Carmen Borrego esclata contra Rocío  Carrasco: «Em dol que no fora a la boda»


Carmen Borrego ha donat la benvinguda a l’estiu amb un increïble posat en vestit de bany en la revista ‘Lecturas’. Una exclusiva en la qual la filla de María Teresa Campos ha aprofitat per a revelar el dolguda que està amb Rocío Carrasco després que no assistira a les noces del seu fill.

Sempre m’ha donat una miqueta d’objecció”, confessa Carmen per al setmanari del cor. “El meu objectiu és ajudar a les dones de la meua edat al fet que s’adonen que també poden posar en vestit de bany”, expressa sobre el seu major propòsit.

Boda

La boda del fill de Carmen Borrego continua donant de què parlar en programes i revistes. Més d’un mes després, la col·laboradora de ‘Sálvame’ continua donant detalls d’aquell dia. Aquesta vegada ha carregat contra Rocío Carrasco i Fidel Albiac, els qui no van acudir a l’enllaç malgrat esperar la seua presència fins a l’últim moment.

Carmen Borrego ha parlat en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’ deixant unes declaracions que demostren una crisi en la seua relació amb la filla de Rocío Jurado. A la col·laboradora no li va asseure res bé que ella i el seu marit no l’acompanyaren en un dia tan especial per al seu fill.


La germana de Terelu Campos es mostra visiblement molesta amb la seua amiga. «Em dol que Rocío no vinguera a la boda«, diu, encara que també apunta que no vol dir que això li cabrege. També admet que van estar esperant-la fins al final: «En la taula en la qual estàvem nosaltres asseguts hi havia un seient que posava ‘Rocío’ i un altre ‘Fidel‘».


Tothom és coneixedor de la gran amistat que Carmen Borrego manté amb Fidel Albiac. Amb ell també s’ha emportat una decepció. «No m’ha agradat, però no m’ha anomenat», confessa. No obstant això, considera que amb ell no entrarà «mai en un conflicte«.

El marit de Carrasco és una feblesa per a la col·laboradora. «A Rocío la vull moltíssim, però a Fidel li estime«, assegura. Així i tot, ha carregat contra ells per no ser presents, tampoc des de la distància.

«Belén Rodríguez no va vindre i així i tot va ser present. Rocío és d’una altra manera, no a tothom ho podem donar el mateix tracte (…) M’hauria agradat que m’haguera anomenat el dia de la boda o el dia posterior per a preguntar-me com havia anat tot«, confessa molesta.

Reconciliació

La col·laboradora de ‘Sálvame’ i la seua germana Terelu Campos van passar molts mesos de tensió i baralles en els platons de televisió fins que finalment van deixar les seues diferències a un costat. “No m’he reconciliat amb Terelu per la meua mare, crec que ella tampoc”, comenta sobre les raons de la seua bona relació actual.



Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.