L’últim missatge de Kiko Rivera que confirma que ja no hi ha volta de full

Ejemplo de shortcode con estilo
Kiko Rivera ha publicat uns missatges molt contundents | Gtres   Kiko Rivera mai hauria imaginat que passaria el moment que està travessant ara: un absolut distanciament amb la seua mare, Isabel Pantoja.  El fill de la ‘tonadillera’ sempre ha estat donant suport a la seua progenitora, qui sempre va fer el mateix amb ell, fins i […]
Kiko Rivera amb mascareta i ulleres de sol caminant per Madrid durant el juliol d'aquest 2020

Kiko Rivera ha publicat uns missatges molt contundents | Gtres

 

Kiko Rivera mai hauria imaginat que passaria el moment que està travessant ara: un absolut distanciament amb la seua mare, Isabel Pantoja.  El fill de la ‘tonadillera’ sempre ha estat donant suport a la seua progenitora, qui sempre va fer el mateix amb ell, fins i tot tenint cert ‘favoritisme’ pel que fa a la seua altra filla (Isa Pantoja). No obstant això, les coses han canviat.

 

La cantant i el DJ estan enfrontats després que ella no li donarà suport en la ‘depressió’ que patix, per tant, una situació que s’ha anat tornant més greu després que s’hagen intercanviat missatges i, això sense passar per alt que també han influït les dades econòmiques que l’artista ha filtrat. 

 

Totes estes circumstàncies són les que han fet que estiguen absolutament allunyats i sense parlar-se, i tampoc pareix que hi haja evidències d’una solució immediata. És més, tot el contrari, i més arran de l’últim missatge que Kiko Rivera ha compartit a les xarxes socials.

 

El primer missatge de Kiko Rivera

Estos dies, el DJ no ha dubtat en usar el seu compte d’Instagram per deixar certs missatges a la seua mare i als que li donen suport, ja que amb ells ha intentat deixar clar, no només que ella li ha defraudat, sinó també que no està disposat a cedir.

 

No obstant això, hi ha un parell de comentaris que ha compartit, els quals resulten molt significatius. En concret, estos deixen clar que ja no hi ha marxa enrere en la relació entre la ‘tonadillera‘ i el seu fill.

 

En primer lloc, ha compartit en les ‘stories’ una fotografia d’ell punxant música i amb una frase molt significativa: «Estimats fans d’Isabel Pantoja, m’és igual tot el que digueu». Una imatge que té com a banda sonora la cançó ‘Todo me la pela’ del grup ‘Los Inhumanos’.

Kiko Rivera punxant i amb els cascos posats al costat d'un missatge publicat en xarxes contra els seguidors d'Isabel Pantoja

Kiko Rivera s’ha dirigit als fans de la seua mare | Instagram

 

D’esta manera ve a deixar clar que per més que el critiquen i li insulten els seguidors de la seua mare, li és igual el que diguen, ni tan sols s’ofèn ni es molesta a perdre el seu temps amb ells.

 

El segon missatge del fill d’Isabel Pantoja

A més d’esta imatge en les ‘stories’, ha publicat un altre missatge més al seu compte d’Instagram, concretament, ha compartit una fotografia de si mateix amb la tapa de l’objectiu d’una càmera fotogràfica en un ull, la qual ha acompanyat d’un comentari molt directe i contundent: «El xic no és ximple. El xic ha sigut bo i ara ha despertat. Bona nit, família».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

El nen no és tonto El nen ha estat bo i ara ha despertat. Bona nit família

Una publicació compartida per Kiko Rivera (@riverakiko) el

 

D’esta forma, el que Kiko Rivera deixa patent és que no està disposat a callar més perquè la seua mare ha obert ‘la veda’ i ara ell no retrocedirà. No va desistir en la seua obstinació, per exemple, de dur a terme la venda de la finca ‘Cantora’, que la seua mare rebutja. I no només això, a demés, pareix que ha descobert que el seu pare mort (Paquirri) els hi va deixar a ell i als seus germans uns diners en Amèrica.

 

En mans d’un testaferro pareix estar estos diners que haurien d’haver sigut repartits en tres parts quan compliren els 21 anys, però no ha sigut així. Antonio David Flores és qui, en ‘Sálvame’, ha revelat que el DJ acaba de conèixer esta informació i, per este motiu,  va prendre mesures.

 

En concret, va a fer tot el que està en la seua mà perquè tant ell com Francisco i Cayetano puguen disposar d’esta quantitat econòmica, la qual podria rondar els 800.000 euros.

 

La següent acció de Rivera

No obstant això, Kiko Rivera té preparat alguna cosa més per la seua mare. Tal com pareix, ha concedit una entrevista en la revista ‘Lecturas‘, que li ha fet Mila Ximénez. Una exclusiva a on, pareix, el ‘DJ’ va donar dades inesperades de la seua mare fins ara.

 

És més, es comenta que ha mantingut una actitud molt dura i contundent que va sorprendre. La ‘guerra’ entre els Pantoja pareix que no ha fet res més que començar.

Últimes notícies

Queens of the Stone Age actuarà per primera vegada a València

Queens of the Stone Age debutarà a València el 21 de juny de 2027, amb un concert al Roig Arena dins de la gira del nou àlbum.

Pluja feble i baixada de temperatures per a començar novembre

La primera setmana completa de novembre comença amb cel nuvolós i possibles ruixats febles al litoral. Les màximes baixaran, sobretot a Castellón.

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.