no s’han dit res al respecte, una imatge val més que mil paraules. Fa uns dies, Antonio David tornava a Màlaga i la seua filla s’enfonsà tan bon punt el va veure.

Unes instantànies en què es pot veure al pare i a la filla fondre’s en una abraçada. «Rocío ho està passant molt malament, però que molt malament, està enfonsada. Encara que la veiem pujant coses a les seues xarxes socials, ella està intentant dissimular perquè té dos germans petits que no vol que patisquen».

Este fort vincle d’unió entre pare i filla pot ser el cop de gràcia per Rociíto, la qual continua veient com el seu ex es queda amb l’afecte de les persones que més estima malgrat el seu duríssim testimoni.

L’actitud de la seua filla Rocío també ha estat molt criticada, ja que hi ha qui no entén com la jove és capaç de donar suport al seu pare després de tot el que s’ha dit en la seua contra, i és que l’han acusat de maltractaments i infidelitats, a més de l’alienació parental a la qual ha sotmés als seus fills.

Segons denunciava Rociíto, fins i tot intentà posar fi a la seua vida llençant-la per una finestra, un duríssim episodi que va sofrir mentre estava embarassada del seu segon fill. Per un altre costat, un cop presa la decisió de trencar la relació, no va dubtar en amenaçar-la i enfrontar-se a la mateixa Rocío Jurado.

Així ho recordava la filla de ‘la más grande’, qui assegura que, tot i que la seua mare no es cohibia davant res ni ningú, el seu gendre va aconseguir callar-la.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.