Antonio David i Rocío Flores, inseparables

Rocío Carrasco ha desencadenat una autèntica tempesta després de les acusacions que ha pronunciat contra el seu ex, Antonio David. I, malgrat que s’identifica com una mare afectuosa que sempre ha estimat els seus fills, els quals li han estat «arravatats cruelment», sembla que estos tenen molt clar amb qui volen estar.

Rocío i David Flores han deixat molt clar que adoren el seu pare, i que, al contrari, no són capaços de perdonar els errors que ha comés la seua mare, per la qual cosa en estos moments s’han refugiat en la família paterna per superar este mal tràngol.

Olga Moreno ha fet de mare a Rocío, qui assegura que mai va tenir ningú que actués com a tal, ja que en moltes ocasions ha declarat l’odi que sent cap a Rociíto. Per este motiu, la jove s’ha mostrat molt afectuosa i plena de tendresa amb la parella del seu pare, abans que esta s’embarque en l’aventura de ‘Supervivientes 2021’.

Mentrestant, Carrasco sembla que està assimilant tot l’enrenou que s’ha generat al voltant del seu documental. Perquè, tot i que molta gent s’ha posicionat del seu costat, segueix sense el suport d’aquells qui més li importen, els seus fills.

De fet, Rocío es mostra cada cop més unida al seu pare, mentre que intenta conviure amb el dolor que li provoca tota esta situació. I és que la filla de ‘la más grande’ ja va deixar molt clar que ella no esperava recuperar els seus fills, als quals dona per perduts. «Els tinc morts en vida», sentenciava adolorida.

I és que culpa completament el seu ex, a qui acusa d’haver enverinat la ment dels seus fills en la seua contra. Fet que ha ocasionat un gran caos dins el clan dels Flores i, fins i tot, obligava Antonio David a fugir de la ciutat.

Les greus acusacions que la seua exdona ha fet en la seua contra han provocat que el col·laborador televisiu siga lapidat mediàticament, cosa contra la qual molts protesten, ja que senten que no s’ha tingut en compte la seua presunció d’innocència.

Tanmateix, sembla que els fills ho tenen ben clar i, malgrat que encara no s’han dit res al respecte, una imatge val més que mil paraules. Fa uns dies, Antonio David tornava a Màlaga i la seua filla s’enfonsà tan bon punt el va veure.

Unes instantànies en què es pot veure al pare i a la filla fondre’s en una abraçada. «Rocío ho està passant molt malament, però que molt malament, està enfonsada. Encara que la veiem pujant coses a les seues xarxes socials, ella està intentant dissimular perquè té dos germans petits que no vol que patisquen».

Este fort vincle d’unió entre pare i filla pot ser el cop de gràcia per Rociíto, la qual continua veient com el seu ex es queda amb l’afecte de les persones que més estima malgrat el seu duríssim testimoni.

L’actitud de la seua filla Rocío també ha estat molt criticada, ja que hi ha qui no entén com la jove és capaç de donar suport al seu pare després de tot el que s’ha dit en la seua contra, i és que l’han acusat de maltractaments i infidelitats, a més de l’alienació parental a la qual ha sotmés als seus fills.

Segons denunciava Rociíto, fins i tot intentà posar fi a la seua vida llençant-la per una finestra, un duríssim episodi que va sofrir mentre estava embarassada del seu segon fill. Per un altre costat, un cop presa la decisió de trencar la relació, no va dubtar en amenaçar-la i enfrontar-se a la mateixa Rocío Jurado.

Així ho recordava la filla de ‘la más grande’, qui assegura que, tot i que la seua mare no es cohibia davant res ni ningú, el seu gendre va aconseguir callar-la.

Últimes notícies

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.