Antonio David i Rocío Flores, inseparables

Ejemplo de shortcode con estilo
Rocío Carrasco ha desencadenat una autèntica tempesta després de les acusacions que ha pronunciat contra el seu ex, Antonio David. I, malgrat que s’identifica com una mare afectuosa que sempre ha estimat els seus fills, els quals li han estat «arravatats cruelment», sembla que estos tenen molt clar amb qui volen estar. Rocío i David […]

Rocío Carrasco ha desencadenat una autèntica tempesta després de les acusacions que ha pronunciat contra el seu ex, Antonio David. I, malgrat que s’identifica com una mare afectuosa que sempre ha estimat els seus fills, els quals li han estat «arravatats cruelment», sembla que estos tenen molt clar amb qui volen estar.

Rocío i David Flores han deixat molt clar que adoren el seu pare, i que, al contrari, no són capaços de perdonar els errors que ha comés la seua mare, per la qual cosa en estos moments s’han refugiat en la família paterna per superar este mal tràngol.

Olga Moreno ha fet de mare a Rocío, qui assegura que mai va tenir ningú que actués com a tal, ja que en moltes ocasions ha declarat l’odi que sent cap a Rociíto. Per este motiu, la jove s’ha mostrat molt afectuosa i plena de tendresa amb la parella del seu pare, abans que esta s’embarque en l’aventura de ‘Supervivientes 2021’.

Mentrestant, Carrasco sembla que està assimilant tot l’enrenou que s’ha generat al voltant del seu documental. Perquè, tot i que molta gent s’ha posicionat del seu costat, segueix sense el suport d’aquells qui més li importen, els seus fills.

De fet, Rocío es mostra cada cop més unida al seu pare, mentre que intenta conviure amb el dolor que li provoca tota esta situació. I és que la filla de ‘la más grande’ ja va deixar molt clar que ella no esperava recuperar els seus fills, als quals dona per perduts. «Els tinc morts en vida», sentenciava adolorida.

I és que culpa completament el seu ex, a qui acusa d’haver enverinat la ment dels seus fills en la seua contra. Fet que ha ocasionat un gran caos dins el clan dels Flores i, fins i tot, obligava Antonio David a fugir de la ciutat.

Les greus acusacions que la seua exdona ha fet en la seua contra han provocat que el col·laborador televisiu siga lapidat mediàticament, cosa contra la qual molts protesten, ja que senten que no s’ha tingut en compte la seua presunció d’innocència.

Tanmateix, sembla que els fills ho tenen ben clar i, malgrat que encara no s’han dit res al respecte, una imatge val més que mil paraules. Fa uns dies, Antonio David tornava a Màlaga i la seua filla s’enfonsà tan bon punt el va veure.

Unes instantànies en què es pot veure al pare i a la filla fondre’s en una abraçada. «Rocío ho està passant molt malament, però que molt malament, està enfonsada. Encara que la veiem pujant coses a les seues xarxes socials, ella està intentant dissimular perquè té dos germans petits que no vol que patisquen».

Este fort vincle d’unió entre pare i filla pot ser el cop de gràcia per Rociíto, la qual continua veient com el seu ex es queda amb l’afecte de les persones que més estima malgrat el seu duríssim testimoni.

L’actitud de la seua filla Rocío també ha estat molt criticada, ja que hi ha qui no entén com la jove és capaç de donar suport al seu pare després de tot el que s’ha dit en la seua contra, i és que l’han acusat de maltractaments i infidelitats, a més de l’alienació parental a la qual ha sotmés als seus fills.

Segons denunciava Rociíto, fins i tot intentà posar fi a la seua vida llençant-la per una finestra, un duríssim episodi que va sofrir mentre estava embarassada del seu segon fill. Per un altre costat, un cop presa la decisió de trencar la relació, no va dubtar en amenaçar-la i enfrontar-se a la mateixa Rocío Jurado.

Així ho recordava la filla de ‘la más grande’, qui assegura que, tot i que la seua mare no es cohibia davant res ni ningú, el seu gendre va aconseguir callar-la.

Últimes notícies

Descobrixen a Faura 400 quilos de material pirotècnic clandestí

La Guàrdia Civil ha trobat prop de 400 quilos de material pirotècnic sense autorització ni mesures de seguretat a Faura. Un operari ha sigut detingut.

Un adhesiu per a ungles detecta GHB en les begudes

Un adhesiu reactiu canvia de groc a verd quan detecta GHB en una beguda. La prevenda començarà a finals de novembre a Espanya.

Cinc causes penals arriben als tribunals valencians esta setmana

Un jurat popular jutja una dona acusada de matar la seua parella a Alcàsser. La setmana inclou també causes per estafa, explotació laboral i moneda falsa.

Dissabte amb intervals de núvols, boira a l’interior i màximes en lleuger ascens

La Comunitat Valenciana tindrà núvols, boira matinal a l’interior i una lleugera pujada de les màximes dissabte. Diumenge, els núvols augmentaran al final del dia.

Sánchez destaca la dimissió de Puente després de l’accident d’Urda

Sánchez ha elogiat la dimissió d’Óscar Puente, que ha assumit responsabilitat política després de l’accident d’Urda, amb 69 morts.

Pilar Bernabé reivindica València com a exemple de diferència política

El PSOE ha représ la precampanya a València amb un míting multitudinari. Pilar Bernabé ha reivindicat les diferències amb el PP i ha criticat la gestió de la dana.

La Torre homenatja els voluntaris de la dana amb una escultura

La nova escultura de La Torre recorda les persones que van ajudar durant la dana del 29 d’octubre de 2024. L’obra, dissenyada per Paco Roca, té 2,30 metres d’altura i pesa 370 quilos.

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d’euros en el sorteig de la Lotería de Navidad

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d'euros en el sorteig del 22 de desembre. La província de València concentra 242 milions.