20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Aviv Miron, un suport fonamental en els moments més durs de Mila Ximénez

 

La preocupació per Mila Ximénez en els últims dies, és evident. La mateixa que es veia acrescuda al començament del passat cap de setmana, quan el diari ‘La Razón’ publicava que la col·laboradora de ‘Sálvame’ es trobaria sedada a la seua casa després d’haver demanat l’alta voluntària després d’eixe ingrés al qual assistíem fa poc més d’una setmana en la Clínica La Llum, el centre mèdic on la porten atenent des de fa més d’un any.

Des de llavors, la seua família ha fet pinya i no se separa ni un moment d’ella després de conéixer com ha canviat el seu estat de salut, afeblit en plena lluita contra eixe càncer de pulmó que li van diagnosticar el juny de 2020.

La seua filla Alba va tornar d’Amsterdam per a no soltar-li la mà. Allí es troben els seus fills, cuidats en tot moment pel seu pare, l’economista israelià Aviv Miron.

Eixa tasca d’encarregar-se de la logística a Holanda perquè la seua dona puga acompanyar a la seua mare en els moments més dramàtics que es recorden des que ella mateixa va fer l’anunci que patia càncer i com, setmanes més tard, ja parlava de metàstasis per diverses parts del seu cos.

El suport de Mila i d’Alba Santana

 

Alba i Aviv es van conéixer a Suïssa, país on ella va estudiar Hostaleria i Finances. Es van casar pel ritu jueu el juny de 2006 a Marbella. 

La boda va alçar una gran expectació a causa de la mala relació entre l’ex tenista, que va arribar agarrat del braç del seu llavors parella, Otti, i de Mila, que en aquella ocasió va estar acompanyada pel seu germà Manolo.

Alexander ho van tindre un any després de donar-se el ‘sí, vull’ mentre que la xicoteta Victoria va arribar al món en 2012. Els dos són els grans tresors i febleses de la contertuliana.

Des de 2008, Aviv treballa en l’empresa multinacional de transport marítim Ace Tankers. Tant la filla de Mila com ell són molt hermètics amb la seua vida privada.

En estos temps tan difícils per a la família, Aviv mostra que està més unit que mai a la seua esposa, el temps de la qual, i no deixa d’aportar la seua atenció i energies perquè la mare de la seua esposa es recupere al costat dels seus éssers més estimats.

 Mila Ximénez porta lluitant amb la seua malaltia des del 16 de juny de 2020 i és que la periodista actualment es troba a la seua casa del centre de Madrid.
 

Últimes notícies

CCOO denuncia impagaments: professors sense cobrar des de novembre i nòmines incompletes

CCOO ha denunciat impagaments i nòmines incompletes en l'educació pública valenciana des de novembre. Educació replica que només hi ha 15 incidències tècniques a Alacant.

MClan, La Fúmiga i El Diluvi lideren el Maror Festival a la Vila Joiosa al juny

La tercera edició del Maror Festival se celebrarà el 26 i 27 de juny a la platja de la Antoneta, a la Vila Joiosa, amb MClan, La Fúmiga i El Diluvi al capdavant. El cartell suma bandes de pop i rock, DJs i una zona gastronòmica; les entrades ja estan disponibles en marorfest.com.

Sanitat diagnostica 66 casos de mutilació genital femenina en 2025 en la Comunitat Valenciana

Sanitat ha diagnosticat 66 dones afectades per mutilació genital femenina en 2025 en la Comunitat Valenciana. L'actualització del protocol i noves ferramentes reforcen la prevenció i el seguiment.

El Suprem obliga a Ábalos i Koldo a comparéixer en persona en l’audiència preliminar del cas Koldo

El Suprem ha rebutjat que José Luis Ábalos i Koldo García seguisquen per videoconferència l'audiència preliminar del dia 12 i els obliga a acudir en persona. La providència arriba després de revisar els seus escrits i informes mèdics i antecedix a l'acte que obrirà la via al juí, previsiblement a l'abril.

Urtasun defén que les llibreries són espais de dinamització i ciutadania crítica

El ministre de Cultura ha reivindicat en el XXVII Congrés de Llibreries el paper de les llibreries com a nodes comunitaris que fomenten pensament lliure. La trobada aborda bibliodiversidad, novetats de Todostuslibros.com i el debat sobre l'IVA cultural.

Morant advertix que cap oligarca tecnològic està per damunt de la sobirania d’un poble

La ministra Diana Morant ha defés que cap empresa, tampoc els anomenats oligarques tecnològics, pot situar-se per damunt de les lleis i la sobirania. Ha respost així al missatge de Pável Dúrov després de l'anunci de restringir l'accés de menors de 16 a les xarxes socials.

22 anys i mig per assassinar a la seua parella amb 18 punyalades a Alcoi

L'Audiència Provincial ha condemnat a un home a 22 anys i mig de presó per assassinar a la seua parella amb almenys 18 punyalades a Alcoi en 2022. El jurat popular va apreciar traïdoria, acarnissament i agreujants de parentiu i discriminació per raó de gènere.

El Govern recorrerà la llei valenciana d’acompanyament per retallar drets LGTBI

Igualtat ha anunciat que presentarà un recurs contra la llei d'acompanyament del Consell per considerar que limita drets del col·lectiu LGTBI i ho farà abans que acabe febrer.