Antonio David i Rocío Flores, inseparables

Rocío Carrasco ha desencadenat una autèntica tempesta després de les acusacions que ha pronunciat contra el seu ex, Antonio David. I, malgrat que s’identifica com una mare afectuosa que sempre ha estimat els seus fills, els quals li han estat «arravatats cruelment», sembla que estos tenen molt clar amb qui volen estar.

Rocío i David Flores han deixat molt clar que adoren el seu pare, i que, al contrari, no són capaços de perdonar els errors que ha comés la seua mare, per la qual cosa en estos moments s’han refugiat en la família paterna per superar este mal tràngol.

Olga Moreno ha fet de mare a Rocío, qui assegura que mai va tenir ningú que actués com a tal, ja que en moltes ocasions ha declarat l’odi que sent cap a Rociíto. Per este motiu, la jove s’ha mostrat molt afectuosa i plena de tendresa amb la parella del seu pare, abans que esta s’embarque en l’aventura de ‘Supervivientes 2021’.

Mentrestant, Carrasco sembla que està assimilant tot l’enrenou que s’ha generat al voltant del seu documental. Perquè, tot i que molta gent s’ha posicionat del seu costat, segueix sense el suport d’aquells qui més li importen, els seus fills.

De fet, Rocío es mostra cada cop més unida al seu pare, mentre que intenta conviure amb el dolor que li provoca tota esta situació. I és que la filla de ‘la más grande’ ja va deixar molt clar que ella no esperava recuperar els seus fills, als quals dona per perduts. «Els tinc morts en vida», sentenciava adolorida.

I és que culpa completament el seu ex, a qui acusa d’haver enverinat la ment dels seus fills en la seua contra. Fet que ha ocasionat un gran caos dins el clan dels Flores i, fins i tot, obligava Antonio David a fugir de la ciutat.

Les greus acusacions que la seua exdona ha fet en la seua contra han provocat que el col·laborador televisiu siga lapidat mediàticament, cosa contra la qual molts protesten, ja que senten que no s’ha tingut en compte la seua presunció d’innocència.

Tanmateix, sembla que els fills ho tenen ben clar i, malgrat que encara no s’han dit res al respecte, una imatge val més que mil paraules. Fa uns dies, Antonio David tornava a Màlaga i la seua filla s’enfonsà tan bon punt el va veure.

Unes instantànies en què es pot veure al pare i a la filla fondre’s en una abraçada. «Rocío ho està passant molt malament, però que molt malament, està enfonsada. Encara que la veiem pujant coses a les seues xarxes socials, ella està intentant dissimular perquè té dos germans petits que no vol que patisquen».

Este fort vincle d’unió entre pare i filla pot ser el cop de gràcia per Rociíto, la qual continua veient com el seu ex es queda amb l’afecte de les persones que més estima malgrat el seu duríssim testimoni.

L’actitud de la seua filla Rocío també ha estat molt criticada, ja que hi ha qui no entén com la jove és capaç de donar suport al seu pare després de tot el que s’ha dit en la seua contra, i és que l’han acusat de maltractaments i infidelitats, a més de l’alienació parental a la qual ha sotmés als seus fills.

Segons denunciava Rociíto, fins i tot intentà posar fi a la seua vida llençant-la per una finestra, un duríssim episodi que va sofrir mentre estava embarassada del seu segon fill. Per un altre costat, un cop presa la decisió de trencar la relació, no va dubtar en amenaçar-la i enfrontar-se a la mateixa Rocío Jurado.

Així ho recordava la filla de ‘la más grande’, qui assegura que, tot i que la seua mare no es cohibia davant res ni ningú, el seu gendre va aconseguir callar-la.

Últimes notícies

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.