9.9 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Aviv Miron, un suport fonamental en els moments més durs de Mila Ximénez

 

La preocupació per Mila Ximénez en els últims dies, és evident. La mateixa que es veia acrescuda al començament del passat cap de setmana, quan el diari ‘La Razón’ publicava que la col·laboradora de ‘Sálvame’ es trobaria sedada a la seua casa després d’haver demanat l’alta voluntària després d’eixe ingrés al qual assistíem fa poc més d’una setmana en la Clínica La Llum, el centre mèdic on la porten atenent des de fa més d’un any.

Des de llavors, la seua família ha fet pinya i no se separa ni un moment d’ella després de conéixer com ha canviat el seu estat de salut, afeblit en plena lluita contra eixe càncer de pulmó que li van diagnosticar el juny de 2020.

La seua filla Alba va tornar d’Amsterdam per a no soltar-li la mà. Allí es troben els seus fills, cuidats en tot moment pel seu pare, l’economista israelià Aviv Miron.

Eixa tasca d’encarregar-se de la logística a Holanda perquè la seua dona puga acompanyar a la seua mare en els moments més dramàtics que es recorden des que ella mateixa va fer l’anunci que patia càncer i com, setmanes més tard, ja parlava de metàstasis per diverses parts del seu cos.

El suport de Mila i d’Alba Santana

 

Alba i Aviv es van conéixer a Suïssa, país on ella va estudiar Hostaleria i Finances. Es van casar pel ritu jueu el juny de 2006 a Marbella. 

La boda va alçar una gran expectació a causa de la mala relació entre l’ex tenista, que va arribar agarrat del braç del seu llavors parella, Otti, i de Mila, que en aquella ocasió va estar acompanyada pel seu germà Manolo.

Alexander ho van tindre un any després de donar-se el ‘sí, vull’ mentre que la xicoteta Victoria va arribar al món en 2012. Els dos són els grans tresors i febleses de la contertuliana.

Des de 2008, Aviv treballa en l’empresa multinacional de transport marítim Ace Tankers. Tant la filla de Mila com ell són molt hermètics amb la seua vida privada.

En estos temps tan difícils per a la família, Aviv mostra que està més unit que mai a la seua esposa, el temps de la qual, i no deixa d’aportar la seua atenció i energies perquè la mare de la seua esposa es recupere al costat dels seus éssers més estimats.

 Mila Ximénez porta lluitant amb la seua malaltia des del 16 de juny de 2020 i és que la periodista actualment es troba a la seua casa del centre de Madrid.
 

Últimes notícies

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.