Carmen Borrego esclata contra Rocío  Carrasco: «Em dol que no fora a la boda»


Carmen Borrego ha donat la benvinguda a l’estiu amb un increïble posat en vestit de bany en la revista ‘Lecturas’. Una exclusiva en la qual la filla de María Teresa Campos ha aprofitat per a revelar el dolguda que està amb Rocío Carrasco després que no assistira a les noces del seu fill.

Sempre m’ha donat una miqueta d’objecció”, confessa Carmen per al setmanari del cor. “El meu objectiu és ajudar a les dones de la meua edat al fet que s’adonen que també poden posar en vestit de bany”, expressa sobre el seu major propòsit.

Boda

La boda del fill de Carmen Borrego continua donant de què parlar en programes i revistes. Més d’un mes després, la col·laboradora de ‘Sálvame’ continua donant detalls d’aquell dia. Aquesta vegada ha carregat contra Rocío Carrasco i Fidel Albiac, els qui no van acudir a l’enllaç malgrat esperar la seua presència fins a l’últim moment.

Carmen Borrego ha parlat en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’ deixant unes declaracions que demostren una crisi en la seua relació amb la filla de Rocío Jurado. A la col·laboradora no li va asseure res bé que ella i el seu marit no l’acompanyaren en un dia tan especial per al seu fill.


La germana de Terelu Campos es mostra visiblement molesta amb la seua amiga. «Em dol que Rocío no vinguera a la boda«, diu, encara que també apunta que no vol dir que això li cabrege. També admet que van estar esperant-la fins al final: «En la taula en la qual estàvem nosaltres asseguts hi havia un seient que posava ‘Rocío’ i un altre ‘Fidel‘».


Tothom és coneixedor de la gran amistat que Carmen Borrego manté amb Fidel Albiac. Amb ell també s’ha emportat una decepció. «No m’ha agradat, però no m’ha anomenat», confessa. No obstant això, considera que amb ell no entrarà «mai en un conflicte«.

El marit de Carrasco és una feblesa per a la col·laboradora. «A Rocío la vull moltíssim, però a Fidel li estime«, assegura. Així i tot, ha carregat contra ells per no ser presents, tampoc des de la distància.

«Belén Rodríguez no va vindre i així i tot va ser present. Rocío és d’una altra manera, no a tothom ho podem donar el mateix tracte (…) M’hauria agradat que m’haguera anomenat el dia de la boda o el dia posterior per a preguntar-me com havia anat tot«, confessa molesta.

Reconciliació

La col·laboradora de ‘Sálvame’ i la seua germana Terelu Campos van passar molts mesos de tensió i baralles en els platons de televisió fins que finalment van deixar les seues diferències a un costat. “No m’he reconciliat amb Terelu per la meua mare, crec que ella tampoc”, comenta sobre les raons de la seua bona relació actual.



Últimes notícies

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.
FILMOTECA D'ESTIU