Bigote Arrocet mostra la pitjor cara de María Teresa Campos

 

Bigote Arrocet es va quedar insatisfet amb el seu concurs en ‘Secret Story’. En poc més de dos setmanes, el còmic va presumir d’infidelitats i va deixar a la seua exparella, María Teresa Campos, de mentidera. Hui ha concedit una entrevista amb la revista ‘Lecturas’ i segueix en la mateixa línia: deixar a María Teresa Campos a l’altura del betum.

 

Indignat després de l’allau de crítiques que ha rebut este temps, Bigote defensa la seua veritat amb feresa. El còmic esclata davant el que considera “mentides infames” abocades contra ell i revela detalls inèdits de la seua vida amb la Campos. 

“He estat callat durant dos anys i mig, s’han dit barbaritats de mi”. Edmundo Arrocet trenca el seu silenci en exclusiva per a ‘Lecturas’. L’humorista, després del seu pas per ‘Secret Story’, parla alt i clar de la seua ruptura amb María Teresa Campos i analitza tot l’ocorregut en la seua vida durant els últims mesos.

 

‘Estic cabrejat, em fa mal’

 

“S’ha mentit tant que estic cabrejat, em fa mal”. Bigote ja no calla. Després de donar unes primeres pinzellades a la casa de ‘Secret Story’, ara l’humorista no està disposat al fet que es continue parlant d’ell. Arrocet compta la veritat i s’esplaia, com mai, en detalls sobre la seua relació amb María Teresa Campos que mai havia comptat abans.

 

‘Va fer gestos que no em van agradar’

 

El còmic torna a repetir allò que va dir a la casa dels secrets. “Pense molt en com Teresa va poder dir que la vaig deixar per Whatsapp quan no és veritat. És una mentida infame”. Encara que la perla va vindre després. “El dia que vaig deixar a Teresa va fer uns gestos que no em van agradar. Mai m’ha agradat l’agressivitat”.

 

Terelu i Carmen Borrego

 

L’actor se sincera sobre el tracte que ha rebut de les filles de la qual va ser la seua parella: “A Teresa no li agradava veure els programes on eixia la seua filla i jo tampoc volia que els vera”.  

 

El més fort que ha dit Bigote sobre María Teresa Campos

 

Una vegada insinuat que la Campos és agressiva, Bigot també va dir que li devia diners: “Li vaig prestar 50.000 euros i no li’ls demanaré”. Després de presumir de la seua generositat, el còmic va tornar a remarcar el “dolor” que sentia. “He estat callat durant dos anys i mig, s’han dit barbaritats de mi”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.

Picasso, Warhol i Barceló protagonitzen una gran mostra sobre espiritualitat a Santa Pola

El Museu de la Mar de Santa Pola inaugura el 27 de març l'exposició Iter spirituale. Dos col·leccions, un recorregut per l'espiritualitat en l'art contemporani amb obres de Picasso, Warhol, Tàpies, Barceló o Mariscal.

La Nit del Foc cremarà 1.000 quilos de pólvora en un castell rítmic de 18 minuts

La Nit del Foc de Falles cremarà 1.000 quilos de material pirotècnic en un castell aeri de quasi 18 minuts, dissenyat per a mantindre un ritme constant i sense pauses.

Catalá ajorna al dia 20 el debat sobre l’Ofrena, les carpes falleres i la taxa turística

María José Catalá posposa al 20 de març la discussió sobre possibles canvis en l'Ofrena, el calendari de muntatge de carpes falleres i una eventual taxa turística lligada a les Falles.