L’últim missatge de Kiko Rivera que confirma que ja no hi ha volta de full

Kiko Rivera amb mascareta i ulleres de sol caminant per Madrid durant el juliol d'aquest 2020

Kiko Rivera ha publicat uns missatges molt contundents | Gtres

 

Kiko Rivera mai hauria imaginat que passaria el moment que està travessant ara: un absolut distanciament amb la seua mare, Isabel Pantoja.  El fill de la ‘tonadillera’ sempre ha estat donant suport a la seua progenitora, qui sempre va fer el mateix amb ell, fins i tot tenint cert ‘favoritisme’ pel que fa a la seua altra filla (Isa Pantoja). No obstant això, les coses han canviat.

 

La cantant i el DJ estan enfrontats després que ella no li donarà suport en la ‘depressió’ que patix, per tant, una situació que s’ha anat tornant més greu després que s’hagen intercanviat missatges i, això sense passar per alt que també han influït les dades econòmiques que l’artista ha filtrat. 

 

Totes estes circumstàncies són les que han fet que estiguen absolutament allunyats i sense parlar-se, i tampoc pareix que hi haja evidències d’una solució immediata. És més, tot el contrari, i més arran de l’últim missatge que Kiko Rivera ha compartit a les xarxes socials.

 

El primer missatge de Kiko Rivera

Estos dies, el DJ no ha dubtat en usar el seu compte d’Instagram per deixar certs missatges a la seua mare i als que li donen suport, ja que amb ells ha intentat deixar clar, no només que ella li ha defraudat, sinó també que no està disposat a cedir.

 

No obstant això, hi ha un parell de comentaris que ha compartit, els quals resulten molt significatius. En concret, estos deixen clar que ja no hi ha marxa enrere en la relació entre la ‘tonadillera‘ i el seu fill.

 

En primer lloc, ha compartit en les ‘stories’ una fotografia d’ell punxant música i amb una frase molt significativa: «Estimats fans d’Isabel Pantoja, m’és igual tot el que digueu». Una imatge que té com a banda sonora la cançó ‘Todo me la pela’ del grup ‘Los Inhumanos’.

Kiko Rivera punxant i amb els cascos posats al costat d'un missatge publicat en xarxes contra els seguidors d'Isabel Pantoja

Kiko Rivera s’ha dirigit als fans de la seua mare | Instagram

 

D’esta manera ve a deixar clar que per més que el critiquen i li insulten els seguidors de la seua mare, li és igual el que diguen, ni tan sols s’ofèn ni es molesta a perdre el seu temps amb ells.

 

El segon missatge del fill d’Isabel Pantoja

A més d’esta imatge en les ‘stories’, ha publicat un altre missatge més al seu compte d’Instagram, concretament, ha compartit una fotografia de si mateix amb la tapa de l’objectiu d’una càmera fotogràfica en un ull, la qual ha acompanyat d’un comentari molt directe i contundent: «El xic no és ximple. El xic ha sigut bo i ara ha despertat. Bona nit, família».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

El nen no és tonto El nen ha estat bo i ara ha despertat. Bona nit família

Una publicació compartida per Kiko Rivera (@riverakiko) el

 

D’esta forma, el que Kiko Rivera deixa patent és que no està disposat a callar més perquè la seua mare ha obert ‘la veda’ i ara ell no retrocedirà. No va desistir en la seua obstinació, per exemple, de dur a terme la venda de la finca ‘Cantora’, que la seua mare rebutja. I no només això, a demés, pareix que ha descobert que el seu pare mort (Paquirri) els hi va deixar a ell i als seus germans uns diners en Amèrica.

 

En mans d’un testaferro pareix estar estos diners que haurien d’haver sigut repartits en tres parts quan compliren els 21 anys, però no ha sigut així. Antonio David Flores és qui, en ‘Sálvame’, ha revelat que el DJ acaba de conèixer esta informació i, per este motiu,  va prendre mesures.

 

En concret, va a fer tot el que està en la seua mà perquè tant ell com Francisco i Cayetano puguen disposar d’esta quantitat econòmica, la qual podria rondar els 800.000 euros.

 

La següent acció de Rivera

No obstant això, Kiko Rivera té preparat alguna cosa més per la seua mare. Tal com pareix, ha concedit una entrevista en la revista ‘Lecturas‘, que li ha fet Mila Ximénez. Una exclusiva a on, pareix, el ‘DJ’ va donar dades inesperades de la seua mare fins ara.

 

És més, es comenta que ha mantingut una actitud molt dura i contundent que va sorprendre. La ‘guerra’ entre els Pantoja pareix que no ha fet res més que començar.

Últimes notícies

Rescatats 17 migrants subsaharians d’una pastera prop de la costa d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat disset hòmens subsaharians d’una pastera en aigües pròximes a Alacant i els ha desembarcat al port de Xàbia. L’operatiu s’ha coordinat des del Centre de Salvament de València i ha mobilitzat una embarcació i un helicòpter.

Més de mil incidents per les fortes tronades en un dia a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 1.084 incidents per les pluges i tronades en 28 hores, 684 a la ciutat de València. Les precipitacions més intenses s’han registrat en municipis de València i Alacant, amb fins a 48 litres per metre quadrat.

Nou anys de presó per agredir sexualment una menor a qui va deixar embarassada

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a nou anys i un dia de presó un home de 23 anys per un delicte continuat d’agressió sexual a una menor de 14 anys, amb qui va mantindre una relació i a qui va deixar embarassada. La sentència inclou orde d’allunyament durant 15 anys i huit anys de llibertat vigilada, i és recurrible davant del TSJCV.

La jutgessa del cas Les Naus crida a declarar l’exregidor Toni Gallego com a testimoni el 30 de setembre

La jutgessa que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha citat l’exregidor del PP Toni Gallego perquè declare com a testimoni el 30 de setembre, arran de les seues afirmacions en Les Corts sobre la regidora dimitida Rocío Gómez.

El PSPV acusa Catalá de culpabilitzar migrants i lliurar València a l’especulació

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, acusa l’alcaldessa María José Catalá de no tindre model de ciutat, d’assenyalar les persones migrants pels problemes d’habitatge i turisme i de facilitar l’especulació urbanística.

L’exdirectora de Prevenció d’Incendis va demanar alarmar la població per la presa de Forata durant la DANA

Rosa Touris ha explicat al jutjat de Catarroja que va recomanar alarmar la població per la incertesa sobre la presa de Forata durant la DANA, i ha descrit molt de desordre en el Cecopi.

Investiguen la possible intoxicació d’una xiqueta de 5 anys per una beguda en un bar de Xàbia

La Guàrdia Civil investiga la possible intoxicació d’una xiqueta alemanya de 5 anys i de sa mare després de beure en un establiment de Xàbia. S’han intervingut el recipient i altres productes del mateix lot mentre continuen les diligències.

Critiques al retard de l’Es-Alert i a la suspensió del partit del Llevant per les fortes pluges

El Consell defensa que va avisar del temporal i que l’Es-Alert es va enviar segons criteris tècnics, mentre l’oposició i associacions de víctimes critiquen el retard de l’avís i la suspensió a última hora del Llevant-Athletic.