Bertín Osborne i Fabiola Martínez podrien estar junts de nou

 

Al començament d’any, Bertín Osborne i Fabiola Martínez decidien posar fi al seu matrimoni, encara que sempre tenint clar que per damunt de tot estava la família que havien format. A més, des del primer moment també, el cantant ha deixat clar en tot moment que és la dona de la seua vida a més de la mare dels seus fills.

Durant tot este temps, tots dos han tingut l’oportunitat de conéixer-se a ells mateixos i han deixat de costat tots els problemes que podrien aombrar la seua relació. Però, com déiem, Osborne, en el programa de Paz Padilla va dir que tant de bo poguera ser tot com abans, potser ha sigut el detonant perquè la veneçolana li donava una segona oportunitat.

Una nova oportunitat en el seu matrimoni que, no és que estiga en l’aire, ni siguen simples rumors, sinó que el mateix Bertín ha dit de manera molt clara en unes declaracions. “Vaig estar ahir amb ella, som íntims amics i ens volem una barbaritat. Ara mateix estem els dos fenomenals com estem”, ha dit el cantant, deixant clar que pot ser que una nova porta s’òbriga en la seua família de nou.

No obstant això, Bertín Osborne i Fabiola Martínez han complit la seua promesa i es porten d’allò més bé, es respecten i fins i tot comparteixen temps junts pel bé dels seus fills, la qual cosa fa replantejar-se la possibilitat que es donen una segona oportunitat i tornen a unir els seus camins.

Sobre esta possibilitat ha sigut preguntat Bertín Osborne que, per sorpresa, no nega que este pas podria produir-se entre ell i Fabiola. És més, en respondre a tan important pregunta, el presentador confessa que “vaig estar ahir amb ella”, per a després reconéixer que “som íntims amics i ens volem una barbaritat”.

Ara bé, sembla que tots dos han trobat el seu lloc de confort en esta separació i de moment no tenen intenció de fer un pas arrere i desfer la seua ruptura. “Ara mateix estem els dos fenomenals com estem”, reconeix el també cantant.

 

Una decisió important com a pares

 

Bertín Osborne mai ha amagat a la seua família i sempre ha tractat de mostrar als seus fills davant els focus amb la major de les naturalitats.

Les seues filles majors, de fet, ho han viscut tant en primera línia, que no han tingut objeccions a ser imatge d’alguna marca o de presentar projectes davant els mitjans de comunicació quan han emprés aventures laborals.

Tampoc el cantant s’ha tallat a l’hora de parlar del seu fill Kike, qui pateix una paràlisi cerebral i qui ha exercit d’imatge de la fundació que Bertín i la seua exmuller, Fabiola Martínez, van posar en marxa per a recaptar fons per a la investigació de la malaltia. Kike ha aparegut, fins i tot, en reportatges de la premsa del cor.

Així que, ara no s’entén que el seu pare haja compartit una imatge en la qual tapa la cara del jove amb un emoji. Un amb una cara somrient, perquè el ‘follower‘ sàpia quin és l’estat d’ànim d’este. 

Bertín ha decidit ‘postear’ una foto en la qual, a més de Kike, apareix una de les seues filles, Eugenia. Indica, a més, que es trobaven prenent l’aperitiu en família. Però clar, més enllà dels cors i dels comentaris sobre el bo que és passar estes estonetes amb els teus, el misteri d’aqueix emoji s’emportava bona part del protagonisme en els comentaris al costat de la imatge.

No sabem en què desencadenarà esta decisió com a pares, però, sembla que com a matrimoni, cada vegada estan acostant més postures.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.