Carmen Borrego esclata contra Rocío  Carrasco: “Em dol que no fora a la boda”


Carmen Borrego ha donat la benvinguda a l’estiu amb un increïble posat en vestit de bany en la revista ‘Lecturas’. Una exclusiva en la qual la filla de María Teresa Campos ha aprofitat per a revelar el dolguda que està amb Rocío Carrasco després que no assistira a les noces del seu fill.

Sempre m’ha donat una miqueta d’objecció”, confessa Carmen per al setmanari del cor. “El meu objectiu és ajudar a les dones de la meua edat al fet que s’adonen que també poden posar en vestit de bany”, expressa sobre el seu major propòsit.

Boda

La boda del fill de Carmen Borrego continua donant de què parlar en programes i revistes. Més d’un mes després, la col·laboradora de ‘Sálvame’ continua donant detalls d’aquell dia. Aquesta vegada ha carregat contra Rocío Carrasco i Fidel Albiac, els qui no van acudir a l’enllaç malgrat esperar la seua presència fins a l’últim moment.

Carmen Borrego ha parlat en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’ deixant unes declaracions que demostren una crisi en la seua relació amb la filla de Rocío Jurado. A la col·laboradora no li va asseure res bé que ella i el seu marit no l’acompanyaren en un dia tan especial per al seu fill.


La germana de Terelu Campos es mostra visiblement molesta amb la seua amiga. “Em dol que Rocío no vinguera a la boda“, diu, encara que també apunta que no vol dir que això li cabrege. També admet que van estar esperant-la fins al final: “En la taula en la qual estàvem nosaltres asseguts hi havia un seient que posava ‘Rocío’ i un altre ‘Fidel‘”.


Tothom és coneixedor de la gran amistat que Carmen Borrego manté amb Fidel Albiac. Amb ell també s’ha emportat una decepció. “No m’ha agradat, però no m’ha anomenat”, confessa. No obstant això, considera que amb ell no entrarà “mai en un conflicte“.

El marit de Carrasco és una feblesa per a la col·laboradora. “A Rocío la vull moltíssim, però a Fidel li estime“, assegura. Així i tot, ha carregat contra ells per no ser presents, tampoc des de la distància.

Belén Rodríguez no va vindre i així i tot va ser present. Rocío és d’una altra manera, no a tothom ho podem donar el mateix tracte (…) M’hauria agradat que m’haguera anomenat el dia de la boda o el dia posterior per a preguntar-me com havia anat tot“, confessa molesta.

Reconciliació

La col·laboradora de ‘Sálvame’ i la seua germana Terelu Campos van passar molts mesos de tensió i baralles en els platons de televisió fins que finalment van deixar les seues diferències a un costat. “No m’he reconciliat amb Terelu per la meua mare, crec que ella tampoc”, comenta sobre les raons de la seua bona relació actual.



Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.