Aviv Miron, un suport fonamental en els moments més durs de Mila Ximénez

 

La preocupació per Mila Ximénez en els últims dies, és evident. La mateixa que es veia acrescuda al començament del passat cap de setmana, quan el diari ‘La Razón’ publicava que la col·laboradora de ‘Sálvame’ es trobaria sedada a la seua casa després d’haver demanat l’alta voluntària després d’eixe ingrés al qual assistíem fa poc més d’una setmana en la Clínica La Llum, el centre mèdic on la porten atenent des de fa més d’un any.

Des de llavors, la seua família ha fet pinya i no se separa ni un moment d’ella després de conéixer com ha canviat el seu estat de salut, afeblit en plena lluita contra eixe càncer de pulmó que li van diagnosticar el juny de 2020.

La seua filla Alba va tornar d’Amsterdam per a no soltar-li la mà. Allí es troben els seus fills, cuidats en tot moment pel seu pare, l’economista israelià Aviv Miron.

Eixa tasca d’encarregar-se de la logística a Holanda perquè la seua dona puga acompanyar a la seua mare en els moments més dramàtics que es recorden des que ella mateixa va fer l’anunci que patia càncer i com, setmanes més tard, ja parlava de metàstasis per diverses parts del seu cos.

El suport de Mila i d’Alba Santana

 

Alba i Aviv es van conéixer a Suïssa, país on ella va estudiar Hostaleria i Finances. Es van casar pel ritu jueu el juny de 2006 a Marbella. 

La boda va alçar una gran expectació a causa de la mala relació entre l’ex tenista, que va arribar agarrat del braç del seu llavors parella, Otti, i de Mila, que en aquella ocasió va estar acompanyada pel seu germà Manolo.

Alexander ho van tindre un any després de donar-se el ‘sí, vull’ mentre que la xicoteta Victoria va arribar al món en 2012. Els dos són els grans tresors i febleses de la contertuliana.

Des de 2008, Aviv treballa en l’empresa multinacional de transport marítim Ace Tankers. Tant la filla de Mila com ell són molt hermètics amb la seua vida privada.

En estos temps tan difícils per a la família, Aviv mostra que està més unit que mai a la seua esposa, el temps de la qual, i no deixa d’aportar la seua atenció i energies perquè la mare de la seua esposa es recupere al costat dels seus éssers més estimats.

 Mila Ximénez porta lluitant amb la seua malaltia des del 16 de juny de 2020 i és que la periodista actualment es troba a la seua casa del centre de Madrid.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.