Belén Esteban, uns dels grans suports de Mila Ximénez

 

Mila Ximénez segueix en la seua lluita contra el càncer. Malgrat estar vivint moments delicats, està abrigallada per la seua família i els seus amics, els qui no li deixen sola ni un sol instant. Este dimecres, ha tornat a acudir a l’hospital per segon dia consecutiu.

Belén Esteban i Raúl Prieto acompanyaven a Mila a l’hospital en una nova revisió mèdica, on han pogut demostrar la bona relació que els uneix

La col·laboradora de ‘Sálvame’ ha tornat a necessitar l’ajuda de la de Paracuellos del Jarama per a eixir del cotxe que els ha portat a l’hospital de la Llum, on s’està sotmetent a un tractament experimental en esta batalla.

 

Mila Ximénez necessita l’ajuda dels seus amics per a poder entrar a l’hospital

 

Mila Ximénez entrava en les instal·lacions sanitàries recolzada en Belén Esteban, qui l’ha ajudat a poder entrar a causa del seu delicat estat de salut. A pesar que ambdues portaven la màscara obligatòria, deixaven entreveure el semblant seriós i de preocupació.

El seu estat de salut és molt delicat i a penes té forces, per este motiu requereix l’ajuda dels qui li acompanyen a l’hospital per a poder mantindre’s en peus. Cap de les dos, han volgut fer declaracions a la premsa que es trobava en els voltants. I és que són temps molt complicats per a Mila, que està immersa en la seua lluita contra el càncer.

 

Fa mesos que està allunyada de la televisió

 

L’última vegada que la vam veure va ser el passat 6 de maig, quan va eixir a menjar amb un grup d’amics. I és que la col·laboradora de ‘Salvame’ està centrada a complir amb el tractament contra el càncer en el qual està immersa. A més, fins i tot està desapareguda de les xarxes socials i són comptades les ocasions en les quals apareix públicament. La majoria d’elles per a airejar-se en algun menjar amb amics o per a acudir a les seues revisions mèdiques.

De fet, porta quasi dos mesos, allunyada de la televisió, sent el mes de febrer un dels més durs per a ella. Ella mateixa va comentar que havia estat un mes sense poder-se moure del llit, un moment transcendental per a ella en el qual va revelar que no volia viure així. Estava sotmetent-se a proves mèdiques de les quals els seus resultats marcarien un abans un després per a ella: «Per a mi tornar significa que estic bé. No tornar significa que no puc moure’m del llit. He estat un mes sense moure’m del llit».

Últimes notícies

La nova campanya d’estiu blinda La Devesa del Saler contra els incendis forestals

L’Ajuntament de València ha activat el dispositiu especial d’estiu a La Devesa del Saler, amb més bombers, patrulles mixtes i 11 canons SIDEINFO que es posaran en marxa en dies d’alerta màxima.

El gran somni d’un neuròleg valencià: arribar a curar l’Alzheimer

El neuròleg José Miguel Laínez, reconegut com a Membre d’Honor per la SEN, destaca els avanços que estan transformant el tractament de malalties com l’Alzheimer, el Parkinson o la migraña i alerta sobre la importància de cuidar el cervell i de la falta de neuròlegs.

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i pols en suspensió

Este dissabte l oratge a la Comunitat Valenciana vindrà marcat per cels poc nuvolosos, pols en suspensió i temperatures en ascens, sobretot pel que fa a les mínimes. El vent bufarà del nord-est en la costa i fluix i variable en l interior, i la calor continuarà augmentant diumenge.

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.