Antonio Tejado interposa una demanda a Lydia Lozano

Antonio Tejado a 'GH DÚO'

Antonio Tejado interposa una demanda a Lydia Lozano per haver-lo acusat de mentirós | TELECINCO

 

Després de les declaracions d’Antonio Tejado sobre els seus problemes amb les drogues i l’alcohol, el programa de ‘Sálvame’ ha estat debatent sobre el seu procés de recuperació. Fins i tot, Ylenia, exparella de l’exconcursant de ‘GH VIP’, ha explicat la seua experiència amb els problemes d’addicció de Tejado. 

 

Segons vam ser testimonis a través de les confessions d’Antonio en la revista ‘Lecturas’, els últims anys han sigut per a ell molt complicats de superar fruit de la seua separació. Sense saber a on trobar suport, la desesperació va fer que acabara refugiant-se en l’alcohol i les drogues. Tot i això, ara Antonio Tejado ha reconegut que està passant per una recuperació mèdica i que està satisfet amb els resultats que està obtenint.

 

Van viure una nit molt especial al concurs de 'GH DÚO'

Ylenia, qui va ser parella de Tejado, ha parlat també dels seus problemes de drogaddicció | TELECINCO

 

Lydia Lozano acusa Antonio Tejado de mentider

No obstant això, Lydia Lozano ha insistit en el fet que Antonio Tejado seguix vivint amb les seues les addiccions i que no entén com pot estar fingint parlant de la seua desintoxicació: «Antonio continua com sempre i em pareix molt fort que parle d’una recuperació quan no és de veres», ha explicat la col·laboradora en el plató de ‘Sálvame’.

 

Fruit d’eixa acusació, Antonio Tejado s’ha afanyat a telefonar en directe a Rafa Mora per a deixar ben clara la validesa del seu testimoni i demostrar que té proves mèdiques sobre el seguiment de la seua recuperació. A més a més, va amenaçar Lydia Lozano amb una demanda per la seua declaració pública i es va mostrar determinat a interposar-la.

 

Lydia Lozano a 'Sálvame'

Lydia Lozano va assegurar que Tejado seguix amb el mateix estil de vida que abans | Telecinco

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.