El bebé de Joaquín Cortés està molt greu a l’hospital

El ballador Joaquín Cortés ha anunciat este dimecres que el seu bebé està ingressat a l’hospital des del passat cap de setmana després de contagiar-se del virus VRS, el qual l’afecta els pulmons. Sens dubte Cortés i la seua dona Mónica Moreno estan passant un mal moment.

Quan faltaven sols uns pocs dies per a què el seu fill vinguera al món, Mónica Moreno li escrivia una carta al seu fill major en les xarxes socials: «Tindràs un altre ser meravellós en la teua vida, algú que si Déu vol et voldrà, cuidarà i t’acompanyarà tota la teua vida… com li passa a mami amb els seus germanets. Jo sempre he donat gràcies de tenir germans, malgrat baralles, empipaments o mil problemes que hagen pogut sorgir… I saps per què? Perquè és un amor incondicional el que es crea».

<

>
Un virus que afecta les vies respiratòries

El virus afecta les vies respiratòries dels pulmons. «Ara mateix està respirant gràcies a un d’estos aparells que tant van faltar durant la pandèmia que va provocar que tanta gent se n’anés. És increïble… Ara està ajudant al fet que el nostre fill respire«, reflexiona l’artista. En les imatges publicades pels pares es pot veure com compta amb vies per a facilitar la seua respiració. El passat 16 de maig Cortès va compartir una publicació amb vídeos del seu fill més menut en vídeo:

<

>
El bebè no va presentar símptomes greus, tan sols mocs i altres signes lleus, per la qual cosa no van acudir a l’hospital. El seu estat va empitjorar quan va deixar de dormir, no va voler menjar i es va posar pàl·lid. Llavors, van ser a l’hospital, on se li va diagnosticar el virus.

Es calcula que, aproximadament, un 20% dels nens tindrà un episodi de bronquiolitis el primer any de la seua vida. Entre els símptomes figuren la mucositat nasal, la febra i la dificultat respiratòriaEstos símptomes poden durar entre dos i tres setmanes.

Així el presentaven a la societat

Este és el nom que li vam posar al nostre gordet preciós… En la primera foto tenia només 2 dies (I ja estava fent el seu primer shooting! jeje). Al final va néixer genial. Pel que no sabem per què eixia en les ecografies que estava menut (encara que jo tinc la meua pròpia teoria).

Vos explique això del nom: Andreas, va ser i ha estat una odisea. No com Romeo que ho teníem clar (abans de ser concebut). En principi volíem un nom italià, com Romeo, vam fer un mega selecció: Lucca, Enzo, Dante, Leo, Andrea, Leonardo, etc.. Fins vam estar a punt de fer una enquesta per Instagram.Jaja! Us ho juro!.

Amb tota la bogeria i la cruesa de tenir un embaràs en esta època de Covid volíem posar-li un nom amb significat. Un dels primers noms que volíem era Leonardo («fort com un lleó») però Joaquín deia que li cridarien: Leo (que a mi m’encanta) però a ell no li convencia… i així donant-li tornades tot l’embaràs. Preguntem a Romeo mil vegades. Mai ens responia, però un dia que li preguntem (abans fins i tot de deixar-li anar per enèsima vegada la llista de noms). Va deixar anar de sobte «Leo mamà» Ens quedem morts els quatre (inclòs Joaquín) que anàvem en el cotxe. I li ho vam tornar a preguntar i sempre deia «Leo», forta veritat? Jo vaig discutir molt amb Joaquín perquè per a la meua era un poc supersignificatiu. Però ell no estava convençut. Així que res. I ja al temps en una ecografia 3D li vaig veure tan bonic que em va sortir cridar-li Andrea («valent»). Però fins al dia del part no ho decidirem. És un nom originàriament masculí, però a Espanya i Llatinoamèrica no sé per què es va començar a utilitzar per a nena. I ens creava molta confusió fins i tot si li vull comprar alguna cosa amb el seu nom ve sempre en rosa.‍ Així que diem posar-ho en grec: Αντρέας ( ???????). A més que Atenas ha estat l’última ciutat en la qual hem anat a fer un concert (abans de la pandèmia, fins hui). Encara que Romeo li continua cridant «Leo» (fins i tot en la guarde van creure que es deia Leonardo de tant dir-ho) mirar l’última foto. Encara no hem anat al registre civil!he, he, he!. Estem a temps!. Alguna idea?.

<

>

 

 

Últimes notícies

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.