11.4 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Bertín Osborne i Fabiola Martínez podrien estar junts de nou

 

Al començament d’any, Bertín Osborne i Fabiola Martínez decidien posar fi al seu matrimoni, encara que sempre tenint clar que per damunt de tot estava la família que havien format. A més, des del primer moment també, el cantant ha deixat clar en tot moment que és la dona de la seua vida a més de la mare dels seus fills.

Durant tot este temps, tots dos han tingut l’oportunitat de conéixer-se a ells mateixos i han deixat de costat tots els problemes que podrien aombrar la seua relació. Però, com déiem, Osborne, en el programa de Paz Padilla va dir que tant de bo poguera ser tot com abans, potser ha sigut el detonant perquè la veneçolana li donava una segona oportunitat.

Una nova oportunitat en el seu matrimoni que, no és que estiga en l’aire, ni siguen simples rumors, sinó que el mateix Bertín ha dit de manera molt clara en unes declaracions. “Vaig estar ahir amb ella, som íntims amics i ens volem una barbaritat. Ara mateix estem els dos fenomenals com estem”, ha dit el cantant, deixant clar que pot ser que una nova porta s’òbriga en la seua família de nou.

No obstant això, Bertín Osborne i Fabiola Martínez han complit la seua promesa i es porten d’allò més bé, es respecten i fins i tot comparteixen temps junts pel bé dels seus fills, la qual cosa fa replantejar-se la possibilitat que es donen una segona oportunitat i tornen a unir els seus camins.

Sobre esta possibilitat ha sigut preguntat Bertín Osborne que, per sorpresa, no nega que este pas podria produir-se entre ell i Fabiola. És més, en respondre a tan important pregunta, el presentador confessa que “vaig estar ahir amb ella”, per a després reconéixer que “som íntims amics i ens volem una barbaritat”.

Ara bé, sembla que tots dos han trobat el seu lloc de confort en esta separació i de moment no tenen intenció de fer un pas arrere i desfer la seua ruptura. “Ara mateix estem els dos fenomenals com estem”, reconeix el també cantant.

 

Una decisió important com a pares

 

Bertín Osborne mai ha amagat a la seua família i sempre ha tractat de mostrar als seus fills davant els focus amb la major de les naturalitats.

Les seues filles majors, de fet, ho han viscut tant en primera línia, que no han tingut objeccions a ser imatge d’alguna marca o de presentar projectes davant els mitjans de comunicació quan han emprés aventures laborals.

Tampoc el cantant s’ha tallat a l’hora de parlar del seu fill Kike, qui pateix una paràlisi cerebral i qui ha exercit d’imatge de la fundació que Bertín i la seua exmuller, Fabiola Martínez, van posar en marxa per a recaptar fons per a la investigació de la malaltia. Kike ha aparegut, fins i tot, en reportatges de la premsa del cor.

Així que, ara no s’entén que el seu pare haja compartit una imatge en la qual tapa la cara del jove amb un emoji. Un amb una cara somrient, perquè el ‘follower‘ sàpia quin és l’estat d’ànim d’este. 

Bertín ha decidit ‘postear’ una foto en la qual, a més de Kike, apareix una de les seues filles, Eugenia. Indica, a més, que es trobaven prenent l’aperitiu en família. Però clar, més enllà dels cors i dels comentaris sobre el bo que és passar estes estonetes amb els teus, el misteri d’aqueix emoji s’emportava bona part del protagonisme en els comentaris al costat de la imatge.

No sabem en què desencadenarà esta decisió com a pares, però, sembla que com a matrimoni, cada vegada estan acostant més postures.

Últimes notícies

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

La Comunitat Valenciana ha sumat 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% dels 425,4 milions jugats. La Grossa no ha tocat, però els premis s'han repartit en múltiples localitats, amb especial pes a Alacant.

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.

La Comunitat Valenciana gana 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

En un sorteig sense Grossa a la regió, la Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions, el 11,13% del gastat. Teulada-Moraira, Alcoi i Elda concentren premis.