15.8 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Carmen Borrego, apartada de la Nit de Nadal de las Campos

 

Quan semblava que, per fi, el clan Campos havia signat la pau, Terelu ha revelat que finalment Carmen  Borrego no ha sopat amb elles en Nit de Nadal. El que pretenia ser una nit de retrobament entre germanes i també amb la seua neboda Alejandra Rubio, finalment no ha pogut ser. “Per una raó de pes, i és que Carmen Borrego va tindre un contacte estret amb una persona per COVID“, explicava Terelu Campos en ‘Viva la vida’.

La col·laboradora de televisió ha explicat que igual que elles hi ha moltes famílies que han hagut d’estar separades durant aquestes festes pel coronavirus: “En vindre la meua mare a la meua casa, Tant Alejandra, com jo ens vam fer la prova el dijous a la nit i des d’ací ja no ens vam moure de casa. Ells havien tingut un contacte estret, tant ella com José Carlos no podien vindre a la nostra casa”.

Una raó de pes, que per a Alejandra ha sigut el millor que podia passar, perquè la seua mare i la seua tia encara no han mantingut la conversa que tant havien de tindre per a solucionar els seus problemes. “Si ha passat, és per alguna cosa, serà millor en una altra ocasió i ja està“.

Alejandra creu que, sense acritud, “el que succeeix convé potser això va passar perquè potser havien d’ajuntar-se un altre dia i aquest no era el més adequat“. Unes paraules que no han agradat molt a Terelu Campos.

Això sí, Alejandra Rubio ha deixat clar que sí que va felicitar les festes a la seua tia Carmen Borrego, malgrat els conflictes que en els últims mesos les han separades. A més, ha assenyalat que no va ser a través d’un simple missatge, sinó que tant ella com la seua mare van fer una videollamada amb la col·laboradora de ‘Sálvame’. “Fins el meu nóvio va parlar amb ella”, ha recalcat la jove tertuliana de ‘Viva la vida’.

A més, Alejandra Rubio ha deixat la porta oberta al fet que sí que puguen reunir-se pròximament, ja siga per a passar la Nit de cap d’any o el Dia de Reis. En qualsevol cas, encara que Carmen Borrego haja sigut la gran absent en la Nit de Nadal de les Campos, sembla que la situació ha començat a reconduir-se i la pau arribarà a aquesta famosa família més prompte que tard.

 

Reconciliació entre Carmen i Terelu

 

A més, Terelu s’ha afanyat a desmentir les paraules de la seua germana Carmen Borrego: “Jo no he parlat amb la meua germana Carmen del conflicte en cap moment, hem parlat de tot, del que anàvem a fer aquest Nadal, hem parlat més de l’habitual aquests últims dies, la situació sanitària que tenim… però en cap moment jo he mantingut una conversa respecte al conflicte que s’ha generat en els últims mesos. Hem quedat per a parlar, però s’ha hagut de cancel·lar. Però hui dia, no hem parlat del conflicte que hi ha entre nosaltres”.

Terelu ha volgut aclarir això per si els seus companys de ‘Viva la vida’ li preguntaven per si havien solucionat el conflicte. “Jo sé que no han parlat en cap moment, jo crec que el primer que han de fer elles, és parlar del que ha passat abans d’asseure’s a sopar. Per a ja poder tindre un bon menjar familiar, totes juntes i fenomenal”, explicava Alejandra Rubio corroborant les paraules de la seua mare.

 

Ha mentit Carmen?

 

Tal com Carmen Borrego va confessar aquest divendres en ‘Sálvame’ entre els seus plans es trobava sopar al costat de la seua germana Terelu Campos, la seua neboda Alejandra Rubio, els seus fills, el seu marit, i el que és més important al costat de la seua mare, María Teresa Campos.

Carmen Borrego confessava en ‘Sálvame’ que havien fet el primer pas d’asseure’s juntes a parlar i que la reconciliació entre Terelu i ella era més que imminent. Malgrat haver mantingut ja aquesta esperada conversa, hi ha encara moltes coses que queden pendents: “Hem parlat. Hem de continuar parlant. Però ja hi ha un punt de partida. Aquesta nit soparem tots junts. Qui no ha tingut un problema en la família?“, afegia revelant així que en Nit de Nadal s’han reunit tots a la casa de la filla major de María Teresa Campos.

 

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.