Belén Esteban, uns dels grans suports de Mila Ximénez

 

Mila Ximénez segueix en la seua lluita contra el càncer. Malgrat estar vivint moments delicats, està abrigallada per la seua família i els seus amics, els qui no li deixen sola ni un sol instant. Este dimecres, ha tornat a acudir a l’hospital per segon dia consecutiu.

Belén Esteban i Raúl Prieto acompanyaven a Mila a l’hospital en una nova revisió mèdica, on han pogut demostrar la bona relació que els uneix

La col·laboradora de ‘Sálvame’ ha tornat a necessitar l’ajuda de la de Paracuellos del Jarama per a eixir del cotxe que els ha portat a l’hospital de la Llum, on s’està sotmetent a un tractament experimental en esta batalla.

 

Mila Ximénez necessita l’ajuda dels seus amics per a poder entrar a l’hospital

 

Mila Ximénez entrava en les instal·lacions sanitàries recolzada en Belén Esteban, qui l’ha ajudat a poder entrar a causa del seu delicat estat de salut. A pesar que ambdues portaven la màscara obligatòria, deixaven entreveure el semblant seriós i de preocupació.

El seu estat de salut és molt delicat i a penes té forces, per este motiu requereix l’ajuda dels qui li acompanyen a l’hospital per a poder mantindre’s en peus. Cap de les dos, han volgut fer declaracions a la premsa que es trobava en els voltants. I és que són temps molt complicats per a Mila, que està immersa en la seua lluita contra el càncer.

 

Fa mesos que està allunyada de la televisió

 

L’última vegada que la vam veure va ser el passat 6 de maig, quan va eixir a menjar amb un grup d’amics. I és que la col·laboradora de ‘Salvame’ està centrada a complir amb el tractament contra el càncer en el qual està immersa. A més, fins i tot està desapareguda de les xarxes socials i són comptades les ocasions en les quals apareix públicament. La majoria d’elles per a airejar-se en algun menjar amb amics o per a acudir a les seues revisions mèdiques.

De fet, porta quasi dos mesos, allunyada de la televisió, sent el mes de febrer un dels més durs per a ella. Ella mateixa va comentar que havia estat un mes sense poder-se moure del llit, un moment transcendental per a ella en el qual va revelar que no volia viure així. Estava sotmetent-se a proves mèdiques de les quals els seus resultats marcarien un abans un després per a ella: «Per a mi tornar significa que estic bé. No tornar significa que no puc moure’m del llit. He estat un mes sense moure’m del llit».

Últimes notícies

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.