Bigote Arrocet mostra la pitjor cara de María Teresa Campos

 

Bigote Arrocet es va quedar insatisfet amb el seu concurs en ‘Secret Story’. En poc més de dos setmanes, el còmic va presumir d’infidelitats i va deixar a la seua exparella, María Teresa Campos, de mentidera. Hui ha concedit una entrevista amb la revista ‘Lecturas’ i segueix en la mateixa línia: deixar a María Teresa Campos a l’altura del betum.

 

Indignat després de l’allau de crítiques que ha rebut este temps, Bigote defensa la seua veritat amb feresa. El còmic esclata davant el que considera “mentides infames” abocades contra ell i revela detalls inèdits de la seua vida amb la Campos. 

“He estat callat durant dos anys i mig, s’han dit barbaritats de mi”. Edmundo Arrocet trenca el seu silenci en exclusiva per a ‘Lecturas’. L’humorista, després del seu pas per ‘Secret Story’, parla alt i clar de la seua ruptura amb María Teresa Campos i analitza tot l’ocorregut en la seua vida durant els últims mesos.

 

‘Estic cabrejat, em fa mal’

 

“S’ha mentit tant que estic cabrejat, em fa mal”. Bigote ja no calla. Després de donar unes primeres pinzellades a la casa de ‘Secret Story’, ara l’humorista no està disposat al fet que es continue parlant d’ell. Arrocet compta la veritat i s’esplaia, com mai, en detalls sobre la seua relació amb María Teresa Campos que mai havia comptat abans.

 

‘Va fer gestos que no em van agradar’

 

El còmic torna a repetir allò que va dir a la casa dels secrets. “Pense molt en com Teresa va poder dir que la vaig deixar per Whatsapp quan no és veritat. És una mentida infame”. Encara que la perla va vindre després. “El dia que vaig deixar a Teresa va fer uns gestos que no em van agradar. Mai m’ha agradat l’agressivitat”.

 

Terelu i Carmen Borrego

 

L’actor se sincera sobre el tracte que ha rebut de les filles de la qual va ser la seua parella: “A Teresa no li agradava veure els programes on eixia la seua filla i jo tampoc volia que els vera”.  

 

El més fort que ha dit Bigote sobre María Teresa Campos

 

Una vegada insinuat que la Campos és agressiva, Bigot també va dir que li devia diners: “Li vaig prestar 50.000 euros i no li’ls demanaré”. Després de presumir de la seua generositat, el còmic va tornar a remarcar el “dolor” que sentia. “He estat callat durant dos anys i mig, s’han dit barbaritats de mi”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.