Belén Esteban, uns dels grans suports de Mila Ximénez

 

Mila Ximénez segueix en la seua lluita contra el càncer. Malgrat estar vivint moments delicats, està abrigallada per la seua família i els seus amics, els qui no li deixen sola ni un sol instant. Este dimecres, ha tornat a acudir a l’hospital per segon dia consecutiu.

Belén Esteban i Raúl Prieto acompanyaven a Mila a l’hospital en una nova revisió mèdica, on han pogut demostrar la bona relació que els uneix

La col·laboradora de ‘Sálvame’ ha tornat a necessitar l’ajuda de la de Paracuellos del Jarama per a eixir del cotxe que els ha portat a l’hospital de la Llum, on s’està sotmetent a un tractament experimental en esta batalla.

 

Mila Ximénez necessita l’ajuda dels seus amics per a poder entrar a l’hospital

 

Mila Ximénez entrava en les instal·lacions sanitàries recolzada en Belén Esteban, qui l’ha ajudat a poder entrar a causa del seu delicat estat de salut. A pesar que ambdues portaven la màscara obligatòria, deixaven entreveure el semblant seriós i de preocupació.

El seu estat de salut és molt delicat i a penes té forces, per este motiu requereix l’ajuda dels qui li acompanyen a l’hospital per a poder mantindre’s en peus. Cap de les dos, han volgut fer declaracions a la premsa que es trobava en els voltants. I és que són temps molt complicats per a Mila, que està immersa en la seua lluita contra el càncer.

 

Fa mesos que està allunyada de la televisió

 

L’última vegada que la vam veure va ser el passat 6 de maig, quan va eixir a menjar amb un grup d’amics. I és que la col·laboradora de ‘Salvame’ està centrada a complir amb el tractament contra el càncer en el qual està immersa. A més, fins i tot està desapareguda de les xarxes socials i són comptades les ocasions en les quals apareix públicament. La majoria d’elles per a airejar-se en algun menjar amb amics o per a acudir a les seues revisions mèdiques.

De fet, porta quasi dos mesos, allunyada de la televisió, sent el mes de febrer un dels més durs per a ella. Ella mateixa va comentar que havia estat un mes sense poder-se moure del llit, un moment transcendental per a ella en el qual va revelar que no volia viure així. Estava sotmetent-se a proves mèdiques de les quals els seus resultats marcarien un abans un després per a ella: «Per a mi tornar significa que estic bé. No tornar significa que no puc moure’m del llit. He estat un mes sense moure’m del llit».

Últimes notícies

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.