Brad Pitt aconsegueix la custòdia compartida dels seus fills amb Angelina Jolie

 

Brad Pitt ha guanyat la partida a Angelina Jolie en aconseguir la custòdia compartida dels fills que ha tingut amb l’actriu després d’una llarga batalla legal que es prolonga des que van anunciar el seu divorci el setembre del 2016 després de dos anys de matrimoni i dotze de relació.

L’actor ha estat lluitant en els jutjats durant estos cinc anys per a tindre els mateixos drets que la seua exmuller pel que fa als sis fills de tots dos.

Segons fonts citades per Page Six, es tracta de moment d’una resolució provisional, ja que Angelina Jolie té previst seguir avant amb la seua batalla judicial. «Brad només intentava aconseguir més temps amb els seus fills i ha quedat clar que Angelina ha fet tot el possible per a evitar-ho», afirma esta publicació.
Ho ha fet després d’escoltar els testimoniatges de persones pròximes a la família i de professionals que van entrevistar els fills de la ja exparella, però no ha escoltat el dels menors.

Tant la seua exmuller com tots els seus fills estan disposats a declarar contra ell, tal com ja ha fet el major. És precisament el seu fill Maddox qui ha decidit alçar la veu en el procés de separació dels seus pares sobre la custòdia dels seus germans menors d’edat. Maddox, que té ja 19 anys, va declarar com a adult i sembla que no va deixar en molt bon lloc al seu pare. De fet, té intenció de llevar-se el cognom patern i adoptar el de la seua mare.

Precisament d’això últim es va queixar l’actriu de 45 anys en una apel·lació presentada en el Tribunal de Califòrnia. En ella lamentava també que “el jutge no ha considerat de manera encertada el codi judicial referit a l’interés del menor, que diu que li és perjudicial que la seua custòdia s’entregue a una persona amb antecedents de violència domèstica”.

Brad Pitt va reconéixer que el seu comportament durant el matrimoni va ser fruit de l’abús de l’alcohol i que eixa addicció va ser el motiu del seu divorci. A més, després d’anunciar la separació, la premsa estatunidenca es va fer ressò d’un suposat incident de Pitt amb el seu fill major, Maddox, en un avió.

L’FBI va investigar si va arribar a abusar verbalment o físicament dels seus fills, però mai es van presentar càrrecs contra ell. Una font pròxima a l’actor va defensar en Page Six que “s’ha responsabilitzat de les seues accions i ha deixat de beure”.

La parella comparteix sis fills: Maddox, de 19 anys, Pax, de 17, Zahara, de 16, Shiloh, de 14, i els bessons Knox Vivienne, de 12.

Angelina Jolie empitjora la seua guerra contra Brad Pitt

 

La batalla judicial entre Brad Pitt i Angelina Jolie per la custòdia compartida i la manutenció dels seus sis fills va començar l’octubre del 2020 en la cort de Los Angeles. Malgrat les seues evidents diferències personals, Pitt va arribar al procés conscient que l’actriu buscava el millor per als seus fills, però també que estos necessiten «el seu amor i la seua presència». Encara que tots dos van intentar evitar arribar a judici, al final Brad va acudir als tribunals per a poder veure’ls amb més freqüència.

En este llarg procés, el jutge John W. Ouderkirk va escoltar els testimoniatges de testimonis, professionals de serveis socials que van entrevistar els menors, terapeutes, experts i altres persones pròximes a la família.

Angelina, no obstant això, argumenta que el jutge va impedir que els seus propis fills atestaren i se li ha negat el dret a un judici just. L’any passat, els advocats de l’actriu van sol·licitar que es retirara al jutge Ouderkirk d’este procés per tindre negocis en comú amb l’advocada de Brad. La petició va ser denegada i el magistrat va continuar al capdavant d’aquest procés.

Angelina Jolie, després de la seua separació de Brad Pitt: «Em vaig tornar xicoteta i insignificant»

 

Els afins de Pitt van assegurar que ell ha assumit la seua responsabilitat i que el matrimoni era «molt apassionat i tòxic a vegades», però que també van passar molt bons moments pel que l’actor estaria abatut pel gir dels esdeveniments judicials. 

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.