Carmen Borrego, apartada de la Nit de Nadal de las Campos

 

Quan semblava que, per fi, el clan Campos havia signat la pau, Terelu ha revelat que finalment Carmen  Borrego no ha sopat amb elles en Nit de Nadal. El que pretenia ser una nit de retrobament entre germanes i també amb la seua neboda Alejandra Rubio, finalment no ha pogut ser. «Per una raó de pes, i és que Carmen Borrego va tindre un contacte estret amb una persona per COVID«, explicava Terelu Campos en ‘Viva la vida’.

La col·laboradora de televisió ha explicat que igual que elles hi ha moltes famílies que han hagut d’estar separades durant aquestes festes pel coronavirus: «En vindre la meua mare a la meua casa, Tant Alejandra, com jo ens vam fer la prova el dijous a la nit i des d’ací ja no ens vam moure de casa. Ells havien tingut un contacte estret, tant ella com José Carlos no podien vindre a la nostra casa».

Una raó de pes, que per a Alejandra ha sigut el millor que podia passar, perquè la seua mare i la seua tia encara no han mantingut la conversa que tant havien de tindre per a solucionar els seus problemes. «Si ha passat, és per alguna cosa, serà millor en una altra ocasió i ja està«.

Alejandra creu que, sense acritud, «el que succeeix convé potser això va passar perquè potser havien d’ajuntar-se un altre dia i aquest no era el més adequat«. Unes paraules que no han agradat molt a Terelu Campos.

Això sí, Alejandra Rubio ha deixat clar que sí que va felicitar les festes a la seua tia Carmen Borrego, malgrat els conflictes que en els últims mesos les han separades. A més, ha assenyalat que no va ser a través d’un simple missatge, sinó que tant ella com la seua mare van fer una videollamada amb la col·laboradora de ‘Sálvame’. “Fins el meu nóvio va parlar amb ella”, ha recalcat la jove tertuliana de ‘Viva la vida’.

A més, Alejandra Rubio ha deixat la porta oberta al fet que sí que puguen reunir-se pròximament, ja siga per a passar la Nit de cap d’any o el Dia de Reis. En qualsevol cas, encara que Carmen Borrego haja sigut la gran absent en la Nit de Nadal de les Campos, sembla que la situació ha començat a reconduir-se i la pau arribarà a aquesta famosa família més prompte que tard.

 

Reconciliació entre Carmen i Terelu

 

A més, Terelu s’ha afanyat a desmentir les paraules de la seua germana Carmen Borrego: «Jo no he parlat amb la meua germana Carmen del conflicte en cap moment, hem parlat de tot, del que anàvem a fer aquest Nadal, hem parlat més de l’habitual aquests últims dies, la situació sanitària que tenim… però en cap moment jo he mantingut una conversa respecte al conflicte que s’ha generat en els últims mesos. Hem quedat per a parlar, però s’ha hagut de cancel·lar. Però hui dia, no hem parlat del conflicte que hi ha entre nosaltres».

Terelu ha volgut aclarir això per si els seus companys de ‘Viva la vida’ li preguntaven per si havien solucionat el conflicte. «Jo sé que no han parlat en cap moment, jo crec que el primer que han de fer elles, és parlar del que ha passat abans d’asseure’s a sopar. Per a ja poder tindre un bon menjar familiar, totes juntes i fenomenal», explicava Alejandra Rubio corroborant les paraules de la seua mare.

 

Ha mentit Carmen?

 

Tal com Carmen Borrego va confessar aquest divendres en ‘Sálvame’ entre els seus plans es trobava sopar al costat de la seua germana Terelu Campos, la seua neboda Alejandra Rubio, els seus fills, el seu marit, i el que és més important al costat de la seua mare, María Teresa Campos.

Carmen Borrego confessava en ‘Sálvame’ que havien fet el primer pas d’asseure’s juntes a parlar i que la reconciliació entre Terelu i ella era més que imminent. Malgrat haver mantingut ja aquesta esperada conversa, hi ha encara moltes coses que queden pendents: «Hem parlat. Hem de continuar parlant. Però ja hi ha un punt de partida. Aquesta nit soparem tots junts. Qui no ha tingut un problema en la família?«, afegia revelant així que en Nit de Nadal s’han reunit tots a la casa de la filla major de María Teresa Campos.

 

Últimes notícies

El nou Gulliver del Jardí del Túria estarà llest en sis mesos i alçarà nou metres

El nou parc infantil 'El Lilliput de Gulliver' completarà l'oferta lúdica del Jardí del Túria amb una escultura jugable de quasi nou metres, integrada en un espai temàtic d'uns 2.500 metres quadrats entre el Pont de les Arts i el de Glòries Valencianes.

Educació i sindicats acosten posicions en burocràcia i ràtios però ajornen l’acord

La Conselleria d’Educació i els cinc sindicats docents avancen en burocràcia, ràtios i substitucions en l’onzena reunió de negociació, però mantenen bloquejat el valencià i el capítol salarial i continuen sense tancar un acord que desactive la vaga indefinida.

El València Basket es retroba 23 anys després amb el Joventut en un playoff històric

El València Basket jugarà les semifinals de la Lliga Endesa contra el Joventut, el club davant del qual va aconseguir fa 23 anys la seua primera eliminatòria guanyada pel títol ACB. El duel recupera un enfrontament històric entre dos clàssics del bàsquet estatal, ara amb el Roig Arena com a escenari recent dels seus últims duels a cop o mort.

Bernabé acusa el Consell d’incompetència i retreu a Pérez Llorca que no parle amb el professorat

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa el Consell de posar els seus interessos per damunt de l’educació pública i critica que el president Juanfran Pérez Llorca encara no haja dialogat amb el professorat en la cinquena setmana de vaga indefinida.

Una boia electromagnètica dissenyada a la UA espanta les meduses sense fer-los mal

El grup GRE de la Universitat d'Alacant ha creat una boia flotant que genera camps electromagnètics per a allunyar les meduses de zones de bany i instal·lacions marines, modificant el seu moviment sense causar-los danys ni afectar altres espècies.

El Consell amplia en 7,1 milions les ajudes al lloguer per a quasi 3.000 famílies més

La Vicepresidència Primera i Conselleria d’Habitatge destina 7,1 milions d’euros addicionals perquè 2.969 famílies que havien quedat fora per falta de crèdit reben l’ajuda al lloguer de 2025, amb què s’atenen totes les sol·licituds que complien els requisits.

El Suprem tomba el recurs de València per a limitar la distància entre terrasses de bars

El Tribunal Suprem ha desestimat el recurs de cassació de l'Ajuntament de València i avala que no es limite a 30 metres la distància mínima entre terrasses de bars. SOS Hostelería considera que la decisió dona aire al sector i reclama col·laboració amb l'administració.

El mes de maig passat va ser sec i el seté més càlid del segle XXI a Espanya

El mes de maig de 2026 va ser sec i molt càlid a Espanya, amb una temperatura mitjana de 17 graus, 1,4 graus per damunt del valor normal, i es consolida com el novè maig més càlid des de 1961 i el seté del segle XXI.