Aviv Miron, un suport fonamental en els moments més durs de Mila Ximénez

 

La preocupació per Mila Ximénez en els últims dies, és evident. La mateixa que es veia acrescuda al començament del passat cap de setmana, quan el diari ‘La Razón’ publicava que la col·laboradora de ‘Sálvame’ es trobaria sedada a la seua casa després d’haver demanat l’alta voluntària després d’eixe ingrés al qual assistíem fa poc més d’una setmana en la Clínica La Llum, el centre mèdic on la porten atenent des de fa més d’un any.

Des de llavors, la seua família ha fet pinya i no se separa ni un moment d’ella després de conéixer com ha canviat el seu estat de salut, afeblit en plena lluita contra eixe càncer de pulmó que li van diagnosticar el juny de 2020.

La seua filla Alba va tornar d’Amsterdam per a no soltar-li la mà. Allí es troben els seus fills, cuidats en tot moment pel seu pare, l’economista israelià Aviv Miron.

Eixa tasca d’encarregar-se de la logística a Holanda perquè la seua dona puga acompanyar a la seua mare en els moments més dramàtics que es recorden des que ella mateixa va fer l’anunci que patia càncer i com, setmanes més tard, ja parlava de metàstasis per diverses parts del seu cos.

El suport de Mila i d’Alba Santana

 

Alba i Aviv es van conéixer a Suïssa, país on ella va estudiar Hostaleria i Finances. Es van casar pel ritu jueu el juny de 2006 a Marbella. 

La boda va alçar una gran expectació a causa de la mala relació entre l’ex tenista, que va arribar agarrat del braç del seu llavors parella, Otti, i de Mila, que en aquella ocasió va estar acompanyada pel seu germà Manolo.

Alexander ho van tindre un any després de donar-se el ‘sí, vull’ mentre que la xicoteta Victoria va arribar al món en 2012. Els dos són els grans tresors i febleses de la contertuliana.

Des de 2008, Aviv treballa en l’empresa multinacional de transport marítim Ace Tankers. Tant la filla de Mila com ell són molt hermètics amb la seua vida privada.

En estos temps tan difícils per a la família, Aviv mostra que està més unit que mai a la seua esposa, el temps de la qual, i no deixa d’aportar la seua atenció i energies perquè la mare de la seua esposa es recupere al costat dels seus éssers més estimats.

 Mila Ximénez porta lluitant amb la seua malaltia des del 16 de juny de 2020 i és que la periodista actualment es troba a la seua casa del centre de Madrid.
 

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU