Carmen Borrego esclata contra Rocío  Carrasco: «Em dol que no fora a la boda»

Ejemplo de shortcode con estilo
La filla de María Teresa Campos assegura que el seu objectiu de posar en vestit de bany en l'exclusiva és "ajudar a les dones" de la seua edat


Carmen Borrego ha donat la benvinguda a l’estiu amb un increïble posat en vestit de bany en la revista ‘Lecturas’. Una exclusiva en la qual la filla de María Teresa Campos ha aprofitat per a revelar el dolguda que està amb Rocío Carrasco després que no assistira a les noces del seu fill.

“Sempre m’ha donat una miqueta d’objecció”, confessa Carmen per al setmanari del cor. “El meu objectiu és ajudar a les dones de la meua edat al fet que s’adonen que també poden posar en vestit de bany”, expressa sobre el seu major propòsit.

Boda

La boda del fill de Carmen Borrego continua donant de què parlar en programes i revistes. Més d’un mes després, la col·laboradora de ‘Sálvame’ continua donant detalls d’aquell dia. Aquesta vegada ha carregat contra Rocío Carrasco i Fidel Albiac, els qui no van acudir a l’enllaç malgrat esperar la seua presència fins a l’últim moment.

Carmen Borrego ha parlat en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’ deixant unes declaracions que demostren una crisi en la seua relació amb la filla de Rocío Jurado. A la col·laboradora no li va asseure res bé que ella i el seu marit no l’acompanyaren en un dia tan especial per al seu fill.


La germana de Terelu Campos es mostra visiblement molesta amb la seua amiga. «Em dol que Rocío no vinguera a la boda«, diu, encara que també apunta que no vol dir que això li cabrege. També admet que van estar esperant-la fins al final: «En la taula en la qual estàvem nosaltres asseguts hi havia un seient que posava ‘Rocío’ i un altre ‘Fidel‘».


Tothom és coneixedor de la gran amistat que Carmen Borrego manté amb Fidel Albiac. Amb ell també s’ha emportat una decepció. «No m’ha agradat, però no m’ha anomenat», confessa. No obstant això, considera que amb ell no entrarà «mai en un conflicte«.

El marit de Carrasco és una feblesa per a la col·laboradora. «A Rocío la vull moltíssim, però a Fidel li estime«, assegura. Així i tot, ha carregat contra ells per no ser presents, tampoc des de la distància.

«Belén Rodríguez no va vindre i així i tot va ser present. Rocío és d’una altra manera, no a tothom ho podem donar el mateix tracte (…) M’hauria agradat que m’haguera anomenat el dia de la boda o el dia posterior per a preguntar-me com havia anat tot«, confessa molesta.

Reconciliació

La col·laboradora de ‘Sálvame’ i la seua germana Terelu Campos van passar molts mesos de tensió i baralles en els platons de televisió fins que finalment van deixar les seues diferències a un costat. “No m’he reconciliat amb Terelu per la meua mare, crec que ella tampoc”, comenta sobre les raons de la seua bona relació actual.



Últimes notícies

Les víctimes de la dana del 2024 preparen actes d’homenatge a Paiporta, Alaquàs i València

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 commemoraran el segon aniversari amb actes d’homenatge i marxes a Alaquàs, Paiporta, València i altres municipis de la província. Els actes inclouen reconeixements, projeccions, música i una manifestació a València.

Temps estable en la Comunitat Valenciana i lleu descens de les temperatures

La Comunitat Valenciana afronta el tram final de la setmana amb oratge estable, alguns intervals de núvols i un lleu descens tèrmic este dijous. El vent bufarà fluix amb canvis de direcció i hi haurà marejadeta a les aigües costaneres.

Castro reivindica el triomf del Llevant davant l’Athletic: “Mereixem la victòria”

Luís Castro ha celebrat la victòria 3-1 del Llevant contra l’Athletic en el Ciutat de València, en el partit aplaçat per la pluja, i ha destacat el rendiment ofensiu i defensiu del seu equip. L’entrenador ha elogiat la progressió del vestidor i actuacions com les d’Etta Eyong, Thiago Fernández i el doble golejador Roger Brugué.

Brugué i Etta Eyong tomben l’Athletic i impulsen el Llevant

El Llevant ha guanyat 3-1 a l’Athletic Club en el duel ajornat per la pluja gràcies al doblet de Roger Brugué i a un gol final d’Etta Eyong. Els granota pugen a l’onzena plaça amb 10 punts, mentre els bascos es queden amb 9.

Camps i Oltra detallen el dany patit pel fals bulo del Bar España

Francisco Camps i Mónica Oltra han explicat en el juí pel Bar España com el fals bulo de pederàstia ha afectat la seua imatge personal i política. També ha declarat per videoconferència Carlos Fabra, que ha qualificat el cas d’“absolut disbarat”.

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.