Antonio David i Rocío Flores, inseparables

Rocío Carrasco ha desencadenat una autèntica tempesta després de les acusacions que ha pronunciat contra el seu ex, Antonio David. I, malgrat que s’identifica com una mare afectuosa que sempre ha estimat els seus fills, els quals li han estat “arravatats cruelment”, sembla que estos tenen molt clar amb qui volen estar.

Rocío i David Flores han deixat molt clar que adoren el seu pare, i que, al contrari, no són capaços de perdonar els errors que ha comés la seua mare, per la qual cosa en estos moments s’han refugiat en la família paterna per superar este mal tràngol.

Olga Moreno ha fet de mare a Rocío, qui assegura que mai va tenir ningú que actués com a tal, ja que en moltes ocasions ha declarat l’odi que sent cap a Rociíto. Per este motiu, la jove s’ha mostrat molt afectuosa i plena de tendresa amb la parella del seu pare, abans que esta s’embarque en l’aventura de ‘Supervivientes 2021’.

Mentrestant, Carrasco sembla que està assimilant tot l’enrenou que s’ha generat al voltant del seu documental. Perquè, tot i que molta gent s’ha posicionat del seu costat, segueix sense el suport d’aquells qui més li importen, els seus fills.

De fet, Rocío es mostra cada cop més unida al seu pare, mentre que intenta conviure amb el dolor que li provoca tota esta situació. I és que la filla de ‘la más grande’ ja va deixar molt clar que ella no esperava recuperar els seus fills, als quals dona per perduts. «Els tinc morts en vida», sentenciava adolorida.

I és que culpa completament el seu ex, a qui acusa d’haver enverinat la ment dels seus fills en la seua contra. Fet que ha ocasionat un gran caos dins el clan dels Flores i, fins i tot, obligava Antonio David a fugir de la ciutat.

Les greus acusacions que la seua exdona ha fet en la seua contra han provocat que el col·laborador televisiu siga lapidat mediàticament, cosa contra la qual molts protesten, ja que senten que no s’ha tingut en compte la seua presunció d’innocència.

Tanmateix, sembla que els fills ho tenen ben clar i, malgrat que encara no s’han dit res al respecte, una imatge val més que mil paraules. Fa uns dies, Antonio David tornava a Màlaga i la seua filla s’enfonsà tan bon punt el va veure.

Unes instantànies en què es pot veure al pare i a la filla fondre’s en una abraçada. «Rocío ho està passant molt malament, però que molt malament, està enfonsada. Encara que la veiem pujant coses a les seues xarxes socials, ella està intentant dissimular perquè té dos germans petits que no vol que patisquen».

Este fort vincle d’unió entre pare i filla pot ser el cop de gràcia per Rociíto, la qual continua veient com el seu ex es queda amb l’afecte de les persones que més estima malgrat el seu duríssim testimoni.

L’actitud de la seua filla Rocío també ha estat molt criticada, ja que hi ha qui no entén com la jove és capaç de donar suport al seu pare després de tot el que s’ha dit en la seua contra, i és que l’han acusat de maltractaments i infidelitats, a més de l’alienació parental a la qual ha sotmés als seus fills.

Segons denunciava Rociíto, fins i tot intentà posar fi a la seua vida llençant-la per una finestra, un duríssim episodi que va sofrir mentre estava embarassada del seu segon fill. Per un altre costat, un cop presa la decisió de trencar la relació, no va dubtar en amenaçar-la i enfrontar-se a la mateixa Rocío Jurado.

Així ho recordava la filla de ‘la más grande’, qui assegura que, tot i que la seua mare no es cohibia davant res ni ningú, el seu gendre va aconseguir callar-la.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i traure 1.000 euros de manera fraudulenta.

Dimarts estable en la Comunitat Valenciana amb augment de núvols a la vesprada

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts d'ambient estable, cels poc nuvolosos al matí i augment de la nuvolositat a la vesprada, amb temperatures sense grans canvis i vents fluixos de component este.

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.