L’últim missatge de Kiko Rivera que confirma que ja no hi ha volta de full

Kiko Rivera amb mascareta i ulleres de sol caminant per Madrid durant el juliol d'aquest 2020

Kiko Rivera ha publicat uns missatges molt contundents | Gtres

 

Kiko Rivera mai hauria imaginat que passaria el moment que està travessant ara: un absolut distanciament amb la seua mare, Isabel Pantoja.  El fill de la ‘tonadillera’ sempre ha estat donant suport a la seua progenitora, qui sempre va fer el mateix amb ell, fins i tot tenint cert ‘favoritisme’ pel que fa a la seua altra filla (Isa Pantoja). No obstant això, les coses han canviat.

 

La cantant i el DJ estan enfrontats després que ella no li donarà suport en la ‘depressió’ que patix, per tant, una situació que s’ha anat tornant més greu després que s’hagen intercanviat missatges i, això sense passar per alt que també han influït les dades econòmiques que l’artista ha filtrat. 

 

Totes estes circumstàncies són les que han fet que estiguen absolutament allunyats i sense parlar-se, i tampoc pareix que hi haja evidències d’una solució immediata. És més, tot el contrari, i més arran de l’últim missatge que Kiko Rivera ha compartit a les xarxes socials.

 

El primer missatge de Kiko Rivera

Estos dies, el DJ no ha dubtat en usar el seu compte d’Instagram per deixar certs missatges a la seua mare i als que li donen suport, ja que amb ells ha intentat deixar clar, no només que ella li ha defraudat, sinó també que no està disposat a cedir.

 

No obstant això, hi ha un parell de comentaris que ha compartit, els quals resulten molt significatius. En concret, estos deixen clar que ja no hi ha marxa enrere en la relació entre la ‘tonadillera‘ i el seu fill.

 

En primer lloc, ha compartit en les ‘stories’ una fotografia d’ell punxant música i amb una frase molt significativa: «Estimats fans d’Isabel Pantoja, m’és igual tot el que digueu». Una imatge que té com a banda sonora la cançó ‘Todo me la pela’ del grup ‘Los Inhumanos’.

Kiko Rivera punxant i amb els cascos posats al costat d'un missatge publicat en xarxes contra els seguidors d'Isabel Pantoja

Kiko Rivera s’ha dirigit als fans de la seua mare | Instagram

 

D’esta manera ve a deixar clar que per més que el critiquen i li insulten els seguidors de la seua mare, li és igual el que diguen, ni tan sols s’ofèn ni es molesta a perdre el seu temps amb ells.

 

El segon missatge del fill d’Isabel Pantoja

A més d’esta imatge en les ‘stories’, ha publicat un altre missatge més al seu compte d’Instagram, concretament, ha compartit una fotografia de si mateix amb la tapa de l’objectiu d’una càmera fotogràfica en un ull, la qual ha acompanyat d’un comentari molt directe i contundent: «El xic no és ximple. El xic ha sigut bo i ara ha despertat. Bona nit, família».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

El nen no és tonto El nen ha estat bo i ara ha despertat. Bona nit família

Una publicació compartida per Kiko Rivera (@riverakiko) el

 

D’esta forma, el que Kiko Rivera deixa patent és que no està disposat a callar més perquè la seua mare ha obert ‘la veda’ i ara ell no retrocedirà. No va desistir en la seua obstinació, per exemple, de dur a terme la venda de la finca ‘Cantora’, que la seua mare rebutja. I no només això, a demés, pareix que ha descobert que el seu pare mort (Paquirri) els hi va deixar a ell i als seus germans uns diners en Amèrica.

 

En mans d’un testaferro pareix estar estos diners que haurien d’haver sigut repartits en tres parts quan compliren els 21 anys, però no ha sigut així. Antonio David Flores és qui, en ‘Sálvame’, ha revelat que el DJ acaba de conèixer esta informació i, per este motiu,  va prendre mesures.

 

En concret, va a fer tot el que està en la seua mà perquè tant ell com Francisco i Cayetano puguen disposar d’esta quantitat econòmica, la qual podria rondar els 800.000 euros.

 

La següent acció de Rivera

No obstant això, Kiko Rivera té preparat alguna cosa més per la seua mare. Tal com pareix, ha concedit una entrevista en la revista ‘Lecturas‘, que li ha fet Mila Ximénez. Una exclusiva a on, pareix, el ‘DJ’ va donar dades inesperades de la seua mare fins ara.

 

És més, es comenta que ha mantingut una actitud molt dura i contundent que va sorprendre. La ‘guerra’ entre els Pantoja pareix que no ha fet res més que començar.

Últimes notícies

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.

La ciutadania europea ja pot posar denúncies en línia davant la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha obert el seu sistema de denúncia telemàtica a la ciutadania europea amb identificació electrònica reconeguda pel Reglament eIDAS.

Elx dona llum verda a la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, amb més de 10 milions

L’Ajuntament d’Elx ha aprovat el projecte per a rehabilitar íntegrament el Convent de la Mercè, amb una inversió de més de 10 milions finançada per la Generalitat, per a crear un nou espai cultural i ciutadà. Les obres, amb un termini estimat de tres anys, inclouen la recuperació dels elements patrimonials i l’adaptació dels antics espais conventuals a nous usos públics.

Els governs autonòmics del PP garantixen que compliran la llei amb els menors migrants de Ceuta

El vicesecretari de Política Autonòmica del PP, Elías Bendodo, assegura a Màlaga que els governs autonòmics del partit compliran la legislació amb els menors migrants de Ceuta i culpa el Govern central de la crisi migratòria. Reprova també l’actitud de Pedro Sánchez durant l’episodi i reclama explicacions urgents.
FILMOTECA D'ESTIU