Belén Esteban, uns dels grans suports de Mila Ximénez

 

Mila Ximénez segueix en la seua lluita contra el càncer. Malgrat estar vivint moments delicats, està abrigallada per la seua família i els seus amics, els qui no li deixen sola ni un sol instant. Este dimecres, ha tornat a acudir a l’hospital per segon dia consecutiu.

Belén Esteban i Raúl Prieto acompanyaven a Mila a l’hospital en una nova revisió mèdica, on han pogut demostrar la bona relació que els uneix

La col·laboradora de ‘Sálvame’ ha tornat a necessitar l’ajuda de la de Paracuellos del Jarama per a eixir del cotxe que els ha portat a l’hospital de la Llum, on s’està sotmetent a un tractament experimental en esta batalla.

 

Mila Ximénez necessita l’ajuda dels seus amics per a poder entrar a l’hospital

 

Mila Ximénez entrava en les instal·lacions sanitàries recolzada en Belén Esteban, qui l’ha ajudat a poder entrar a causa del seu delicat estat de salut. A pesar que ambdues portaven la màscara obligatòria, deixaven entreveure el semblant seriós i de preocupació.

El seu estat de salut és molt delicat i a penes té forces, per este motiu requereix l’ajuda dels qui li acompanyen a l’hospital per a poder mantindre’s en peus. Cap de les dos, han volgut fer declaracions a la premsa que es trobava en els voltants. I és que són temps molt complicats per a Mila, que està immersa en la seua lluita contra el càncer.

 

Fa mesos que està allunyada de la televisió

 

L’última vegada que la vam veure va ser el passat 6 de maig, quan va eixir a menjar amb un grup d’amics. I és que la col·laboradora de ‘Salvame’ està centrada a complir amb el tractament contra el càncer en el qual està immersa. A més, fins i tot està desapareguda de les xarxes socials i són comptades les ocasions en les quals apareix públicament. La majoria d’elles per a airejar-se en algun menjar amb amics o per a acudir a les seues revisions mèdiques.

De fet, porta quasi dos mesos, allunyada de la televisió, sent el mes de febrer un dels més durs per a ella. Ella mateixa va comentar que havia estat un mes sense poder-se moure del llit, un moment transcendental per a ella en el qual va revelar que no volia viure així. Estava sotmetent-se a proves mèdiques de les quals els seus resultats marcarien un abans un després per a ella: «Per a mi tornar significa que estic bé. No tornar significa que no puc moure’m del llit. He estat un mes sense moure’m del llit».

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.