El bebé de Joaquín Cortés està molt greu a l’hospital

El ballador Joaquín Cortés ha anunciat este dimecres que el seu bebé està ingressat a l’hospital des del passat cap de setmana després de contagiar-se del virus VRS, el qual l’afecta els pulmons. Sens dubte Cortés i la seua dona Mónica Moreno estan passant un mal moment.

Quan faltaven sols uns pocs dies per a què el seu fill vinguera al món, Mónica Moreno li escrivia una carta al seu fill major en les xarxes socials: «Tindràs un altre ser meravellós en la teua vida, algú que si Déu vol et voldrà, cuidarà i t’acompanyarà tota la teua vida… com li passa a mami amb els seus germanets. Jo sempre he donat gràcies de tenir germans, malgrat baralles, empipaments o mil problemes que hagen pogut sorgir… I saps per què? Perquè és un amor incondicional el que es crea».

<

>
Un virus que afecta les vies respiratòries

El virus afecta les vies respiratòries dels pulmons. «Ara mateix està respirant gràcies a un d’estos aparells que tant van faltar durant la pandèmia que va provocar que tanta gent se n’anés. És increïble… Ara està ajudant al fet que el nostre fill respire«, reflexiona l’artista. En les imatges publicades pels pares es pot veure com compta amb vies per a facilitar la seua respiració. El passat 16 de maig Cortès va compartir una publicació amb vídeos del seu fill més menut en vídeo:

<

>
El bebè no va presentar símptomes greus, tan sols mocs i altres signes lleus, per la qual cosa no van acudir a l’hospital. El seu estat va empitjorar quan va deixar de dormir, no va voler menjar i es va posar pàl·lid. Llavors, van ser a l’hospital, on se li va diagnosticar el virus.

Es calcula que, aproximadament, un 20% dels nens tindrà un episodi de bronquiolitis el primer any de la seua vida. Entre els símptomes figuren la mucositat nasal, la febra i la dificultat respiratòria. Estos símptomes poden durar entre dos i tres setmanes.

Així el presentaven a la societat

Este és el nom que li vam posar al nostre gordet preciós… En la primera foto tenia només 2 dies (I ja estava fent el seu primer shooting! jeje). Al final va néixer genial. Pel que no sabem per què eixia en les ecografies que estava menut (encara que jo tinc la meua pròpia teoria).

Vos explique això del nom: Andreas, va ser i ha estat una odisea. No com Romeo que ho teníem clar (abans de ser concebut). En principi volíem un nom italià, com Romeo, vam fer un mega selecció: Lucca, Enzo, Dante, Leo, Andrea, Leonardo, etc.. Fins vam estar a punt de fer una enquesta per Instagram.Jaja! Us ho juro!.

Amb tota la bogeria i la cruesa de tenir un embaràs en esta època de Covid volíem posar-li un nom amb significat. Un dels primers noms que volíem era Leonardo («fort com un lleó») però Joaquín deia que li cridarien: Leo (que a mi m’encanta) però a ell no li convencia… i així donant-li tornades tot l’embaràs. Preguntem a Romeo mil vegades. Mai ens responia, però un dia que li preguntem (abans fins i tot de deixar-li anar per enèsima vegada la llista de noms). Va deixar anar de sobte «Leo mamà» Ens quedem morts els quatre (inclòs Joaquín) que anàvem en el cotxe. I li ho vam tornar a preguntar i sempre deia «Leo», forta veritat? Jo vaig discutir molt amb Joaquín perquè per a la meua era un poc supersignificatiu. Però ell no estava convençut. Així que res. I ja al temps en una ecografia 3D li vaig veure tan bonic que em va sortir cridar-li Andrea («valent»). Però fins al dia del part no ho decidirem. És un nom originàriament masculí, però a Espanya i Llatinoamèrica no sé per què es va començar a utilitzar per a nena. I ens creava molta confusió fins i tot si li vull comprar alguna cosa amb el seu nom ve sempre en rosa.‍ Així que diem posar-ho en grec: Αντρέας ( ???????). A més que Atenas ha estat l’última ciutat en la qual hem anat a fer un concert (abans de la pandèmia, fins hui). Encara que Romeo li continua cridant «Leo» (fins i tot en la guarde van creure que es deia Leonardo de tant dir-ho) mirar l’última foto. Encara no hem anat al registre civil!he, he, he!. Estem a temps!. Alguna idea?.

<

>

 

 

Últimes notícies

PP i Vox tomben totes les propostes de l’oposició i exhibixen fractura en immigració i finançament

PP i Vox han rebutjat totes les propostes de l’oposició en el debat sobre l’estat de la Comunitat Valenciana i han evidenciat discrepàncies en immigració i finançament autonòmic, tot i mantindre acords en matèria de vivenda.

Avís per fortes pluges des de dijous al migdia a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta des de dijous al migdia un episodi de pluges molt intenses i estàtiques, amb risc d’inundacions i barrancades, que pot arribar a nivell roig en punts de Castelló, València i nord d’Alacant.

Una desena de municipis valencians suspenen les classes per l’alerta per pluges intenses

Almenys deu municipis de la província de València han suspés per a dijous l’activitat lectiva per l’alerta taronja per pluges intenses i tempestes. L’avís afecta també Castelló i el litoral nord d’Alacant, amb recomanacions d’extremar la precaució fins divendres.

Presó provisional per a l’home detingut per matar la seua parella a Benidorm

El jutjat de Violència sobre la Dona de Benidorm ha ordenat l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l’home detingut per matar presumptament la seua parella al domicili comú. Altres dos arrestats queden en llibertat provisional, investigats per encobriment.

Jasiel Rivero es queda al Valencia Basket fins al final de temporada

El Valencia Basket ha ampliat fins al final de temporada el contracte mensual de Jasiel Rivero, que ha rendit a bon nivell en el seu retorn. El cubà disputarà així la seua tercera etapa al club taronja després del període 2021-2023.

Solís somia estrenar el Nou Mestalla jugant competició europea

El director general del València CF, Javier Solís, confia que el Nou Mestalla puga inaugurar-se en competició europea el curs 2027-28 i garantix que els abonaments mantindran preus similars o més baixos que l’actual estadi.

El Valencia es mostra molt confiat que el Nou Mestalla siga seu del Mundial 2030

El director general del Valencia, Javier Solís, s’ha mostrat molt optimista perquè València aculla partits del Mundial 2030 al Nou Mestalla, amb unes obres que avancen segons el calendari i una inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

El PSPV portarà a Anticorrupció el dosier sobre Juanfran Pérez Llorca

Diana Morant anuncia que el PSPV presentarà una denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel contingut del dosier sobre el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca. El cap del Consell es declara tranquil i insta que el porten al jutjat.