Carmen Borrego, apartada de la Nit de Nadal de las Campos

 

Quan semblava que, per fi, el clan Campos havia signat la pau, Terelu ha revelat que finalment Carmen  Borrego no ha sopat amb elles en Nit de Nadal. El que pretenia ser una nit de retrobament entre germanes i també amb la seua neboda Alejandra Rubio, finalment no ha pogut ser. «Per una raó de pes, i és que Carmen Borrego va tindre un contacte estret amb una persona per COVID«, explicava Terelu Campos en ‘Viva la vida’.

La col·laboradora de televisió ha explicat que igual que elles hi ha moltes famílies que han hagut d’estar separades durant aquestes festes pel coronavirus: «En vindre la meua mare a la meua casa, Tant Alejandra, com jo ens vam fer la prova el dijous a la nit i des d’ací ja no ens vam moure de casa. Ells havien tingut un contacte estret, tant ella com José Carlos no podien vindre a la nostra casa».

Una raó de pes, que per a Alejandra ha sigut el millor que podia passar, perquè la seua mare i la seua tia encara no han mantingut la conversa que tant havien de tindre per a solucionar els seus problemes. «Si ha passat, és per alguna cosa, serà millor en una altra ocasió i ja està«.

Alejandra creu que, sense acritud, «el que succeeix convé potser això va passar perquè potser havien d’ajuntar-se un altre dia i aquest no era el més adequat«. Unes paraules que no han agradat molt a Terelu Campos.

Això sí, Alejandra Rubio ha deixat clar que sí que va felicitar les festes a la seua tia Carmen Borrego, malgrat els conflictes que en els últims mesos les han separades. A més, ha assenyalat que no va ser a través d’un simple missatge, sinó que tant ella com la seua mare van fer una videollamada amb la col·laboradora de ‘Sálvame’. “Fins el meu nóvio va parlar amb ella”, ha recalcat la jove tertuliana de ‘Viva la vida’.

A més, Alejandra Rubio ha deixat la porta oberta al fet que sí que puguen reunir-se pròximament, ja siga per a passar la Nit de cap d’any o el Dia de Reis. En qualsevol cas, encara que Carmen Borrego haja sigut la gran absent en la Nit de Nadal de les Campos, sembla que la situació ha començat a reconduir-se i la pau arribarà a aquesta famosa família més prompte que tard.

 

Reconciliació entre Carmen i Terelu

 

A més, Terelu s’ha afanyat a desmentir les paraules de la seua germana Carmen Borrego: «Jo no he parlat amb la meua germana Carmen del conflicte en cap moment, hem parlat de tot, del que anàvem a fer aquest Nadal, hem parlat més de l’habitual aquests últims dies, la situació sanitària que tenim… però en cap moment jo he mantingut una conversa respecte al conflicte que s’ha generat en els últims mesos. Hem quedat per a parlar, però s’ha hagut de cancel·lar. Però hui dia, no hem parlat del conflicte que hi ha entre nosaltres».

Terelu ha volgut aclarir això per si els seus companys de ‘Viva la vida’ li preguntaven per si havien solucionat el conflicte. «Jo sé que no han parlat en cap moment, jo crec que el primer que han de fer elles, és parlar del que ha passat abans d’asseure’s a sopar. Per a ja poder tindre un bon menjar familiar, totes juntes i fenomenal», explicava Alejandra Rubio corroborant les paraules de la seua mare.

 

Ha mentit Carmen?

 

Tal com Carmen Borrego va confessar aquest divendres en ‘Sálvame’ entre els seus plans es trobava sopar al costat de la seua germana Terelu Campos, la seua neboda Alejandra Rubio, els seus fills, el seu marit, i el que és més important al costat de la seua mare, María Teresa Campos.

Carmen Borrego confessava en ‘Sálvame’ que havien fet el primer pas d’asseure’s juntes a parlar i que la reconciliació entre Terelu i ella era més que imminent. Malgrat haver mantingut ja aquesta esperada conversa, hi ha encara moltes coses que queden pendents: «Hem parlat. Hem de continuar parlant. Però ja hi ha un punt de partida. Aquesta nit soparem tots junts. Qui no ha tingut un problema en la família?«, afegia revelant així que en Nit de Nadal s’han reunit tots a la casa de la filla major de María Teresa Campos.

 

Últimes notícies

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.