Carmen Borrego esclata contra Rocío  Carrasco: “Em dol que no fora a la boda”


Carmen Borrego ha donat la benvinguda a l’estiu amb un increïble posat en vestit de bany en la revista ‘Lecturas’. Una exclusiva en la qual la filla de María Teresa Campos ha aprofitat per a revelar el dolguda que està amb Rocío Carrasco després que no assistira a les noces del seu fill.

Sempre m’ha donat una miqueta d’objecció”, confessa Carmen per al setmanari del cor. “El meu objectiu és ajudar a les dones de la meua edat al fet que s’adonen que també poden posar en vestit de bany”, expressa sobre el seu major propòsit.

Boda

La boda del fill de Carmen Borrego continua donant de què parlar en programes i revistes. Més d’un mes després, la col·laboradora de ‘Sálvame’ continua donant detalls d’aquell dia. Aquesta vegada ha carregat contra Rocío Carrasco i Fidel Albiac, els qui no van acudir a l’enllaç malgrat esperar la seua presència fins a l’últim moment.

Carmen Borrego ha parlat en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’ deixant unes declaracions que demostren una crisi en la seua relació amb la filla de Rocío Jurado. A la col·laboradora no li va asseure res bé que ella i el seu marit no l’acompanyaren en un dia tan especial per al seu fill.


La germana de Terelu Campos es mostra visiblement molesta amb la seua amiga. “Em dol que Rocío no vinguera a la boda“, diu, encara que també apunta que no vol dir que això li cabrege. També admet que van estar esperant-la fins al final: “En la taula en la qual estàvem nosaltres asseguts hi havia un seient que posava ‘Rocío’ i un altre ‘Fidel‘”.


Tothom és coneixedor de la gran amistat que Carmen Borrego manté amb Fidel Albiac. Amb ell també s’ha emportat una decepció. “No m’ha agradat, però no m’ha anomenat”, confessa. No obstant això, considera que amb ell no entrarà “mai en un conflicte“.

El marit de Carrasco és una feblesa per a la col·laboradora. “A Rocío la vull moltíssim, però a Fidel li estime“, assegura. Així i tot, ha carregat contra ells per no ser presents, tampoc des de la distància.

Belén Rodríguez no va vindre i així i tot va ser present. Rocío és d’una altra manera, no a tothom ho podem donar el mateix tracte (…) M’hauria agradat que m’haguera anomenat el dia de la boda o el dia posterior per a preguntar-me com havia anat tot“, confessa molesta.

Reconciliació

La col·laboradora de ‘Sálvame’ i la seua germana Terelu Campos van passar molts mesos de tensió i baralles en els platons de televisió fins que finalment van deixar les seues diferències a un costat. “No m’he reconciliat amb Terelu per la meua mare, crec que ella tampoc”, comenta sobre les raons de la seua bona relació actual.



Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.