9.5 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

La boda sense mesures d’un futbolista que implica Elena Tablada

 

La mascareta s’ha convertit en el complement més important del nostre dia a dia des que va esclatar la pandèmia, encara que és important portar-la ben posada perquè siga efectiva, tant és així que usar-la malament pot ser motiu d’acomiadament a la faena. Però, encara hi ha persones que no complixen amb l’obligatorietat d’estos equips de protecció i això és el que ha passat este cap de setmana en un casament.

 

Este dissabte, 6 de febrer, Jaime Navarro, el jugador del planter del Real Madrid, i la seua parella, Beatriz Ungría, cunyada d’Elena Tablada, s’han donat el ‘sí, vull’ al Casino de Madrid, un dels llocs més grans de la capital espanyola. Un enllaç que no ha passat desapercebut per la rellevància de la parella i que ha causat gran indignació en les xarxes socials.

 

Proves PCR per a tots els convidats

La núvia, Beatriz Ungría, és germana de Javier Ungría, espòs d’Elena Tablada. Després del gran número de crítiques, l’ex de David Bisbal va explicar que els van fer la PCR a tots els convidats i només van poder acudir els que van donar negatiu. Fonts de l’organització del casament asseguren que es va complir escrupolosament amb el protocol i els aforaments marcats per la llei: menys de cinquanta convidats, taules de quatre comensals i higienització del local.

 

A pesar d’això, s’han filtrat alguns vídeos de l’esdeveniment que han provocat el malestar dels usuaris de Twitter perquè en les imàtgens que s’han publicat cap dels assistents portava posada la mascareta, així com tampoc mantenien la distància de seguretat.

 

En una de les gravacions es pot vore els convidats posar-se dret i començar a agitar els tovallons mentres la parella entrava ballant a la sala del banquet. A demés, els recent casats fins i tot saluden amb les mans i s’abracen amb alguns dels presents.

 

 

Així mateix, uns quants assistents a l’enllaç matrimonial, com Juan Lebrón o Elena Tablada, han publicat diferents fotos i ‘stories’ en els seus comptes d’Instagram que reafirmen que, tot i estar en plena tercera onada de virus, no han complert les mesures de restricció imposades pel govern regional.

 

Gran indignació

Unes imàtgens que han causat gran indignació entre els usuaris de les xarxes socials, que no han tardat a mostrar el seu descontentament amb la forma en què s’ha dut a terme la cerimònia.

 

«Vaig pensar que seria abans de la pandèmia perquè no hi havia ni un sol convidat amb mascareta fins que em vaig fixar en el cambrer», ha escrit una altra usuària, destacant que els cambrers sí que portaven posats els equips de protecció.

 

 

 

 

Després de la polèmica que s’ha format després que isqueren a la llum les fotos de l’enllaç, els organitzadors del casament han eixit en defensa de Jaime Navarro, de Beatriz Ungría i de totes les persones que van acudir a la cerimònia.

 

Segons ells, tots els convidats es van fer una PCR abans d’assistir a l’enllaç i les taules del banquet estaven disposades de tal manera que tan sols pogueren seure de quatre a sis comensals en elles, tal com assenyalen les restriccions anticovid per a l’hostaleria en Madrid.

 

Les mesures de seguretat en els casaments a la comunitat de Madrid

Tal com indiquen des de la pàgina web de la capital espanyola, està permès celebrar casaments i altres cerimònies religioses de caràcter social, tant en espais a l’aire lliure com en llocs tancats, però és obligatori complir amb les normes imposades per frenar l’expansió del virus.

 

L’aforament màxim és del 50% i s’ha de mantenir la distància mínima de seguretat, d’almenys 1,5 metres, entre els assistents i en el cas que no es pugui, s’ha de procurar la màxima separació. L’ús de la mascareta és obligatori en qualsevol cas. A demés, no es pot fer cap activitat que comporte ball o còctel i el consum del menjar i de la beguda s’ha de fer assegut a la taula.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.