11.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Aviv Miron, un suport fonamental en els moments més durs de Mila Ximénez

 

La preocupació per Mila Ximénez en els últims dies, és evident. La mateixa que es veia acrescuda al començament del passat cap de setmana, quan el diari ‘La Razón’ publicava que la col·laboradora de ‘Sálvame’ es trobaria sedada a la seua casa després d’haver demanat l’alta voluntària després d’eixe ingrés al qual assistíem fa poc més d’una setmana en la Clínica La Llum, el centre mèdic on la porten atenent des de fa més d’un any.

Des de llavors, la seua família ha fet pinya i no se separa ni un moment d’ella després de conéixer com ha canviat el seu estat de salut, afeblit en plena lluita contra eixe càncer de pulmó que li van diagnosticar el juny de 2020.

La seua filla Alba va tornar d’Amsterdam per a no soltar-li la mà. Allí es troben els seus fills, cuidats en tot moment pel seu pare, l’economista israelià Aviv Miron.

Eixa tasca d’encarregar-se de la logística a Holanda perquè la seua dona puga acompanyar a la seua mare en els moments més dramàtics que es recorden des que ella mateixa va fer l’anunci que patia càncer i com, setmanes més tard, ja parlava de metàstasis per diverses parts del seu cos.

El suport de Mila i d’Alba Santana

 

Alba i Aviv es van conéixer a Suïssa, país on ella va estudiar Hostaleria i Finances. Es van casar pel ritu jueu el juny de 2006 a Marbella. 

La boda va alçar una gran expectació a causa de la mala relació entre l’ex tenista, que va arribar agarrat del braç del seu llavors parella, Otti, i de Mila, que en aquella ocasió va estar acompanyada pel seu germà Manolo.

Alexander ho van tindre un any després de donar-se el ‘sí, vull’ mentre que la xicoteta Victoria va arribar al món en 2012. Els dos són els grans tresors i febleses de la contertuliana.

Des de 2008, Aviv treballa en l’empresa multinacional de transport marítim Ace Tankers. Tant la filla de Mila com ell són molt hermètics amb la seua vida privada.

En estos temps tan difícils per a la família, Aviv mostra que està més unit que mai a la seua esposa, el temps de la qual, i no deixa d’aportar la seua atenció i energies perquè la mare de la seua esposa es recupere al costat dels seus éssers més estimats.

 Mila Ximénez porta lluitant amb la seua malaltia des del 16 de juny de 2020 i és que la periodista actualment es troba a la seua casa del centre de Madrid.
 

Últimes notícies

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema