Carmen Borrego, apartada de la Nit de Nadal de las Campos

 

Quan semblava que, per fi, el clan Campos havia signat la pau, Terelu ha revelat que finalment Carmen  Borrego no ha sopat amb elles en Nit de Nadal. El que pretenia ser una nit de retrobament entre germanes i també amb la seua neboda Alejandra Rubio, finalment no ha pogut ser. “Per una raó de pes, i és que Carmen Borrego va tindre un contacte estret amb una persona per COVID“, explicava Terelu Campos en ‘Viva la vida’.

La col·laboradora de televisió ha explicat que igual que elles hi ha moltes famílies que han hagut d’estar separades durant aquestes festes pel coronavirus: “En vindre la meua mare a la meua casa, Tant Alejandra, com jo ens vam fer la prova el dijous a la nit i des d’ací ja no ens vam moure de casa. Ells havien tingut un contacte estret, tant ella com José Carlos no podien vindre a la nostra casa”.

Una raó de pes, que per a Alejandra ha sigut el millor que podia passar, perquè la seua mare i la seua tia encara no han mantingut la conversa que tant havien de tindre per a solucionar els seus problemes. “Si ha passat, és per alguna cosa, serà millor en una altra ocasió i ja està“.

Alejandra creu que, sense acritud, “el que succeeix convé potser això va passar perquè potser havien d’ajuntar-se un altre dia i aquest no era el més adequat“. Unes paraules que no han agradat molt a Terelu Campos.

Això sí, Alejandra Rubio ha deixat clar que sí que va felicitar les festes a la seua tia Carmen Borrego, malgrat els conflictes que en els últims mesos les han separades. A més, ha assenyalat que no va ser a través d’un simple missatge, sinó que tant ella com la seua mare van fer una videollamada amb la col·laboradora de ‘Sálvame’. “Fins el meu nóvio va parlar amb ella”, ha recalcat la jove tertuliana de ‘Viva la vida’.

A més, Alejandra Rubio ha deixat la porta oberta al fet que sí que puguen reunir-se pròximament, ja siga per a passar la Nit de cap d’any o el Dia de Reis. En qualsevol cas, encara que Carmen Borrego haja sigut la gran absent en la Nit de Nadal de les Campos, sembla que la situació ha començat a reconduir-se i la pau arribarà a aquesta famosa família més prompte que tard.

 

Reconciliació entre Carmen i Terelu

 

A més, Terelu s’ha afanyat a desmentir les paraules de la seua germana Carmen Borrego: “Jo no he parlat amb la meua germana Carmen del conflicte en cap moment, hem parlat de tot, del que anàvem a fer aquest Nadal, hem parlat més de l’habitual aquests últims dies, la situació sanitària que tenim… però en cap moment jo he mantingut una conversa respecte al conflicte que s’ha generat en els últims mesos. Hem quedat per a parlar, però s’ha hagut de cancel·lar. Però hui dia, no hem parlat del conflicte que hi ha entre nosaltres”.

Terelu ha volgut aclarir això per si els seus companys de ‘Viva la vida’ li preguntaven per si havien solucionat el conflicte. “Jo sé que no han parlat en cap moment, jo crec que el primer que han de fer elles, és parlar del que ha passat abans d’asseure’s a sopar. Per a ja poder tindre un bon menjar familiar, totes juntes i fenomenal”, explicava Alejandra Rubio corroborant les paraules de la seua mare.

 

Ha mentit Carmen?

 

Tal com Carmen Borrego va confessar aquest divendres en ‘Sálvame’ entre els seus plans es trobava sopar al costat de la seua germana Terelu Campos, la seua neboda Alejandra Rubio, els seus fills, el seu marit, i el que és més important al costat de la seua mare, María Teresa Campos.

Carmen Borrego confessava en ‘Sálvame’ que havien fet el primer pas d’asseure’s juntes a parlar i que la reconciliació entre Terelu i ella era més que imminent. Malgrat haver mantingut ja aquesta esperada conversa, hi ha encara moltes coses que queden pendents: “Hem parlat. Hem de continuar parlant. Però ja hi ha un punt de partida. Aquesta nit soparem tots junts. Qui no ha tingut un problema en la família?“, afegia revelant així que en Nit de Nadal s’han reunit tots a la casa de la filla major de María Teresa Campos.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.