Carmen Borrego, apartada de la Nit de Nadal de las Campos

 

Quan semblava que, per fi, el clan Campos havia signat la pau, Terelu ha revelat que finalment Carmen  Borrego no ha sopat amb elles en Nit de Nadal. El que pretenia ser una nit de retrobament entre germanes i també amb la seua neboda Alejandra Rubio, finalment no ha pogut ser. «Per una raó de pes, i és que Carmen Borrego va tindre un contacte estret amb una persona per COVID«, explicava Terelu Campos en ‘Viva la vida’.

La col·laboradora de televisió ha explicat que igual que elles hi ha moltes famílies que han hagut d’estar separades durant aquestes festes pel coronavirus: «En vindre la meua mare a la meua casa, Tant Alejandra, com jo ens vam fer la prova el dijous a la nit i des d’ací ja no ens vam moure de casa. Ells havien tingut un contacte estret, tant ella com José Carlos no podien vindre a la nostra casa».

Una raó de pes, que per a Alejandra ha sigut el millor que podia passar, perquè la seua mare i la seua tia encara no han mantingut la conversa que tant havien de tindre per a solucionar els seus problemes. «Si ha passat, és per alguna cosa, serà millor en una altra ocasió i ja està«.

Alejandra creu que, sense acritud, «el que succeeix convé potser això va passar perquè potser havien d’ajuntar-se un altre dia i aquest no era el més adequat«. Unes paraules que no han agradat molt a Terelu Campos.

Això sí, Alejandra Rubio ha deixat clar que sí que va felicitar les festes a la seua tia Carmen Borrego, malgrat els conflictes que en els últims mesos les han separades. A més, ha assenyalat que no va ser a través d’un simple missatge, sinó que tant ella com la seua mare van fer una videollamada amb la col·laboradora de ‘Sálvame’. “Fins el meu nóvio va parlar amb ella”, ha recalcat la jove tertuliana de ‘Viva la vida’.

A més, Alejandra Rubio ha deixat la porta oberta al fet que sí que puguen reunir-se pròximament, ja siga per a passar la Nit de cap d’any o el Dia de Reis. En qualsevol cas, encara que Carmen Borrego haja sigut la gran absent en la Nit de Nadal de les Campos, sembla que la situació ha començat a reconduir-se i la pau arribarà a aquesta famosa família més prompte que tard.

 

Reconciliació entre Carmen i Terelu

 

A més, Terelu s’ha afanyat a desmentir les paraules de la seua germana Carmen Borrego: «Jo no he parlat amb la meua germana Carmen del conflicte en cap moment, hem parlat de tot, del que anàvem a fer aquest Nadal, hem parlat més de l’habitual aquests últims dies, la situació sanitària que tenim… però en cap moment jo he mantingut una conversa respecte al conflicte que s’ha generat en els últims mesos. Hem quedat per a parlar, però s’ha hagut de cancel·lar. Però hui dia, no hem parlat del conflicte que hi ha entre nosaltres».

Terelu ha volgut aclarir això per si els seus companys de ‘Viva la vida’ li preguntaven per si havien solucionat el conflicte. «Jo sé que no han parlat en cap moment, jo crec que el primer que han de fer elles, és parlar del que ha passat abans d’asseure’s a sopar. Per a ja poder tindre un bon menjar familiar, totes juntes i fenomenal», explicava Alejandra Rubio corroborant les paraules de la seua mare.

 

Ha mentit Carmen?

 

Tal com Carmen Borrego va confessar aquest divendres en ‘Sálvame’ entre els seus plans es trobava sopar al costat de la seua germana Terelu Campos, la seua neboda Alejandra Rubio, els seus fills, el seu marit, i el que és més important al costat de la seua mare, María Teresa Campos.

Carmen Borrego confessava en ‘Sálvame’ que havien fet el primer pas d’asseure’s juntes a parlar i que la reconciliació entre Terelu i ella era més que imminent. Malgrat haver mantingut ja aquesta esperada conversa, hi ha encara moltes coses que queden pendents: «Hem parlat. Hem de continuar parlant. Però ja hi ha un punt de partida. Aquesta nit soparem tots junts. Qui no ha tingut un problema en la família?«, afegia revelant així que en Nit de Nadal s’han reunit tots a la casa de la filla major de María Teresa Campos.

 

Últimes notícies

Compromís exigix la compareixença de Juanfran Pérez Llorca pel gran incendi de la Vall d’Uixó

Compromís ha sol·licitat un ple extraordinari a Les Corts perquè el president Juanfran Pérez Llorca i el conseller d'Emergències expliquen la gestió de l'incendi de la Vall d'Uixó, que ha cremat ja 7.000 hectàrees. La coalició reclama redirigir el milió d'euros per a la Fundación Toro de Lidia a emergències i reclama 'menys toreros i més bombers'.

Morata continuarà al capdavant de les Cambres de Comerç de la Comunitat fins a 2030

El Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana ha constituït el nou ple per al període 2026-2030 i ha reelegit José Vicente Morata com a president, amb un nou comité executiu format pels principals responsables de les cambres territorials.

El PSPV reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El diputat socialista José Díaz ha demanat deixar a un costat les crítiques polítiques i centrar tots els esforços en l’emergència per l’incendi de la Vall d’Uixó, que afecta la província de Castelló.

Detinguda de nou una menor per vendre cocaïna rosa a jóvens a Torrent

La Policia Nacional ha tornat a detindre una menor a Torrent per vendre cocaïna rosa o 'tusi' a altres jóvens des d’una vivenda. La jove ja havia sigut arrestada fa poc més d’un any per facilitar la mateixa droga a una altra menor dins d’un centre educatiu.

El foc de la Vall d’Uixó es conté i s’exigix exemplaritat en la recuperació

L'incendi forestal a la Vall d'Uixó continua sent molt complicat però el front es reduïx. Les autoritats reclamen ara la mateixa exemplaritat en la fase de recuperació.

L’Elx accelera la posada a punt davant l’Al Ain a tres setmanes de LaLiga

L’Elx juga este dimarts el seu tercer amistós de pretemporada davant l’Al Ain als camps de Pinatar Arena, amb molts minuts per al planter i tres setmanes per a l’estrena en LaLiga.

Els treballadors afectats pels incendis tindran una nova prestació amb tots els salaris coberts

Treball ha dissenyat una prestació extraordinària perquè els treballadors afectats pels incendis puguen faltar a la faena amb el sou i les cotitzacions cobertes per l’Estat, inclosos desplaçats i persones evacuades.

Pepelu i Sadiq es queden al marge per molèsties abans del viatge del València CF al Regne Unit

Pepelu i Sadiq Umar no s’han entrenat amb el grup en la sessió de Paterna per molèsties arran de l’amistós contra el Castellón, just abans del viatge del València CF a Birmingham.