Antonio Tejado interposa una demanda a Lydia Lozano

Ejemplo de shortcode con estilo
Antonio Tejado interposa una demanda a Lydia Lozano per haver-lo acusat de mentirós | TELECINCO   Després de les declaracions d’Antonio Tejado sobre els seus problemes amb les drogues i l’alcohol, el programa de ‘Sálvame’ ha estat debatent sobre el seu procés de recuperació. Fins i tot, Ylenia, exparella de l’exconcursant de ‘GH VIP’, ha explicat […]
Antonio Tejado a 'GH DÚO'

Antonio Tejado interposa una demanda a Lydia Lozano per haver-lo acusat de mentirós | TELECINCO

 

Després de les declaracions d’Antonio Tejado sobre els seus problemes amb les drogues i l’alcohol, el programa de ‘Sálvame’ ha estat debatent sobre el seu procés de recuperació. Fins i tot, Ylenia, exparella de l’exconcursant de ‘GH VIP’, ha explicat la seua experiència amb els problemes d’addicció de Tejado. 

 

Segons vam ser testimonis a través de les confessions d’Antonio en la revista ‘Lecturas’, els últims anys han sigut per a ell molt complicats de superar fruit de la seua separació. Sense saber a on trobar suport, la desesperació va fer que acabara refugiant-se en l’alcohol i les drogues. Tot i això, ara Antonio Tejado ha reconegut que està passant per una recuperació mèdica i que està satisfet amb els resultats que està obtenint.

 

Van viure una nit molt especial al concurs de 'GH DÚO'

Ylenia, qui va ser parella de Tejado, ha parlat també dels seus problemes de drogaddicció | TELECINCO

 

Lydia Lozano acusa Antonio Tejado de mentider

No obstant això, Lydia Lozano ha insistit en el fet que Antonio Tejado seguix vivint amb les seues les addiccions i que no entén com pot estar fingint parlant de la seua desintoxicació: «Antonio continua com sempre i em pareix molt fort que parle d’una recuperació quan no és de veres», ha explicat la col·laboradora en el plató de ‘Sálvame’.

 

Fruit d’eixa acusació, Antonio Tejado s’ha afanyat a telefonar en directe a Rafa Mora per a deixar ben clara la validesa del seu testimoni i demostrar que té proves mèdiques sobre el seguiment de la seua recuperació. A més a més, va amenaçar Lydia Lozano amb una demanda per la seua declaració pública i es va mostrar determinat a interposar-la.

 

Lydia Lozano a 'Sálvame'

Lydia Lozano va assegurar que Tejado seguix amb el mateix estil de vida que abans | Telecinco

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen un conductor que circulava a 174 km/h en un tram limitat a 80

La Guàrdia Civil investiga un home de 57 anys per circular a 174 km/h en la CV-309, limitada a 80, i per conducció temerària.

Un videojoc gratuït enfronta propietaris i inquilins a la Puerta del Sol

El videojoc gratuït del col·lectiu alacantí Famoso enfronta inquilins i grans tenidors per a conscienciar sobre el problema de l’habitatge i arribar al públic jove.

El litoral de Valencia està en avís groc per pluges este dissabte

L’avís estarà actiu fins a les 18 hores i preveu una precipitació acumulada de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ruixats i temperatures més baixes per a acomiadar octubre a València

L’últim dia d’octubre deixarà ruixats, amb baixa probabilitat que siguen forts al litoral sud de València, i un lleuger descens de les temperatures.

Robinson resol un duel vibrant entre Barça i Valencia Basket (98-94)

El Barça ha superat el Valencia Basket per 98-94 en la jornada 9 de l’Euroliga. Justin Robinson ha anotat nou punts en els últims quatre minuts.

Mor un treballador en caure des de deu metres en una nau de Paterna

Un treballador de 62 anys ha mort després de caure des d’uns deu metres mentre reparava el sostre d’una nau del polígon Fuente del Jarro, a Paterna.

Deu detinguts per incitar disturbis vinculats a Blocus: tres a Valencia

Deu jóvens, quatre menors, han sigut detinguts en 24 hores per incitar disturbis vinculats a Blocus. Tres arrestos s’han practicat a la província de Valencia.

L’Atlético busca pressionar el lideratge al camp del Levante

L’Atlético visita el Levante este dissabte amb sis victòries consecutives i la mirada posada en el lideratge. Julián Alvarez arriba en ratxa golejadora.