14.1 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Belén Esteban, uns dels grans suports de Mila Ximénez

 

Mila Ximénez segueix en la seua lluita contra el càncer. Malgrat estar vivint moments delicats, està abrigallada per la seua família i els seus amics, els qui no li deixen sola ni un sol instant. Este dimecres, ha tornat a acudir a l’hospital per segon dia consecutiu.

Belén Esteban i Raúl Prieto acompanyaven a Mila a l’hospital en una nova revisió mèdica, on han pogut demostrar la bona relació que els uneix

La col·laboradora de ‘Sálvame’ ha tornat a necessitar l’ajuda de la de Paracuellos del Jarama per a eixir del cotxe que els ha portat a l’hospital de la Llum, on s’està sotmetent a un tractament experimental en esta batalla.

 

Mila Ximénez necessita l’ajuda dels seus amics per a poder entrar a l’hospital

 

Mila Ximénez entrava en les instal·lacions sanitàries recolzada en Belén Esteban, qui l’ha ajudat a poder entrar a causa del seu delicat estat de salut. A pesar que ambdues portaven la màscara obligatòria, deixaven entreveure el semblant seriós i de preocupació.

El seu estat de salut és molt delicat i a penes té forces, per este motiu requereix l’ajuda dels qui li acompanyen a l’hospital per a poder mantindre’s en peus. Cap de les dos, han volgut fer declaracions a la premsa que es trobava en els voltants. I és que són temps molt complicats per a Mila, que està immersa en la seua lluita contra el càncer.

 

Fa mesos que està allunyada de la televisió

 

L’última vegada que la vam veure va ser el passat 6 de maig, quan va eixir a menjar amb un grup d’amics. I és que la col·laboradora de ‘Salvame’ està centrada a complir amb el tractament contra el càncer en el qual està immersa. A més, fins i tot està desapareguda de les xarxes socials i són comptades les ocasions en les quals apareix públicament. La majoria d’elles per a airejar-se en algun menjar amb amics o per a acudir a les seues revisions mèdiques.

De fet, porta quasi dos mesos, allunyada de la televisió, sent el mes de febrer un dels més durs per a ella. Ella mateixa va comentar que havia estat un mes sense poder-se moure del llit, un moment transcendental per a ella en el qual va revelar que no volia viure així. Estava sotmetent-se a proves mèdiques de les quals els seus resultats marcarien un abans un després per a ella: «Per a mi tornar significa que estic bé. No tornar significa que no puc moure’m del llit. He estat un mes sense moure’m del llit».

Últimes notícies

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.