Bigote Arrocet mostra la pitjor cara de María Teresa Campos

 

Bigote Arrocet es va quedar insatisfet amb el seu concurs en ‘Secret Story’. En poc més de dos setmanes, el còmic va presumir d’infidelitats i va deixar a la seua exparella, María Teresa Campos, de mentidera. Hui ha concedit una entrevista amb la revista ‘Lecturas’ i segueix en la mateixa línia: deixar a María Teresa Campos a l’altura del betum.

 

Indignat després de l’allau de crítiques que ha rebut este temps, Bigote defensa la seua veritat amb feresa. El còmic esclata davant el que considera “mentides infames” abocades contra ell i revela detalls inèdits de la seua vida amb la Campos. 

“He estat callat durant dos anys i mig, s’han dit barbaritats de mi”. Edmundo Arrocet trenca el seu silenci en exclusiva per a ‘Lecturas’. L’humorista, després del seu pas per ‘Secret Story’, parla alt i clar de la seua ruptura amb María Teresa Campos i analitza tot l’ocorregut en la seua vida durant els últims mesos.

 

‘Estic cabrejat, em fa mal’

 

“S’ha mentit tant que estic cabrejat, em fa mal”. Bigote ja no calla. Després de donar unes primeres pinzellades a la casa de ‘Secret Story’, ara l’humorista no està disposat al fet que es continue parlant d’ell. Arrocet compta la veritat i s’esplaia, com mai, en detalls sobre la seua relació amb María Teresa Campos que mai havia comptat abans.

 

‘Va fer gestos que no em van agradar’

 

El còmic torna a repetir allò que va dir a la casa dels secrets. «Pense molt en com Teresa va poder dir que la vaig deixar per Whatsapp quan no és veritat. És una mentida infame». Encara que la perla va vindre després. «El dia que vaig deixar a Teresa va fer uns gestos que no em van agradar. Mai m’ha agradat l’agressivitat».

 

Terelu i Carmen Borrego

 

L’actor se sincera sobre el tracte que ha rebut de les filles de la qual va ser la seua parella: “A Teresa no li agradava veure els programes on eixia la seua filla i jo tampoc volia que els vera”.  

 

El més fort que ha dit Bigote sobre María Teresa Campos

 

Una vegada insinuat que la Campos és agressiva, Bigot també va dir que li devia diners: «Li vaig prestar 50.000 euros i no li’ls demanaré». Després de presumir de la seua generositat, el còmic va tornar a remarcar el «dolor» que sentia. «He estat callat durant dos anys i mig, s’han dit barbaritats de mi».

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.